Niemcy sprzedali “Wiadomości Handlowe” polskim menadżerom
Niemiecka spółka LPV sprzedała Wydawnictwo Gospodarcze, do którego należą “Wiadomości Handlowe”, czwórce dyrektorów związanych od lat z firmą. 100 proc. udziałów trafiło do Roberta Biernata, Łukasza Siemieńca, Łukasza Stępniaka i Bartosza Tesławskiego. więcej„Magia nagości” wróci z nową prowadzącą. Kiedy premiera?
Pod koniec zimy na antenie Zoom TV zadebiutuje czwarty sezon „Magii nagości”. Poprowadzi go influencerka i dziennikarka Julia Oleś. - Chcieliśmy zmienić i urozmaicić trochę ten program, głównie po to, żeby dotrzeć do młodszej widowni. Oczywiście pełnoletniej 18+. W związku z tym szukaliśmy trochę innej prowadzącej, z którą młodzi ludzie mogliby się utożsamić - mówi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, dyrektorka programowa i ds. produkcji telewizyjnej w Grupie Kino Polska. więcej"Halo tu Polsat" dogania "Pytanie na śniadanie" w grupie komercyjnej
Najwięcej widzów w weekendy ogląda program „Dzień dobry TVN” - wynika z danych Nielsena. Najmniej widzów ma na razie nowy program “Halo tu Polsat”, ale w grupie komercyjnej 16-59 śniadaniówka Polsatu ma już niemal taką samą widownię i udział jak “Pytanie na śniadanie” TVP2. więcejVectra i Multimedia Polska rozsyłają ważne informacje do abonentów
Klienci sieci kablowych Vectra i Multimedia Polska w ostatnim czasie otrzymali e-maile zatytułowane „Ważne informacje wynikające ze zmiany przepisów prawa”. Biuro prasowe operatorów wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że zmiany w umowach mają związek z wchodzącym niedługo w życie Prawa Komunikacji Elektronicznej. Vectra usuwa z umów zapisy o waloryzacji opłat. więcejRada Mediów Narodowych zajmie się likwidacją biblioteki Polskiego Radia
27 września Rada Mediów Narodowych ma zająć się planami likwidacji Biblioteki Polskiego Radia. Piotr Daniluk, rzecznik nadawcy publicznego informuje Wirtualnemedia.pl, że niektóre pozycje wymagają opieki konserwatorskiej, które Polskie Radio nie jest w stanie zapewnić. Dlatego w ramach reorganizacji część książek trafi do wyspecjalizowanych podmiotów. więcej„Magia nagości” wróci z nową prowadzącą. Kiedy premiera?
Pod koniec zimy na antenie Zoom TV zadebiutuje czwarty sezon „Magii nagości”. Poprowadzi go influencerka i dziennikarka Julia Oleś. - Chcieliśmy zmienić i urozmaicić trochę ten program, głównie po to, żeby dotrzeć do młodszej widowni. Oczywiście pełnoletniej 18+. W związku z tym szukaliśmy trochę innej prowadzącej, z którą młodzi ludzie mogliby się utożsamić - mówi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, dyrektorka programowa i ds. produkcji telewizyjnej w Grupie Kino Polska. więcej"Halo tu Polsat" dogania "Pytanie na śniadanie" w grupie komercyjnej
Najwięcej widzów w weekendy ogląda program „Dzień dobry TVN” - wynika z danych Nielsena. Najmniej widzów ma na razie nowy program “Halo tu Polsat”, ale w grupie komercyjnej 16-59 śniadaniówka Polsatu ma już niemal taką samą widownię i udział jak “Pytanie na śniadanie” TVP2. więcejVectra i Multimedia Polska rozsyłają ważne informacje do abonentów
Klienci sieci kablowych Vectra i Multimedia Polska w ostatnim czasie otrzymali e-maile zatytułowane „Ważne informacje wynikające ze zmiany przepisów prawa”. Biuro prasowe operatorów wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że zmiany w umowach mają związek z wchodzącym niedługo w życie Prawa Komunikacji Elektronicznej. Vectra usuwa z umów zapisy o waloryzacji opłat. więcejPolsat wyprodukuje serial o stalkingu „Kobieta z blizną”
Telewizja Polsat ogłosiła rozpoczęcie prac nad nowym serialem obyczajowym, który poruszy trudny temat stalkingu pt. „Kobieta z blizną”. Produkcja oparta jest na prawdziwej historii z niedawnych lat, która miała tragiczny przebieg i wstrząsnęła opinią publiczną oraz doprowadziła do zmian w polskim systemie prawnym. więcejNowe jurorki w show Polsat Cafe. Stacja emituje go już dekadę
Modelka Karolina Pisarek-Salla i stylistka Zofia Ślotała znajdą się w jury nowej edycji programu Polsat Cafe „Shopping Queens. Królowe zakupów” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejTVP pokaże kolejne seriale Canal+
Telewizyjna Dwójka pokaże niebawem dwa kolejne seriale wyprodukowane na zlecenie Canal+ „Furioza”, a następnie „Klangor”. Mają być emitowane w poniedziałki i wtorki w paśmie od godz. 22.30. więcejZoom TV stawia na „Zabójcze potrawy”, kabarety i „Alfa”
Jesień w Zoom TV upłynie pod znakiem kulinarnych podróży, kabaretów i klasyków serialowych, takich jak „Alf”. - Najważniejszy format to „Zabójcze potrawy”. Program o egzotycznych podróżach i niezwykłych doświadczeniach kulinarnych, który promuje ideę otwartości na inne kultury i ich tradycje - mówi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, dyrektorka programowa i ds. produkcji telewizyjnej w Grupie Kino Polska. więcejSerwis „14.30” z nową prowadzącą
Agnieszka Górniakowska jest jedną z prowadzących serwis informacyjny „14.30” w TVP Info. Dziennikarka na początku tego roku wróciła do telewizji publicznej. więcejBezpłatny kanał o FC Barcelona dostępny w Polsce
Użytkownicy serwisu streamingowego Rakuten TV w Polsce mogą już oglądać kanał Top Barça. Stacja poświęcona klubowi piłkarskiemu FC Barcelona jest dostępna w angielskiej wersji językowej. więcejW tym roku święta wcześniej? „Kevin sam w domu” niebawem w Polsacie
Polsat już niebawem pokaże kultowy film „Kevin sam w domu”. To zaskakująca decyzja, biorąc pod uwagę fakt, że produkcja świąteczna emitowana będzie na początku kalendarzowej jesieni. Kiedy dokładnie obejrzymy przygody Kevina? więcejSzef KRRiT ukarany ws. koncesji dla TVN Style. „Rażący charakter bezczynności”
Wojewódzki Sąd Administracyjny nałożył na przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Macieja Świrskiego 60 tys. zł grzywny. Szef KRRiT został ukarany za „rażącą i oczywistą bezczynność” przy przedłużaniu koncesji satelitarnej TVN Style. więcejBezpieczny Internet i Tidal w Canal+ Polska. UOKiK stawia zarzuty
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów postawił zarzuty Canal+ Polska dotyczące oferowania części klientom dodatkowych usług: Bezpieczny Internet oraz Music+ Premium z platformą Tidal. - Nie zgadzamy się z zarzutami, jednak wychodząc naprzeciw prezesowi UOKiK i zachowując nasze prokonsumenckie podejście będziemy wnosić o wydanie decyzji zobowiązującej, tak aby zrekompensować klientom niedogodności, których mogli doznać - zapowiada firma. więcejNowy gospodarz "Kwiatków polskich" w TVP Info
Klaudiusz Slezak zadebiutuje w środę jako prowadzący program „Kwiatki polskie” w TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W poniedziałek pierwszy raz jako prowadząca wystąpiła Magdalena Kasperowicz. więcejKolejna była dziennikarka TVP Info w telewizji wPolsce24
Do zespołu telewizji wPolsce24 (Fratria) dołączyła Justyna Wróblewska. Poprzednio była związana z Telewizją Polską. więcejWspólny podcast TVN24 oraz Onet na wybory w USA
W każdą środę o godzinie 20.00 w Onecie, w Onet Audio oraz w TVN24 GO można słuchać nowego podcastu Bartosza Węglarczyka z Onetu i Marcina Wrony z “Faktów” TVN. „Węglarczyk-Wrona. Korespondenci” jest podcastem, w którym prowadzący poddają analizie i dyskusji kampanię wyborczą w Stanach Zjednoczonych. więcejNowy kierownik w biurze programowym Telewizji Polskiej
Michał Paciorowski poinformował, że został p.o. kierownika redakcji publicystyki i reportażu Biura Programowego TVP. Wcześniej pracował już na Woronicza, a ostatnio m.in. w Grupie naTemat.pl. więcejStacja CI Polsat pokaże dokument o bohaterach serialu Netfliksa
„Zabójcy z Beverly Hills: bracia Menendez” to historia Lyle’a i Erika Menendezów – braci, którzy z zimną krwią zamordowali swoich rodziców. Serial dokumentalny opowiadający o tej sprawie, która wstrząsnęła opinią publiczną już 26 września zadebiutuje na Crime+Investigation Polsat. więcejZmiana we władzach brokera reklamowego Telewizji Polsat
Z zarządem biura reklamy Polsat Media pożegnała się Katarzyna Tomczuk. Do władz spółki dołączył natomiast Norbert Walkiewicz, od wielu lat związany z holdingiem Zygmunta Solorza. więcejReklamy pod znakiem AI. Jak sztuczna inteligencja i social media zmieniają marketing
Sztuczna inteligencja błyskawicznie wkroczyła do branży marketingowej, zwłaszcza w jej najszybciej rosnącym obszarze cyfrowym. Co już zmieniła, a na co jeszcze wpłynie u reklamodawców, firm marketingowych i właścicieli platform internetowych? O obecnym krajobrazie i perspektywach rozwoju marketingu w erze AI i mediów społecznościowych na konferencji Meta Marketing Summit dyskutowali eksperci z branży reklamowej, technologicznej i przedstawiciele biznesu. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Rada Mediów Narodowych zajmie się likwidacją biblioteki Polskiego Radia
27 września Rada Mediów Narodowych ma zająć się planami likwidacji Biblioteki Polskiego Radia. Piotr Daniluk, rzecznik nadawcy publicznego informuje Wirtualnemedia.pl, że niektóre pozycje wymagają opieki konserwatorskiej, które Polskie Radio nie jest w stanie zapewnić. Dlatego w ramach reorganizacji część książek trafi do wyspecjalizowanych podmiotów. więcejNowa wydawczyni w Trójce. Wcześniej w TVP i „Gazecie Wyborczej”
Współpracę z radiową Trójką jako wydawczyni zaczęła Piotrka Masierak. Wcześniej była związana m.in. z „Gazetą Wyboroczą”, TVN i Telewizją Polską. więcejAgencja obsługująca mBank i Heinz z głębszą stratą. Ubyło wpływów
W 2023 roku agencja mediowa Carat Polska (należy do koncernu Dentsu), której klientami są m.in. mBank, Robert Bosch i Heinz, zanotowała spadek przychodów o 10 proc., a jej strata netto pogłębiła się dwukrotnie, do prawie 12 mln zł. więcejNowy seniorski team w kreacji Publicis Worldwide Poland
Do Publicis Worldwide Poland dołączył nowy, seniorski team kreatywny - Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski. więcejMata, Szczęsny w teledysku EA Sports FC 25
Electronic Arts, agencja MSL, dom produkcyjny Prodigious oraz management Maty połączyli siły, by stworzyć i promować teledysk do utworu rapera „Lloret de Mar”. Jest to pierwsza piosenka polskiego artysty, która znalazła się na ścieżce dźwiękowej jednej z najpopularniejszych serii gier wideo na świecie – EA Sports FC. więcejRusza nowa odsłona kampanii „LGBT+Ja” Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
Ruszyła kampania społeczna Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę „LGBT+Ja”, która koncentruje się na promowaniu postaw sojuszniczych wobec młodych osób LGBT+. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na kluczową rolę akceptacji i wsparcia emocjonalnego dla młodych osób, które mierzą się z wyzwaniami związanymi z odkrywaniem i wyrażaniem swojej tożsamości. więcejKampania New Balance „Run Your Way” skupia się na Maratonie Warszawskim
New Balance startuje z najnowszą odsłoną kampanii „Run Your Way”. Globalne działania rozpoczynają się 25 września, a w Polsce skupiać będą się wokół nadchodzącego Maratonu Warszawskiego, któremu towarzyszą szereg aktywności i szeroko zakrojona kampania OOH. więcejPudliszki Ketchup Zero w kampanii pokazuje „nieidealne, ale słodkie chwile”
Wystartowała w pełni digitalowa kampania marki Pudliszki „Słodko, a bez dodatku cukru” promująca Ketchup Zero – łagodny ketchup zawierający jedynie naturalnie występujące w pomidorach cukry. więcejMaria Jeleniewska i Rozkoszny reklamują serki Fantasia
Należąca do Danone marka serków homogenizowanych Fantasia ruszyła z nową kampanią reklamową, której głównymi bohaterami są twórcy internetowi – Maria Jeleniewska i Michał Korkosz „Rozkoszny”. więcejTelegram idzie na współpracę z władzami. Przekaże dane
Komunikator Telegram zapowiedział, że będzie przekazywać władzom adresy IP i numery telefonów użytkowników serwisu w razie wydania wobec nich nakazów rewizji lub innych wniosków prawnych – poinformowała we wtorek stacja BBC. Te zmiany "powinny zniechęcić przestępców" - powiedział prezes Telegramu Paweł Durow. więcej„Idź za głosem serca” – radzi Optima Cardio
Agencja OBTK (On Board Think Kong) rozpoczęła realizację nowej kampanii dla marki margaryny Optima Cardio (Bunge). Celem kampanii „Idź za głosem serca” jest edukacja na temat zdrowia serca i zachęta do obniżenia poziomu cholesterolu. więcejNestle łączy siły z Candy Crush Saga w nowej loterii
Agencja Unique One organizuje dla marek KitKat i Lion (Nestle) akcje promocyjne, łącząc siły z popularną grą Candy Crush Saga. więcejVML Poland pracuje dla Sherwin-Williams
VML Poland przygotowuje 30 lokalnych serwisów dla producenta farb Sherwin-Williams. więcejNowy copywriter w Feeders Agency
Pracę jako senior copywriter w Feeders Agency zaczął Kamil Gamza. Wcześniej był związany m.in. z Cut The Mustard, Agencją Warszawa i Leo Burnett Warszawa. więcejJak serwisy biletowe wpływają na rynek festiwalowy w Polsce?
Kolejny rok z rzędu rynek festiwalowy w Polsce przeżywa prawdziwy rozkwit. Ceny biletów rosną z roku na rok w oszałamiającym tempie, a mimo to liczba uczestników oraz samych festiwali się powiększa. Dziś modnie jest być "festiwalowiczem" wrzucającym kolejne relacje na social media. Wszystko wydaje się pięknie wyglądać, jednak sami organizatorzy muszą stawiać czoła wielu wyzwaniom, które rynek stawia przed nimi każdego dnia. Jakie rozwiązania systemowe mogą ułatwić życie organizatorom festiwali muzycznych? O tym w artykule. materiał reklamowy więcejNiemcy sprzedali “Wiadomości Handlowe” polskim menadżerom
Niemiecka spółka LPV sprzedała Wydawnictwo Gospodarcze, do którego należą “Wiadomości Handlowe”, czwórce dyrektorów związanych od lat z firmą. 100 proc. udziałów trafiło do Roberta Biernata, Łukasza Siemieńca, Łukasza Stępniaka i Bartosza Tesławskiego. więcejNie żyje grafik prasowy Marek Trojanowski
Zmarł grafik i projektant Marek Trojanowski. Przez wiele lat był związany z branżą prasową. więcejInfor przed Business Insiderem, Money.pl przyciąga na najdłużej
Wśród serwisów o tematyce biznesowo-prawnej liderem pozostaje Money.pl, natomiast pod względem zasięgu mocno zbliżył się do niego Infor.pl, wyprzedzając Business Insider Polska. Wielu użytkowników zyskały Rynekzdrowia.pl, Portalsamorzadowy.pl i sekcja gospodarczo-prawna portalu Radia ZET, zaś spore spadki zanotowały analogiczne działy Fakt.pl i Gazeta.pl. więcejPatostreamer „Jaszczur” z kolejnym wyrokiem
Wojciech Olszański, znany jako patostreamer „Jaszczur”, został skazany na rok ograniczenia wolności za antysemickie wypowiedzi na YouTube – podał Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych. więcejWspólny podcast TVN24 oraz Onet na wybory w USA
W każdą środę o godzinie 20.00 w Onecie, w Onet Audio oraz w TVN24 GO można słuchać nowego podcastu Bartosza Węglarczyka z Onetu i Marcina Wrony z “Faktów” TVN. „Węglarczyk-Wrona. Korespondenci” jest podcastem, w którym prowadzący poddają analizie i dyskusji kampanię wyborczą w Stanach Zjednoczonych. więcejPlaylisty tworzone z AI w Spotify
Streamingowa platforma z treściami audio Spotify rozszerza wprowadzą w kwietniu w wersji beta funkcję AI Playlist. Umożliwia użytkownikom tworzenie własnych list z piosenkami ze wsparciem sztucznej inteligencji. więcejZnana dziennikarka Polsatu dołącza do zespołu Interii na Festiwal w Gdyni
Interia przygotowuje się na 49. edycję Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Artur Zaborski będzie gospodarzem festiwalowego studia portalu oraz poprowadzi live z czerwonego dywanu w dniu rozdania Złotych i Srebrnych Lwów. Katarzyna Zdanowicz przeprowadzi wywiady premium, a reporterzy Interii pokażą kulisy wydarzenia i porozmawiają z gwiazdami. więcejReklamy pod znakiem AI. Jak sztuczna inteligencja i social media zmieniają marketing
Sztuczna inteligencja błyskawicznie wkroczyła do branży marketingowej, zwłaszcza w jej najszybciej rosnącym obszarze cyfrowym. Co już zmieniła, a na co jeszcze wpłynie u reklamodawców, firm marketingowych i właścicieli platform internetowych? O obecnym krajobrazie i perspektywach rozwoju marketingu w erze AI i mediów społecznościowych na konferencji Meta Marketing Summit dyskutowali eksperci z branży reklamowej, technologicznej i przedstawiciele biznesu. materiał reklamowy więcejPudliszki Ketchup Zero w kampanii pokazuje „nieidealne, ale słodkie chwile”
Wystartowała w pełni digitalowa kampania marki Pudliszki „Słodko, a bez dodatku cukru” promująca Ketchup Zero – łagodny ketchup zawierający jedynie naturalnie występujące w pomidorach cukry. więcejSondaż wyborczy po powodzi: Koalicja Obywatelska z większą przewagą nad PiS
W nowym sondażu wyborczym, zrealizowanym przez United Surveys dla Wirtualnej Polski, Koalicja Obywatelska ma 3,2 pkt proc. przewagi nad Prawem i Sprawiedliwością. Natomiast Trzecia Droga wyprzedza Lewicę i Konfederację. więcejJakiego prezydenta chcą Polacy? Ma być strażnikiem konstytucji
87 proc. respondentów uważa za ważne, by przyszły prezydent stał na straży konstytucji, 79 proc. - by był prezydentem wszystkich Polaków, a 78 proc. - by znał problemy zwykłych ludzi - wynika z sondażu CBOS. Respondenci wymieniają też m.in. otwartość na dialog i zdolności przywódcze. więcejKatarzyna Walewska-Napiórkowska zarządza Ogilvy PR
Po przeszło 7 latach w Ogilvy i ponad 2 latach pełnienia w Ogilvy PR roli head of brand PR & influence, Katarzyna Walewska-Napiórkowska awansowała na stanowisko dyrektorki zarządzającej tej agencji. więcejNowa struktura departamentu Food & Consumer Goods w 24/7Communication
Agencja 24/7Communication rozbudowuje i reorganizuje departament Food & Consumer Goods. Dział podzielono na trzy segmenty: HoReCa, Consumer Goods oraz Retail, Food & Agri. Całą jednostką pokieruje Milena Zacharzewska, business unit director. więcejJakiego prezydenta chcą Polacy? Ma być strażnikiem konstytucji
87 proc. respondentów uważa za ważne, by przyszły prezydent stał na straży konstytucji, 79 proc. - by był prezydentem wszystkich Polaków, a 78 proc. - by znał problemy zwykłych ludzi - wynika z sondażu CBOS. Respondenci wymieniają też m.in. otwartość na dialog i zdolności przywódcze. więcejPlay zwróci pieniądze klientom UPC Polska. Za usługi włączane bez zgody
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zobowiązał właściciela UPC Polska do zwrotu opłat klientom, którym aktywowano dodatkowe usługi w ramach programu „Więcej korzyści dla Ciebie”. więcejPlaylisty tworzone z AI w Spotify
Streamingowa platforma z treściami audio Spotify rozszerza wprowadzą w kwietniu w wersji beta funkcję AI Playlist. Umożliwia użytkownikom tworzenie własnych list z piosenkami ze wsparciem sztucznej inteligencji. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj