Nowa osoba w zarządzie Polsatu. To wieloletni współpracownik Solorza
Rada nadzorcza Telewizji Polsat zdecydowała o powołaniu Wiesława Walendziaka do zarządu spółki. Jako członek zarządu będzie odpowiedzialny za obszar informacji i publicystyki. Dotąd takiej funkcji w firmie nie było. więcejStarcom, Value Media i Zenith na czele domów mediowych w Polsce
Agencje mediowe Starcom i Zenith (Publicis Media) oraz Value Media (Group One) zostały uznane za „dominujące” w Polsce w raporcie organizacji RECMA, a EssenceMediacom i Mindshare otrzymały profil „wysoki”. Wśród koncernów liderem jest Publicis Media przed GroupM. więcejTVP pozwie kanał wPolsce24? „Rozważamy różne scenariusze”
W niedzielę kanał wPolsce24 pokazał nowy program „Strefy starcia Michała Adamczyka”. Wcześniej prezenter był prowadzącym programu pod niemal identycznym tytułem w Telewizji Polskiej. Czy zostaną podjęte kroki prawne? - Analizujemy każdą taką sprawę, rozważamy różne scenariusze – informuje Wirtualnemedia.pl Dział Komunikacji Korporacyjnej TVP. więcejNowy zarząd spółki Wirtualnemedia.pl
Michał Mańkowski 1 grudnia br. obejmie stanowisko dyrektora wydawniczego i członka zarządu portalu Wirtualnemedia.pl należącego do WP Holding. Szefową sprzedaży i członkinią zarządu zostanie Anna Szuszkiewicz. Dotychczasowa prezeska Ewa Świstuniuk zdecydowała się z końcem listopada odejść ze spółki. więcej„Wieści Rolnicze” nowym tytułem wydawcy "Rzeczpospolitej"
Miesięcznik „Wieści Rolnicze” to kolejny tytuł, który wraz z portalem wiescirolnicze.pl trafił do portfolio Gremi Media, wydawcy “Rzeczpospolitej”. Branżowy magazyn został kupiony przez spółkę od Południowej Oficyny Wydawniczej. więcejNowa osoba w zarządzie Polsatu. To wieloletni współpracownik Solorza
Rada nadzorcza Telewizji Polsat zdecydowała o powołaniu Wiesława Walendziaka do zarządu spółki. Jako członek zarządu będzie odpowiedzialny za obszar informacji i publicystyki. Dotąd takiej funkcji w firmie nie było. więcejTVP pozwie kanał wPolsce24? „Rozważamy różne scenariusze”
W niedzielę kanał wPolsce24 pokazał nowy program „Strefy starcia Michała Adamczyka”. Wcześniej prezenter był prowadzącym programu pod niemal identycznym tytułem w Telewizji Polskiej. Czy zostaną podjęte kroki prawne? - Analizujemy każdą taką sprawę, rozważamy różne scenariusze – informuje Wirtualnemedia.pl Dział Komunikacji Korporacyjnej TVP. więcejIlu widzów ogląda program „Daję słowo” Macieja Orłosia?
Nowy program Macieja Orłosia „Daję słowo”, po trzech tygodniach od premiery, ogląda w TVP1 średnio 620 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Najwięcej widzów przyciągnęła przed ekrany premiera. więcejTV Republika ze spółką w USA. W zespole były konsul
Telewizja Republika zarejestrowała swoją spółkę w Stanach Zjednoczonych. Współpracę z nadawcą zaczął Adrian Kubicki - były dziennikarz, w ostatnich latach dyrektor Instytutu Kultury Polskiej i konsul generalny RP w Nowym Jorku. więcejCztery agencje walczą o budżet mediowy Telewizji Polskiej
Do przetargu Telewizji Polskiej na usługi planowania i zakupu mediów do jej kampanii zgłosiły się cztery agencje mediowe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Walczą o obsługę budżetu w wysokości ponad 55 mln zł. więcejKolejni dziennikarze przeszli z TVN24 do TVP Info
Dziennikarze Dagmara Langiewicz, Jakub Jabłoński oraz Michał Duszak dołączyli do zespołu TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracowali w newsach TVN Warner Bros. Discovery, mają doświadczenie głównie redaktorskie. więcejTVP nie zniknie z trzeciego multipleksu. UKE przedłużył rezerwację
Urząd Komunikacji Elektronicznej przedłużył TVP rezerwację częstotliwości na MUX-3. Rezerwacją objęto częstotliwości z zakresu 470-694 MHz, na których Telewizja Polska nadaje osiem kanałów: TVP1, TVP2, TVP3, TVP Info, TVP Sport, TVP Historia, TVP Kultura oraz TVP ABC. Decyzję wydano na dziewięć lat, tj. do końca 2033 roku. więcejMecz Real Madryt-FC Barcelona hitem soboty
FC Barcelona w ostatnią sobotę pokonała Real Madryt 4:0 na Santiago Bernabeu. Dwa gole w El Clasico strzelił Robert Lewandowski. Mecz ligi hiszpańskiej był hitem w kanale Eleven Sports 1 i w stacjach Canal+. więcejTylko 13 tys. widzów nowego wieczornego show w TVN Style
Nowy program TVN Style „Dobry wieczór”, po dwóch tygodniach emisji, ogląda średnio 13 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Najpopularniejsze odcinki zgromadziły przed telewizorami nieco ponad 19 tys. odbiorców. więcejOdchodzi prezes Emitela. Przechodzi do innej branży
Andrzej Kozłowski po siedmiu latach żegna się z funkcją prezesa spółki Emitel – podał portal XYZ. Prawdopodobnie przechodzi do sektora edukacyjnego. więcejTV Republika ma już milion na ścianę wideo. Szybka zbiórka od widzów
W ciągu kilku dni Telewizja Republika zebrała od widzów 1 mln zł na zakup ściany monitorów wideo do swojego nowego studia. Stacja ma się tam przenieść w ciągu kilku miesięcy. więcejSkyShowtime wprowadza nowy plan. Polacy mogą płacić o połowę mniej
Platforma streamingowa SkyShowtime wprowadza nowy plan Premium z produkcjami 4K i większą liczbą urządzeń, kosztujący 49,99 zł miesięcznie. Oferowany on będzie na start w promocji „Za pół ceny na zawsze", dzięki czemu subskrybenci zapłacą za niego co miesiąc 24,99 zł. więcejTVP Info zmienia program na wybory w USA. Rusza "Oko na Amerykę"
W tygodniu poprzedzającym wybory prezydenckie w USA program TVP Info „Oko na świat” zmieni się w „Oko na Amerykę”, który w całości będzie poświęcony wydarzeniom zza oceanu. We wtorek 5 listopada wieczorem TVP Info pokaże zaś specjalne studio wyborcze. więcejPlay aktualizuje dekodery abonentów. Nowe przydatne funkcje
Do pierwszych posiadaczy dekoderów Play Box TV trafiła już aktualizacja nakładki do systemu operacyjnego Android TV. Biuro prasowe operatora informuje Wirtualnemedia.pl, że nowością jest możliwość tworzenia list ulubionych kanałów. Abonenci będą mogli też dokonywać dłuższych nagrań. więcejTelewizja Puls ofiarą oszustwa z AI. Podrobiono wypowiedzi z Telekamer
Cyberoszuści wykorzystali głosy prezesa Telewizji Puls, aktorów seriali stacji i prowadzących galę Telekamer “Tele Tygodnia” do spreparowania ich wypowiedzi. - Telewizja Puls podjęła niezbędne kroki prawne, aby podmioty nielegalnie wykorzystujące wizerunek naszych Aktorów, Prowadzących oraz Prezesa zaprzestały tych działań oraz poniosły odpowiedzialność z tego tytuł - czytamy w oświadczeniu stacji. więcejwPolsce24 prosi widzów o wpłaty. Kod na ekranie
Na antenie telewizji wPolsce24 (Fratria) zaczęto wyświetlać kod QR kierujący do zbiórki prowadzonej przez właściciela stacji. więcejPiłkarze reprezentacji promują program lojalnościowy InPost
InPost, po udanym debiucie programu lojalnościowego, kontynuuje kampanię skierowaną do kibiców. Jako strategiczny sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej, marka zaprezentowała właśnie kolejny materiał promocyjny – tym razem z udziałem polskich piłkarzy. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Rusza tegoroczna edycja akcji "Choinki Jedynki"
Program I Polskiego Radia rusza z tegoroczną, XXIII akcją charytatywną pod hasłem “Choinki Jedynki - Pomagamy”. więcejNowy program interwencyjny Radia Poznań
Na antenie Radia Poznań zadebiutował nowy program interwencyjny “W punkt”. To audycja co wtorek na żywo, która ma pomagać w rozwiązaniu spraw lokalnych mieszkańców. więcejNowy serial Polskiego Radia i Instytutu Pileckiego
Polskie Radio i Instytut Pileckiego odpowiadają za produkcję audioserialu Martyny Wojtkowskiej „W Nowej Zelandii zaczyna się dzień. Opowieść o dzieciach z Pahiatua”, który upamiętnia 80. rocznicę przybycia polskich sierot do Nowej Zelandii. To historia dzieci, które w czasie II wojny światowej znalazły schronienie na końcu świata, po traumatycznych przeżyciach na zesłaniu w ZSRR. więcejPubliczna rozgłośnia rezygnuje z prezenterów AI. „Los pionierów bywa trudny”
Off Radio Kraków po zaledwie tygodniu kończy eksperyment, w którym audycje prowadzili prezenterzy wygenerowani przez sztuczną inteligencję. - Ostatni tydzień był dla mnie osobiście trudny, jednak uważam, że zrobiliśmy ważną, potrzebną rzecz - komentuje Marcin Pulit, likwidator w Radiu Kraków. więcejStarcom, Value Media i Zenith na czele domów mediowych w Polsce
Agencje mediowe Starcom i Zenith (Publicis Media) oraz Value Media (Group One) zostały uznane za „dominujące” w Polsce w raporcie organizacji RECMA, a EssenceMediacom i Mindshare otrzymały profil „wysoki”. Wśród koncernów liderem jest Publicis Media przed GroupM. więcej55 nominacji do nagród IAB MIXX Awards 2024
Spośród 155 zgłoszeń jury konkursu IAB MIXX Awards wyłoniło 43 kampanie, które otrzymały 55 nominacji do nagrody za działania reklamowe w środowisku cyfrowym. Najlepsze kampanie powalczą o złote, srebrne i brązowe statuetki w szesnastu kategoriach konkursowych. Zwycięzców poznamy już 26 listopada. więcejSuperbohaterowie Marvela na opakowaniach Coca-Coli
Coca-Cola kontynuuje współpracę z The Walt Disney Company wprowadzając limitowaną edycję produktów z podobiznami postaci ze świata Marvela. Tym razem na puszkach kultowego napoju znaleźli się Deadpool i Daredevil, a na opakowaniach wariantu bez cukru Czarna Wdowa i Kapitan Ameryka. więcejMarketerzy obawiają się inflacji i spadku wydatków konsumenckich
Marketerki i marketerzy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej najbardziej obawiają się inflacji i spadku wydatków konsumenckich – wynika z najnowszego badania dentsu “CMO Impact CEE” zrealizowanego wśród 200 marketerów i marketerek w Europie Środkowo-Wschodniej. więcejClear Channel Poland z nowym standardem pomiaru kontaktów
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wprowadza z początkiem listopada nowy standard pomiaru swoich nośników reklamowych i przechodzi na pomiar kontaktów na podstawie danych Gemius. więcejStowarzyszenie Producentów Reklamowych ma dwóch nowych członków
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy: Let it Rip Pictures oraz enStudios. Oba studia wnoszą cenne doświadczenie w zakresie produkcji filmowej i wirtualnej. więcejMichał Żebrowski z żoną reklamuje biżuterię YES
Marka biżuterii YES, znana z odważnych i wyrazistych reklam rusza z nową odsłoną kampanii reklamowej. Jej głównymi bohaterami będą Aleksandra i Michał Żebrowscy. więcejStreetcom wygrywa przetarg marki Purina
Agencja Streetcom odpowiada za realizację kampanii Influencer marketingowej i product seedingu dla nowego produktu marki Purina. więcejReklama online w drugim kwartale 2024 r. urosła o ponad jedną piątą. Raport IAB Polska/PwC AdEx
W drugim kwartale 2024 roku wydatki na reklamę online wzrosły o 21 proc. względem porównywalnego okresu roku wcześniejszego. Dzięki temu dynamika odnotowana w całym półroczu wyniosła prawie 18 proc., a wartość wydatków wyniosła 4,3 mld zł. więcejW Eurocashu nowy szef finansów. Z przeszłością w CCC i KGHM
Od 15 listopada w holdingu Eurocash członkiem zarządu i dyrektorem finansowym będzie Piotr Nowjalis, wcześniej związany m.in. z firmami Tarczyński, CCC i KGHM. W Eurocashu zastąpi Jacka Owczarka. więcejWspółpraca Kazar z Braughman Group Media: Kampania „Life is Celebration”
Braughman Group Media prezentuje wyjątkową, jesienną kampanię outdoorową – „Life is Celebration" dla marki Kazar. Kampania ta, eksponowana na 13 topowych wielkich formatach w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi i Gdańsku, podkreśla unikalny styl i jakość produktów Kazar, łącząc nowoczesność i elegancję. Dzięki starannie dobranym, strategicznym lokalizacjom, nośniki reklamowe, o łącznej powierzchni prawie ośmiu tysięcy metrów kwadratowych, przyciągają wzrok i zapewniają maksymalną widoczność w miejskiej przestrzeni. materiał reklamowy więcej„Wieści Rolnicze” nowym tytułem wydawcy "Rzeczpospolitej"
Miesięcznik „Wieści Rolnicze” to kolejny tytuł, który wraz z portalem wiescirolnicze.pl trafił do portfolio Gremi Media, wydawcy “Rzeczpospolitej”. Branżowy magazyn został kupiony przez spółkę od Południowej Oficyny Wydawniczej. więcejTomasz Szurawski po 10 latach odchodzi z Grupy PTWP
Tomasz Szurawski, ostatnio dyrektor ds. nowych projektów w Grupie PTWP, po 10 latach pracy odchodzi z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Planuje rozpocząć prace poza mediami. więcejNowy zarząd spółki Wirtualnemedia.pl
Michał Mańkowski 1 grudnia br. obejmie stanowisko dyrektora wydawniczego i członka zarządu portalu Wirtualnemedia.pl należącego do WP Holding. Szefową sprzedaży i członkinią zarządu zostanie Anna Szuszkiewicz. Dotychczasowa prezeska Ewa Świstuniuk zdecydowała się z końcem listopada odejść ze spółki. więcejStrony główne tych portali przyciągają najwięcej internautów. WP.pl przed Onetem
Wśród stron głównych największych portali liderem pozostaje WP.pl, ma ponad milion użytkowników więcej niż analogiczna witryna Onetu. Spore spadki zasięgów zanotowały natomiast strony główne Gazeta.pl, o2.pl i portalu „Faktu”. więcejSzef serwisu Wirtualnej Polski odszedł z mediów. Nowa rola
Mateusz Sołtysiak przestał być szefem serwisu technologicznego Benchmark, należącego do Wirtualnej Polski. Od niedawna zajmuje stanowisko head of content w firmie Komputronik. więcejLidl w telewizji reklamuje się mocniej od Biedronki. Media Expert na czele w internecie
W internecie, telewizji i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade” – wynika z danych gemiusAdReal za wrzesień 2024. Branża ta wydała na reklamy 32,46 mld zł, a wśród największych reklamodawców znalazły się m.in. Media Expert i Lidl. więcejTikTok pokazał nowe dane o liczbie użytkowników w Polsce
Platforma społecznościowa TikTok, zobowiązana unijnymi przepisami DSA, podała dane na temat liczby użytkowników w poszczególnych państwach wspólnoty. Polska plasuje się pod tym względem na piątym miejscu, za Niemcami, Francją, Włochami i Hiszpanią. Liczba przekracza próg 10 milionów. więcejKoniec platformy społecznościowej z pytaniami i odpowiedziami
Działalność kończy serwis społecznościowy Ask.fm, w którym użytkownicy mogli zadawać i odpowiadać na pytania. Platforma szczyt popularności przeżywała ponad 10 lat temu. więcejReklama online w drugim kwartale 2024 r. urosła o ponad jedną piątą. Raport IAB Polska/PwC AdEx
W drugim kwartale 2024 roku wydatki na reklamę online wzrosły o 21 proc. względem porównywalnego okresu roku wcześniejszego. Dzięki temu dynamika odnotowana w całym półroczu wyniosła prawie 18 proc., a wartość wydatków wyniosła 4,3 mld zł. więcejPolicja w siedzibie Cinkciarz.pl
Do siedziby internetowego kantoru Cinkciarz w Zielonej Górze weszli funkcjonariusze CBŚP oraz policjanci zajmujący się zwalczaniem cyberprzestępczości. Realizują zadania na zlecenie prokuratury regionalnej – podał PAP podkom. Krzysztof Wrześniowski, rzecznik komendanta Centralnego Biura Śledczego Policji. więcejInnowacje, które ułatwiają wędrówki w górach
Wybierasz się na wycieczkę w góry i zastanawiasz się, co ze sobą zabrać, by była komfortowa i bezpieczna? Warto zadbać przede wszystkim o odpowiednią odzież i kilka gadżetów, które ułatwiają wędrówki. Na jakie innowacje postawić? Oto kilka z nich. materiał reklamowy więcejMarketerzy obawiają się inflacji i spadku wydatków konsumenckich
Marketerki i marketerzy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej najbardziej obawiają się inflacji i spadku wydatków konsumenckich – wynika z najnowszego badania dentsu “CMO Impact CEE” zrealizowanego wśród 200 marketerów i marketerek w Europie Środkowo-Wschodniej. więcejClear Channel Poland z nowym standardem pomiaru kontaktów
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wprowadza z początkiem listopada nowy standard pomiaru swoich nośników reklamowych i przechodzi na pomiar kontaktów na podstawie danych Gemius. więcejTrzy awanse w Good One PR
W agencji Good One PR awansowały Aleksandra Sykulska na stanowisko senior account executive w zespole Healthcare&Lifestyle, Joanna Kuciel w zespole komunikacji B2B. Z kolei Monika Perdjon objęła stanowisko account executive w zespole komunikacji konsumenckiej. więcejPolski lektor usunięty z Google Maps ma nową pracę. Zatrudnił go państwowy gigant
Orlen poinformował, że nawiązał współpracę z Jarosławem Juszkiewiczem, który do niedawna był polskim głosem w Google Maps. - W dobie sztucznej inteligencji i algorytmów Orlen stawia na empatię i intuicję - czytamy w komunikacie. Poznaliśmy także szczegóły współpracy, jakie przekazała nam spółka. więcej100 mld zł na cyfryzację Polski. Ministerstwo przedstawiło strategię
Minister Cyfryzacji, Krzysztof Gawkowski przedstawił plan transformacji cyfrowej dla Polski na najbliższą dekadę, którego celem jest poprawa jakości życia obywateli dzięki cyfryzacji. Zgodnie z założeniami ministerstwa do 2035 roku wszystkie usługi w administracji państwowej mają być dostępne online. - Wychodzimy z papieru - zapowiedział wicepremier Gawkowski. więcejPubliczna rozgłośnia rezygnuje z prezenterów AI. „Los pionierów bywa trudny”
Off Radio Kraków po zaledwie tygodniu kończy eksperyment, w którym audycje prowadzili prezenterzy wygenerowani przez sztuczną inteligencję. - Ostatni tydzień był dla mnie osobiście trudny, jednak uważam, że zrobiliśmy ważną, potrzebną rzecz - komentuje Marcin Pulit, likwidator w Radiu Kraków. więcejTelewizja Puls ofiarą oszustwa z AI. Podrobiono wypowiedzi z Telekamer
Cyberoszuści wykorzystali głosy prezesa Telewizji Puls, aktorów seriali stacji i prowadzących galę Telekamer “Tele Tygodnia” do spreparowania ich wypowiedzi. - Telewizja Puls podjęła niezbędne kroki prawne, aby podmioty nielegalnie wykorzystujące wizerunek naszych Aktorów, Prowadzących oraz Prezesa zaprzestały tych działań oraz poniosły odpowiedzialność z tego tytuł - czytamy w oświadczeniu stacji. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas:redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj