Redaktor naczelna "Elle": naszą ideą jest propagowanie różnorodności
- Do dziś “Elle” jako jedyny magazyn w Polsce na swoich okładkach promuje nowe twarze polskiego modelingu, a w sesjach mody projekty młodych, lokalnych twórców. Ale absolutnie się na nich nie zamykamy. Od lat naszą ideą jest propagowanie różnorodności w kwestiach wieku, rasy, rozmiarów czy orientacji seksualnej - mówi Marta Tabiś-Szymanek redaktor naczelna “Elle”. Magazyn w tym roku obchodzi 30-lecie istnienia w Polsce. więcejProkuratura wszczęła śledztwa ws. wycofania ze sprzedaży tygodnika "Nie"
Nastąpił zwrot w sprawie tygodnika „Nie”, który został wycofany ze sprzedaży przez Orlen i Pocztę Polską. Sąd uwzględnił zażalenie wydawcy, a prokuratura prowadzi obecnie dwa śledztwa w sprawie tłumienia krytyki prasowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejSzefowa "Pytania na śniadanie" straci stanowisko? TVP zabrała głos
Kinga Dobrzyńska na razie nie będzie kierować „Pytaniem na śniadanie” w TVP2. Telewizja Polska zaprzecza jednak, by została odwołana z funkcji producentki programu. - Obecnie przebywa na zwolnieniu lekarskim - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVP. więcejIlu widzów ogląda nowy „Kabaret na żywo” w Polsacie?
„Kabaret na żywo” w Polsacie, nadawany w tym sezonie w nowym paśmie, po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,06 mln widzów. Nowy program ma mniej widzów niż emitowany poprzedniej jesieni 15. sezon „Kabaretu na żywo. Młodzi i Moralni”. Wzrosły za to udziały programu. więcejNowa dyrektor w Grupie MWE Networks. Ma zmaksymalizować zyski z treści TV
Ewa Wituszyńska dołączyła do Grupy MWE Networks jako dyrektor komercyjny, gdzie będzie odpowiedzialna za rozwój działu sprzedaży specjalnej. Ten nowo utworzony dział obejmie sponsorowanie programów, lokowanie produktów, ogłoszenia specjalne i projekty niestandardowe, co ma na celu maksymalizację zysków z treści programowych. więcejSzefowa "Pytania na śniadanie" straci stanowisko? TVP zabrała głos
Kinga Dobrzyńska na razie nie będzie kierować „Pytaniem na śniadanie” w TVP2. Telewizja Polska zaprzecza jednak, by została odwołana z funkcji producentki programu. - Obecnie przebywa na zwolnieniu lekarskim - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVP. więcejIlu widzów ogląda nowy „Kabaret na żywo” w Polsacie?
„Kabaret na żywo” w Polsacie, nadawany w tym sezonie w nowym paśmie, po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,06 mln widzów. Nowy program ma mniej widzów niż emitowany poprzedniej jesieni 15. sezon „Kabaretu na żywo. Młodzi i Moralni”. Wzrosły za to udziały programu. więcejNowa dyrektor w Grupie MWE Networks. Ma zmaksymalizować zyski z treści TV
Ewa Wituszyńska dołączyła do Grupy MWE Networks jako dyrektor komercyjny, gdzie będzie odpowiedzialna za rozwój działu sprzedaży specjalnej. Ten nowo utworzony dział obejmie sponsorowanie programów, lokowanie produktów, ogłoszenia specjalne i projekty niestandardowe, co ma na celu maksymalizację zysków z treści programowych. więcejRośnie widownia „Ślubu od pierwszego wejrzenia” w TVN
Po czterech tygodniach od premiery 10. sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia” ogląda średnio 795 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Z każdym tygodniem emisji program zyskuje widzów, a TVN jest liderem rynku w grupach komercyjnych. więcejPremiera “Unboxing - Wielkie Otwarcie” coraz bliżej. Kim są uczestnicy nowego programu TVN?
W sobotę 5 października na antenie TVN zadebiutuje nowy program rozrywkowy “Unboxing - Wielkie Otwarcie”, który będzie emitowany w popołudniowym paśmie. W programie wystąpią drużyny z różnych miejsc Polski. Są pierwsze zdjęcia z planu. więcejCanal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów w ofercie Polsat Media
Biuro reklamy Polsat Media dołączyło do oferty kanały Canal+ Extra i Canal+ 360. Broker nie sprzedaje jednak czasu antenowego wszystkich stacji z Ligą Mistrzów. - Polsat Media zajmuje się sprzedażą czasu reklamowego na Canal+ Extra 1, a Canal+ Polska na kanałach Canal+ Extra 2-4 - informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. więcejTelewizja WP pokaże 14. sezon "Mistrzów Kabaretu"
Telewizja WP pokaże kolejny sezon programu „Mistrzowie Kabaretu”. W gronie artystów, którzy wystąpią w nim, będą: Kabaret Smile, grupa MoCarta i Formacja Chatelet. więcejZmiany w FilmBox+. Serwis może rozszerzyć zasięg
Pojawiła się nowa odsłona serwisu stramingowego FilmBox+. Grupa Kino Polska twierdzi, że teraz platforma jest jeszcze bardziej przyjazna i intuicyjna w obsłudze. Łatwiejsze ma być m.in. przeglądanie treści i planowanie doboru ulubionych pozycji programowych. Firma chce rozszerzenia zasięgu FilmBox+ o kolejnych dostawców płatnej telewizji. więcej„Wyborcza”: ostry konflikt na szczytach władzy imperium Solorza
Dzieci miliardera Zygmunta Solorza - Tobias Solorz, Piotr Żak i Aleksandra Żak - piszą zaniepokojeni do kluczowych menadżerów kilku spółek imperium ojca - podała „Gazeta Wyborcza”. Według „GW” cała trójka jest w ostrym konflikcie z partnerką życiową Solorza. więcejPolsat nie planuje meczów Legii i Jagiellonii w otwartych stacjach
Transmisje meczów Legii Warszawa i Jagielloni Białystok w fazie grupowej Ligi Konferencji nie zostały wpisane do październikowych ramówek stacji Telewizji Polsat dostępnych w telewizji naziemnej. Nadawca zapowiada, że spotkania polskich drużyn będzie można oglądać nie tylko w Polsat Sport Premium, lecz także w kanałach Polsat Sport. więcejUniwersum "Skazanej" się rozrasta. Będzie drugi sezon serialu "Pati"
Ruszyły zdjęcia do drugiego sezonu serialu „Pati”. Produkcja powstaje dla platformy streamingowej Max (Warner Bros. Discovery). więcejProgram Miłosza Kłeczka w Republice zmienił oprawę. Tło na razie wirtualne
Popołudniowy cykl publicystyczny „Miłosz Kłeczek zaprasza” na antenie Telewizji Republika zyskał nową czołówkę i oprawę graficzną. Nadal jest realizowany w studiu z tłem wirtualnym, które ma przypominać studio budowane w nowej siedzibie stacji. więcejHolding Solorza sprzedaje mniej prądu z węgla. Ale przynosi zyski
W pierwszej połowie 2024 roku grupa kapitałowa Zespół Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin (ZE PAK), której większościowym akcjonariuszem jest Zygmunt Solorz, zanotowała spadek przychodów o ponad 50 proc. więcejByły wydawca „Wiadomości” w telewizji wPolsce24
W zespole nadawanej od trzech tygodni telewizji wPolsce24 (Fratria) jest Mariusz Jarosiewicz. Poprzedni był związany z Telewizją Polską, m.in. jako szef „Teleexpressu” i wydawca głównego wydania „Wiadomości”. więcejDisney+ wprowadza w Polsce opłatę za dodatkowego użytkownika
W ustawieniach kont polskich użytkowników platformy Disney+ pojawiła się opcja „Zaproś dodatkowego użytkownika”. Tym samym serwis streamingowy idzie w ślady Netfliksa i zaczyna w naszym kraju walkę ze współdzieleniem kont. Dostęp dla osoby spoza gospodarstwa domowego w Polsce kosztuje 17,99 zł miesięcznie. więcejZbliża się sezon finałowy „Opowieści podręcznej”
W Toronto ekipa „Opowieści podręcznej” kręci szósty i ostatni sezon serialu opartego na powieści Margaret Atwood. Premiera planowana jest na wiosnę 2025 roku. Do obsady dołączył Timothy Simons, który wystąpi w jednej z kluczowych dla finałowej akcji ról. więcejNowy podcast TVP Sport
TVP Sport zaproponował widzom nowy podcast „To zależy”. Prowadzącą została Weronika Nowakowska, była biathlonistka, która prowadziła m.in. studio TVP w trakcie igrzysk w Paryżu. więcejReklamy pod znakiem AI. Jak sztuczna inteligencja i social media zmieniają marketing
Sztuczna inteligencja błyskawicznie wkroczyła do branży marketingowej, zwłaszcza w jej najszybciej rosnącym obszarze cyfrowym. Co już zmieniła, a na co jeszcze wpłynie u reklamodawców, firm marketingowych i właścicieli platform internetowych? O obecnym krajobrazie i perspektywach rozwoju marketingu w erze AI i mediów społecznościowych na konferencji Meta Marketing Summit dyskutowali eksperci z branży reklamowej, technologicznej i przedstawiciele biznesu. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Radio 357 z pierwszą stratą. Więcej z reklam i od patronów
Spółka zarządzająca internetowym Radiem 357 w 2023 roku zwiększyła przychody z wpłat od patronów, reklam i sprzedaży gadżetów. Natomiast przy wzroście kosztów operacyjnych o 14 proc. jej rentowność netto pogorszyła się o prawie 500 tys. zł. więcejResort cyfryzacji wznawia przetarg mediowy z budżetem 10 mln zł
Ministerstwo Cyfryzacji od nowa rozpisało przetarg na emisję kampanii informacyjno-promocyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych. Budżet do obsługi wynosi 10 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcejJakie reklamy akceptują Polacy?
Ponad połowa Polaków twierdzi, że w największym stopniu akceptuje reklamy w przestrzeni miejskiej, galeriach handlowych oraz prasie. Przy czym, aż 65 proc. ankietowanych deklaruje, że nie lubi reklam. więcejCanal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów w ofercie Polsat Media
Biuro reklamy Polsat Media dołączyło do oferty kanały Canal+ Extra i Canal+ 360. Broker nie sprzedaje jednak czasu antenowego wszystkich stacji z Ligą Mistrzów. - Polsat Media zajmuje się sprzedażą czasu reklamowego na Canal+ Extra 1, a Canal+ Polska na kanałach Canal+ Extra 2-4 - informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. więcejKerris z nową strukturą kompetencyjną w dziale client service
Agencja Kerris ma prowadziła nową strukturę kompetencyjną w dziale client service. Zmiany obejmują podział działu na dwa wyspecjalizowane piony: kreację oraz performance, które odpowiadają za realizację różnych obszarów współpracy z klientami. więcejXTB ma nową identyfikację wizualną
Firma Flying Bisons zrealizowała projekt rebrandingu dla marki XTB, globalnego fintechu oferujacego platformę inwestycyjną online i aplikację mobilną. Rebranding podkreśla nową strategię rozwoju marki, której celem jest stworzenie superaplikacji do zarządzania finansami. więcejGong wzmacnia dział kreacji
Do działu kreacji agencji Gong (Group One) w roli associate creative directora dołączył Piotr Młynek, wcześniej związany z Saatchi&Saatchi. Wewnątrz agencji awansowali ponadto Adam Tokarski, dotychczasowy senior copywriter na stanowisko associate creative director, a Paulina Jaśkowska na stanowisko creative group head. więcejIgor Ruczyński w zespole dentsu Polska
Do dentsu Polska dołączył Igor Ruczyński i objął stanowisko integrated media & data solutions directora. Przez ostatnie cztery lata związany był z firmami z branży retail, m.in. CCC, pełniąc rolę acquisition marketing & marketing technology managera. więcejPlej z nową szefową projektów
Marta Makarow, specjalistka w dziedzinie organizacji i kreacji eventów, dołączyła do zespołu Plej i objęła stanowisko head of projects, wzmacniając kreatywne i produkcyjne kompetencje agencji. więcejHochland we wspólnej akcji z Thermomix
Marka Hochland nawiązała współpracę z marką Thermomix. Jej celem jest zachęcenie Polaków do bardziej efektywnego i sprawnego organizowania posiłków, przy jednoczesnym zachowaniu ich różnorodności oraz walorów smakowych. więcejKaufland w nowej kampanii stawia na zrównoważony rozwój
Sieć sklepów Kaufland ruszyła z drugą edycją kampanii #TeamKaufland, w której stawia na zrównoważony rozwój. Akcja skierowaną jest do pracowników, którzy chcą stać się ambasadorem zrównoważonego rozwoju firmy i wzmocnić jej działalność w obszarze ESG. więcejToo Good To Go wzmacnia współpracę z Danone
Kolejne produkty od Danone dołączyły do kampanii Too Good To Go „Często Dobre Dłużej”, która promuje ograniczenie marnowania żywności. Na opakowaniach nowości Alpro i Activia można znaleźć nowe piktogramy z inspirującym hasłem. Celem jest uświadomienie konsumentom, że produkty opatrzone datą “najlepiej spożyć przed” mogą być bezpieczne do spożycia nawet jeśli termin minął. więcejJak serwisy biletowe wpływają na rynek festiwalowy w Polsce?
Kolejny rok z rzędu rynek festiwalowy w Polsce przeżywa prawdziwy rozkwit. Ceny biletów rosną z roku na rok w oszałamiającym tempie, a mimo to liczba uczestników oraz samych festiwali się powiększa. Dziś modnie jest być "festiwalowiczem" wrzucającym kolejne relacje na social media. Wszystko wydaje się pięknie wyglądać, jednak sami organizatorzy muszą stawiać czoła wielu wyzwaniom, które rynek stawia przed nimi każdego dnia. Jakie rozwiązania systemowe mogą ułatwić życie organizatorom festiwali muzycznych? O tym w artykule. materiał reklamowy więcejRedaktor naczelna "Elle": naszą ideą jest propagowanie różnorodności
- Do dziś “Elle” jako jedyny magazyn w Polsce na swoich okładkach promuje nowe twarze polskiego modelingu, a w sesjach mody projekty młodych, lokalnych twórców. Ale absolutnie się na nich nie zamykamy. Od lat naszą ideą jest propagowanie różnorodności w kwestiach wieku, rasy, rozmiarów czy orientacji seksualnej - mówi Marta Tabiś-Szymanek redaktor naczelna “Elle”. Magazyn w tym roku obchodzi 30-lecie istnienia w Polsce. więcejProkuratura wszczęła śledztwa ws. wycofania ze sprzedaży tygodnika "Nie"
Nastąpił zwrot w sprawie tygodnika „Nie”, który został wycofany ze sprzedaży przez Orlen i Pocztę Polską. Sąd uwzględnił zażalenie wydawcy, a prokuratura prowadzi obecnie dwa śledztwa w sprawie tłumienia krytyki prasowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejRingier Axel Springer Polska bez szefa postprodukcji
Michał Glock, kierownik postprodukcji i archiwum, przestał pracować w Ringier Axel Springer Polska – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z firmą był związany od dekady. więcej"Puls Biznesu" zapełnia wakaty. Dołączył nowy dziennikarz
“Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) zapełnia wakaty po osobach, które odeszły z redakcji. Niedawno Łukasz Rawa został nowym dziennikarzem gazety. więcejNowe szefowe marketingu i social mediów w Wydawnictwie Harde
Do Wydawnictwa Harde dołączyły Daria Armańska, która objęła stanowisko head of marketing and promotion oraz Agnieszka Asenkowicz jako social media manager. Obie związane były dotąd z Wydawnictwem Kobiece. więcejZmiany w strukturze Polska Press. Połączono trzy działy w jeden
Eliza Słoma-Górska obejmie od 1 października 2024 stanowisko dyrektorki biura marketingu i projektów specjalnych. Awans ten jest związany z wprowadzeniem zmian organizacyjnych w Polska Press. Z firmą rozstają się dwie inne dyrektorki. więcejNowy projekt "Wyborczej" o przyszłości
Redakcja „ Wyborczej" (Agora) wraz z ekspertkami i ekspertami będzie poszukiwała odpowiedzi na te pytania dotyczące przyszłości w ramach nowego futurystycznego projektu "Przyszłości do życia". Na cykl złoży się seria artykułów, podcastów i wideocastów, a także debata ekspercka. więcejByła dziennikarka TVP World dołączyła do PAP
Yana Bzot nawiązała współpracę z Polską Agencją Prasową - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio pracowała w TVP World. więcejYouTube każe płacić więcej za usługi premium
Pakiet YouTube Premium będzie droższy dla użytkowników w 16 krajach. Czy podwyżki obejmą Polskę? więcejHandel fałszywymi opiniami w internecie trwa
Jak wynika z najnowszych danych TrustMate, blisko dwa tysięcy sklepów online w Polsce kupuje fikcyjne recenzje. Proceder ma miejsce, pomimo że kary za takie praktyki sięgają do 10 proc. obrotu e-sklepów. więcejTwórca „Potworów” Netfliksa odpowiada na zarzuty Erika Menendeza
Ryan Murphy, współtwórca nowego serialu Netfliksa zatytułowanego „Potwory: Historia Lyle’a i Erika Menendezów” odniósł się do oświadczenia Erika Menendeza, którego losy zostały przedstawione w produkcji. Showrunner sugeruje, że skazany za morderstwo rodziców mężczyzna wraz z bratem Lyle’m, nie mógł jeszcze oglądać serialu. więcejGrupa CCC nie zarobiła tyle od lat. Właściciel dumny z dyscypliny kosztowej
W zeszłym kwartale finansowym grupa CCC zarobiła na czysto 254,5 mln zł. To jej największy zysk netto od wielu lat. Z głównych segmentów firmy niewielką stratę operacyjną zanotowało tylko eobuwie. więcejIle sezonów „Wednesday” planują twórcy hitu Netfliksa?
Produkcja drugiego sezonu „Wednesday” znajduje się na zaawansowanym etapie, a współtwórca serialu Al Gough i reszta zespołu rozważają już przyszłość spin-offu uniwersum rodziny Addamsów. Netflix zazwyczaj nie zamawia z góry wielu sezonów seriali poza wyjątkowymi sytuacjami, ale hit wyreżyserowany przez Tima Burtona planowany jest na kilka sezonów po tym, jak pierwszy stał się najpopularniejszą anglojęzyczną pozycją na platformie. więcejWracają podcasty „Rzeczpospolitej”. Nowa audycja Kolanki
Od października „Rzeczpospolita” (Gremi Media) rusza z nową ofertą podcastów. Wracają znane już słuchaczom formaty. Obok nich będą też nowe, m.in. o wyborach prezydenckich, autorstwa Michała Kolanki. więcejDavid Harbour mówi o scenariuszu finału serialu „Stranger Things”
Netflix i braci Duffer wciąż pracują nad ostatnim sezonem „Stranger Things”. Nie znamy jeszcze daty premiery sezonu piątego, ale obsada i ekipa zna już zakończenie serialu i mówi, że był to rollercoaster emocji dla wszystkich zaangażowanych w projekt. więcejGoogle skarży się na Microsoft. Zarzuca nieuczciwe praktyki w chmurze
Google złożył w środę do Komisji Europejskiej skargę na Microsoft. Koncern oskarżył rywala o praktyki ograniczające konkurencję, w tym wykorzystywanie dominującej pozycji na rynku do zmuszania użytkowników do korzystania z platformy chmurowej Microsoft Azure. więcejKoniec jednej z aplikacji TikTioka
Bytedance zamyka usługę TikTok Music, która w założeniu miała być konkurencją dla platform streamingu muzyki typu Spotify czy Tidal. Podano już oficjalną datę zakończenia funkcjonalności. więcejReklamy pod znakiem AI. Jak sztuczna inteligencja i social media zmieniają marketing
Sztuczna inteligencja błyskawicznie wkroczyła do branży marketingowej, zwłaszcza w jej najszybciej rosnącym obszarze cyfrowym. Co już zmieniła, a na co jeszcze wpłynie u reklamodawców, firm marketingowych i właścicieli platform internetowych? O obecnym krajobrazie i perspektywach rozwoju marketingu w erze AI i mediów społecznościowych na konferencji Meta Marketing Summit dyskutowali eksperci z branży reklamowej, technologicznej i przedstawiciele biznesu. materiał reklamowy więcejPrezes Fundacji Orange odchodzi
Konrad Ciesiołkiewicz złożył rezygnację z funkcji prezesa Fundacji Orange. Wyjaśnił, że wynika to z podjęcia nowych zobowiązań w sferze publicznej. Ciesiołkiewicz został niedawno członkiem Państwowej Komisji ds. przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich do lat 15. więcejHeima PR pomaga w komunikacji festiwalu sztuk społecznych
Agencja Heima PR pro publico bono wspiera festiwal OFF Opera w komunikacji, projektowaniu graficznym i działaniach prowadzonych w mediach społecznościowych. więcejMariusz Kania na pokładzie Triple PR
Do działu komunikacji biznesowej agencji Triple PR dołączył Mariusz Kania, content manager. więcejW zarządzie Orlenu nowy menedżer od technologii
Z początkiem 2025 roku do zarządu Orlenu dołączy Marcin Wasilewski, obecnie jeszcze prezes InnoEnergy Polska. Będzie odpowiadał za obszar technologiczny. więcejKilkaset zbiórek powodziowych może mieć znamiona przestępstwa
Centralne Biuro Zwalczania Cyberprzestępczości w nowym komunikacie poinformowało, że aż 139 zbiórek pieniędzy na rzekomą pomoc dla powodzian może mieć znamiona przestępstwa. więcejGoogle skarży się na Microsoft. Zarzuca nieuczciwe praktyki w chmurze
Google złożył w środę do Komisji Europejskiej skargę na Microsoft. Koncern oskarżył rywala o praktyki ograniczające konkurencję, w tym wykorzystywanie dominującej pozycji na rynku do zmuszania użytkowników do korzystania z platformy chmurowej Microsoft Azure. więcejPolskie studio stworzyło animację dla światowego producenta gier
Warszawskie studio Badi Badi jest autorem oryginalnego intro do gry „Frostpunk 2", wyprodukowanej przez firmę 11 bit studios. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj