TVP ma zwolnić miejsca na multipleksach naziemnych. Co się z nimi stanie?
Jeśli Telewizja Polska wdroży zmiany z projektu Karty Powinności, to w 2025 roku będzie pięć wolnych slotów na MUX-3 i MUX-6 naziemnej telewizji cyfrowej. Byli prezesi TVP w rozmowie z Wirtualnemedia.pl uważają, że nie powinny i nie mogą one zostać wynajęte innym nadawcom. Likwidowane stacje mogłyby jednak zastąpić kanały TVP 4K, TVP HD czy TVP Seriale. więcejDominika Lankosz dyrektorką w Wirtualnej Polsce. Przeszła z Inforu
Dominika Lankosz objęła stanowisko dyrektorki analiz produktu reklamowego w Wirtualnej Polsce. To nowe stanowisko w firmie. więcejPIE: rynek telekomunikacyjny w Polsce potrzebuje nakładów na inwestycje
Rynek telekomunikacyjny w Polsce potrzebuje w nakładów na inwestycje i nowych pasm częstotliwości dla technologii 5G - uważa Polski Instytut Ekonomiczny. Przychody z usług związanych z dedykowanym dostępem do internetu powinny rosnąć. więcejDebata "Tak dla klimatu i społeczeństwa! – zrównoważony rozwój w biznesie"
Gośćmi Dominika Senkowskiego, dziennikarza Wirtualnemedia.pl, na debacie organizowanej w ramach projektu "Wpływowi 2024" byli: dr Karolina Adamska-Woźniak, Dyrektorka Zarządzająca Forum Odpowiedzialnego Biznesu; Piotr Bober, Dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju, Castorama Polska; Łukasz Niesłuchowski, Członek Zarządu, Country Director, Rockwell Automation Polska oraz Łukasz Wroński, Dyrektor Departamentu Ochrony Zbiorowych Interesów Konsumentów, UOKiK. Zapis z debaty obejrzysz tutaj. więcejTVP ma zwolnić miejsca na multipleksach naziemnych. Co się z nimi stanie?
Jeśli Telewizja Polska wdroży zmiany z projektu Karty Powinności, to w 2025 roku będzie pięć wolnych slotów na MUX-3 i MUX-6 naziemnej telewizji cyfrowej. Byli prezesi TVP w rozmowie z Wirtualnemedia.pl uważają, że nie powinny i nie mogą one zostać wynajęte innym nadawcom. Likwidowane stacje mogłyby jednak zastąpić kanały TVP 4K, TVP HD czy TVP Seriale. więcejMeta przygotowuje się do szczytu sprzedażowego: „W erze AI kreatywność jest motorem efektywności dla reklamodawców”
– Nie ma ani jednego produktu Mety, który funkcjonowałby bez bardzo mocnego wsparcia AI – podkreśla Robert Bednarski, country director firmy Meta w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Opisuje, jak sztuczna inteligencja pomaga reklamodawcom efektywniej realizować kampanie i osiągać lepsze efekty, zwłaszcza w gorącym okresie przed świętami. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Jak dziecko może pożytecznie korzystać z komputera?
W dobie technologii komputery i tablety stają się integralną częścią życia dzieci. Nie musisz się jednak tego obawiać. Warto wykorzystać te narzędzia w sposób, który wspiera rozwój i edukację najmłodszych. W tym artykule dowiesz się, jak sprawić, by czas spędzony przed komputerem był nie tylko zabawą, ale również okazją do nauki. materiał reklamowy więcejDominika Lankosz dyrektorką w Wirtualnej Polsce. Przeszła z Inforu
Dominika Lankosz objęła stanowisko dyrektorki analiz produktu reklamowego w Wirtualnej Polsce. To nowe stanowisko w firmie. więcejDebata "Tak dla klimatu i społeczeństwa! – zrównoważony rozwój w biznesie"
Gośćmi Dominika Senkowskiego, dziennikarza Wirtualnemedia.pl, na debacie organizowanej w ramach projektu "Wpływowi 2024" byli: dr Karolina Adamska-Woźniak, Dyrektorka Zarządzająca Forum Odpowiedzialnego Biznesu; Piotr Bober, Dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju, Castorama Polska; Łukasz Niesłuchowski, Członek Zarządu, Country Director, Rockwell Automation Polska oraz Łukasz Wroński, Dyrektor Departamentu Ochrony Zbiorowych Interesów Konsumentów, UOKiK. Zapis z debaty obejrzysz tutaj. więcejReklamy pod znakiem AI. Jak sztuczna inteligencja i social media zmieniają marketing
Sztuczna inteligencja błyskawicznie wkroczyła do branży marketingowej, zwłaszcza w jej najszybciej rosnącym obszarze cyfrowym. Co już zmieniła, a na co jeszcze wpłynie u reklamodawców, firm marketingowych i właścicieli platform internetowych? O obecnym krajobrazie i perspektywach rozwoju marketingu w erze AI i mediów społecznościowych na konferencji Meta Marketing Summit dyskutowali eksperci z branży reklamowej, technologicznej i przedstawiciele biznesu. materiał reklamowy więcejPIE: rynek telekomunikacyjny w Polsce potrzebuje nakładów na inwestycje
Rynek telekomunikacyjny w Polsce potrzebuje w nakładów na inwestycje i nowych pasm częstotliwości dla technologii 5G - uważa Polski Instytut Ekonomiczny. Przychody z usług związanych z dedykowanym dostępem do internetu powinny rosnąć. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj