TVN Media stawia na addressable TV. Nowe narzędzie reklamowe
Biuro reklamy TVN Media wprowadziło do oferty innowacyjne narzędzie Reach Boost, umożliwiające dobudowanie zasięgu kampanii liniowych. W firmie powstała nowa komórka organizacyjna - Advanced Advertising, z Piotrem Wywrotem na czele. więcejTV Republika kupuje sprzęt do nowej siedziby. „Będziemy mieli kilka gadżetów”
TV Republika przygotowuje się do przeprowadzki. Szef wydawców stacji Jarosław Olechowski zamieścił na portalu X nagranie z nowej siedziby, z której emisja ma ruszyć w styczniu 2025 roku. - We wtorek zamówiliśmy sprzęt telewizyjny i zapłaciliśmy za niego pierwszą ratę. To pełne wyposażenie dwóch studiów – informuje Wirtualnemedia.pl Olechowski. więcej„Fakty” nie dają szans konkurencji. Ile osób ogląda „Wiadomości” wPolsce24?
Wszystkie programy informacyjne poza „Faktami” i serwisem „Dzisiaj” zanotowały we wrześniu br. spadki widowni. Liderem oglądalności z dużą przewagą był program informacyjny TVN, dziennik Republiki zyskał ponad 4300 proc., najwięcej - aż 77 proc. widzów - straciła zaś „Panorama”, która zniknęła z TVP2. Z kolei „Wydarzenia” bez emisji Polsat News zanotowały spadek widowni o prawie 8 proc. więcejWęgrzy ze wsparciem PiS powalczą TVN? Europosłowie KO interweniują
W związku z doniesieniami medialnymi o możliwości przejęcia TVN przez powiązaną z premierem Węgier Viktorem Orbánem firmę, europosłowie Koalicji Obywatelskiej Krzysztof Brejza i Łukasz Kohut wystosowali zapytanie do Komisji Europejskiej. Chcą się dowiedzieć, czy Bruksela monitoruje sytuację w tym zakresie. więcejStąd Solorz nie musi odwoływać synów. Jego bank znów z zyskami, nie powinien się reklamować
Kontrolowany przez Zygmunta Solorza Plus Bank kontynuuje restrukturyzację. W ciągu kilku lat mocno ograniczył portfel kredytów i depozytów, a w ub.r. bez dalszych odpisów znów osiągnął zysk netto. W radzie nadzorczej banku jest obecna żona miliardera Justyna Kulka, nie ma natomiast jego synów Tobiasa Solorza ani Piotra Żaka. więcejTVN Media stawia na addressable TV. Nowe narzędzie reklamowe
Biuro reklamy TVN Media wprowadziło do oferty innowacyjne narzędzie Reach Boost, umożliwiające dobudowanie zasięgu kampanii liniowych. W firmie powstała nowa komórka organizacyjna - Advanced Advertising, z Piotrem Wywrotem na czele. więcejTV Republika kupuje sprzęt do nowej siedziby. „Będziemy mieli kilka gadżetów”
TV Republika przygotowuje się do przeprowadzki. Szef wydawców stacji Jarosław Olechowski zamieścił na portalu X nagranie z nowej siedziby, z której emisja ma ruszyć w styczniu 2025 roku. - We wtorek zamówiliśmy sprzęt telewizyjny i zapłaciliśmy za niego pierwszą ratę. To pełne wyposażenie dwóch studiów – informuje Wirtualnemedia.pl Olechowski. więcej„Fakty” nie dają szans konkurencji. Ile osób ogląda „Wiadomości” wPolsce24?
Wszystkie programy informacyjne poza „Faktami” i serwisem „Dzisiaj” zanotowały we wrześniu br. spadki widowni. Liderem oglądalności z dużą przewagą był program informacyjny TVN, dziennik Republiki zyskał ponad 4300 proc., najwięcej - aż 77 proc. widzów - straciła zaś „Panorama”, która zniknęła z TVP2. Z kolei „Wydarzenia” bez emisji Polsat News zanotowały spadek widowni o prawie 8 proc. więcejWęgrzy ze wsparciem PiS powalczą TVN? Europosłowie KO interweniują
W związku z doniesieniami medialnymi o możliwości przejęcia TVN przez powiązaną z premierem Węgier Viktorem Orbánem firmę, europosłowie Koalicji Obywatelskiej Krzysztof Brejza i Łukasz Kohut wystosowali zapytanie do Komisji Europejskiej. Chcą się dowiedzieć, czy Bruksela monitoruje sytuację w tym zakresie. więcejStąd Solorz nie musi odwoływać synów. Jego bank znów z zyskami, nie powinien się reklamować
Kontrolowany przez Zygmunta Solorza Plus Bank kontynuuje restrukturyzację. W ciągu kilku lat mocno ograniczył portfel kredytów i depozytów, a w ub.r. bez dalszych odpisów znów osiągnął zysk netto. W radzie nadzorczej banku jest obecna żona miliardera Justyna Kulka, nie ma natomiast jego synów Tobiasa Solorza ani Piotra Żaka. więcej„Nie bać Tuska” przed porannym programem Republiki: Sakiewicz: to satyra z agresji
Telewizja Republika przed swoim porannym programem „Przyjaciele Republiki” zaczęła emitować piosenkę z refrenem „Nie bać Tuska”. - To próba odreagowania, wyśmiania przez ludzi agresji, którą sztab Donalda Tuska wprowadził do życia społecznego - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl szef Republiki Tomasz Sakiewicz. więcejZmiany w "Naszym Nowym Domu" Polsatu. Nowa osoba w obsadzie
Do ekipy programu “Nasz Nowy Dom” dołączył architekt, Kuba Babik. W czwartek na antenie Polsatu ukaże się pierwszy odcinek z udziałem nowego eksperta. Jakim zadaniom będzie musiał sprostać? więcejGmyz górą w sądzie. Nie zniesławił Pińskiego, mówiąc o jego współpracowniku
Sąd pierwszej instancji umorzył proces karny, który Cezaremu Gmyzowi wytoczył Jan Piński za słowa wypowiedziane w TVP. Zauważył, że Gmyz nie mówił o Pińskim, tylko jego współpracowniku Tomaszu Szwejgiercie. - Decyzja jest nieprawomocna, będzie apelacja - zapowiada Piński. więcejPlatforma Max wejdzie do kolejnych krajów
Warner Bros. Discovery poinformował, że 19 listopada platforma Max zadebiutuje w krajach Azji Południowo-Wschodniej. Serwis będzie dostępny w Indonezji, Malezji, Singapurze, Tajlandii, Tajwanie, Hongkongu, a także na Filipinach. więcejKoniec zdjęć do „Sanatorium miłości”. Na widzów czekają zmiany
Telewizja Polska poinformowała o zakończeniu zdjęć do „Sanatorium miłości”. Siódma edycja programu z udziałem seniorów została zrealizowana w nowej lokalizacji, ale nie tylko tym ma zaskoczyć widzów, obiecuje stacja. Co jeszcze nowego czeka na fanów programu? więcejNowi gospodarze informacji w telewizji wPolsce24
Do grona prowadzących serwisy informacyjne i pasma informacyjno-publicystyczne w telewizji wPolsce24 (Fratria) dołączyli Oliver Pochwat i Mateusz Gadomski. Pochwat niedawno przeszedł do stacji z Telewizji Media Narodowe. więcej„Komisarz Alex” w nowym paśmie. Ilu widzów go ogląda?
Serial „Komisarz Alex” ogląda średnio w telewizyjnej Jedynce 804 tys. widzów. To o 219 tys. mniej niż jesienią ubiegłego roku, kiedy produkcja TVP1 emitowana była w wieczornym sobotnim paśmie. więcejW tym kraju Canal+ usuwa z oferty Eurosport
Tylko do 14 listopada abonenci platformy cyfrowej Canal+ we Francji będą mogli oglądać kanały Eurosport 1 i Eurosport 2. Tego dnia wygasa umowa dotycząca ich obecności w ofercie. Wcześniej Canal+ na francuskim rynku usunął z pakietów inne stacje Warner Bros. Discovery. więcejNetflix kontra BBC. Będą kolejne seriale na podstawie „Dumy i uprzedzenia”
BBC ogłosiło właśnie zamówienie 10-odcinkowego serialu zatytułowanego „The Other Bennet Sister”. Produkcja skupi się na Mary Bennet, często pomijanej środkowej siostrze Bennet znanej z powieści „Duma i uprzedzenie” Jane Austen. To nie koniec nowości inspirowanych dziełem literackim Austen. Netflix planuje własny serial. więcejByły dziennikarz Wirtualnej Polski w TVN24
Bartłomiej Nowak został nowym dziennikarzem stacji TVN24 (Warner Bros. Discovery). Pracuje w newsroomie jako starszy redaktor. Wcześniej należał do redakcji Wirtualnej Polski. więcejGeorge R. R. Martin odwiedził plan zdjęciowy spin-offu „Gry o tron”
Pisarz na swoim blogu poinformował, że odwiedził plan zdjęciowy serialu „The Hedge Knight”, do którego zdjęcia niedawno się zakończyły. więcejDokument o pracownikach seksualnych w Canal+. Reżyserem Rafał Gębura
W najbliższy piątek na platformie Canal+ online pojawi się dokument „Sexwork.pl” pokazujący życie pracowników branży seksualnej. Autorem filmu jest Rafał Gębura, dziennikarz i youtuber znany z programu „7 metrów pod ziemią”. więcejGospodarz „Poranka” dalej w telewizji wPolsce24. Teraz wieczorem
Rafał Porzeziński, do tej pory jeden z gospodarzy zdjętego z ramówki telewizji wPolsce24 „Poranka”, dalej współpracuje ze stacją. Dołączył do grona prowadzących wieczorny cykl „Polityka na deser”. więcejJak wybrać idealny projekt domku letniskowego dla siebie?
Budowa własnego domku letniskowego to marzenie wielu osób, które szukają spokoju i wytchnienia z dala od miejskiego zgiełku. Wybór odpowiedniego projektu to jednak nie lada wyzwanie. Na rynku dostępnych jest wiele propozycji – od gotowych rozwiązań po projekty dostosowane do indywidualnych potrzeb. W tym artykule dowiesz się, jak wybrać domek idealnie dopasowany do Twoich wymagań, zarówno pod względem funkcjonalności, jak i estetyki. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Nowy cykl radiowej Trójce o onkologii
Na antenie radiowej Trójki pojawił się nowy cykl audycji i podcastów „Onko Story”. Agnieszka Trzeciakiewicz, autorka cyklu ma rozmawiać o niełatwych historiach z nietuzinkowymi gośćmi, doświadczeniach pacjentów oraz o metodach leczenia akademickiego i niekonwencjonalnego. Cykl pojawia się po godz. 23.00 w paśmie trójkowym „Ludzie”. więcejNie będzie zewnętrznego audytu w Polskim Radiu. Unieważniono przetarg
Polskie Radio unieważniło przetarg na audyt dotyczący kupowania przez nadawcę usług zewnętrznych za prezesury Agnieszki Kamińskiego. W przetargu spółka otrzymała cztery oferty. więcejAkcja „Ściąga z gadania” ma pomóc w integracji nastolatków z Polski i Ukrainy
„Co pomaga zdać ważny egzamin w szkole? Ściągi” – takim hasłem zaczyna się pierwsza kampania Save the Children Polska. To przewrotne hasło, bo nie chodzi o zwykłe ściągi, ale takie, których celem jest wsparcie integracji ukraińskich uczniów i uczennic w polskich szkołach. Specjalne „ściągi” zawierają przydatne polskie i ukraińskie zwroty pomagające w codziennej komunikacji, a także w nawiązywaniu relacji. więcejOsiem ofert w mediowym przetargu resortu cyfryzacji
Do wznowionego przez Ministerstwo Cyfryzacji przetargu na emisję kampanii informacyjno-promocyjnych o korzyściach z wykorzystywania technologii cyfrowych zgłosiło się osiem agencji. Wśród nich są m.in. Sigma Bis, Carat Polska czy Mastermind Media. Walczą o obsługę budżetu w kwocie 10 mln zł. więcejMediaplus wygrał przetarg na obsługę mediową Bosch
Agencja mediowa Mediaplus (Group One) rozpoczyna współpracę z marką Bosch, producentem sprzętu AGD, w zakresie strategii, planowania i zakupu wszystkich mediów. To wynik wygranego międzynarodowego przetargu przez grupę Mediaplus International na obsługę budżetu na 38 światowych rynkach. więcejValkea obsłuży nową sieć dyskontów z Malezji
Agencja marketingu zintegrowanego Valkea wygrała przetarg na kompleksową obsługę malezyjskiej sieci sklepów MR.DIY w Polsce. więcejAvon z akcją społeczną na Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi. Ambasadorką Cleo
Piosenkarka Cleo została ambasadorką programu edukacyjnego „Normalne, że ich dotykam” Avon, w ramach którego marka wprowadziła lekcje samobadania piersi do szkół ponadpodstawowych. więcej"Nie pomagaj się okraść" - apeluje Związek Banków Polskich
Pod hasłem „Nie pomagaj się okraść” ruszyła kampania Związku Banków Polskich z misją edukowania klientów na temat współodpowiedzialności za bezpieczeństwo ich własnych finansów. Niezależnie od skomplikowanych systemów bankowych zabezpieczeń, ostateczna decyzja o udostępnieniu danych osobom trzecim leży po stronie ich właściciela. Za pomysł i realizację kampanii odpowiada Molecular Creative. więcejGroupM z europejskim budżetem mediowym firmy Henkel
GroupM (WPP), do której należą agecje mediowe Wavemaker, EssenceMediacom i Mindshare wygrała w przetargu i będzie europejskim partnerem mediowym dla Henkel Consumer Brands, globalnej jednostki Henkel, zajmującej się produktami konsumenckimi. więcejFanex prezentuje SOSiWÓZ - mobilny foodtruck i showroom
Fanex, producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, wprowadził nowy projekt – SOSiWÓZ. Nazwa będąca grą słów łączącą SOS i WÓZ oddaje ideę tego mobilnego konceptu foodtrucka. więcejKierunek Kreatywny autorem kampanii dla Ekoparku
Ruszyła kampania „Wysokie wymagania” krakowskiego dewelopera Ekopark. Kampania podejmuje temat wyboru mieszkania z szerokiej oferty marki. Strategia komunikacji została oparta o pokazanie dopasowania mieszkania do konkretnych wymogów dane klienta. więcejDurex w nowej kampanii stawia na bliskość i bezpieczeństwo
Hasłem „Zakładamy się…” marka Durex we współpracy z SEXEDPL zachęca do skupienia uwagi na bliskości i bezpieczeństwie podczas sytuacji intymnych. Do akcji dołączył PlanBe, jeden z najbardziej popularnych artystów młodego pokolenia, który inspirował młodych ludzi do wspólnego rapowania o bezpiecznym seksie, w ramach konkursu „Zakładamy się, że nawiniecie o bezpiecznym seksie”. więcejGrandesi z nową kampanią dla leku Senolek Hasco-Lek
Ruszyła kampania nowego leku na sen – Senolek firmy Hasco-Lek. Przygotowana komunikacja ma charakter 360 stopni i obejmuje takie kanały jak telewizja, internet, platformy społecznościowe. więcejnOvum w gronie klientów agencji Whites
Do grona klientów agencji Whites dołączyła klinika leczenia niepłodności Whites. Współpraca będzie obejmować działania digital. więcejSales&More odświeża brand, ma nową identyfikację wizualną
Po kilkunastomiesięcznej pracy, agencja mediowa Sales&More ma odświeżony brand, nową stroną internetową i zmienioną identyfikację wizualną. Zmiany te są efektem potrzeby wyraźniejszej komunikacji wartości. W centrum nowej tożsamości stoi ampersand – symbol łączenia i wszechstronności, który od teraz odgrywa kluczową rolę w komunikacji agencji. więcejJakie marki oferują największe zniżki podczas Black Friday i jak je znaleźć?
Okazji na Black Friday nie brakuje, czego dowodem jest fakt, iż w niemal każdym sklepie obowiązują w tym dniu jakieś promocje i rabaty. Tymczasem warto sprawdzić, jakie marki oferują największe zniżki, dzięki którym zaoszczędzimy jeszcze więcej. Które produkty są w szczególności warte zainteresowania? Gdzie je znaleźć? materiał reklamowy więcejNaczelny 300Gospodarka.pl przechodzi do „Pulsu Biznesu”
Do redakcji „Pulsu Biznesu” dołącza Marek Chądzyński. Przez ostatnie lata był redaktorem naczelnym portalu 300Gospodarka.pl. Czytelnikom „Pulsu Biznesu” przybliży tematy związane m.in. z administracją i polityką gospodarczą. więcejZmarła krytyczka filmowa Maria Oleksiewicz
Nie żyje Maria Oleksiewicz - dziennikarka i krytyczka filmowa przez dekady związana z magazynami „Kino” i „Film”. Miała 91 lat. więcejDziennikarz obrażał selekcjonera reprezentacji Polski
„Przegląd Sportowy” opisał, jak były dziennikarz Eurosportu Piotr Kwiatkowski wysłał obraźliwe smsy do selekcjonera reprezentacji Polski Michała Probierza po ostatnim meczu Polaków z Portugalią w Lidze Narodów (1:3). Kwiatkowski tłumaczy: „Poniosły mnie emocje”. więcejByła szefowa TikToka w Europie Centralnej będzie doradzać Grupie naTemat
Sylwia Chada, była szefowa TikToka w Europie Centralnej, w październiku dołączyła do Grupy naTemat, gdzie będzie pełniła rolę doradcy zarządu. Zespół wzmocniła też Katarzyna Łapińska. więcejLegimi negocjuje z wydawcami i wprowadza droższy pakiet. Inwestorzy niezadowoleni
Oferująca e-booki i audiobooki w modelu subskrypcyjnym firma Legimi zapowiedziała wprowadzenie dodatkowo płatnego Katalogu Klubowego, uzasadniając, że to odpowiedź na wejście w życie nowelizacji prawa autorskiego. Negatywnie zareagowali na to inwestorzy giełdowi: we wtorek przed południem akcje spółki taniały nawet o jedną czwartą. więcejInPost przejął w całości brytyjskie spółki. Wielka transakcja za 60 mln funtów
Grupa InPost nabyła pozostałe 70 proc. udziałów Menzies Express i Newstrade za 60,4 milionów funtów brytyjskich. To przejęcie pozwala Grupie InPost w pełni kontrolować proces logistyczny w Wielkiej Brytanii - Naszym długofalowym celem jest zrewolucjonizowanie brytyjskiego rynku e-commerce - zapowiada Rafał Brzoska, prezes InPost. więcejNetflix pokazał zwiastun nowego polskiego serialu „Matki Pingwinów”
Netflix udostępnił zwiastun serialu, który zapowiada prawdziwy rodzicielski rollercoaster. U boku wcielających się w role tytułowych rodziców Maszy Wągrockiej, Magdaleny Różczki, Barbary Wypych i Tomasza Tyndyka zobaczymy m.in. Krystynę Jandę, Piotra Roguckiego oraz Piotra Głowackiego. więcejYoutuber Budda z zarzutami. Zabezpieczono 51 aut i sztabki złota
Kamil L., znany jako youtuber Budda oraz dziewięć innych osób usłyszało zarzuty wyłudzania podatku od towarów i usług oraz organizowania nielegalnych gier hazardowych – loterii w internecie. Twórca został zatrzymany wczoraj. Oskarżeni nie przyznali się do winy. więcejKanał Zero z kolejnym cyklem historycznym. Autorem prof. Nowak
Współpracę z youtube’owym Kanałem Zero zaczyna historyk prof. Andrzej Nowak. Od niedawna w Kanale Zero ukazuje się program o najważniejszych bitwach i wojnach w historii. więcejGoogle chce mieć własną energię jądrową
Google podpisał umowę z firmą Kairos Power na wykorzystanie małych reaktorów jądrowych (tzw. SMR) do pozyskiwania energii potrzebnej do zasilania centrów danych sztucznej inteligencji (AI). Pierwszy taki reaktor ma zostać uruchomiony jeszcze w tej dekadzie. więcejWieloczynnikowe DCO (Dynamic Creative Optimization) jako sposób marki Lipton na wzmocnienie zaangażowania i zachęcenie do udziału w promocji. Case Study
Wakacje dawno już za nami, ale z myślą o kolejnym lecie, przyglądamy się aktywnościom marketingowym marek o wysokiej sezonowości sprzedaży. Lato to okres wzmożonej konsumpcji zimnych napojów, ale też konieczność rywalizacji o klienta w bardzo konkurencyjnej kategorii. Marka Lipton Ice Tea zdecydowała się na wzbogacenie komunikacji promocyjnej rozwiązaniami, które pozwoliły na sprofilowanie przekazu pod względem połączonych zmiennych: geograficznego położenia użytkownika oraz warunków pogodowych. materiał reklamowy więcejKazik Surała: z Philip Morris do Insightland
Do zespołu firmy Insightland zajmującej się analizą danych dołączył Kazik Surała, ekspert z doświadczeniem w zarządzaniu zespołami analitycznymi w EY, Deloitte, JLL oraz Philip Morris International. Pokieruje działem Data & Analytics, który po raz kolejny wzbogaca się o nowe usługi. więcejW nowym sondażu PiS przed Koalicją Obywatelską
Gdyby wybory odbywały się w najbliższą niedzielę, na PiS zagłosowałoby 31,3 proc. badanych, a na KO - 30,7 proc. - wynika z sondażu IBRiS dla "Wydarzeń" Polsatu. Podium zamyka Konfederacja z poparciem 9,8 proc. więcejIzabela Wójtowicz i Dawid Michnik dyrektorami w Grayling Poland
Grayling Poland awansował na account directora Izabelę Wójtowicz oraz Dawida Michnika. Do ich głównych zadań w nowych rolach należą strategiczne doradztwo dla klientów oraz nadzór nad kampaniami, zarządzanie i rozwój zespołów projektowych oraz wsparcie zarządu w działaniach operacyjnych i procesach sprzedażowych. więcejPolka wiceprezeską komunikacji Goodyeara w regionie EMEA
Anna Gancarz-Luboń awansowała na stanowisko wiceprezeski ds. komunikacji na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki w firmie Goodyear Tire & Rubber Company. więcejinPlus Mediadla dla NTT DATA Business Solutions
inPlus Media odpowiada za działania public relations dla NTT DATA Business Solutions, firmy specjalizującej się we wdrożeniach systemów SAP. W Polsce świadczy ona także usługi managed services. więcejoLIVE media pracuje dla funduszu AIP Speed
AIP Seed, fundusz inwestycyjny specjalizujący się w finansowaniu start-upów na wczesnym etapie rozwoju, dołącza do grona klientów agencji oLIVE media. więcejZmiany w dziale PR importera aut Mitsubishi i Nissan
W związku z rozwojem firmy Astara w Polsce (importer aut Mitsubishi, Nissan, Isuzu) zmieniono jej strukturę organizacyjną i komunikacyjną. Nowe obowiązki mają Kinga Ossowska i Dorota Pajączkowska. więcejAnna Papka w zespole zarządzającym McDonald’s Polska
14 października Anna Papka dołączyła do zespołu zarządzającego McDonald’s Polska. Objęła stanowisko Impact Lead – dyrektorki ds. relacji korporacyjnych i wpływu. Pokieruje zespołem kształtującym wizerunek oraz wzmacnianie zaufania do marki. więcejZwiązek Rzemiosła Polskiego nowym klientem Clear Communication Group
Agencja PR Clear Communication Group nawiązała współpracę ze Związkiem Rzemiosła Polskiego, organizacją samorządu gospodarczego. CCG będzie odpowiadać za kontakty ZRP z mediami oraz wspieranie bieżących działań klienta z zakresu public relations i mediów społecznościowych. więcejPostęp technologiczny wymusza zmiany w szkołach. Nowe wymagania dotyczą m.in. komputerów
Polskie szkoły czekają zmiany. Zaczęły obowiązywać przepisy przygotowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej, które aktualizują minimalne wymagania dotyczące m.in. sprzętu komputerowego w szkołach i technologii informacyjno-komunikacyjnych. Za zmianami stoi postęp technologiczny. więcejTak hakerzy wyłudzają pieniądze od Polaków. Najskuteczniej „na BLIK”
W tym roku z co najmniej jedną metodą wyłudzeń pieniędzy z wykorzystaniem socjotechniki miało styczność 37 proc. badanych - o 5 pkt. proc. więcej niż w 2022 r. - podało we wtorek Biuro Informacji Kredytowej. Najpopularniejsza metoda hakerska to oszustwo "na BLIK". więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj