Nowy plan na media: bez abonamentu, większa KRRiT
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ma mieć 9 członków, Rada Mediów Narodowych zostanie zlikwidowana, rady nadzorcze mediów publicznych zostaną „uspołecznione”, a abonament RTV zniknie – to niektóre założenia reformy medialnej, która będzie towarzyszyć wdrożeniu Europejskiego Aktu o Wolności Mediów (EMFA). więcejNa Facebooku treści od polskich wydawców mniej widoczne. „Zareagował z arogancją”
W reakcji na wejście w Polsce w życie zmienionego prawa autorskiego Facebook ograniczył widoczność linków do serwisów wydawców tradycyjnych. - Jesteśmy karani za zmiany w prawie autorskim, które nie podobają się Big Techowi - skomentował naczelny Onetu Bartosz Węglarczyk. - Facebook zareagował tak, jak reagował w innych krajach - z arogancją. Koncern uważa, że ważniejsze są jego wewnętrzne regulacje niż polskie prawo - komentuje Andrzej Andrysiak ze Stowarzyszenia Gazet Lokalnych. więcejAI, influencerzy i hejt w public relations. Za nami 24. Kongres Profesjonalistów PR
Pod hasłem „Sztuczna inteligencja, kryzys i technologie. Wyzwania public relations” odbył się Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie. Tematem przewodnim było wykorzystywanie sztucznej inteligencji w komunikacji oraz wzywania z tym związane. Nie zabrakło też tematów związanych z influencer marketingiem czy bezpieczeństwem w sieci. Po raz pierwszy na rzeszowskiej scenie odbyła się także debata Wirtualnemedia.pl, patrona medialnego wydarzenia. więcejPolski kanał o zdrowiu ma pięć lat. Szef Studiomed TV zdradza plany rozwoju stacji
Pierwszy i jedyny kanał kompleksowo poświęcony tematyce zdrowia i medycyny skończył właśnie pięć lat. - Zwiększamy udział własnych produkcji i chcemy mocniej zaistnieć w świecie cyfrowym. W naszych planach jest serwis streamingowy - zapowiada w rozmowie Wirtualnemedia.pl Dominik Tzimas, szef Studiomed TV. więcejCzym jest „Nowoczesny employer branding”? Pobierz bezpłatny dodatek
„Nowoczesny employer branding” to najnowszy dodatek portalu Wirtualnemedia.pl poświęcony tematyce employer branding. Można go od poniedziałku pobrać z naszej strony. więcejNowy plan na media: bez abonamentu, większa KRRiT
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ma mieć 9 członków, Rada Mediów Narodowych zostanie zlikwidowana, rady nadzorcze mediów publicznych zostaną „uspołecznione”, a abonament RTV zniknie – to niektóre założenia reformy medialnej, która będzie towarzyszyć wdrożeniu Europejskiego Aktu o Wolności Mediów (EMFA). więcejPolski kanał o zdrowiu ma pięć lat. Szef Studiomed TV zdradza plany rozwoju stacji
Pierwszy i jedyny kanał kompleksowo poświęcony tematyce zdrowia i medycyny skończył właśnie pięć lat. - Zwiększamy udział własnych produkcji i chcemy mocniej zaistnieć w świecie cyfrowym. W naszych planach jest serwis streamingowy - zapowiada w rozmowie Wirtualnemedia.pl Dominik Tzimas, szef Studiomed TV. więcejDrożeją spoty w telewizji wPolsce24. Przybywa reklamodawców
Ceny reklam w telewizji wPolsce24 poszły w górę nawet o ponad 100 proc. Po rozpoczęciu przez stację emisji naziemnej, na jej antenie ze spotami pojawili się nowi reklamodawcy - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejProgram Bugały i Lewandowskiej hitem TV Republika
Średnio 256 tys. widzów śledzi w Telewizji Republika nowy program publicystyczny "W samo południe", który prowadzą na zmianę Ewa Bugała i Edyta Lewandowska. więcej12 nowych kanałów telewizyjnych w Play
Play wprowadził do oferty nowy pakiet RelaX ze stacjami erotycznymi. Jak informuje Wirtualnemedia.pl Katarzyna Bonk z biura prasowego operatora, składa się z 12 kanałów o tematyce skierowanej do dorosłych widzów i jest zabezpieczony PIN-em. więcejIlu widzów mają „Kuchenne rewolucje” TVN?
Nowy sezon „Kuchennych rewolucji” gromadzi średnio przed telewizorami 780 tys. widzów – wynika z danych Nielsena, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Widownia programu rośnie z odcinka na odcinek, choć kulinarne show TVN zanotowało gorszy start niż w ubiegłym roku. Stacja zajmuje drugie miejsce w rynku. więcejByła prezenterka ze stacji Polsatu trafiła do TVP3
Daria Kwiecień, dotąd związana z kanałem Wydarzenia 24 (Telewizja Polsat), dołączyła do zespołu TVP3. W weekend pojawiła się w roli prowadzącej „Dziennik regionów”. więcejMiuosh czwartym jurorem „Must be the music”
Poznaliśmy ostatniego jurora najnowszej edycji programu „Must be the music”. Do Dawida Kwiatkowskiego, Sebastiana Karpiel-Bułecki i Natalii Szroeder dołączył raper Miuosh.Informacja o nowym jurorze pojawiła się w mediach społecznościowych programu. więcejRusza program „Disco Star”. Znamy pasmo emisji
Nowa edycja talent-show „Disco Star” trafi na antenę stacji Polo TV 20 października. Stacja pokazywać go będzie w niedzielne popołudnia. więcejTelewizja narodowców chce upadłości
Spółka zarządzająca dotychczas Telewizją Media Narodowe złożyła wniosek o postawienie w stan upadłości. Firmą kieruje Piotr Barełkowski. - W najbliższych latach nie spodziewamy się likwidacji spółki - zapewnia Wirtualnemedia.pl. więcejTVP chce mierzyć swoje treści w internecie
Telewizja Polska wybiera w przetargu firmę, która będzie przez rok dostarczać jej dane z ciągłego pomiaru treści multimedialnych w internecie. więcejEksperci GroupM, YouTube, L'Oreala, PlumResearch, Nielsena i Canal+ prelegentami 7. edycji VideoWars by ScreenLovers
Po raz siódmy ScreenLovers organizuje swoją doroczną konferencję VideoWars by ScreenLovers. Na scenie imprezy pojawią się m.in. przedstawiciele GroupM, YouTube, L'Oreala, PlumResearch, Nielsena i Canal+. więcejTVP zebrała ponad 2 mln złotych w charytatywnym bloku reklamowym
Telewizja Polska przeznaczy ponad 2 mln złotych na pomoc dla ofiar powodzi w południowo-zachodniej Polsce. Środki pochodzą z charytatywnego bloku reklamowego akcji TVP „Razem Dla Was”, który wyemitowano w TVP1 w niedzielę po „19.30”. Wzięło w nim udział 34 reklamodawców. więcejFenomen "Familiady". Co jest źródłem sukcesu teleturnieju TVP?
„Familiada” jest obecna na antenie TVP od 30 lat, a teleturniej Karola Strasburgera już dawno zyskał miano kultowego. Choć nie kusi astronomiczną wygraną ani dynamiczną formułą, wciąż ma wierną widownię. Co jest źródłem fenomenu programu? O to zapytaliśmy ekspertów, znawców popkultury i ludzi telewizji. więcejZnany serial wróci do Polsatu? „Przykłady nie do końca udanych powrotów można mnożyć”
Według nieoficjalnych informacji Telewizja Polsat zastanawia się nad reaktywacją serialu komediowego sprzed lat. - Myślę, że takie produkcje jak „Miodowe lata” czy „Rodzina zastępcza” po latach od premiery ostatnich odcinków nadal mają wielką fanbazę, ale w każdym przypadku widzę też potencjalne problemy - ocenia Marta Korycka z portalu Gazeta.pl. więcejPolska spółka Warner Bros. wyszła na plus. Pomogli widzowie „Barbie”
Spółka Warner Bros. Entertainment Polska, zajmująca się głównie dystrybucją filmów i sprzedażą licencji do marek koncernu Warner Bros. Discovery w 2023 roku zwiększyła przychody o prawie jedną trzecią, a jej rentowność netto poszła w górę o ponad 10 mln zł. więcejPolsat News dostępny w tańszych pakietach dużego operatora
Sieć kablowa Vectra uruchomiła bezpłatny dostęp do kanału Polsat News dla pakietów telewizyjnych Stalowy i Srebrny w ramach aplikacji TV Smart Go. W korespondencji z Wirtualnemedia.pl biuro prasowe operatora informuje, że stało się tak, aby klienci na bieżąco mogli śledzić informacje powodziowe. Ma to pomóc zwłaszcza osobom z terenów zalanych. więcejSystem Android TV na telewizory zyska konkurenta. To Whale OS 10
Singapurska firma Zeasn zmieniła nazwę na Whale TV. Towarzyszy temu zapowiedź premiery systemu operacyjnego Whale OS 10 na telewizory i przystawki. Atutem konkurenta Android TV/Google TV, Tizena czy WebOS ma być większa personalizacja rekomendowanych treści dzięki sztucznej inteligencji. więcejRozmowy o fuzji platform cyfrowych na wczesnym etapie
Platformy cyfrowe DirecTV i Dish Network są na wczesnym etapie rozmów o połączeniu. Jak poinformował Bloomberg, po ewentualnej fuzji, czołowy dostawca płatnej telewizji satelitarnej w Ameryce Północnej, miałby 16 mln abonentów. więcejTVP szykuje nową wersję utworu „Moja i Twoja Nadzieja”. Zaśpiewają Nosowska, Piaseczny, Szroeder, Hołyds
Największe gwiazdy polskiej sceny muzycznej nagrają kolejną wersję legendarnego utworu „Moja i Twoja Nadzieja”, który właśnie staje się częścią akcję charytatywnej Telewizji Polskiej #RazemDlaWas. Zaśpiewają m.in. Edyta Bartosiewicz, Kamil Bednarek, Tomek Organek, Kayah czy Zbigniew Hołdys. więcejPrawie miliard telewizorów 4K, a kanałów niewiele. Jakich stacji brakuje w Polsce?
Na całym świecie używanych jest prawie miliard telewizorów Ultra HD – wynika z danych firmy badawczej Omdia. Choć także w Polsce takie sprzęty sprzedają się najlepiej, to widzowie mają do wyboru niewiele stacji 4K. W innych krajach Europy w UHD działają m.in. kanały głównych nadawców komercyjnych, pokazujące Formułę 1 czy gotowanie. więcejKolejne nowości w ofercie pakietowej Canal+ Polska
W ostatnim czasie Canal+ nie tylko zmodyfikował ofertę sportową w związku ze startem Ligi Mistrzów i wprowadził dodatkowe pakiety dla przedłużających umowę. Klienci mogą również skorzystać z nowych opcji dodatkowych: MultiFun, Koneser oraz Moto i Sport. więcejPonad 20 mln domów z subskrypcjami serwisów streamingowych
W Wielkiej Brytanii w II kwartale 2024 roku nieznacznie wzrosła liczba gospodarstw domowych z dostępem do płatnych usług streamingowych (SVoD). Z badania Barb wynika, że platformy typu Netflix, Disney+ czy Amazon Prime Video są dostępne po raz pierwszy w ponad 20 milionach domostw. więcejTelewizja biznesowa rośnie, ale wciąż jest pod kreską
Spółka zarządzająca stacją Biznes 24 w 2023 roku zwiększyła przychody o jedną trzecią. Koszty były od nich nadal wyższe, przy czym stratę neto ograniczono o prawie połowę. W konsekwencji pogłębiły się ujemne kapitały własne firmy. więcejZnamy datę premiery 21. sezonu „Chirurgów”. Jest nowy zwiastun
Zaledwie trzy tygodnie po premierze spóźnionego przez hollywoodzkie strajki, dwudziestego sezonu serialu „Chirurdzy”, telewizja ABC zdecydowała się zamówić kolejną transzę popularnego dramatu medycznego. W nowym sezonie powrócą dawno niewidziani bohaterowie. więcejTVN zebrał 2,9 mln zł z bloku charytatywnego dla szpitala w Nysie
W piątek po „Faktach” TVN pokazał charytatywny blok reklamowy, z którego przychody wyniosły 2,87 mln zł. Fundacja TVN przekaże te pieniądze dla zniszczonego w powodzi Szpitala Powiatowego w Nysie. Łącznie w ramach zbiórki na ten cel do Fundacji trafiło już niemal 6 mln zł. więcejNowa prowadząca „Wiadomości” w telewizji wPolsce24
Do grona gospodarzy „Wiadomości” w telewizji wPolsce24 (Fratria) dołączyła Marta Piasecka. Ze stacją jest związana od czerwca br., wcześniej pracowała w Telewizji Polskiej i TV Republika. więcejIQS wprowadza rozwiązania AI do swojej autorskiej platformy badawczej Omnisurv, służącej do realizacji samodzielnych badań ilościowych online
IQS, do pomocy w badaniach do-it-yourself realizowanych na platformie Omnisurv, wprowadza nową generację funkcji opartych na hybrydzie zaawansowanych algorytmów Machine Learning oraz najnowszych modeli językowych. Wszystkie te rozwiązania zostały wypracowane, rozwijane i testowane w IQS. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Nowy plan na media: bez abonamentu, większa KRRiT
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ma mieć 9 członków, Rada Mediów Narodowych zostanie zlikwidowana, rady nadzorcze mediów publicznych zostaną „uspołecznione”, a abonament RTV zniknie – to niektóre założenia reformy medialnej, która będzie towarzyszyć wdrożeniu Europejskiego Aktu o Wolności Mediów (EMFA). więcejRadio 357 z systemem bezpośrednich wpłat. Odzew patronów zaskoczył radiowców
Od prawie dwóch miesięcy Radio 357 zachęca swoich patronów do bezpośrednich wpłat zamiast subskrypcji w serwisie Patronite. Jak udało nam się dowiedzieć, odzew słuchaczy w tej sprawie pozytywnie zaskoczył radiowców. więcejMenedżerka z Grupy ZPR Media w Radiu Yanosik
Do zespołu Radia Yanosik dołączyła Anna Jagiełło, obejmując funkcję business development managera. Poprzednio przez prawie dwie dekady była związana z Grupą ZPR Media. więcejBlowek promuje parówki
Marka Tarczyński rozpoczęła nową kampanię inspirowaną światem gamingu i YouTube'a, do której zaangażowała jednego z najpopularniejszych polskich youtuberów w Po9lsce 0 Karola “Blowka” Gązwę. więcejMagda Mołek przeprasza za kontrowersyjną akcję Tatuum. Chodziło o pomoc powodzianom
Prezenterka i dziennikarka Magda Mołek po fali krytyki przeprosiła za akcję charytatywną Tatuum, której jest ambasadorką. Negatywne emocje wzbudziło powiązanie pomocy powodzianom z zakupem produktów marki odzieżowej. Ostatecznie brand wycofał się z akcji, zamiast tego przekaże 200 tysięcy złotych powodzianom. więcejPotrzebna agencja mediowa do kampanii resortu rodziny
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej szuka w przetargu agencji, która zajmie się zakupem powierzchni reklamowej w internecie do jego działań promocyjnych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej"Godność ma swoje imię" w ponad 100 kinach w Polsce
Przez dwa tygodnie w ok. 100 kinach studyjnych w całej Polsce można obejrzeć spot I Ogólnopolskiej Antymobbingowej Kampanii Społecznej „Godność ma swoje imię”. W spocie m.in. Monika Obara, Sebastian Stankiewicz, Paulina Pytlak. więcejNowy country manager EE w Newline Interactive
Michał Starościk dołączył do zespołu Newline Interactive i wykorzysta zdobyte dotychczas doświadczenie na stanowisku country managera w regionie Polski i Europy Wschodniej (EE). więcejTVP chce mierzyć swoje treści w internecie
Telewizja Polska wybiera w przetargu firmę, która będzie przez rok dostarczać jej dane z ciągłego pomiaru treści multimedialnych w internecie. więcejZnana piosenkarka ambasadorką Nissana X-Trail
Magda Steczkowska, znana polska piosenkarka, rozpoczęła współpracę z firmą Astara NIP Poland, zostając ambasadorką samochodu Nissan X-Trail. więcejSave The Children potrzebuje agencji. Budżet to 240 tys. dolarów
Fundacja Save The Children Polska rozpoczęła przetarg na wyłonienie agencji, która zajmie się dla niej kampanią w mediach. Budżet zaplanowanych działań wynosi 240 tys. dolarów. więcejTVP zebrała ponad 2 mln złotych w charytatywnym bloku reklamowym
Telewizja Polska przeznaczy ponad 2 mln złotych na pomoc dla ofiar powodzi w południowo-zachodniej Polsce. Środki pochodzą z charytatywnego bloku reklamowego akcji TVP „Razem Dla Was”, który wyemitowano w TVP1 w niedzielę po „19.30”. Wzięło w nim udział 34 reklamodawców. więcejOrlen na pomoc powodzianom. Przekaże część dochodów
W ten weekend państwowy koncern Orlen całość środków uzyskanych ze sprzedaży kawy i herbaty na stacjach przekaże na pomoc powodzianom. Pomóc będzie można również, udostępniając post wideo o pracy służb walczących z powodzią. więcejTVN zebrał 2,9 mln zł z bloku charytatywnego dla szpitala w Nysie
W piątek po „Faktach” TVN pokazał charytatywny blok reklamowy, z którego przychody wyniosły 2,87 mln zł. Fundacja TVN przekaże te pieniądze dla zniszczonego w powodzi Szpitala Powiatowego w Nysie. Łącznie w ramach zbiórki na ten cel do Fundacji trafiło już niemal 6 mln zł. więcejReklama digital: jakościowy ruch staje się podstawowym wskaźnikiem dla biznesu
Podstawą biznesu opartego o promocję w internecie stała się troska o duży i kaloryczny ruch oraz możliwość przekonwertowania go na sesje. W kampanii reklamowej nieodzowne dziś jest wykorzystanie narzędzi, które umożliwiają optymalizację w czasie rzeczywistym - innymi słowy, wkraczamy w erę skutecznego zastosowania sztucznej inteligencji w reklamie. materiał reklamowy więcejByły prezes Orlenu felietonistą „Sieci”
Na łamach tygodnika „Sieci” (Fratria) jako felietonista zadebiutował europoseł PiS Daniel Obajtek, w ostatnich latach prezes Orlenu. więcejByła szefowa subskrypcji "Gazety Wyborczej" dołącza do RASP. Pokieruje treściami płatnymi
Danuta Breguła w poniedziałek 23 września rozpocznie pracę w Ringier Axel Springer Polska jako dyrektorka zarządzająca obszarem treści płatnych. Pełniący dotychczas tę funkcję Tomasz Gaweł od listopada 2024 r. obejmie w firmie nowo utworzone stanowisko dyrektora strategicznych partnerstw grupowych. więcejKs. Adam Boniecki z Nagrodą Specjalną Orła Jana Karskiego
Ksiądz Adam Boniecki, redaktor-senior "Tygodnika Powszechnego", odebrał w czwartek Nagrodę Specjalną Orła Jana Karskiego. „Za serdeczną troskę o ład moralny w społeczeństwie, sumienie w Kościele i prawdę w dziennikarstwie” – napisał w odczytanym podczas uroczystości piśmie Waldemar Piasecki. więcejNie żyje Jarosław Matuszewski, przez lata menedżer w Agorze i WSiP
Zmarł Jarosław Matuszewski, w ostatnich latach menedżer w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych, a wcześniej przez 15 lat związany z Agorą. więcejNa Facebooku treści od polskich wydawców mniej widoczne. „Zareagował z arogancją”
W reakcji na wejście w Polsce w życie zmienionego prawa autorskiego Facebook ograniczył widoczność linków do serwisów wydawców tradycyjnych. - Jesteśmy karani za zmiany w prawie autorskim, które nie podobają się Big Techowi - skomentował naczelny Onetu Bartosz Węglarczyk. - Facebook zareagował tak, jak reagował w innych krajach - z arogancją. Koncern uważa, że ważniejsze są jego wewnętrzne regulacje niż polskie prawo - komentuje Andrzej Andrysiak ze Stowarzyszenia Gazet Lokalnych. więcejCzym jest „Nowoczesny employer branding”? Pobierz bezpłatny dodatek
„Nowoczesny employer branding” to najnowszy dodatek portalu Wirtualnemedia.pl poświęcony tematyce employer branding. Można go od poniedziałku pobrać z naszej strony. więcejRingier Axel Springer Polska rośnie w ogłoszeniach. Dokupił akcji, dalej bez dywidendy
Grupa Morizon-Gratka, do której należą serwisy ogłoszeniowe przejęte kilka lat temu przez Ringier Axel Springer, w 2023 roku przy wzroście przychodów o 9,1 proc. do 52 mln zł zarobiła na czysto 5,5 mln zł. Kolejny rok z rzędu nie wypłaca dywidendy, tak samo jak kontrolująca ją bezpośrednio MZN Property. więcejByła naczelna Polska Press uruchomiła kanał na YouTube
Swój kanał youtube’owy zaczęła tworzyć Dorota Kania - w ostatnich latach członkini zarządu i redaktor naczelna Polska Press, współpracująca też z TVP Info. więcej„Tomb Raider: Legenda Lary Croft” jesienią na Netfliksie
Netflix jesienią pokaże serial animowany „Tomb Raider: Legenda Lary Croft” oparty na kultowej serii przygodowych gier akcji. więcejPięć powodów dla których serial „Dahmer. Potwór: Historia Jeffreya Dahmera” wzbudza kontrowersje
Przy okazji premiery drugiego sezonu antologii Ryana Murphy’ego zatytułowanej „Potwór”, przypominamy kontrowersje, jakie wzbudził pierwszy sezon produkcji. Jesienią 2022 roku serial o mordercy Jeffreyu Dahmerze, był żywo dyskutowany zarówno przez internautów, jak i rodziny ofiar Dahmera. Producent oskarżany był m.in. o zbytnią wyrozumiałość wobec postępowania sprawcy. więcejKto jest potworem? Recenzja serialu „Potwory: Historia Lyle’a i Erika Menendezów” Netfliksa
Na Netfliksie zadebiutował drugi sezon antologii Ryana Murphy’ego i Iana Brennana zatytułowanej „Potwór”. W pierwszym sezonie poznaliśmy historię Jeffreya Dahmera, a tym razem twórcy skupiają się na rodzinie Menendezów, zostawiając nas z trudnym pytaniem, kto tak naprawdę jest potworem? więcejDebata "Nowe horyzonty e-commerce"
Gośćmi Patryka Pallusa, Redaktora Naczelnego Wirtualnemedia.pl, na debacie organizowanej w ramach projektu "Wpływowi 2024" byli: Jakub Biczkowski, Chief E-commerce Officer, Wakacje.pl SA; Magdalena Kubisa, Dyrektorka Departamentu Rozwoju Biznesu w BLIK; Michał Mel, Retail Industry Manager, Google Polska; Zbigniew Nowicki, Przewodniczący Rady Izby Gospodarki Elektronicznej; Damian Wiszowaty, CEO Gonito. więcejFortuna Playerem Onnetwork się toczy
Onnetwork, w ramach kampanii reklamowej „Fortuna. Trzy zakłady bez ryzyka na start!” stworzył niestandardowy „klikalny” Branding Playera w kształcie litery „L” zwanym potocznie „L-ką” lub „eLON-em” (nazwa własna). materiał reklamowy więcejPolacy chcą, by marki zajmowały się sprawami ważnymi dla pracowników
72 proc. Polaków uważa, że marki powinny w swojej działalności poruszać kwestie ważne dla ich konsumentów i pracowników - wynika z najnowszej publikacji Grupy Roboczej Public Relations IAB Polska. więcejAI, influencerzy i hejt w public relations. Za nami 24. Kongres Profesjonalistów PR
Pod hasłem „Sztuczna inteligencja, kryzys i technologie. Wyzwania public relations” odbył się Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie. Tematem przewodnim było wykorzystywanie sztucznej inteligencji w komunikacji oraz wzywania z tym związane. Nie zabrakło też tematów związanych z influencer marketingiem czy bezpieczeństwem w sieci. Po raz pierwszy na rzeszowskiej scenie odbyła się także debata Wirtualnemedia.pl, patrona medialnego wydarzenia. więcejMagda Mołek przeprasza za kontrowersyjną akcję Tatuum. Chodziło o pomoc powodzianom
Prezenterka i dziennikarka Magda Mołek po fali krytyki przeprosiła za akcję charytatywną Tatuum, której jest ambasadorką. Negatywne emocje wzbudziło powiązanie pomocy powodzianom z zakupem produktów marki odzieżowej. Ostatecznie brand wycofał się z akcji, zamiast tego przekaże 200 tysięcy złotych powodzianom. więcejEdyta Górniak zatrudniła management
Po 15 latach samodzielnego zarządzania swoją karierą Edyta Górniak zdecydowała zatrudnić się management. Od 20 września za sprawy zawodowe artystki opowiadają Bartłomiej Kunc i agencja BCM Live, z którą jest związany. więcejTe części Warszawy byłyby zalane w razie powodzi
Naukowcy z SGGW pokazali na mapie, które miejsca Warszawy i okolic zostałyby zalane w czasie powodzi. Zagrożone byłyby Łomianki, Wawer i część Wilanowa. „Znacznie szerszy obszar Warszawy niż uważa większość specjalistów jest terenem zalewowym. Dotyczy to głównie prawego brzegu Wisły” - powiedział PAP dr Grzegorz Wierzbicki. więcejAlert powodziowy dostępny w mObywatelu
Możliwość sprawdzenia aktualnych ostrzeżeń hydrologicznych IMGW w danym regionie oraz dostęp do informacji, jak postępować wobec zagrożenia powodziowego lub w trakcie powodzi – to dwa elementy usługi „Alert powodziowy”, która 19 września br. trafiła do aplikacji mObywatel. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj