Walne w firmach Solorza bez dziennikarzy. „Mogliby zakłócić prawidłowy przebieg”
Na niedawnych posiedzeniach walnych zgromadzeń Cyfrowego Polsatu i ZE PAK, podczas których z rad nadzorczych odwołano m.in. synów Zygmunta Solorza, nie mogli być obecni dziennikarze. Spółki przekonują, że obecność przedstawicieli mediów „mogłaby zakłócić prawidłowy przebieg obrad”. więcejNowy prowadzący wieczorny program w Kanale Zero
Jakub Dymek poprowadzi w czwartek 10 października br. audycję „Godzina Zero” w Kanale Zero. Dla dziennikarza będzie to debiut w roli prowadzącego tej audycji. więcejKarolina Korwin-Piotrowska debiutuje w Polskim Radiu. Znamy szczegóły programu
W najbliższą niedzielę, 13 października, o godzinie 16.00 na antenie radiowej Jedynki zadebiutuje nowa audycja Karoliny Korwin-Piotrowskiej „Nowy wspaniały świat”. W każdym odcinku prowadząca wraz z zaproszonymi gośćmi przeanalizuje współczesne zjawiska społeczne, zwłaszcza te kształtowane przez rozwój technologii. więcejZmiany w „The Voice of Poland”. Wraca dawna zasada
Muzyczna rywalizacja w „The Voice of Poland” wkracza na nowy etap. W najbliższych odcinkach show TVP2 widzowie zobaczą pierwsze bitwy uczestników, które w tym sezonie będą mieć inny przebieg niż dotychczas. Wszystko za sprawą powrotu dawnej zasady - “kradzieży uczestników”. więcejNowa dziennikarka Republiki. Jest także piosenkarką
Współpracę z Telewizją Republika zaczęła dziennikarka Aleksandra Gołda, wcześniej przez kilka lat związana z TVP3 Warszawa. więcejWalne w firmach Solorza bez dziennikarzy. „Mogliby zakłócić prawidłowy przebieg”
Na niedawnych posiedzeniach walnych zgromadzeń Cyfrowego Polsatu i ZE PAK, podczas których z rad nadzorczych odwołano m.in. synów Zygmunta Solorza, nie mogli być obecni dziennikarze. Spółki przekonują, że obecność przedstawicieli mediów „mogłaby zakłócić prawidłowy przebieg obrad”. więcejZmiany w „The Voice of Poland”. Wraca dawna zasada
Muzyczna rywalizacja w „The Voice of Poland” wkracza na nowy etap. W najbliższych odcinkach show TVP2 widzowie zobaczą pierwsze bitwy uczestników, które w tym sezonie będą mieć inny przebieg niż dotychczas. Wszystko za sprawą powrotu dawnej zasady - “kradzieży uczestników”. więcejNowa dziennikarka Republiki. Jest także piosenkarką
Współpracę z Telewizją Republika zaczęła dziennikarka Aleksandra Gołda, wcześniej przez kilka lat związana z TVP3 Warszawa. więcejSyn Zygmunta Solorza pozostanie szefem Polsatu? Dymisja nie taka prosta
Spór Zygmunta Solorza z jego dziećmi wywołał pytanie o przyszłość Piotra Żaka, syna miliardera, jako prezesa Telewizji Polsat. Czy może stracić fotel prezesa? Tak, ale nie w tym momencie - informuje w czwartek Business Insider Polska. więcejTrzeci sezon serialu „Życie seksualne studentek” już w listopadzie w serwisie Max
Produkcja Mindy Kaling zatytułowana „Życie seksualne studentek” wraca z trzecim sezonem. więcejMarta Piasecka w kolejnym programie telewizji wPolsce24
Na antenie telewizji wPolsce24 (Fratria) do grona gospodarzy porannego programu dołączyła Marta Piasecka. W stacji prowadzi też serwisy informacyjne, m.in. „Wiadomości”, oraz pasma informacyjno-publicystyczne. więcejNowość w „Kuchennych rewolucjach”. Magda Gessler pierwszy raz z rewolucją w takim miejscu
W czwartek 10 października br. w „Kuchennych rewolucjach” TVN (Warner Bros. Discovery) Magda Gessler pierwszy raz zajmie się restauracją typu food truck. Premiera nowego odcinka o godz. 21.30. więcejMeta przygotowuje się do szczytu sprzedażowego: „W erze AI kreatywność jest motorem efektywności dla reklamodawców”
– Nie ma ani jednego produktu Mety, który funkcjonowałby bez bardzo mocnego wsparcia AI – podkreśla Robert Bednarski, country director firmy Meta w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Opisuje, jak sztuczna inteligencja pomaga reklamodawcom efektywniej realizować kampanie i osiągać lepsze efekty, zwłaszcza w gorącym okresie przed świętami. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Karolina Korwin-Piotrowska debiutuje w Polskim Radiu. Znamy szczegóły programu
W najbliższą niedzielę, 13 października, o godzinie 16.00 na antenie radiowej Jedynki zadebiutuje nowa audycja Karoliny Korwin-Piotrowskiej „Nowy wspaniały świat”. W każdym odcinku prowadząca wraz z zaproszonymi gośćmi przeanalizuje współczesne zjawiska społeczne, zwłaszcza te kształtowane przez rozwój technologii. więcejŻabka warta ponad 20 mld zł. Ustalono cenę akcji
Cenę akcji Grupy Żabka w ofercie pierwotnej ustalono na 21,5 zł, czyli maksymalną kwotę z proponowanego przedziału. Do inwestorów giełdowych trafią walory za minimum 6,5 mld zł. więcejdr Maciej Kawecki ambasadorem nowego Mitsubishi ASX
Maciej Kawecki, wykładowca, dziennikarz technologiczny, popularyzator nowych technologii został ambasadorem nowego modelu Mitsubishi ASX (Astara). więcejSante nowym klientem agencji Insignia
Insignia przygotowała kampanię dla marki Lovege, należącej do Sante, jej nowego klienta. Kampania jest prowadzona pod hasłem „Nawiń swój freestyle z Lovege”. Osią działań jest konkurs, którego twarzą jest raper i autor tekstów piosenek - Liber (Marcin Piotrowski). więcejPZU zachęca do zabezpieczenia życia i zdrowia
„A co, jeśli…?” – pod takim hasłem firma ubezpieczeniowa PZU wystartowała z kampanią produktową promującą indywidualne ubezpieczenia na życie i zdrowie. więcejJesień ze Śliwką Nałęczowską. Startuje kampania
Wystartowała jesienna edycja kampanii marki Śliwka Nałęczowska, należącej do portfolio firmy Colian. Hasłem przewodnim jest „Śliwka Nałęczowska inspiruje wszystkie zmysły”. więcejOLX w reklamach „łączy nas”
Pod hasłem „Łączy nas OLX” rozpoczęła się kampania reklamowa platformy OLX. Odpowiadają za nią firmy marketingowe F25, VML i Mindshare. więcejSiła. Elegancja. Wydajność. I.N.O.X. kontynuuje swoją podróż
Po niedawnej premierze I.N.O.X. Chrono Victorinox rozszerza swoją popularną kolekcję zegarków o modele o mniejszym rozmiarze i z naciągiem automatycznym. Wszystkie modele charakteryzują wyraziste i geometryczne kształty, innowacyjne materiały, szwajcarska precyzja oraz nawiązujące do industrialnych korzeni firmy wygrawerowane kody przemysłowe. Wszystko to pozwala zapanować nad czasem – w każdej chwili. materiał reklamowy więcejNowy prowadzący wieczorny program w Kanale Zero
Jakub Dymek poprowadzi w czwartek 10 października br. audycję „Godzina Zero” w Kanale Zero. Dla dziennikarza będzie to debiut w roli prowadzącego tej audycji. więcejCinkciarz walczy z bankami. Chce 0,5 mld zł odszkodowania
Internetowy kantor Cinkciarz.pl poinformował w czwartek o złożeniu zawiadomienia do UOKiK o stosowaniu praktyk ograniczających konkurencję przez SGB Bank. Kantor internetowy zapowiedział też pozew przeciwko Citibankowi, w którym ma domagać się 500 mln zł odszkodowania. więcejMeta testowo wyłączy komentarze pod postami reklamowymi. Wzmocnienie brand safety
Meta wprowadza nowe narzędzie brand safety na Facebooku i Instagramie. Mają dawać reklamodawcom większą kontrolę nad reklamami i ich umiejscowieniem na platformach. więcejReklamy pod znakiem AI. Jak sztuczna inteligencja i social media zmieniają marketing
Sztuczna inteligencja błyskawicznie wkroczyła do branży marketingowej, zwłaszcza w jej najszybciej rosnącym obszarze cyfrowym. Co już zmieniła, a na co jeszcze wpłynie u reklamodawców, firm marketingowych i właścicieli platform internetowych? O obecnym krajobrazie i perspektywach rozwoju marketingu w erze AI i mediów społecznościowych na konferencji Meta Marketing Summit dyskutowali eksperci z branży reklamowej, technologicznej i przedstawiciele biznesu. materiał reklamowy więcejCoraz mniej Polaków chce przyjmowania uchodźców z Ukrainy. Najniższy wynik od wybuchu wojny
53 proc. Polaków popiera przyjmowanie ukraińskich uchodźców przez nasz kraj. To najniższy wynik od marca 2022 r. kiedy wyniósł on 94 proc. - wynika z najnowszego badania CBOS. więcejPrezesi największych firm do AI podchodzą z dużą dozą ostrożności
Polscy liderzy biznesu coraz mocniej stawiają na budowanie odporności organizacyjnej w obliczu zmniejszającej się pewności co do rozwoju globalnej gospodarki, a do AI podchodzą z dużą dozą ostrożności – wynika z nowej edycji raportu „KPMG CEO Outlook 2024". więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj