Pieniądze z reklam w Polsacie, TVP i TVN dla powodzian. Inne media też pomagają
Ogólnopolskie media dołączają do grona firm, które pomagają powodzianom z terenów województw dotkniętych żywiołem. Polsat, TVP i TVN wyemitują charytatywne bloki reklamowe, Grupa Agory i Grupa ZPR organizują zbiórki, a ekipy RMF i RMF Maxxx pojadą na tereny dotknięte powodzią, by pomóc w sprzątaniu. więcejKRRiT z powodu powodzi wypłaci pieniądze także TVP. Jest warunek
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w związku z powodzią postanowiła przyspieszyć wypłatę środków z abonamentu radiowo-telewizyjnego. Do spółek trafi też nadwyżka za 2022 roku. Pieniądze ma otrzymać także Telewizja Polska, ale większość z nich musi trafić do ośrodków regionalnych. więcejJedna ze stacji AXN zmieniła profil. Eksperyment z greckimi serialami
Kanał AXN Spin nie emituje już seriali, tylko skupia się na treściach lifestylowych i true crime. Antenna Entertainment podczas konferencji prasowej przedstawiła też nowości w jesiennych ramówkach swoich stacji. Jedną z nich jest produkcja oryginalna greckiego właściciela kanałów AXN w Polsce. więcejPowódź uderza także w lokalne media. Dziennikarze się nie poddają
Cała Polska żyje tragiczną powodzią w południowo-zachodniej Polsce. W terenie ciężko pracują lokalni dziennikarze, którzy są dla mieszkańców zalewanych terenów jednym z najważniejszych w tych dniach źródłem niezbędnych informacji. – Pracujemy nieustannie od piątku, praktycznie 24 godziny na dobę. Czytelnicy, internauci chwalą nas, że jesteśmy jednym miejscem, gdzie mogą dowiedzieć się, gdzie szukać pomocy – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Groń, dziennikarka „Nowin Nyskich”. więcejW Republice wciąż nie przybywa reklam. Stacja zarabia dużo więcej
Liczba spotów emitowanych w telewizji Republika jest ok. 4 razy mniejsza niż przed rokiem, ale stacja zarabia na reklamach dużo więcej. Wśród jej największych reklamodawców są m.in. takie marki jak Lidl i Plus - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejJedna ze stacji AXN zmieniła profil. Eksperyment z greckimi serialami
Kanał AXN Spin nie emituje już seriali, tylko skupia się na treściach lifestylowych i true crime. Antenna Entertainment podczas konferencji prasowej przedstawiła też nowości w jesiennych ramówkach swoich stacji. Jedną z nich jest produkcja oryginalna greckiego właściciela kanałów AXN w Polsce. więcejW Republice wciąż nie przybywa reklam. Stacja zarabia dużo więcej
Liczba spotów emitowanych w telewizji Republika jest ok. 4 razy mniejsza niż przed rokiem, ale stacja zarabia na reklamach dużo więcej. Wśród jej największych reklamodawców są m.in. takie marki jak Lidl i Plus - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejSłabszy start "Tańca z Gwiazdami" i "Rolnik szuka żony"
W niedzielę 15 września na antenie TVP1 zadebiutował serial „Gra z cieniem” oraz nowy sezon programu „Rolnik szuka żony”. W Polsacie ruszyła zaś kolejna edycja „Tańca z gwiazdami”. Premiery wspomnianych formatów zanotowały jednak słabsze wyniki niż w poprzednim sezonie - wynika z danych Nielsena. To m.in. efekt tego, że część widzów wybrała kanały newsowe informujące o powodzi. więcejIlu widzów ogląda program Mateusza Hładkego w TVN7?
Program Mateusza Hładkiego „Mówię Wam” ogląda w TVN7 średnio 218 tys. widzów – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl więcejTVP nie płaci już za prawników Samuela Pereiry. „Muszę z własnej kieszeni kontynuować walkę”
Telewizja Polska przestała zapewniać obsługę prawną Samuelowi Pereirze, byłemu wicedyrektorowi TAI, który jest w trakcie procesów sądowych z Markiem Dekanem i Romanem Giertychem. - Po prostu fizycznie muszę z własnej kieszeni kontynuować tą walkę sam - przyznał Pereira. W niedawnej zbiórce internetowej na koszty procesu wytoczonego mu przez TVP pozyskał 3,3 tys. zł. więcejW TVP najdrożsi polscy piłkarze. Nawet ćwierć mln zł za spot
Na blisko 250 tys. zł netto wyceniono spot przy piłkarskich meczach Polaków w ramach Ligi Narodów, które w październiku pokaże TVP1. Blisko 120 tys. zł trzeba z kolei zapłacić za reklamę przy serialu “M jak miłość” w TVP2. więcejUrząd zablokował fuzję popularnych stacji dla dzieci i młodzieży
Niemiecki urząd antymonopolowy Bundeskartellamt zdecydował, że nie udzieli zgody na przejęcie tamtejszej wersji kanału Nickelodeon przez Super RTL. Grupa Bertelsmann i Paramount Global wycofały wniosek o zgodę na transakcję. więcejByły dziennikarz TVP w nowej stacji. Pisał o sobie "sympatyczny prezenter"
Na antenie telewizji wPolsce24 (Fratria) jako gospodarz pasm informacyjnych zadebiutował Adam Giza. Do wiosny br. był związany z Telewizją Polską, krótko przed zmianami władz TVP przekonywał, że w ogóle nie zajmował się tematyką polityczną, tylko sprawami zdrowia. więcejPolsat zmienia plany w sprawie flagowego show. Reakcja na powódź
Zaplanowane na najbliższy weekend castingi do show Polsatu „Must Be the Music” nie odbędą się z uwagi na sytuację powodziową – podała we wtorek stacja. więcejMax szykuje kolejny polski serial. Twórcą znany aktor
Nowa polska produkcja pod szyldem Max Original - „Porządny człowiek” - to wielowarstwowy, trzymający w napięciu thriller psychologiczny. Pomysłodawcą serialu jest Krzysztof Czeczot, który do współpracy nad scenariuszem zaprosił Marka Modzelewskiego (autor „Klary” i dwóch części „Teściów”). Za reżyserię odpowiada laureatka FPFF w Gdyni i Paszportu Polityki - Aleksandra Terpińska („Inni ludzie”). więcejIQS wprowadza rozwiązania AI do swojej autorskiej platformy badawczej Omnisurv, służącej do realizacji samodzielnych badań ilościowych online
IQS, do pomocy w badaniach do-it-yourself realizowanych na platformie Omnisurv, wprowadza nową generację funkcji opartych na hybrydzie zaawansowanych algorytmów Machine Learning oraz najnowszych modeli językowych. Wszystkie te rozwiązania zostały wypracowane, rozwijane i testowane w IQS. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Pieniądze z reklam w Polsacie, TVP i TVN dla powodzian. Inne media też pomagają
Ogólnopolskie media dołączają do grona firm, które pomagają powodzianom z terenów województw dotkniętych żywiołem. Polsat, TVP i TVN wyemitują charytatywne bloki reklamowe, Grupa Agory i Grupa ZPR organizują zbiórki, a ekipy RMF i RMF Maxxx pojadą na tereny dotknięte powodzią, by pomóc w sprzątaniu. więcejKRRiT z powodu powodzi wypłaci pieniądze także TVP. Jest warunek
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w związku z powodzią postanowiła przyspieszyć wypłatę środków z abonamentu radiowo-telewizyjnego. Do spółek trafi też nadwyżka za 2022 roku. Pieniądze ma otrzymać także Telewizja Polska, ale większość z nich musi trafić do ośrodków regionalnych. więcejDuet dziennikarzy muzycznych ostatni raz w radiowej Dwójce
Audycja „HCH” Bartka Chacińskiego oraz Jacka Hawryluka znika z ramówki radiowej Dwójki, ale nadal będzie emitowana w Trójce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejPolregio z nowym szefem marketingu
Stanowisko chief marketing officera w spółce Polregio objął Marcin Hinz. Zastąpił Sylwię Szyszkowską-Wilkowską, która po 9 latach rozstała się ze spółką. więcejMarketerzy obawiają się sztucznej inteligencji od agencji
80 proc. przedstawicieli marek obawia się wykorzystania sztucznej inteligencji przez agencje - wynika z badania branżowej organizacji World Federation of Advertisers. Połowa marketerów planuje zmianę umów z agencjami, aby uwzględnić ryzyka prawne, etyczne i reputacyjne. więcejMajka Jeżowska w reklamie ciastek śpiewa "Wszystkie Jeże nasze są"
Ruszyła jesienna kampania edukacyjna „Wszystkie Jeże nasze są!”, przygotowana przez markę Jeżyki z portfolio firmy Colian. W ramach akcji powstała specjalna, „jeżykowa” wersja hitu Majki Jeżowskiej, do której nowe słowa napisał Jacek Cygan. więcej"Hej, pobudka! Czas na sen dobry" w nowej kampanii IKEA
Sieć sklepów IKEA rozpoczęła kampanię pod hasłem “Hej, pobudka! Czas na sen dobry”, w której podkrela znaczenie dobrego snu. Do współpracy zaproszono Krystynę Czubówną. więcejPlatforma komunikacyjna „Czas na Hebe" zamiast reklam z matką i córką
Sieć drogerii Hebe (Jeronimo Martins Polska) ruszyła z nową platformą komunikacyjną „Czas na Hebe", która zastąpiła dotychczasowe spoty z matką i córką. Agencja Vision & People jest autorem nowej kampanii i po ponownie wygranym przetargu odpowiada za pomysł kreatywny oraz realizację spotów. więcejOne House z kampanią „Psi Bohaterowie” dla marki Brit
Agencja komunikacji marketingowej One House rozpoczęła nową, ogólnopolską kampanię CSR pod nazwą „Psi Bohaterowie” dla marki Brit, której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma Azan. więcejDr Gerard dołącza do klientów agencji Carat
Agencja mediowa Carat (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę marki Dr. Gerard na polskim rynku. więcejMiele promuje się hasłem „Once a Miele, Always a Miele”
„Once a Miele, Always a Miele” to hasło nowej kampanii marki – producenta premium urządzeń AGD. więcejValkea dla marki Finnlines na polskim rynku
Fińska firma żeglugowa Finnlines powierzyła komunikację na polskim rynku Valkea. Agencja rozpoczęła współpracę z firmą wraz z jej wejściem na polski rynek. Agencja odpowiada za strategię marketingową firmy oraz jej wdrożenie we wszystkich kanałach komunikacyjnych. więcejReklama digital: jakościowy ruch staje się podstawowym wskaźnikiem dla biznesu
Podstawą biznesu opartego o promocję w internecie stała się troska o duży i kaloryczny ruch oraz możliwość przekonwertowania go na sesje. W kampanii reklamowej nieodzowne dziś jest wykorzystanie narzędzi, które umożliwiają optymalizację w czasie rzeczywistym - innymi słowy, wkraczamy w erę skutecznego zastosowania sztucznej inteligencji w reklamie. materiał reklamowy więcejPowódź uderza także w lokalne media. Dziennikarze się nie poddają
Cała Polska żyje tragiczną powodzią w południowo-zachodniej Polsce. W terenie ciężko pracują lokalni dziennikarze, którzy są dla mieszkańców zalewanych terenów jednym z najważniejszych w tych dniach źródłem niezbędnych informacji. – Pracujemy nieustannie od piątku, praktycznie 24 godziny na dobę. Czytelnicy, internauci chwalą nas, że jesteśmy jednym miejscem, gdzie mogą dowiedzieć się, gdzie szukać pomocy – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Groń, dziennikarka „Nowin Nyskich”. więcejKolejna osoba odchodzi z redakcji „Puls Biznesu”
Po 13 latach pracę w „Pulsie Biznesu” (Bonnier Business Polska) kończy dziennikarka ekonomiczna Anna Bełcik. więcejByły wiceszef Magazynu WP w "Gazecie Wyborczej"
Michał Gostkiewicz po rozstaniu z Wirtualną Polską nawiązał współpracę także z „Gazetą Wyborczą”. Wcześniej informowaliśmy, że pracuje jako korespondent Deutsche Welle. więcej„Tina” w nowej formule. Bauer odświeża kolejny tytuł
Najnowsze wydanie dwutygodnika „Tina” (Bauer), które 18 września trafiło do sprzedaży, zyskało nową formułę. Poradnikowy magazyn dla kobiet ma dodatkowe strony, nowe rubryki oraz odświeżoną szatę graficzną. więcejNowy program Kanału Zero o show-biznesie
Kanał Zero zaczął emitować nowy format „Zero na salonach”. Reporterka Emilia Dulnik pojawia się na wydarzeniach z branży show-biznes i rozmawia z gwiazdami. więcejCo jest przyszłością marketingu? Sprawdź w drugiej edycji „Influencer Is Not An Idea”
Nie trzeba już nikogo przekonywać, że influencer marketing jest skuteczny. Jednak w Polsce jest to młoda dziedzina, a skuteczne działania wymagają czegoś więcej niż tylko oznaczenia marki na ładnym zdjęciu. Chcesz wiedzieć, jak robić to dobrze? Weź udział w drugiej edycji konferencji „Influencer Is Not An Idea” organizowanej przez Lettly, podczas której eksperci opowiedzą, co naprawdę działa w marketingu i jakie trendy zmienią branżę. więcejInstagram wprowadza konta nastolatków
Instagram wprowadza Instagram Teen Accounts, czyli konta nastoletnich dzieci prowadzone przez rodziców. Mają one wbudowane zabezpieczenia ograniczające możliwość kontaktów dziecka z nieznajomymi i dające dorosłemu kontrole nad tym, co jego pociecha widzi w feedzie platformy. więcejNowy menedżer od wideo w Iberionie. Przeszedł z „Super Expressu”
Michał Kozłowski dołączył do Iberionu do działu wideo jako główny wydawca Gońca i ekspert od programów na żywo. Niedawno rozstał się z Grupą ZPR Media. więcejMeta blokuje rosyjskie media w swoich aplikacjach
Właściciel Facebooka, koncern Meta, zapowiedział zablokowanie obecności na swoich aplikacjach kremlowskiej telewizji RT oraz innych rosyjskich mediów państwowych. Gigant twierdzi, że media te różnymi sposobami próbują wpływać na wyniki amerykańskich wyborów. więcejFortuna Playerem Onnetwork się toczy
Onnetwork, w ramach kampanii reklamowej „Fortuna. Trzy zakłady bez ryzyka na start!” stworzył niestandardowy „klikalny” Branding Playera w kształcie litery „L” zwanym potocznie „L-ką” lub „eLON-em” (nazwa własna). materiał reklamowy więcejAnna Dąbrowska w zespole Creative Kantar Polska
We wrześniu 2024 do Kantar Polska dołączyła Anna Dąbrowska. Jako account cirector w zespole Creative będzie koordynować projekty badawcze i pracować nad rozwojem oferty. więcejMarketerzy obawiają się sztucznej inteligencji od agencji
80 proc. przedstawicieli marek obawia się wykorzystania sztucznej inteligencji przez agencje - wynika z badania branżowej organizacji World Federation of Advertisers. Połowa marketerów planuje zmianę umów z agencjami, aby uwzględnić ryzyka prawne, etyczne i reputacyjne. więcejFabryka Intela w Polsce na razie nie powstanie. Projekt wstrzymany
Intel zmienia plany inwestycyjne i wstrzymuje na dwa lata projekt budowy fabryk w Niemczech i Polsce; decyzja ta wynika z pogarszającej się globalnej sytuacji finansowej firmy - poinformował w poniedziałek wieczorem resort cyfryzacji. więcejOperatorzy o problemach z łącznością na terenach objętych powodzią
Operatorzy telekomunikacyjni Orange i Play informują o problemach z łącznością komórkową w regionach dotkniętych powodzią. Nie działa 36 z prawie 500 znajdujących się tam stacji bazowych Orange. O trudnościach informują też Play i T-Mobile. więcejOszuści żerują na powodzianach. Uwaga na fałszywe alerty RCB
Służby ostrzegają przed podszywającymi się pod rządowe alerty RCB fałszywymi wiadomościami SMS. Zawierają linki, które prowadzą do oszustw i wyłudzeń danych. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj