Polska Fundacja Narodowa zmienia władze i cele. Bez martyrologii, ma promować polski biznes
Wbrew zapowiedziom Platformy Obywatelskiej sprzed roku Polska Fundacja Narodowa nie zostanie zlikwidowana. Powołano jej nową radę i zarząd, a niedawno zmieniono dotychczasowy statut. Teraz PFN skupi się na promocji polskiego biznesu - ustaliły Wirtualnemedia.pl. więcejPlayer przywrócił roczne pakiety. Przed startem Max zniknęły
Przed rokiem Player zrezygnował ze sprzedaży pakietów na dwanaście miesięcy. Przygotowywano wówczas debiut platformy Max na naszym rynku. Kilka miesięcy po jej starcie, pakiety roczne wróciły do Playera, który miał skupić się na bezpłatnych treściach. Plan bez reklam na 365 dni kosztuje 225 zł, a z reklamami 135 zł. więcejSerial „Wycieczkowiec” zastąpi „Hotel Paradise” w TVN7. O czym opowiada?
Nowy codzienny serial paradokumentalny „Wycieczkowiec” zajmie od 4 listopada br. miejsce „Hotelu Paradise” w ramówce TVN7 – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego akcja rozgrywa się na ekskluzywnym statku pływającym po Morzu Śródziemnym. więcejDisney+ zmienia cennik. Co z abonentami Polsat Box?
Od połowy października Disney+ zamiast jednego będzie oferował dwa pakiety. Droższy pozwoli na oglądanie treści 4K. Olga Zomer, rzecznik prasowy Cyfrowego Polsatu informuje Wirtualnemedia.pl, że obecni klienci Polsat Box niezależnie od rodzaju umowy, będą mogli jeszcze przez jakiś czas oglądać produkcje Ultra HD bez dodatkowych kosztów. więcejMniej widzów serialu „Przyjaciółki” w Polsacie
Najnowszy sezon serialu „Przyjaciółki”, po miesiącu od emisji, ogląda średnio 691 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. To mniej niż jesienią ubiegłego roku. więcejPlayer przywrócił roczne pakiety. Przed startem Max zniknęły
Przed rokiem Player zrezygnował ze sprzedaży pakietów na dwanaście miesięcy. Przygotowywano wówczas debiut platformy Max na naszym rynku. Kilka miesięcy po jej starcie, pakiety roczne wróciły do Playera, który miał skupić się na bezpłatnych treściach. Plan bez reklam na 365 dni kosztuje 225 zł, a z reklamami 135 zł. więcejSerial „Wycieczkowiec” zastąpi „Hotel Paradise” w TVN7. O czym opowiada?
Nowy codzienny serial paradokumentalny „Wycieczkowiec” zajmie od 4 listopada br. miejsce „Hotelu Paradise” w ramówce TVN7 – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego akcja rozgrywa się na ekskluzywnym statku pływającym po Morzu Śródziemnym. więcejDisney+ zmienia cennik. Co z abonentami Polsat Box?
Od połowy października Disney+ zamiast jednego będzie oferował dwa pakiety. Droższy pozwoli na oglądanie treści 4K. Olga Zomer, rzecznik prasowy Cyfrowego Polsatu informuje Wirtualnemedia.pl, że obecni klienci Polsat Box niezależnie od rodzaju umowy, będą mogli jeszcze przez jakiś czas oglądać produkcje Ultra HD bez dodatkowych kosztów. więcejMniej widzów serialu „Przyjaciółki” w Polsacie
Najnowszy sezon serialu „Przyjaciółki”, po miesiącu od emisji, ogląda średnio 691 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. To mniej niż jesienią ubiegłego roku. więcejTVN mogą kupić Czesi lub Węgrzy? „Newsweek” o zakusach polityków PiS
Przejęciem grupy TVN od Warner Bros. Discovery są zainteresowane czeski koncern PPF oraz holding węgierskiego miliardera Józsefa Vidy - podał „Newsweek”. - Jaki Polsat? Nas interesuje tylko TVN - powiedział tygodnikowi ważny polityk PiS. więcejFirma Michała Winnickiego bez udziałów w TV Content
Grupa MWE Networks nie ma już 50 proc. udziałów w spółce TV Content, która zajmuje się dystrybucją kanałów telewizyjnych. Z danych dostępnych w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że jedynymi akcjonariuszami są obecnie Krzysztof Artur Kołodziej i Magdalena Izabela Kubalewska-Kołodziej. więcejMeta przygotowuje się do szczytu sprzedażowego: „W erze AI kreatywność jest motorem efektywności dla reklamodawców”
– Nie ma ani jednego produktu Mety, który funkcjonowałby bez bardzo mocnego wsparcia AI – podkreśla Robert Bednarski, country director firmy Meta w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Opisuje, jak sztuczna inteligencja pomaga reklamodawcom efektywniej realizować kampanie i osiągać lepsze efekty, zwłaszcza w gorącym okresie przed świętami. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Radio Kampus zmienia siedzibę. W ramówce nowe audycje
Kuba Więcek i duet Oxford Drama z autorską selekcją muzyczną, cykl twórców projektu Architecture Is a Good Idea i audycja poświęcona USA - to m.in. nowości w jesiennej ramówce Radia Kampus. Rozgłośnia zmieniła również siedzibę. więcejEliza Michalik żegna się z Radiem Nowy Świat
Po czterech latach współpracy Eliza Michalik rozstała się z internetowym Radiem Nowy Świat. W rozgłośni prowadziła autorską audycję „W głębi duszy”. więcejPublicis Poland urósł o 10 proc. Dalej z zyskiem
Agencja reklamowa Publicis Poland (należy do koncernu Publicis Groupe) w 2023 roku zwiększyła przychody o prawie jedną dziesiątą, tak jak rok wcześniej zarabiając na czysto ponad 1,8 mln zł. więcejKolejna piosenkarka w kampanii Play na Kartę
W nowej kampanii reklamowej Play na Kartę występuje piosenkarka Kaśka Sochacka. To kolejna gwiazda muzyki promująca tę ofertę. więcejMenedżer z Kanału Sportowego przechodzi do PZPN
Kacper Milczarek przechodzi z Kanału Sportowego do Polskiego Związku Piłki Nożnej. Będzie pracował w dziale marketingu i sponsoringu związku. więcejNowa przestrzeń na kampanie społeczne w Warszawie. Rusza akcja „Filary Tolerancji”
W ścisłym centrum Warszawy powstała specjalna instalacja artystyczna, wykonana w ramach kampanii społecznej „Filary Tolerancji”. Jest to pierwsza kampania realizowana w ramach nowej przestrzeni miejskiej „Przestrzeń 360°” przeznaczonej na komunikację społeczną. więcejSiła. Elegancja. Wydajność. I.N.O.X. kontynuuje swoją podróż
Po niedawnej premierze I.N.O.X. Chrono Victorinox rozszerza swoją popularną kolekcję zegarków o modele o mniejszym rozmiarze i z naciągiem automatycznym. Wszystkie modele charakteryzują wyraziste i geometryczne kształty, innowacyjne materiały, szwajcarska precyzja oraz nawiązujące do industrialnych korzeni firmy wygrawerowane kody przemysłowe. Wszystko to pozwala zapanować nad czasem – w każdej chwili. materiał reklamowy więcejByły wiceszef TVP Sport w „Przeglądzie Sportowym”
Współpracę z „Przeglądem Sportowym” (Ringier Axel Springer Polska) zaczął Sebastian Staszewski - poprzednio wicedyrektor TVP Sport, a wcześniej dziennikarz m.in. Interii, Sport.pl i Polsat Sport. więcejKolejni dziennikarze w XYZ. Przechodzą z naTemat i 300Gospodarka
Do portalu premium XYZ od października dołączył Paweł Orlikowski. Będzie szefem treści audio-wizualnych oraz gospodarzem autorskich wideocastów. Z 300Gospodarka do XYZ przechodzi dziennikarka Emilia Derewienko. więcej„Nikt tego nie chce” Netfliksa z szybkim zamówieniem na kolejny sezon
Netflix oficjalnie potwierdził zamówienie drugiego sezonu serialu komediowego z Kristen Bell i Adamem Brodym, którego premiera odbędzie się w 2025 roku. więcejReklamy pod znakiem AI. Jak sztuczna inteligencja i social media zmieniają marketing
Sztuczna inteligencja błyskawicznie wkroczyła do branży marketingowej, zwłaszcza w jej najszybciej rosnącym obszarze cyfrowym. Co już zmieniła, a na co jeszcze wpłynie u reklamodawców, firm marketingowych i właścicieli platform internetowych? O obecnym krajobrazie i perspektywach rozwoju marketingu w erze AI i mediów społecznościowych na konferencji Meta Marketing Summit dyskutowali eksperci z branży reklamowej, technologicznej i przedstawiciele biznesu. materiał reklamowy więcejCo wydarzy się w polityce i gospodarce? Polacy mają gorsze prognozy
Przez cały trzeci kwartał roku prognozy sytuacji politycznej i gospodarczej były trochę gorsze niż w drugim kwartale - wynika z opublikowanego w piątek raportu CBOS. Natomiast pozytywnie oceniano poziom życia oraz sytuację w zakładach pracy. więcejPolska Fundacja Narodowa zmienia władze i cele. Bez martyrologii, ma promować polski biznes
Wbrew zapowiedziom Platformy Obywatelskiej sprzed roku Polska Fundacja Narodowa nie zostanie zlikwidowana. Powołano jej nową radę i zarząd, a niedawno zmieniono dotychczasowy statut. Teraz PFN skupi się na promocji polskiego biznesu - ustaliły Wirtualnemedia.pl. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj