Zygmunt Solorz woli żonę od dzieci w biznesie, akcje Cyfrowego Polsatu w dół. „Rodzi pytanie”
W czwartek Zygmunt Solorz zapowiedział usunięcia trójki swoich dzieci z władz spółek swojego biznesowego imperium. Analitycy giełdowi, z którymi na ten temat rozmawiał portal Wirtualnemedia.pl, są zaskoczeni takim obrotem spraw. Medialne deklaracje Solorza i jego dzieci mogą być jednak tylko salwami przed batalią o układ sił w kluczowych spółkach miliardera. W pierwszych dniach października odbędą się walne zgromadzenia akcjonariuszy Cyfrowego Polsatu i Zespołu Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin. więcejMenedżerowie marketingu z optymizmem o przyszłości branży
Polska Organizacja Reklamodawców i K+ Group po raz pierwszy przebadali, co o perspektywach rozwoju branży marketingowej sądzą menadżerki i menadżerowie odpowiedzialni za marketing w firmach. Z badania „ PL CMO Survey 2024/2025” wynika, że 65 proc. marketerów prognozuje wzrost roli CMO w organizacjach. Jeszcze więcej, bo aż trzy czwarte z nich prognozuje zwiększenie budżetów marketingowych w 2025 roku. więcejKRRiT znowu odkłada decyzję ws. abonamentu rtv. Prawie pół mld zł w sądach
W czwartek Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji po raz kolejny nie zdecydowała o podziale środków z abonamentu RTV w 2025 roku. Jak informuje Wirtualnemedia.pl członek KRRiT prof. Tadeusz Kowalski decyzja ma zapaść dopiero 30 września. Regulator wysłał pismo do resortu kultury, w którym domaga się określenia sytuacji prawnej spółek mediów publicznych. więcejPierwszy zastępca naczelnej TOK FM rezygnuje. Będzie reorganizacja
Reorganizacja w TOK FM (Agora). 1 października nowo utworzone stanowisko sekretarza redakcji obejmie Tomasz Krzemiński, pozostając równocześnie wydawcą stacji. Ma to związek z rezygnacją ze strony Macieja Głogowskiego z pełnienia funkcji pierwszego zastępcy naczelnej Kamili Ceran. więcejKRRiT udzieliła dwóch koncesji firmie byłego szefa Trójki
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała podczas czwartkowego posiedzenia, że w Częstochowie i Łodzi będą nadawać rozgłośnie firmy On Radio byłego dyrektora radiowej Trójki. W pierwszym mieście częstotliwość 92,4 MHz zajmie On Radio, a w drugim na częstotliwości 90,8 MHz będzie można słuchać EL Radia. więcejZygmunt Solorz woli żonę od dzieci w biznesie, akcje Cyfrowego Polsatu w dół. „Rodzi pytanie”
W czwartek Zygmunt Solorz zapowiedział usunięcia trójki swoich dzieci z władz spółek swojego biznesowego imperium. Analitycy giełdowi, z którymi na ten temat rozmawiał portal Wirtualnemedia.pl, są zaskoczeni takim obrotem spraw. Medialne deklaracje Solorza i jego dzieci mogą być jednak tylko salwami przed batalią o układ sił w kluczowych spółkach miliardera. W pierwszych dniach października odbędą się walne zgromadzenia akcjonariuszy Cyfrowego Polsatu i Zespołu Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin. więcejIlu widzów ogląda siódmy sezon „Totalnych remontów Szelągowskiej” w TVN?
Pierwsze cztery odcinki nowego sezonu „Totalnych remontów Szelągowskiej” obejrzało średnio 465 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Bieżąca edycja programu TVN notuje słabszy start niż początek poprzedniego sezonu emitowanego jesienią ubiegłego roku w innym paśmie. więcejZmiany w polskim kanale telewizyjnym dla dzieci
Więcej zabawy, więcej muzyki, więcej edukacji - takim hasłem promuje zmiany Junior Channel. Stacja w poniedziałek 30 września wprowadza nowy logotyp i oprawę graficzną. Zdaniem nadawcy, to kolejny etap w procesie harmonizacji i unowocześnienia opraw kanałów telewizyjnych z portfolio Grupy MWE Networks. więcejCzęść meczów Ligi Europy i Konferencji tylko w streamingu. Cyfrrowy Polsat wyjaśnia
Choć z Grupą Polsat Plus związanych jest 14 kanałów sportowych, to niektórych meczów Ligi Europy UEFA i Ligi Konferencji UEFA nie można oglądać na żadnym z nich. Są oferowane jedynie w serwisach streamingowych Polsat Box Go i w Netia Go. Olga Zomer, rzecznik prasowy Cyfrowego Polsatu zapewnia Wirtualnemedia.pl, że spotkania będą dostępne dla abonentów bez dodatkowych opłat. więcejWiemy, kiedy wraca „The Last of Us”. Mamy zapowiedź drugiego sezonu
Drugi sezon serialu „The Last of Us” będzie dostępny w serwisie Max już w przyszłym roku. więcejNowy kanał filmowy w Canal+ online
W czwartek wieczorem subskrybenci Canal+ online zyskali dostęp do kanału Film Cafe. Wcześniej stację w serwisie streamingowym mogli oglądać jedynie abonenci satelitarni platformy cyfrowej Canal+. więcejTV Republika przekazała miliony na pomoc powodzianom
W czwartek Telewizja Republika przekazała władzom Lądku-Zdroju czek na odbudowę szkoły zniszczonej przez powódź, jaka spotkała Dolny Śląsk w ostatnich dniach. Kwota wynosi 3 mln zł. więcejGwiazdy w drugiej odsłony kampanii serwisu Max
Platforma Max (Warner Bros. Discovery) ruszyła z drugą odsłoną kampanii reklamowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Biorą w niej udział gwiazdy programów i seriali dostępnych w Maxie. więcejSolorz zabrał głos ws. sporu z dziećmi. „Zdałem sobie sprawę”
Zygmunt Solorz zabrał głos ws. działań jego dzieci, które wysłały list do kadr zarządzających firmami należącymi do biznesmena. - W ostatnim czasie zdałem sobie sprawę, że angażowanie na obecnym etapie moich dzieci w zarządzanie firmami nie przyczynia się do większej stabilności w firmach, ani do budowania ich lepszej przyszłości. Postanowiłem zatem zmienić tę sytuację i podjąć działania, w celu odwołania w najbliższych tygodniach moich dzieci z władz odpowiednich spółek - napisał Solorz. więcejAwaria nowej stacji. Przerwano emisję na żywo
W czwartek wieczorem telewizja wPolsce24 (Fratria) zaliczyła poważną awarię techniczna. Na mniej więcej godzinę padła emisja programów na żywo i stream stacji na YouTubie. więcejWraca „The Office PL”. Znamy szczegóły nowej serii
Premiera czwartego sezonu „The Office PL” w Canal+ nastąpi 25 października. Nowa seria będzie miała także 12 odcinków. więcejW TVP premiera teledysku nowej wersji „Moja i Twoja Nadzieja”
W czwartek 26 września premierę miał teledysk do nowej wersji utworu „Moja i Twoja Nadzieja”, który powstał w ramach akcji Telewizji Polskiej #RazemDlaWas niosącej pomoc ofiarom powodzi w południowo-zachodniej Polsce. więcejCyfrowy Polsat o sporze dzieci i żony Zygmunta Solorza. „Firma działa normalnie”
Według ustaleń „Gazety Wyborczej” dzieci Zygmunta Solorza ostrzegły menedżerów jego najważniejszych spółek, na czele z Cyfrowym Polsatem, żeby ostrożnie podchodziły do poleceń wydawanych przez niedawno upoważnione do tego osoby. Cyfrowy Polsat podkreśla, że działa w normalnym trybie, nie komentuje natomiast działań swoich akcjonariuszy i relacji rodzinnych między nimi. Oświadczenie wydała też odwołana członkini zarządu Polsat Media. więcejKamil Nosel w nowym programie kanału Active Family
Kamil Nosel poprowadzi na antenie Telewizji Active Family nowy program „Nosel szuka inspiracji”. To autorski format stacji. więcejMeta Platforms napędzana przez sztuczną inteligencję. „W erze AI kreatywność jest motorem efektywności dla reklamodawców”
– Nie ma ani jednego produktu Mety, który funkcjonowałby bez bardzo mocnego wsparcia AI – podkreśla Robert Bednarski, country director firmy Meta w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Opisuje, jak sztuczna inteligencja pomaga reklamodawcom efektywniej realizować kampanie i osiągać lepsze efekty. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
KRRiT znowu odkłada decyzję ws. abonamentu rtv. Prawie pół mld zł w sądach
W czwartek Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji po raz kolejny nie zdecydowała o podziale środków z abonamentu RTV w 2025 roku. Jak informuje Wirtualnemedia.pl członek KRRiT prof. Tadeusz Kowalski decyzja ma zapaść dopiero 30 września. Regulator wysłał pismo do resortu kultury, w którym domaga się określenia sytuacji prawnej spółek mediów publicznych. więcejPierwszy zastępca naczelnej TOK FM rezygnuje. Będzie reorganizacja
Reorganizacja w TOK FM (Agora). 1 października nowo utworzone stanowisko sekretarza redakcji obejmie Tomasz Krzemiński, pozostając równocześnie wydawcą stacji. Ma to związek z rezygnacją ze strony Macieja Głogowskiego z pełnienia funkcji pierwszego zastępcy naczelnej Kamili Ceran. więcejKRRiT udzieliła dwóch koncesji firmie byłego szefa Trójki
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała podczas czwartkowego posiedzenia, że w Częstochowie i Łodzi będą nadawać rozgłośnie firmy On Radio byłego dyrektora radiowej Trójki. W pierwszym mieście częstotliwość 92,4 MHz zajmie On Radio, a w drugim na częstotliwości 90,8 MHz będzie można słuchać EL Radia. więcejRozgłośnia odpuszcza koncesję cyfrową. Za duże koszty emisji i ZAiKS-u
Radio Konin FM zrezygnowało z emisji na multipleksie lokalnym DAB+ w Poznaniu, dlatego Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji uchyliła koncesję stacji. Prof. Tadeusz Kowalski z KRRiT informuje Wirtualnemedia.pl, że nadawca uzasadnił decyzję wyższymi kosztami nadawania i opłata na rzecz ZAiKS-u. więcejTrzy nowe serie podcastowe Grupy ZPR Media
W tym tygodniu swoją premierę mają trzy nowe cykle podcastów Grupy ZPR Media: „Nauczycielki życia”, „Coolturalne rozmowy” i „Siła kobiet”. więcejMenedżerowie marketingu z optymizmem o przyszłości branży
Polska Organizacja Reklamodawców i K+ Group po raz pierwszy przebadali, co o perspektywach rozwoju branży marketingowej sądzą menadżerki i menadżerowie odpowiedzialni za marketing w firmach. Z badania „ PL CMO Survey 2024/2025” wynika, że 65 proc. marketerów prognozuje wzrost roli CMO w organizacjach. Jeszcze więcej, bo aż trzy czwarte z nich prognozuje zwiększenie budżetów marketingowych w 2025 roku. więcejGroupM i Essence Mediacom na czele. Te agencje mediowe wygrały w Polsce największe przetargi
Należąca do WPP grupa mediowa GroupM zajęła pierwsze miejsce na polskim rynku wśród grup mediowych w raporcie COMvergence “New Business Barometer H1 2024”. Podsumowuje on minione półrocze pod względem pozyskanych i obronionych budżetów mediowych. więcejNice To Fit You sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki
Firma Nice To Fit You, działająca na rynku cateringów dietetycznych została sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki. Umowa została zawarta na kolejne trzy sezony rozgrywek, a marka w jej ramach otrzymała m.in. tytuł sponsora głównego na wydarzeniach pucharowych, zarówno w trakcie meczów o AL-KO Superpuchar Polski, jak i w trakcie turniejów finałowych Tauron Pucharu Polski. więcejUgoda spółki Agory z władzami Agory. Reklamy zostaną na przystankach
Należąca do Agory spółka reklamy zewnętrznej AMS i firma Ströer Polska zawarły ugodę z warszawskim ratuszem. Będą odpowiadać za budowę i eksploatację, m.in. sprzedaż powierzchni reklamowych, na wiatach przystankowych w stolicy do listopada 2025 roku. więcejBrad Pitt w nowej odsłonie kampanii De'Longhi
Włoska marka ekspresów do kawy De`Longhi wystartowała z nową odsłoną globalnej kampanii “Perfetto 2.0””, której ambasadorem niezmiennie jest Brad Pitt. Tym razem oprócz hollywoodzkiego gwiazdora jej bohaterem jest innowacyjny ekspres automatyczny Rivelia. więcejJak serwisy biletowe wpływają na rynek festiwalowy w Polsce?
Kolejny rok z rzędu rynek festiwalowy w Polsce przeżywa prawdziwy rozkwit. Ceny biletów rosną z roku na rok w oszałamiającym tempie, a mimo to liczba uczestników oraz samych festiwali się powiększa. Dziś modnie jest być "festiwalowiczem" wrzucającym kolejne relacje na social media. Wszystko wydaje się pięknie wyglądać, jednak sami organizatorzy muszą stawiać czoła wielu wyzwaniom, które rynek stawia przed nimi każdego dnia. Jakie rozwiązania systemowe mogą ułatwić życie organizatorom festiwali muzycznych? O tym w artykule. materiał reklamowy więcej„Przegląd Sportowy” jako miesięcznik historyczny
Do sprzedaży trafił pierwszy numer miesięcznika „Przegląd Sportowy Historia” (Ringier Axel Springer Polska). To rozwinięcie sekcji historycznej dziennika. więcejIMM: Onet nowym liderem cytowań, na podium także "Rzeczpospolita" i Wirtualna Polska
W sierpniu na prowadzenie w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce wysunął się Onet. Portal odnotował ponad 3,9 tys. cytowań. Drugie miejsce, również za sprawą awansu, zajęła “Rzeczpospolita”. Na informacje podawane przez dziennik powoływano się ponad 3,7 tys. razy. Z kolei ponad 3,2 tys. wzmianek pozwoliło Wirtualnej Polsce przeskoczyć o dwie pozycje w górę i zająć trzecie miejsce wśród najczęściej cytowanych mediów. więcejWydawca „Wprost” i „Do Rzeczy” ze stratą. Prawie połowa mniej z reklam
W pierwszej połowie 2024 roku grupa kapitałowa PMPG Polskie Media, do której należą spółki wydające tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy”, przy spadku przychodów o 27 proc. zanotowała 3,2 mln zł straty netto. Wpływy firmy z reklam i eventów poszły w dół o 44 proc. więcejNie żyje Janusz Porycki, były dziennikarz „Przeglądu Sportowego” i „Gazety Olsztyńskiej”
Zmarł Janusz Porycki, dziennikarz i działacz sportowy, związany m.in. z „Przeglądem Sportowym”, „Gazetą Olsztyńską” i „Dziennikiem Pojezierza”. Miał 78 lat. więcejDo XYZ przechodzi kolejny dziennikarz „Pulsu Biznesu”. Nawacki o wizji serwisu
Do internetowego serwisu premium XYZ od września dołączył Mikołaj Śmiłowski. Przez ostatnie kilka lat był dziennikarzem "Pulsu Biznesu". W XYZ będzie opisywał wydarzenia z rynków finansowych. Redaktor naczelny i prezes portalu Grzegorz Nawacki zdradza priorytety tematyczne nowego medium, które zadebiutuje na rynku jeszcze w tym roku. więcejNie żyje 78-letni dziennikarz sportowy. Zasłabł na konferencji prasowej
W czwartek zmarł 78-letni dziennikarz sportowy Bogusław Kukuć. Przez lata zajmował się Widzewem Łódź. Mężczyzna zasłabł podczas konferencji prasowej przed meczem z Lechią Gdańsk. więcejPolska pisze do Brukseli ws. platform Temu i Shein. Pięć innych krajów też
Sześć krajów członkowskich Unii Europejskiej, w tym Polska wystosowało list do Komisji Europejskiej. W piśmie domagają się one podjęcia działań w sprawie platform sprzedażowych, za pośrednictwem których do klientów na terenie UE dostarczane są produkty niespełniające unijnych wymogów. Chodzi o chińskie serwisy Temu i Shein. więcejReklamy pod znakiem AI. Jak sztuczna inteligencja i social media zmieniają marketing
Sztuczna inteligencja błyskawicznie wkroczyła do branży marketingowej, zwłaszcza w jej najszybciej rosnącym obszarze cyfrowym. Co już zmieniła, a na co jeszcze wpłynie u reklamodawców, firm marketingowych i właścicieli platform internetowych? O obecnym krajobrazie i perspektywach rozwoju marketingu w erze AI i mediów społecznościowych na konferencji Meta Marketing Summit dyskutowali eksperci z branży reklamowej, technologicznej i przedstawiciele biznesu. materiał reklamowy więcejJoanna Stebel head of PR w PR Calling
Do zespołu agencji PR Calling dołączyła Joanna Stebel, obejmując nowo utworzone stanowisko head of PR. więcejPrzeszukano siedzibę giganta technologicznego. Chodzi o zmowę cenową
- Podejrzewamy, że ABB Polska wraz ze swoimi dystrybutorami mogą dokonywać uzgodnień dotyczących podziału rynku, cen i wymiany kluczowych informacji - poinformował prezes UOKiK Tomasz Chróstny. Pracownicy UOKiK przeszukali siedzibę firmy ABB Polska i jej pięciu dystrybutorów - dodał Urząd. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj