Węgrzy dalej chcą wejść do polskiej telewizji. Możliwe kupno TVN?
Firma TV2 Média z Budapesztu, która bezskutecznie ubiegała się o koncesję na MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej, nie rezygnuje z planów wejścia na polski rynek. Jak komentuje spekulacje o tym, że mogłaby przejąć TVN? więcejTVN znów pokaże finał WOŚP. „Dziewiąty rok wspólnych działań”
Głównym nadawcą nadchodzącego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, podobnie jak w ubiegłych latach, będzie TVN Warner Bros. Discovery - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Telewizja Polska - podobnie jak inni nadawcy - są oczywiście mile widziani - zaznacza Fundacja WOŚP. więcejSpotkanie szefów KRRiT i UKE. Co z MUX-5?
Niedawno doszło do spotkania szefów KRRiT i UKE. Na jakim etapie jest sprawa piątego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej? - Spotkania na różnych szczeblach między UKE i KRRiT odbywają się regularnie. Jeżeli chodzi o MUX-5, to trwają przygotowania dokumentacji konkursowej, jesteśmy przed konsultacjami z KRRiT - informuje Wirtualnemedia.pl Wydział Komunikacji UKE. więcejTak będzie rósł rynek usług i produktów z AI
Rynek sprzętu i oprogramowania związanego ze sztuczną inteligencją (AI) będzie rósł 40-55 proc. rocznie i osiągnie wartość 780-990 mld dolarów w 2027 roku, wynika z analiz firmy doradczej Bain & Company. Gwałtowny rozwój AI będzie skutkował rosnącym zapotrzebowaniem na wielkie centra danych i procesory graficzne (GPU), co może wywołać kolejny, globalny kryzys dostępności półprzewodników. więcejNowi komentatorzy na stałe w „Szkle kontaktowym”. „Współpraca układa się znakomicie”
Marcin Bisiorek, dr Aleksandra Przegalińska i Aleksandra Walczak, którzy w ostatnich miesiącach dołączyli do nadawanego w TVN24 „Szkła kontaktowego”, na stałe będą pojawiać się w programie – ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcejWęgrzy dalej chcą wejść do polskiej telewizji. Możliwe kupno TVN?
Firma TV2 Média z Budapesztu, która bezskutecznie ubiegała się o koncesję na MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej, nie rezygnuje z planów wejścia na polski rynek. Jak komentuje spekulacje o tym, że mogłaby przejąć TVN? więcejTVN znów pokaże finał WOŚP. „Dziewiąty rok wspólnych działań”
Głównym nadawcą nadchodzącego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, podobnie jak w ubiegłych latach, będzie TVN Warner Bros. Discovery - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Telewizja Polska - podobnie jak inni nadawcy - są oczywiście mile widziani - zaznacza Fundacja WOŚP. więcejSpotkanie szefów KRRiT i UKE. Co z MUX-5?
Niedawno doszło do spotkania szefów KRRiT i UKE. Na jakim etapie jest sprawa piątego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej? - Spotkania na różnych szczeblach między UKE i KRRiT odbywają się regularnie. Jeżeli chodzi o MUX-5, to trwają przygotowania dokumentacji konkursowej, jesteśmy przed konsultacjami z KRRiT - informuje Wirtualnemedia.pl Wydział Komunikacji UKE. więcejNowi komentatorzy na stałe w „Szkle kontaktowym”. „Współpraca układa się znakomicie”
Marcin Bisiorek, dr Aleksandra Przegalińska i Aleksandra Walczak, którzy w ostatnich miesiącach dołączyli do nadawanego w TVN24 „Szkła kontaktowego”, na stałe będą pojawiać się w programie – ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcejBędzie 11. edycja „Ślubu od pierwszego wejrzenia”. Ruszył casting
Producent programu „Ślub od pierwszego wejrzenia”, firma Earlgrey Film, oficjalnie poinformowała o starcie castingu do kolejnej edycji. Obecnie na antenie TVN emitowana jest 10. seria telewizyjnego eksperymentu, w którym dwoje nieznajomych decyduje się na małżeństwo. więcejKolejna dziennikarka przeszła z TVN24 do TVP Info
Magdalena Śleziak przeszła ze stacji TVN24 do TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W telewizji publicznej przygotowuje relacje live głównie z Warszawy. więcejRusza „Bitwa o palety”. Nowe show Chajzera w Super Polsacie
W poniedziałek 4 listopada na antenie kanału Super Polsat rusza program „Bitwa o palety”. Nowy format z udziałem Zygmunta Chajzera pokaże rywalizację drużyn handlujących paletami z nieznaną zawartością. więcejExtreme Channel będzie pokazywał gale polskiej federacji wrestlingu
Stacja Extreme Channel będzie pokazywała gale polskiej federacji wrestlingu PTW. Biuro prasowe AMC Networks International informuje Wirtualnemedia.pl, że na razie będą to imprezy, które już się odbyły, a w przyszłości wszystkie gale Prime Time Wrestling. więcejCo obejrzymy na Maksie w drugiej połowie października? Lista filmów i seriali
W drugiej połowie miesiąca premiera dwóch produkcji opartych na faktach. Pierwsza z nich to „Strefa interesów”. Nagrodzony Oscarem film opowiada o rodzinie Rudolfa Hössa żyjącej w cieniu obozu zagłady. Druga to polska produkcja „Łowcy skór”, czyli serial dokumentalny o głośnej aferze, która wstrząsnęła Polską. Właściciele zakładów pogrzebowych razem z pracownikami pogotowia ratunkowego w Łodzi stworzyli system handlu informacjami o zgonach, a w rezultacie prawdopodobnie doprowadzili do śmierci kilkuset pacjentów. więcejBBC kończy emisję znanego programu. Powodem cięcia etatów
BBC News przestanie emitować program „HARDtalk”. Audycja była pokazywana w brytyjskiej stacji od 30 lat. Zmiana ma związek z cięciami etatów. więcejWielki koncert TVP dla powodzian. Są szczegóły
Telewizja Polska organizuje koncert charytatywny dla powodzian „Nadzieja – Razem dla Was!”. Na błoniach PGE Narodowego wystąpią gwiazdy polskiej muzyki. Prowadzącym będą Barbara Kurdej-Szatan i Błażej Stencel z TVP. więcejNowy pakiet Disney+ już w Polsce. Ile kosztuje?
Od czwartku 17 października w Polsce są dostępne nowe pakiety Disney+. Plan Standard kosztuje 29,99 zł miesięcznie, a Premium z treściami 4K 49,99 zł. Na razie oferta jest dostępna tylko dla nowych subskrybentów, ale wkrótce się to zmieni. więcejSpór Solorza z dziećmi nie zaszkodzi Cyfrowemu Polsatowi? Analitycy prognozują wzrosty
Konflikt Zygmunta Solorza z jego synami Tobiasem Solorzem i Piotrem Żakiem, nawet jeśli będzie się przedłużał, nie powinien istotnie pogorszyć działalności operacyjnej grupy Cyfrowy Polsat - uważają analitycy domu maklerskiego BDM. I podtrzymują rekomendację „kupuj” dla akcji spółki. więcejByły dziennikarz TVP Info ze stałym pasmem w telewizji wPolsce24
Na antenie telewizji wPolsce24 (Fratria) Damian Stanisławski zaczął prowadzić własny program publicystyczny „Stanisławski kontra”. W ostatnich latach Stanisławski był związany z TVP Info. więcejBank Pekao wystartował z nową kampanią pożyczki gotówkowej (wideo)
„Pożyczka wygodnie i szybko” – pod tym hasłem Pekao prezentuje swoją najnowszą kampanię pożyczki gotówkowej, którą każdy klient – zarówno nowy, jak i obecny – może wziąć online. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Szef KRRiT z ogromną grzywną ws. koncesji TVN Style. Zdecyduje Sąd Najwyższy
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski złożył skargę kasacyjną od wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego. Na Świrskiego nałożono 60 tys. zł grzywny za „rażącą i oczywistą bezczynność” przy przedłużaniu koncesji TVN Style. więcejTrójka znów chce zapytać o zdanie słuchaczy. Powrót akcji
Odpowiedz na pytania zadane przez osoby współtworzące Trójkę, weź udział w konkursie i zaprojektuj swój idealny dzień z radiową Trójką. Blisko 57 tysięcy słuchaczek i słuchaczy włączyło się w wiosenną kampanię wiralową, odpowiadając na pytania Trójki. Stacja ponownie zaprasza odbiorców do rozmowy o przyszłości rozgłośni. więcejPGE chce mieć nowy wizerunek, szuka agencji
PGE Polska Grupa Energetyczna ruszyła z przetargiem reklamowym, w którym wybierze agencje reklamowe do stworzenia nowego wizerunku marki. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 4 listopada. więcejNowe menedżerki nadzorują Sigma Bis
Do rady nadzorczej agencji mediowej Sigma Bis dołączyły Marta Strzyżewska (dyrektor zarządzająca ds. marketingu i zaangażowań społecznych w PZU) oraz Magdalena Skowyrska z Orlenu. więcejZ polskiego giganta odzieżowego odchodzi wiceprezes
Z koncernem odzieżowym LPP żegna się wiceprezes Przemysław Lutkiewicz. Z firmą był związany 16 lat, stanowisko wiceprezesa pełnił od 2015 roku. więcejBiedronka z rekordową karą. Za nieuczciwe rabaty
Sąd podtrzymał grzywnę nałożoną na właściciela sieci sklepów Biedronka przez prezesa UOKiK za nieuczciwe rabaty pobierane od dostawców produktów. Karę obniżono o ponad 200 mln zł, ale Jeronimo Martins Polska i tak ma zapłacić rekordową kwotę: 506 mln zł. więcejMuzyczne tony reklamują orzeszki Felix
Marka Felix rozpoczęła muzyczno-wizualną kampanię “Wiksa u Felixa” promującą swoje orzeszki ziemne. Za pomysłem stoi agencja GoldenSubmarine. więcej"Obywatele, Równość, Prawa i Wartości" w akcji Komisji Europejskiej
Dyrekcja Generalna ds. Sprawiedliwości i Konsumentów Komisji Europejskiej rozpoczęła kampanię informacyjną w celu zwiększenia zasięgu i wpływu programu "Obywatele, Równość, Prawa i Wartości" (CERV) w Polsce. więcejŻabka już na giełdzie. Wzrost kursu wyhamował
W czwartek Grupa Żabka zadebiutowała na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. W ofercie pierwotnej inwestorzy kupili akcje firmy za ok. 6,5 mld zł. Na początku sesji akcje Żabki drożały o ponad 5 proc. więcejMediaplus z digitalową kampanią BMW Serii 1
Agencja mediowa Mediaplus (Group One) rozpoczęła komunikację launchującą Nowe BMW Serii 1. Kampania w kanałach online realizowana jest we współpracy z agencjami Change Serviceplan, Plan.net TechNest oraz spółką Salestube, również należącymi do Group One. więcejSAR rusza z kolejną odsłoną projektu GoESGbySAR
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z partnerami branżowymi rozpoczyna kolejną odsłonę projektu GoESGbySAR, który ma na celu wyznaczenie nowych standardów odpowiedzialnego przywództwa w branży marketingowej. Projekt ten odpowiada na kluczowe wyzwania, przed którymi stoją firmy w obliczu rosnącego znaczenia zrównoważonego rozwoju. więcejPersil wspiera żeńską piłkę nożną
Marka Persil (Henkel) w ramach kampanii „Zawsze dajesz z siebie wszystko" po raz kolejny łamie stereotypy i wspiera różnorodność, tym razem skupiając się na piłce nożnej kobiet. więcejKaufland kampanią zachęca, by nie marnować żywności
Kaufland wystartował z kampanią „Marnowanie? Nie mam w planie!”. Można ją zobaczyć m.in. w internecie oraz gazetkach promocyjnych sieci. Inicjatywa ta ma na celu zwrócić uwagę Polek i Polaków na problem marnowania żywności. więcejNowe technologie w sponsoringu sportowym InPost
InPost, strategiczny sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej, wykorzystał innowacyjną technologię, by umożliwić młodym kibicom przeżycie wyjątkowych doświadczeń. materiał reklamowy więcejGazetaprawna.pl z nową szefową
Małgorzata Masłowska 15 października 2024 roku stanęła na czele serwisu gazetaprawna.pl (Grupa DGP Infor). Nowa szefowa serwisu z firmą związana jest od siedmiu lat. więcejNowa odsłona podcastu „Kultury Liberalnej”
Podcast „Kultury Liberalnej” „Prawo do niuansu” zyskał nowego współprowadzącego. Pierwszym gościem po zmianach był historyk, profesor Antoni Dudek. więcejKolejny polityk PiS z felietonami w „Sieciach”
Do grona felietonistów tygodnika „Sieci” dołączył europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk. więcejFinansowe żniwa Netfliksa. Chociaż klientów przybyło mniej
Netflix ma za sobą kwartał z rekordowymi przychodami i zyskiem w swojej historii. Platforma pozyskała jednak tylko nieco ponad 5 mln nowych subskrybentów, najmniej od półtora roku. więcejWP Booster – technologie reklamowe napędzane AI
Od września 2024 roku WP Booster dostępny jest w cenniku Wirtualnej Polski. Oferuje reklamodawcom narzędzie oparte na zaawansowanych modelach sztucznej inteligencji, które znacząco podnoszą jakość rozliczanego ruchu. Już niebawem wprowadzone będą kolejne odsłony produktu, optymalizowane pod konkretne cele reklamowe. Już teraz wszystkie nowe produkty reklamowe WP są wzmacniane autorskimi technologiami AI. więcejNa czym najlepiej zarabiają polscy influencerzy?
Według raportu Imker i Influencers Live Wrocław tylko z działalności w sieci utrzymuje się co trzecia osoba określająca się jako twórczyni czy twórca internetowy. Co czwarty zarabia ponad 10 tys. zł miesięcznie. Na czym najlepiej zarabiają i jak tworzą? więcejNowy redaktor prowadzący w Kanale Zero
Piotr Rodzik dołączył do Kanału Zero na stanowisko redaktora prowadzącego. Wcześniej współpracował m.in. z Grupą PTWP czy Grupą naTemat. więcejKolejne zmiany w obsadzie „Wiedźmina” Netfliksa
Netflix już wiosną ogłosił, że prace nad czwartym sezonem „Wiedźmina” są w toku. Ujawnił również wówczas, że serial zakończy się wraz z piątym sezonem. Będzie on adaptował ostatnie trzy książki z sagi. więcejKolejny film Netfliksa na antenie TVN. Kręcono go 5 tys. metrów nad ziemią
Stacja TVN w piątek 1 listopada br. pokaże polsk-włoski film „Broad Peak”. Fabułą produkcji jest historia życia himalaisty Macieja Berbeki i jego prób wejścia na szczyt Broad Peak. Będzie to kolejny film zrealizowany dla Netfliksa, który trafia do telewizji. więcejWirtualna Polska wzięła pod ochronę las na Podlasiu
Wirtualna Polska wzięła pod ochronę 1 hektar lasu w rejonie doliny Biebrzy, przekazując darowiznę umożliwiającą zakup lasu. Las ten jest naturalnym przedłużeniem Biebrzańskiego Parku Narodowego. więcejW piątek debiut nowego programu Mellera w Kanale Zero
Nowy program Marcina Mellera “Kolacja Mellera” w Kanale Zero zadebiutuje już w najbliższy piątek, 18 października. Początek o godz. 20.00. Kilka dni temu z ramówki kanału zniknął format Mellera “Trzecie Śniadanie”. więcejAllegro na razie bez alkoholu. Po zapowiedzi rządu
Platforma Allegro wstrzymuje zapowiedziany niedawno pilotażowy start sprzedaży alkoholu. Wskazuje ogłoszone przez rząd prace nad zmianami w Ustawie o wychowaniu w trzeźwości. więcejInfluencerzy na polach ziemniaków w ramach kampanii Lay's
Marka Lay's (Frito Lay) w ramach najnowszej kampanii zaprosiła kilku influencerów na pola uprawne ziemniaków. Byli wśród nich m.in. Kasia Węsierska, Jakub Kosel i Dawid Oleszko. więcejOnet nawiązał współpracę z "The New York Times"
Od połowy października br. dla subskrybentów Onet Premium (Ringier Axel Springer Polska) w ramach pakietu dostępne są wybrane artykuły z amerykańskiego dziennika "The New York Times”. Artykuły będą publikowane regularnie do stycznia przyszłego roku, kiedy zaprzysiężony zostanie 47. prezydent Stanów Zjednoczonych. więcejBank Pekao wystartował z nową kampanią pożyczki gotówkowej (wideo)
„Pożyczka wygodnie i szybko” – pod tym hasłem Pekao prezentuje swoją najnowszą kampanię pożyczki gotówkowej, którą każdy klient – zarówno nowy, jak i obecny – może wziąć online. materiał reklamowy więcej46 nominacji w konkursie PR Wings
46 kampanii zakwalifikowało się do finału tegorocznej edycji konkursu PR Wings. Liderami nominacji są Erbud, GetHero, Imago Public Relations, mBank, Pepco/Alert Media Communication oraz Stowarzyszenie Filmowców Polskich – Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych. więcejTouch.PR poprowadzi komunikację marki Siluflora
Touch.PR podpisał umowę współpracy z firmą SIA Siluflora, producentem torfu, ziemi i kory ogrodowej. Działania agencji obejmą obszary takie jak media Relations, social media, influencer marketing, branding oraz doradztwo strategiczne. więcejTak będzie rósł rynek usług i produktów z AI
Rynek sprzętu i oprogramowania związanego ze sztuczną inteligencją (AI) będzie rósł 40-55 proc. rocznie i osiągnie wartość 780-990 mld dolarów w 2027 roku, wynika z analiz firmy doradczej Bain & Company. Gwałtowny rozwój AI będzie skutkował rosnącym zapotrzebowaniem na wielkie centra danych i procesory graficzne (GPU), co może wywołać kolejny, globalny kryzys dostępności półprzewodników. więcejRośnie popularność mDowodu w aplikacji mObywatel. Nowe dane
Już 8 milionów Polaków ma swój mDowód w aplikacji mObywatel – podało Ministerstwo Cyfryzacji. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj