Jarosław Kulczycki odchodzi z TVP
Szef “Panoramy” TVP2 Jarosław Kulczycki rozstaje się z Telewizją Polską – dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Informację tę potwierdza biuro prasowe TVP. Dziennikarz wrócił do telewizji publicznej pod koniec roku. więcejPolsat liderem rynku. TVN wygrywa w grupie komercyjnej
Nowym liderem rynku telewizyjnego został Polsat, który wyprzedził TVP1, zajmującą miejsce drugie. Spore spadki w czołówce zanotowały TVP2 i TVN24. W grupie widzów od 16 do 59 lat najchętniej oglądany był TVN. więcejTak będą działać telewizory i dekodery. Resort szykuje rozporządzenie
Ministerstwo Cyfryzacji kończy prace nad rozporządzeniem dotyczącym odbiorników telewizyjnych. Resort informuje Wirtualnemedia.pl, że w obecnym brzmieniu dokumentu obowiązek obsługi HbbTV dotyczy telewizorów, ale dekoderów do naziemnej telewizji cyfrowej już nie. więcejAgnieszka Burzyńska wraca do radia. Poprowadzi wywiady
Agnieszka Burzyńska dołącza do Radia dla Ciebie - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarka ma prowadzić codzienny program polityczny. więcejPolityk PiS nie nadzoruje już wydawcy „Gazety Polskiej Codziennie”. Zawiesił go Kaczyński
Były europoseł PiS Ryszard Czarnecki, który po usłyszeniu zarzutów prokuratorskich został zawieszony w partii, pożegnał się z radą nadzorczą spółki Forum wydającej „Gazetę Polską Codziennie”. W jego miejsce został powołany Andrzej Lew-Mirski, który w ostatnich latach jako adwokat reprezentował m.in. Antoniego Macierewicza, Joannę Lichocką i Tomasza Sakiewicza. więcejJarosław Kulczycki odchodzi z TVP
Szef “Panoramy” TVP2 Jarosław Kulczycki rozstaje się z Telewizją Polską – dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Informację tę potwierdza biuro prasowe TVP. Dziennikarz wrócił do telewizji publicznej pod koniec roku. więcejPolsat liderem rynku. TVN wygrywa w grupie komercyjnej
Nowym liderem rynku telewizyjnego został Polsat, który wyprzedził TVP1, zajmującą miejsce drugie. Spore spadki w czołówce zanotowały TVP2 i TVN24. W grupie widzów od 16 do 59 lat najchętniej oglądany był TVN. więcejTak będą działać telewizory i dekodery. Resort szykuje rozporządzenie
Ministerstwo Cyfryzacji kończy prace nad rozporządzeniem dotyczącym odbiorników telewizyjnych. Resort informuje Wirtualnemedia.pl, że w obecnym brzmieniu dokumentu obowiązek obsługi HbbTV dotyczy telewizorów, ale dekoderów do naziemnej telewizji cyfrowej już nie. więcejKRRiT opublikowała koncesję nowego kanału. Co w ramówce?
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała koncesję kanału Dolce Vita TV, który będzie dostępny w sieciach kablowych. Stacja ma nadawać przez całą dobę i być adresowana dla widzów od 16. roku życia. W ramówce najwięcej treści ma mieć charakter dokumentalny. Dolce Vita TV ma ruszyć do świąt Bożego Narodzenia. więcejKoniec gwiazdorskiego cyklu „Dzień Dobry TVN”
Po dziewięciu tygodniach zakończył się cykl z udziałem gwiazd w “Dzień Dobry TVN”. Wcześniej stacja zapowiadała w programie występy 10 osobowości ze świata show-biznesu. więcejwPolsce24 jak TV Republika. Zbiera pieniądze na nowe studio
Telewizja wPolsce24 poinformowała w jednym z materiałów, że po transferach byłych twarzy Telewizji Polskiej, w redakcji brakuje miejsca. Stacja zaapelowała o datki na nowe studio. Jej szef programowy Michał Adamczyk zapowiedział z kolei powrót na antenę kolejnych programów znanych z Telewizji Polskiej. więcejDisney+ pokazał zwiastun kolejnego serialu ze świata „Gwiezdnych wojen”
Lucasfilm wypuścił nowy zwiastun serialu „Gwiezdne wojny: Załoga rozbitków”, który opowiada historię grupy dzieciaków zagubionych w bezmiarze galaktyki. Produkcja przypomina kultowe „Goonies”. więcejNowe filmy i seriale na platformie Max. Lista premier w listopadzie
Pierwsza połowa listopada w serwisie Max to zarówno filmowe jak i serialowe nowości, ale też produkcje kultowe tj. „Ze śmiercią jej do twarzy”, „Hook”, „Gladiator” czy „Air”. więcejSuper Polsat z nowym programem. To kolejna produkcja o życiu na wsi
W połowie listopada na kanale Super Polsat zadebiutuje nowy serial dokumentalny zatytułowany “Rolniczki”. Produkcja, która pokaże życie na wsi oczami kobiet, będzie drugą z listopadowych nowości na wspomnianej antenie. więcejRuszają stacjonarne castingi do „You Can Dance”
W sobotę 9 listopada ruszają stacjonarne castingi do programu „You Can Dance”. Przez najbliższe trzy tygodnie kandydaci do tanecznego show będą mogli zaprezentować swoje umiejętności na przesłuchaniach w trzech miastach w Polsce. więcejGigant medialny tworzy zespół ds. wdrożenia AI
The Walt Disney Company tworzy wyspecjalizowaną komórkę, która zajmie się „odpowiedzialnym wdrożeniem” w firmie technologii sztucznej inteligencji (AI) i rzeczywistości rozszerzonej (AR). Nowo utworzonym biurem ds. rozwoju technologii kieruje Jamie Voris, wcześniej CTO w Walt Disney Studios. więcejMiliony dla TV Republika z fundacji. Sakiewicz tłumaczy
Przez sześć lat Polska Fundacja Narodowa przelała 8,8 mln zł Telewizji Republika, m.in. na anglojęzyczne pasmo „Poland Daily”. Według szefa stacji Tomasza Sakiewicza celem było „odbudowanie dobrych relacji polsko-izraelskich”. więcejBurza po wywiadzie w TVP Info. Dorota Wysocka-Schnepf do krytyków: moralne zera
Dziennikarka Dorota Wysocka-Schnepf znalazła się w ogniu krytyki internautów po wywiadzie, który przeprowadziła na antenie TVP Info z wdową po Piotrze Szczęsnym. Mężczyzna dokonał samospalenia w 2017 roku w proteście przeciwko polityce ówczesnego rządu. Wysocka-Schnepf, oskarżana nawet o gloryfikację samobójstw na antenie, wydała oświadczenie. więcejTVP2 pokaże drugi sezon muzycznego programu
Będzie drugi sezon audycji muzycznej TVP2 „Muzyka na dobry wieczór”. Pierwszy koncert stacja pokaże 29 listopada br., a wystąpi w nim Krzysztof Zalewski. więcejwPolsce24 apeluje do widzów o wpłaty. Michał Adamczyk: pomóżcie nam
Telewizja wPolsce24 (Fratria) kontynuuje akcję zachęcającą widzów do wsparcia finansowego. W nowym spocie apeluje o to Michał Adamczyk, czołowy dziennikarz i dyrektor programowy stacji. więcejByła pogodynka TVP w nowej stacji
Współpracę z telewizją wPolsce24 (Fratria) zaczęła Marzena Kawa. Poprzednio przez prawie dwie dekady była związana z Telewizją Polską, prowadziła przede wszystkim prognozy pogody i programy lifestylowe. więcejTak Republika pokaże wybory w USA. Sakiewicz i Rachoń z Nowego Jorku
W najbliższy wtorek telewizja Republika od godz. 19 będzie pokazywać specjalne pasmo „Ameryka wybiera” o wyborach prezydenckich w Stanach Zjednoczonych. W USA stacja oprócz Michała Rachonia i Tomasza Sakiewicza będzie mieć trójkę reporterów. więcejCanal+ jubileoszową galę KSW pokaże tylko w streamingu. „Wymogi licencyjne”
Choć Canal+ przejął posiadane wcześniej przez Viaplay prawa do transmisji gal KSW, to jubileuszowa gala KSW 100 będzie dostępna tylko w Canal+ online. Czytelnik portalu Wirtualnemedia.pl twierdzi, że to dyskryminacja części widzów. Nadawca tłumaczy, że to wydarzenie specjalne, a pozostałe imprezy trafią do tradycyjnej telewizji. więcejJak przygotować się na Black Friday 2024?
Black Friday to świetny czas na zrobienie korzystnych zakupów, dlatego wielu z nas niecierpliwie oczekuje na listopad, planując wyłapać najlepsze okazje. Jak przygotować się na Black Friday 2024, żeby zyskać najwięcej i jednocześnie nie przekroczyć swojego budżetu w trudnych przecież czasach? materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Agnieszka Burzyńska wraca do radia. Poprowadzi wywiady
Agnieszka Burzyńska dołącza do Radia dla Ciebie - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarka ma prowadzić codzienny program polityczny. więcejAntyradio z nową kampanią wizerunkową
Pod hasłem „Rock jest tylko jeden” rusza kampania wizerunkowa Antyradia (Eurozet). Obejmie głównie media społecznościowe. W ubiegłym roku odbywała się podobna kampania “We mnie jest rock”. więcejPolskie Radio szuka agencji do kampanii w internecie
Polskie Radio chce wybrać w przetargu agencję reklamową, która zajmie się jego kampaniami w internecie, w tym w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcejW Polskim Radiu serwisy informacyjne o klimacie
Polskie Radio wprowadza Serwis Klimatyczny - pierwszą, cykliczną informację na temat klimatu w polskiej przestrzeni radiowej. Program emitowany będzie o regularnych porach, ma dostarczać słuchaczom informacji na temat zagrożeń klimatycznych i jakości powietrza. Serwis będzie dostępny na antenach Programu Pierwszego, Trzeciego i Polskiego Radia 24. więcejPKO BP ma nowego dyrektora marketingu
Michał Krejza objął stanowisko dyrektora departamentu komunikacji marketingowej w Banku PKO BP. Przez prawie 30 lat pracował w branży po stronie agencyjnej. więcejWojciech Mann i Radzimir „Jimek” Dębski reklamują Tyskie
Marka Tyskie (Kompania Piwowarska) rusza z nową kampanią pod hasłem „Kolej przejść na TY”, która podkreśla, jak ważne są bliskie relacje i spotkania. Nowymi ambasadorami zostali Wojciech Mann i Radzimir „Jimek” Dębski.Równolegle startuje konkurs, w którym do wygrania są zaproszenia na przejazd zimowym pociągiem Tyskie. Wyjątkowy pociąg — symbol budowania więzi — wyruszy z Tychów, Poznania i Warszawy. więcejPolskie Radio szuka agencji do kampanii w internecie
Polskie Radio chce wybrać w przetargu agencję reklamową, która zajmie się jego kampaniami w internecie, w tym w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcejAdidas dogasał się z Kanye Westem.
Marka Adidas zakończyła po dwóch latach prawny spór z Kanye Westem - raperem Ye. Według firmy, strony zawarły porozumienie i “nikt nie jest już nikomu nic winien”. więcejNowy energetyk Bosko. W sklepach Relay, 1Minute i Inmedia
Lagardère Travel Retail w Polsce wprowadza na rynek nową markę własną - Bosko, która będzie obejmować szerokie portfolio artykułów w kategoriach food i non-food, dostępnych wyłącznie w sklepach i restauracjach należących do sieci. Pierwsze produkty, napoje energetyczne, właśnie trafiły do sprzedaży. więcej„Ważne z kim, ciekawe dokąd” w kampanii LOT
Pod hasłem „Ważne z kim, ciekawe dokąd” Polskie Linie Lotnicze LOT ruszyły z jesienną odsłoną kampanii. Działania podkreślają rolę LOT-u, jako wyjątkowego partnera w podróżowaniu, a także inspiruje do odkrywania 9 nowych kierunków w siatce połączeń przewoźnika. więcejPapaya Films z kampanią dla marki Tylko
Papaya Films zrealizowała najnowszą kampanię dla marki mebli Tylko przedstawiającą jej nową linię – Tone. więcejDwie polskie nominacje w Effie Europe
Agencje McCann Poland, Change Serviceplan, Spark Foundry Poland, Liquidthread zdobyły nominacje w międzynarodowym konkursie reklamowym Effie Europe. więcejOlga Adamkiewicz w zespole Media&Leads
Olga Adamkiewicz dołącza do Media&Leads, firmy specjalizująca się w zaawansowanych technologiach marketingowych i optymalizacji konwersji. Obejmuje stanowisko chief growth officer. więcejJoanna Lenart na nowym stanowisku w Zenith
Joanna Lenart awansowała na stanowisko biddable director w zespole Growth Team agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe). więcejDo Max Premium Burgers wraca „tajemniczy burger”
Szwedzka sieć restauracji szybkiej obsługi Max Premium Burgers wprowadza do sezonowej oferty „Secret Burgera”. Będzie dostępny w wersji mięsnej i wegetariańskiej, przez kilka dni tylko w dostawie. więcejMowi z nową odsłoną kampanii
Agencja mediowa Mediaplus realizuje dla marki Mowi kampanię budującą świadomości marki i produktów Mowi Wrap, przekąsek na każdą okazję. Działania realizowane są online i offline we współpracy z Salestube. więcejOMODA i JAECOO klientem Omnicom Media Group
W wyniku wygranego przetargu Omnicom Media Group został partnerem mediowym należących do koncernu Chery marek samochodowych OMODA i JAECOO. Współpraca partnerów obejmuje obsługę mediowo-kreatywną launchu nowej marki na polskim rynku oraz jej kontynuację we wszystkich mediach. więcejBraughman Group Media prezentuje „Shopping Sphere” – Innowacyjny Pakiet OOH/DOOH na Black Friday i Xmass
Pakiet „Shopping Sphere" to kontynuacja sukcesu ubiegłorocznego pakietu „Shopping Plus”. Tegoroczna oferta została skonstruowana i ulepszona, tak, aby lepiej spełniać potrzeby reklamodawców i konsumentów. Ta nowoczesna propozycja skierowana jest do odbiorców odwiedzających największe galerie handlowe w Polsce, takie jak Złote Tarasy, Avenidę czy Posnanię – ale również inne topowe i strategiczne lokalizacje w miastach. materiał reklamowy więcejPolityk PiS nie nadzoruje już wydawcy „Gazety Polskiej Codziennie”. Zawiesił go Kaczyński
Były europoseł PiS Ryszard Czarnecki, który po usłyszeniu zarzutów prokuratorskich został zawieszony w partii, pożegnał się z radą nadzorczą spółki Forum wydającej „Gazetę Polską Codziennie”. W jego miejsce został powołany Andrzej Lew-Mirski, który w ostatnich latach jako adwokat reprezentował m.in. Antoniego Macierewicza, Joannę Lichocką i Tomasza Sakiewicza. więcejOszczędności w Polska Press Grupie. W weekendy bez regionalnych wydań
Polska Press Grupa wprowadzi 9 listopada br. na rynek nowe, jednolite sobotnie wydanie swoich 16 dzienników regionalnych - “Przy sobocie”. Wydawca zaoszczędzi przy braku regionalnych wydań w soboty. więcejDziennikarz przeszedł z TVP Sport do Przeglądu Sportowego Onet
Mateusz Górecki po rozstaniu z TVP Sport dołączył do Przeglądu Sportowego Onet. W sportowym tytule Ringier Axel Springer Polska będzie dziennikarzem oraz wydawcą. więcejKoniec kiosków Ruchu. Ile jeszcze działa?
Ruch całkowicie wycofuje się z prowadzenia wolno stojących kiosków, także w modelu ajencyjnym. Obecnie działa ich jeszcze ok. 130. Orlen chce poprawić wyniki finansowe Ruchu przed planowaną sprzedażą. więcejSerwis biznesowy Iberionu z redaktorem naczelnym
Z początkiem listopada br. Dariusz Dziduch obejmie funkcję redaktora naczelnego portalu BiznesInfo (Iberion). Dotąd pracował jako redaktor prowadzacy tego serwisu. więcejKolejne odejście z 300Gospodarka.pl
Katarzyna Mokrzycka poinformowała, że rozstaje się z portalem 300Gospodarka.pl. To kolejne odejście z serwisu w ostatnich tygodniach. więcejNowy dziennikarz w newsroomie XYZ
Do zespołu redakcji newsowej serwisu premium XYZ dołączył Mateusz Lubiński. Ostatnio pracował w Grupie PTWP. więcejByły wiceszef TVP Sport w portalu piłkarskim
Do zespołu redakcyjnego portalu internetowego Meczyki dołączył Jakub Polkowski, współtworca kanału youtube’owego FootTruck. W 2024 roku przez kilka miesięcy był wicedyrektorem TVP Sport. więcejAwanse i wzmocnienia w biurze reklamy Wirtualnej Polski
Biuro reklamy Wirtualnej Polski pracuje od listopada br. w zmienionej strukturze. Do zespołu dołączył Kamil Dąbrowski, który objął stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży agencyjnej. Rafał Durlik został dyrektorem departamentu klientów strategicznych, a Bartosz Konieczny awansował na stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży regionalnej. więcejGrupie Pracuj wojna niestraszna. Dalej inwestuje na Ukrainie
Grupa Pracuj w ramach umowy inwestycyjnej dokupi udziały w spółkach zarządzających serwisami Work.ua i Robota.ua. Wyda na to maksymalnie 7,65 mln dolarów. więcejZrzutka na celowniku UOKiK. Zarzuty manipulacji z płaczącym kotkiem
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zarzuca spółce Zrzutka.pl, że prowadzi wobec użytkowników działania manipulacyjne w sprawie pobieranych opłat. Równocześnie podjął postępowania wyjaśniające dotyczące platform Pomagam.pl i Siepomaga.pl. więcejCo założyć na Sylwestra? To będzie modne
Sylwester to świetna okazja, aby pobawić się modą i włożyć nietuzinkową stylizację. Wybierając kreację, postaw na taką, w której będziesz czuć się wyjątkowo. Bez względu na rodzaj imprezy, moda tego wieczoru daje ogromne możliwości. Sprawdź, co będzie na topie w Sylwestra. materiał reklamowy więcejPartner of Promotion zmienia się w The Partners
Z okazji 30 lat obecności na rynku agencja public relations Partner o Promotion przeszła rebranding. Od listopada 2024 działa pod nową marką – The Partners. więcejNowy szef komunikacji w resorcie aktywów państwowych. Przechodzi z NBP
Przemysław Kuk objął stanowisko szefa komunikacji w Ministerstwie Aktywów Państwowych, kierowanym przez Jakuba Jaworskiego. Zastąpił Karolinę Hytrek-Prosiecką, która kilka tygodni temu rozstała się z resortem. więcejPERN ma nową rzeczniczkę prasową
Funkcję rzeczniczki prasowej oraz kierowniczki działu komunikacji w firmie PERN objęła Ewa Sochocka. więcejLinkleaders pro bono dla Fundacji DOBROdzieje się
Agencja PR i EB Linkleaders w ramach współpracy pro bono wspiera działania Fundacji DOBROdzieje się. Zespół Linkleaders poprowadzi działania PR i media relations Fundacji. więcejPolacy korzystają ze sztucznej inteligencji, gdy nie mają wyboru
Ponad 40 proc. Polaków używa rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję, ale więcej niż połowa z nich deklaruje, że robi to z braku wyboru - wynika z najnowszego badania ClickMeeting. więcejGigant medialny tworzy zespół ds. wdrożenia AI
The Walt Disney Company tworzy wyspecjalizowaną komórkę, która zajmie się „odpowiedzialnym wdrożeniem” w firmie technologii sztucznej inteligencji (AI) i rzeczywistości rozszerzonej (AR). Nowo utworzonym biurem ds. rozwoju technologii kieruje Jamie Voris, wcześniej CTO w Walt Disney Studios. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas:redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj