Polska Fundacja Narodowa ma mniej pieniędzy. Te spółki wstrzymały przelewy
Część spółek państwowych-fundatorów Polskiej Fundacji Narodowej nie zamierza dalej płacić na jej działalność. Enea podkreśla, że “ma istotne zastrzeżenia do działalności Fundacji oraz kwestionuje m.in. sposób wydatkowania przez Fundację środków finansowych przekazywanych przez fundatorów”. więcejDezinformacja wymierzona w kobiety. Fatalne skutki
Dezinformacja wymierzona w kobiety ma na celu zniechęcić je do aktywizmu społecznego, a nawet rugować je z ról publicznych - wynika z nowego raportu Instytutu Zamenhofa, poświęconego dezinformacji ze względu na płeć. więcejShow TVN zmienia pasmo emisji. Zastąpi „MasterChefa”
Piąta edycja programu „Lego Masters” ruszy w TVN pod koniec listopada br. Będzie nadawana w niedziele o godz. 19.30, czyli w paśmie, w którym obecnie emitowany jest „MasterChef” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcejSzef KRRiT odkłada decyzje ws. koncesji stacji TVN i Agory
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nadal nie podjęła decyzji w sprawie przedłużenia koncesji dla TVN Fabuła, TVN International Extra i Radia Złote Przeboje w Tarnowie. Członek KRRiT prof. Tadeusz Kowalski informuje Wirtualnemedia.pl, że domagał się włączenia tych punktów do porządku obrad, ale jego wniosek przepadł. więcejMinisterstwo szykuje przepisy dot. AI. Będzie sześć rozwiązań
Ruszają konsultacje społeczne projektu w sprawie sztucznej inteligencji - poinformował w środę wiceminister cyfryzacji Dariusz Standerski. Dodał, że chodzi o to, by wspólnie wypracować najbardziej optymalne rozwiązania m.in. w zakresie procedur i form wsparcia rozwoju AI. więcejShow TVN zmienia pasmo emisji. Zastąpi „MasterChefa”
Piąta edycja programu „Lego Masters” ruszy w TVN pod koniec listopada br. Będzie nadawana w niedziele o godz. 19.30, czyli w paśmie, w którym obecnie emitowany jest „MasterChef” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcejSzef KRRiT odkłada decyzje ws. koncesji stacji TVN i Agory
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nadal nie podjęła decyzji w sprawie przedłużenia koncesji dla TVN Fabuła, TVN International Extra i Radia Złote Przeboje w Tarnowie. Członek KRRiT prof. Tadeusz Kowalski informuje Wirtualnemedia.pl, że domagał się włączenia tych punktów do porządku obrad, ale jego wniosek przepadł. więcejNowy polski kanał telewizyjny z koncesją KRRiT
Podczas środowego posiedzenia Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała o przyznaniu koncesji kanałowi Dolce Vita TV. Zbigniew Adamkiewicz, prezes stacji poświęconej luksusowemu stylowi życia, podtrzymuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zamiar rozpoczęcia nadawania w listopadzie lub grudniu. więcejW telewizji wPolsce24 dużo więcej reklam. Ale 18 razy tańszych niż w Republice
W pierwszym miesiącu nadawania debiutująca stacja wPolsce24 wyemitowała 21,7 tys. spotów od 181 marek - wynika z raportu adMonit IMM. Dla porównania w tym samym czasie w Telewizji Republika spotów było blisko 2 tys. więcejPrime Video szykuje pierwszy polski serial. Autorami twórcy hitu "1670"
Należąca do Amazona platforma Prime Video zapowiedziała premierę serialu komediowego “Gąska” z Tomaszem Kotem w roli głównej. Współtwórcami nowej produkcji są Maciej Buchwald i Jakub Rużyłło, autorzy serialu “1670”. więcejOdchodzący prezes Play i UPC Polska ma nową pracę
Rada dyrektorów Tele2 powołała Jeana-Marca Hariona na stanowisko prezesa i dyrektora generalnego z dniem 10 listopada. Jean Marc Harion jest obecnie dyrektorem generalnym działającego w Polsce operatora telekomunikacyjnego Play i zasiada w radzie dyrektorów Tele2. więcejĆwierć miliona złotych za spot przy meczu polskich piłkarzy w TVP1
Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na listopad. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty emitowane pzy meczach polskich piłkarzy w ramach Ligi Narodów - ponad 250 tys. zł netto. więcejKrótkie produkcje własne w Polsat JimJam
Kanał Polsat JimJam wprowadził do oferty zabawne przemyślenia dzieci dotyczące wybranych bajek emitowanych na kanale, ilustrowane ich własnymi, zanimowanymi rysunkami. Nowe, krótkie filmiki z serii „Bajki Polsat JimJam oczami dzieci” z udziałem polskich maluchów można oglądać codziennie na antenie oraz na kanale YouTube Polsat JimJam. więcejOto bohaterowie "Lady Love". Serial Maxa pokaże kulisy branży filmów dla dorosłych
Za kilka tygodni na platformie Max zadebiutuje “Lady Love”, pierwszy lokalny serial stworzony pod marką Max Original. Produkcja z udziałem polskich i zagranicznych gwiazd zabierze widzów w podróż do lat 80. i odkryje kulisy branży filmów dorosłych. Właśnie ujawniono charakteryzacje głównych bohaterów. więcejAktywista LGBT+ wygrał w sądzie z TVP. Przeprosiny za propagandę z czasów Kurskiego
Telewizja Polska ma przeprosić aktywistę Bartosza Staszewskiego i zapłacić mu 40 tys. zł zadośćuczynienia. Sąd pierwszej instancji orzekł, że Staszewski został zniesławiony w wielu materiałach o jego akcji „Strefy wolne od LGBT”, wyemitowanych w latach 2020-21. więcejJak wybrać idealny projekt domku letniskowego dla siebie?
Budowa własnego domku letniskowego to marzenie wielu osób, które szukają spokoju i wytchnienia z dala od miejskiego zgiełku. Wybór odpowiedniego projektu to jednak nie lada wyzwanie. Na rynku dostępnych jest wiele propozycji – od gotowych rozwiązań po projekty dostosowane do indywidualnych potrzeb. W tym artykule dowiesz się, jak wybrać domek idealnie dopasowany do Twoich wymagań, zarówno pod względem funkcjonalności, jak i estetyki. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Radio 357 testuje audycje wideo
W środę wieczorem audycja Radia 357 “Plac na rozdrożu” po raz pierwszy będzie mieć formę transmisji wideo. - Jeśli taki pomysł się spodoba słuchaczom, to nie wykluczamy, że będziemy sięgać po nią częściej - przekazali portalowi Wirtualnemedia.pl przedstawiciele internetowej rozgłośni. więcejW nowym logo WSiP ekran zamiast orła. Co sądzą eksperci?
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne po 50 latach zmieniły logo. Z nowego zniknął orzeł, a w jego miejsce pojawił się znak ekranu. - Ta odważna zmiana to nowy nurt odwrotu od tego co skomplikowane i państwowe, a zatem pozbawione zaufania - ocenia Maria Czardybon. więcejW telewizji wPolsce24 dużo więcej reklam. Ale 18 razy tańszych niż w Republice
W pierwszym miesiącu nadawania debiutująca stacja wPolsce24 wyemitowała 21,7 tys. spotów od 181 marek - wynika z raportu adMonit IMM. Dla porównania w tym samym czasie w Telewizji Republika spotów było blisko 2 tys. więcejCarat obronił obsługę mediową Kellanova
W wyniku przeprowadzonego przetargu, agencja mediowa Carat (grupa dentsu) została ponownie wybrana na partnera medialnego firmy Kellanova i będzie odpowiedzialna za strategię mediową, digital oraz data, jak również planowanie oraz zakup mediów, dla marek z portfolio Kellanova na 28 europejskich rynkach, w tym w ramach CEE: Polski, Rumunii, Węgier, Czech, Bułgarii i Chorwacji. więcejAktywny dzień w stylu Anny Lewandowskiej w nowej kampanii 4F
Marka 4F stworzyła nową kolekcję zaprojektowaną we współpracy z Anną Lewandowską. Skierowana jest do kobiet, które cenią sobie aktywny styl życia i chcą czuć się pewnie oraz stylowo przez cały dzień. Promuje ją kampania z udziałem trenerki. więcejTomasz Romanowicz w agencji Unmute
Tomasz Romanowicz objął stanowisko business managera w agencji marketingu inkluzywnego Unmute. Wcześniej związany był z należącą również do Group One spółką Salestube, a także Kamikaze Interactive (obecnie: Altavia Kamikaze + K2) oraz Bluerank. więcejLukas Podolski reklamuje Volkswagen Nutzfahrzeuge
Lukas Podolski, zawodnik Górnika Zabrze i wielokrotny reprezentant drużyny Niemiec, wystąpił w najnowszej kampanii Volkswagen Nutzfahrzeuge promującej model samochodu ID. Buzz Freestyle. Kampania powstała we współpracy z Papaya Films. więcejNowe technologie w sponsoringu sportowym InPost
InPost, strategiczny sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej, wykorzystał innowacyjną technologię, by umożliwić młodym kibicom przeżycie wyjątkowych doświadczeń. materiał reklamowy więcej„Puls Biznesu” rusza z codziennym podcastem
W czwartek, 17 października zostanie wyemitowany premierowy odcinek podcastu PB BRIEF, przygotowany przez zespół „Pulsu Biznesu”. Audycję poprowadzi Marcin Dobrowolski, gospodarz programu. Podcast będzie dostępny dla słuchaczy od poniedziałku do piątku od godz. 7 rano. więcejByły dziennikarz „Gazety Wyborczej” w Fundacji Reporterów
Dziennikarz Krzysztof Story dołączył do Fundacji Reporterów. Ma zajmować się klimatem oraz ochroną środowiska, a także poprowadzi podcast Frontstory.pl. więcejDezinformacja wymierzona w kobiety. Fatalne skutki
Dezinformacja wymierzona w kobiety ma na celu zniechęcić je do aktywizmu społecznego, a nawet rugować je z ról publicznych - wynika z nowego raportu Instytutu Zamenhofa, poświęconego dezinformacji ze względu na płeć. więcejPorozmawiajmy o roli produktu w biznesie. Debata Wirtualnemedia.pl
Czas na szóstą już debatę w ramach cyklu Wirtualnemedia.pl „Wpływowi”. Tym razem tematem przewodnim rozmowy będzie produkt i jego wpływ na kształtowanie się postaw klientów. Partnerem debaty jest Totalizator Sportowy. więcejSpadki w internetowym sporcie. WP SportoweFakty zdetronizowane
Po raz pierwszy od dawna liderem zasięgowym wśród serwisów sportowym nie są WP SportoweFakty, wyprzedziła je sekcja sportowa Onetu. Większość czołowych witryn we wrześniu zanotowała dużo niższą odwiedzalność niż miesiąc wcześniej. więcejZnamy skład newsroomu XYZ
Portal biznesowy premium XYZ ogłosił pełny skład newsroomu, pod kierownictwem Cezarego Szczepańskiego. Dział stworzą Martyna Maciuch, Alan Bartman i Michał Szcześniewski. więcejLegimi pod ostrzałem klientów. Które książki za dodatkową opłatą?
Platforma z e-bookami i audiobookami Legimi wprowadza Pakiet Klubowy z dodatkową opłatą za każdy książkę, uzasadniając to zmianą prawa autorskiego. Wielu jej użytkowników dosadnie krytykuje podwyżkę. Natomiast część wydawców wycofała swoje tytuły z oferty bibliotecznej Legimi, dlatego że mogą z niej korzystać programu Multilife. więcejNowy serwis biznesowy za kilka dni. Ruszyło odliczanie
Serwis XYZ, którym zarządza Grzegorz Nawacki, poprzednio naczelny „Pulsu Biznesu”, wystartuje w najbliższy poniedziałek. W ostatnich tygodniach kompletowano zespół redakcyjny i biznesowy XYZ, w serwis zainwestował fundusz Rafała Brzoski. więcej„Złóż zamówienie” nie wystarczy. Temu z zarzutami od polskiego regulatora
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów postawił zarzuty azjatyckiej platformie e-commerce Temu. Zdaniem prezesa UOKiK polscy klienci podczas zakupów na Temu mogą nie otrzymywać jasnych, wyraźnych informacji. więcej„Puls Biznesu” rusza z codziennym podcastem
W czwartek, 17 października zostanie wyemitowany premierowy odcinek podcastu PB BRIEF, przygotowany przez zespół „Pulsu Biznesu”. Audycję poprowadzi Marcin Dobrowolski, gospodarz programu. Podcast będzie dostępny dla słuchaczy od poniedziałku do piątku od godz. 7 rano. więcejMeta nie uniknie pozwu od amerykańskich stanów
Sąd w Kalifornii odrzucił wniosek firmy Meta o oddalenie pozwu amerykańskich stanów, które oskarżają właściciela takich platform jak Instagram i Facebook o przyczynienie się do kryzysu zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. więcejBrand24 po trzecim kwartale roku. Skokowy wzrost przychodów
Powtarzalne przychody (MRR) spółki Brand24, oferującej monitoring internetu, w trzecim kwartale roku wyniosły 726 tys. dolarów. To wzrost o 37 proc. rok do roku oraz o 12 proc. więcej niż w poprzednim kwartale. więcejJakub Piasecki w nowej roli w SeoFly
W związku z rozwojem agencji SeoFly, należącej do grupy marketingowo-doradczej Good One, z początkiem października br. w strukturach powołana została nowa funkcja head of SEM. Objął ją Jakub Piasecki, który związany jest z firmą od 2023 roku. więcejDominika Długosz żąda sprostowania od TV Republika
Dziennikarka „Newsweeka” i jedna z gospodyń podcastu “Stan Wyjątkowy” w Onecie Dominika Długosz zażądała od redakcji portalu Telewizji Republika „zaprzestania naruszenia dóbr osobistych” w związku z artykułem o rzekomych naciskach, jakie miała wywierać na PKOl. więcejCzy można uzyskać e-receptę na Escapelle bez wizyty u lekarza?
Escapelle, czyli tabletka „dzień po”, to antykoncepcja awaryjna stosowana w przypadku, gdy doszło do niezabezpieczonego stosunku seksualnego lub gdy stosowana metoda antykoncepcji zawiodła, co może skutkować nieplanowaną ciążą. Czas przyjęcia pigułki Escapelle decyduje o jej skuteczności. Najlepiej, jeśli kobieta przyjmie lek w ciągu 12 godzin od ostatniego zbliżenia. Dla wielu pań problemem jest jednak dostępność antykoncepcji awaryjnej, która wydawana jest na receptę. Czy można zdobyć receptę na Escapelle bez wizyty u lekarza? Tak, dzięki konsultacji ginekologicznej online w MED24. materiał reklamowy więcejDezinformacja wymierzona w kobiety. Fatalne skutki
Dezinformacja wymierzona w kobiety ma na celu zniechęcić je do aktywizmu społecznego, a nawet rugować je z ról publicznych - wynika z nowego raportu Instytutu Zamenhofa, poświęconego dezinformacji ze względu na płeć. więcejPolska Fundacja Narodowa ma mniej pieniędzy. Te spółki wstrzymały przelewy
Część spółek państwowych-fundatorów Polskiej Fundacji Narodowej nie zamierza dalej płacić na jej działalność. Enea podkreśla, że “ma istotne zastrzeżenia do działalności Fundacji oraz kwestionuje m.in. sposób wydatkowania przez Fundację środków finansowych przekazywanych przez fundatorów”. więcejInformacja dotycząca pogrzebu Adama Łaszyna
Adam Łaszyn, ceniony ekspert komunikacji kryzysowej i strategii wizerunkowych, założyciel agencji Alert Media Communications zostanie pochowany w przyszłą środę na Cmentarzu Wojskowym na Powązkach. Zmarł w środę 9 października w wieku 57 lat. więcejZwiązek Firm Public Relations promuje partnerskie przetargi
Związek Firm Public Relations (ZFPR) rozpoczyna kampanię „Partnerski PRzetarg”, której celem jest nie tylko promocja najlepszych praktyk przetargowych w branży PR, ale przede wszystkim edukacja rynku w zakresie prowadzenia efektywnych przetargów PR, korzystnych dla wszystkich zaangażowanych stron. więcejSpace Agency pracuje dla Scanway
Scanway S.A. wybrała Space Agency do wsparcia w zakresie media relations i komunikacji marketingowej. Celem współpracy jest zwiększenie widoczności innowacyjnych projektów Scanway związanych z sektorem kosmicznym. więcejMinisterstwo szykuje przepisy dot. AI. Będzie sześć rozwiązań
Ruszają konsultacje społeczne projektu w sprawie sztucznej inteligencji - poinformował w środę wiceminister cyfryzacji Dariusz Standerski. Dodał, że chodzi o to, by wspólnie wypracować najbardziej optymalne rozwiązania m.in. w zakresie procedur i form wsparcia rozwoju AI. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj