Effie Awards 2024: 63 nagrody, bez Grand Prix. Złota dla Żabki, Łomży, Muzeum Polin
Jury 25. edycji konkursu Effie 2024 wyróżniło nominacją 29 prac, przyznało 63 nagrody w tym 34 brązy, 25 sreber i 4 złota. Najwyższe wyróżnienia otrzymały kampanie Żabki, Łomży oraz dwukrotnie Muzeum Polin. W rankingu najlepszych agencji i marketerów wygrały DDB Warszawa, Starcom i Maspex. więcejTelewizja Polska szykuje program kabaretowy
Telewizja Polska planuje przywrócić do ramówki program kabaretowy. Trwają prace nad pilotem audycji „Kabaret łączy pokolenia” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcejAgnieszka Cegielska po 20 latach odchodzi z TVN
Agnieszka Cegielska odchodzi z TVN Warner Bros. Discovery – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Prezenterka pogody była związana ze stacją od 2004 roku. więcejPubliczny nadawca wybrał usługi Emitela. Nie mógł skorzystać z oferty spółki Cyfrowego Polsatu
Urząd Komunikacji Elektronicznej nie wydał decyzji zastępującej umowę, która pozwoliłaby firmie BCAST nadawać sygnał Radia Wrocław za pośrednictwem nadajników Emitela. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że rozgłośnia rozpisała kolejny przetarg, w którym usługę emisji UKF powierzyła bezpośrednio Emitelowi. więcejRepublika goni TVN24. Spadki widowni wśród czołowych stacji
Najpopularniejszą stacją informacyjną w Polsce pozostaje mimo spadku wyników kanał TVN24. Na drugim miejscu plasuje się Republika, notująca ogromny wzrost. Kanał TVP Info stracił ponad 75 proc. widowni, ale udało się mu zanotować lepszy wynik od stacji Polsat News. więcejTelewizja Polska szykuje program kabaretowy
Telewizja Polska planuje przywrócić do ramówki program kabaretowy. Trwają prace nad pilotem audycji „Kabaret łączy pokolenia” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcejAgnieszka Cegielska po 20 latach odchodzi z TVN
Agnieszka Cegielska odchodzi z TVN Warner Bros. Discovery – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Prezenterka pogody była związana ze stacją od 2004 roku. więcejPubliczny nadawca wybrał usługi Emitela. Nie mógł skorzystać z oferty spółki Cyfrowego Polsatu
Urząd Komunikacji Elektronicznej nie wydał decyzji zastępującej umowę, która pozwoliłaby firmie BCAST nadawać sygnał Radia Wrocław za pośrednictwem nadajników Emitela. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że rozgłośnia rozpisała kolejny przetarg, w którym usługę emisji UKF powierzyła bezpośrednio Emitelowi. więcejRepublika goni TVN24. Spadki widowni wśród czołowych stacji
Najpopularniejszą stacją informacyjną w Polsce pozostaje mimo spadku wyników kanał TVN24. Na drugim miejscu plasuje się Republika, notująca ogromny wzrost. Kanał TVP Info stracił ponad 75 proc. widowni, ale udało się mu zanotować lepszy wynik od stacji Polsat News. więcej"Kwiatki polskie" ruszają w Polskę. Pierwszy raz w połowie listopada
Obecny w ramówce TVP Info magazyn „Kwiatki polskie” będzie co jakiś czas nadawany spoza studia TVP w Warszawie. Pierwsze wyjazdowe wydanie zrealizowane zostanie 15 listopada z Kłodzka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejTVN zakończył emisję „B&B Love”. Ilu widzów miał program?
Średnio 565 tys. widzów oglądało w TVN program „B&B Love” – wynika z danych Nielsena. W czasie emisji telenoweli dokumentalnej stacja była wiceliderem rynku w grupach komercyjnych. więcejSylwester Polsatu oficjalnie w Toruniu. Kto na scenie?
Polsat oficjalnie potwierdził organizację tegorocznej sylwestrowej imprezy w Toruniu. Na koncercie wystąpią m.in. Maryla Rodowicz, Roksana Węgiel czy Golec Orkiestra. Nie zabraknie także także gwiazd disco-polo. więcejZnany komentator nie będzie współpracował przy KSW w Canal+
Maciej Turski przekazał, że nie będzie współpracował ze stacją Canal+ jako komentator. Od lat zajmował się w tej roli galami KSW i FAME MMA. więcejPrzeszukania w biurach Netfliksa. Dochodzenie w sprawie oszustw podatkowych
Biura Netfliksa w Paryżu i Amsterdamie zostały we wtorek rano przeszukane. Jak poinformowały Reuters i AFP, śledczy prowadzą dochodzenie w sprawie oszustw podatkowych i prania brudnych pieniędzy. więcejKontrola w ministerstwie. Chodzi o miliony dla nadawcy TV Trwam
Kontrolerzy NIK na wniosek prokuratora regionalnego w Rzeszowie rozpoczęli kontrolę w siedzibie Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Chodzi o przekroczenie uprawnień przez szefa MKiDN przy zawarciu w 2018 r. umowy z fundacją Lux Veritatis na utworzenie Muzeum Pamięć i Tożsamość. więcejTV Republika z kolejną zbiórką. Sakiewicz: bardzo pilnie potrzebujemy tych pieniędzy
Telewizja Republika prowadzi wśród widzów kolejną zbiórkę na koszty dotyczące jej nowej siedziby. Do wpłat zachęca nie tylko grafiki na antenie stacji, lecz także Tomasz Sakiewicz i Michał Rachoń. Sakiewicz oglądających jego program prosił, żeby każdy wpłacił 50 zł. więcejNowa pogodynka w stacji TVP Info
Do zespołu TVP Info dołącza prezenterka pogody Magdalena Pecka. Poprzednio przez ponad sześć lat pracowała w TVP3 Wrocław. więcejAktor i muzyk dołączają do 4fun.TV. Stacja stawia na "wyraziste osobowości"
Od listopada zespół prezenterów 4Fun.TV zasilą Kamil Krupicz i Michał Sieńkowski. Stacja stawia na wyraziste osobowości - informuje dyrektor programowa muzycznej stacji. więcejKino Polska kampanią promuje pakiet FilmBox
Grupa Kino Polska z początkiem listopada rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową dedykowaną pakietowi FilmBox, wprowadzając tym samym nowe pozycjonowanie marki. więcejMax ujawnia datę premiery serialu „Lady Love”
Nowy serial „Lady Love” realizowany pod marką Max Original zadebiutuje w serwisie Max w piątek 20 grudnia. Platforma zaprezentowała plakat produkcji oraz pierwszy zwiastun serialu. więcejEkipa TVP Info okradziona w USA. Niedaleko dawnego domu Harris
Relacjonująca amerykańskie wybory prezydenckie ekipa TVP Info została okradziona ze sprzętu. Do zdarzenia doszło niedaleko dawnego domu wiceprezydentki Kamali Harris, kandydatki na prezydenta Demokratów. więcejPekao na podium rankingu Top Marka 2024 w kategorii Banki
Bank Pekao S.A. kolejny rok z rzędu został wyróżniony za drugą najsilniejszą markę pośród krajowych banków. Ranking Top Marka, zorganizowany na zlecenie magazynu Press wyłania najsilniejsze brandy na polskim rynku, oceniane przez pryzmat wizerunku instytucji w publikacjach prasowych, internetowych oraz mediach społecznościowych. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Publiczny nadawca wybrał usługi Emitela. Nie mógł skorzystać z oferty spółki Cyfrowego Polsatu
Urząd Komunikacji Elektronicznej nie wydał decyzji zastępującej umowę, która pozwoliłaby firmie BCAST nadawać sygnał Radia Wrocław za pośrednictwem nadajników Emitela. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że rozgłośnia rozpisała kolejny przetarg, w którym usługę emisji UKF powierzyła bezpośrednio Emitelowi. więcejDziennikarz przechodzi z Radia Eska do Meloradia
Do zespołu Meloradia dołącza Aleksander Pych. Już wkrótce jego głos będzie można usłyszeć na antenie stacji. Z kolei Adrian Nowak poprowadzi pasmo muzyczne "Podkręcamy tempo". więcejZiemowit Szczerek z autorską audycją w Radiu Kraków
„Rurytania Ziemowita Szczerka, czyli podróże po Europie B" to nowa audycja na antenie Radia Kraków poświęcona temu, co się dzieje, działo i być może będzie działo w Europie Środkowo - Wschodniej. więcejWiceszefowa KRRiT i zegarek za 5 tys. zł. „Absurdalne oskarżenia”
Jest akt oskarżenia przeciwko byłej doradczyni społecznej Ministra Obrony Narodowej Agnieszce Glapiak, obecnie wiceprzewodniczącej Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Chodzi o zegarek za ponad 5 tys. zł, który miał służyć celom promocyjnym MON, a trafił do Glapiak. Wiceszefowa KRRiT wydała oświadczenie. - Oskarżenia przeciwko mnie uważam za absurdalne i motywowane politycznie - stwierdziła. więcejByły dziennikarz RMF w nowej roli
Marcin Kargol został nowym szefem newsroomu Radia Kolor - przekazał na Linkedinie. W marcu dołączył do warszawskiej rozgłośni przechodząc z RMF FM. więcejEffie Awards 2024: 63 nagrody, bez Grand Prix. Złota dla Żabki, Łomży, Muzeum Polin
Jury 25. edycji konkursu Effie 2024 wyróżniło nominacją 29 prac, przyznało 63 nagrody w tym 34 brązy, 25 sreber i 4 złota. Najwyższe wyróżnienia otrzymały kampanie Żabki, Łomży oraz dwukrotnie Muzeum Polin. W rankingu najlepszych agencji i marketerów wygrały DDB Warszawa, Starcom i Maspex. więcejN42 Group zmienia się w hub komunikacyjny
Po 18 latach obecności na rynku N42 Group staje się hubem komunikacyjnym, tworząc cztery wyspecjalizowane działy - Public Relations, Creation, Media i Content. Agencja, która ma biura w Warszawie i Bydgoszczy, przeszła rebranding i rusza z ogólnopolską kampanią informacyjną. więcejŻabka urosła o ponad 15 proc. Mocniej się reklamuje
W trzecim kwartale 2024 roku Grupa Żabka zwiększyła rok do roku przychody o 17,6 proc. do 6,58 mld zł, zarabiając na czysto 319 mln zł. Wydatki marketingowe poszły w górę o prawie 30 proc. Znacząco zmalało zadłużenia firmy. więcejJamnik bohaterem świątecznego spotu IKEA
IKEA ruszyła z kampanią świąteczną - wielokanałowym projektem obejmującym działania w telewizji, internecie oraz kinach. Jej celem jest pokazanie, jak można budować wyjątkową świąteczną atmosferę w domu, by została z nami na dłużej. więcejRuszyła kampania przeciwko marketingowemu bul****towi
Agencja Ancymony w najnowszej kampanii ogłasza erę kliencko-agencyjnych dream-teamów i narodziny czerwono-żółtego tandemu, na miarę tegorocznego, marvelowskiego hitu kinowego. Działania skierowane są przeciwko marketingowemu bul****towi. więcejŻebrowski o żonie w kampanii Yes "Bo bez niej nie ma nic"
Głównymi bohaterami nowej kampanii marki biżuterii Yes są Aleksandra i Michał Żebrowscy. więcejBarum promuje bezpieczeństwo wśród młodych kierowców
Marka Barum (Continental) rozpoczęła kampanię, której celem jest edukacja młodych kierowców na temat bezpiecznej jazdy w trudnych warunkach. Za pomysł i kreację odpowiada Hand Made. więcejAriana Grande twarzą świątecznej kampanii Swarovski
Swarovski prezentuje kampanię zatytułowaną „Impreza Marzeń" i wspólnie z ambasadorką marki, Arianą Grande, szykuje się do nadejście sezonu świątecznego. więcej„Dej się zaskoczyć” regionalną odsłoną kampanii Maggi
Agencja Publicis Poland zrealizowała nową odsłonę platformy komunikacyjnej przyprawy Maggi (Nestle) „Daj się zaskoczyć”. Została ona skierowana do konsumentów zamieszkujących miasta na Śląsku. więcejBraughman Group Media prezentuje „Shopping Sphere” – Innowacyjny Pakiet OOH/DOOH na Black Friday i Xmass
Pakiet „Shopping Sphere" to kontynuacja sukcesu ubiegłorocznego pakietu „Shopping Plus”. Tegoroczna oferta została skonstruowana i ulepszona, tak, aby lepiej spełniać potrzeby reklamodawców i konsumentów. Ta nowoczesna propozycja skierowana jest do odbiorców odwiedzających największe galerie handlowe w Polsce, takie jak Złote Tarasy, Avenidę czy Posnanię – ale również inne topowe i strategiczne lokalizacje w miastach. materiał reklamowy więcejWydawca „The New York Times” ma ponad 11 mln subskrybentów
Na koniec trzeciego kwartału prestiżowy amerykański wydawca New York Times Company po raz pierwszy przekroczył próg 11 milionów subskrybentów. W ciągu trzech miesięcy zyskał 260 tys. nowych subskrypcji netto. Po raz pierwszy zysk odnotował też „The Athletic” z treściami sportowymi. więcejInfotuba.pl nowym serwisem PMPG Polskie Media
Spółka AWR „Wprost”, należąca do Grupy PMPG Polskie Media, uruchomiła serwis internetowy Infotuba.pl o tematyce konsumenckiej. więcej„Rzeczpospolita” rozstała się z publicystą „Do Rzeczy”
Artykułów do „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) nie będzie już pisał Łukasz Warzecha, związany przede wszystkim z tygodnikiem „Do Rzeczy”. Zdecydował o tym nowy naczelny dziennika Michał Szułdrzyński. więcejZ Polityki Insight do zarządu Krajowego Zasobu Nieruchomości
Stanowisko zastępcy prezesa Krajowego Zasobu Nieruchomości objął Adam Czerniak. Poprzednio przez 11 lat pracował w Polityce Insight. więcejZmarł wieloletni dziennikarz „Gazety Wyborczej”
Nie żyje Cezary Marszewski - przez wiele lat dziennikarz we wrocławskim oddziale „Gazety Wyborczej”. więcejZmiany w NaTemat. Daria Różańska nową wicenaczelną
Od listopada nową wicenaczelną portalu naTemat jest Daria Różańska, wieloletnia reportażystka redakcji. Nowe stanowiska obejmą Adam Nowiński i Jakub Noch. więcejRuszyły zdjęcia do filmu „Peaky Blinders” od Netfliksa
Netflix udostępnił pierwsze fotosy z planu zdjęciowego filmu „Peaky Blinders”. Widać na nich bohatera, w którego wciela się Barry Keoghan. Wciąż jeszcze niewiele wiadomo o roli irlandzkiego aktora. więcejPrzeszukania w biurach Netfliksa. Dochodzenie w sprawie oszustw podatkowych
Biura Netfliksa w Paryżu i Amsterdamie zostały we wtorek rano przeszukane. Jak poinformowały Reuters i AFP, śledczy prowadzą dochodzenie w sprawie oszustw podatkowych i prania brudnych pieniędzy. więcejNetflix szuka kolejnego hitu na miarę „Reniferka”
Netflix kupił prawa do „Weather Girl”, apokaliptycznego monodramu o kalifornijskiej pogodynce mierzącej się z życiowym kryzysem. Zakupem praw zainteresowanych było kilka podmiotów, ale to Netflix ostatecznie dobił targu i stworzy serial. więcejDziennikarka odchodzi z Kanału Zero. "To była moja decyzja"
Emilia Dulnik poinformowała, że odchodzi z Kanału Zero. - To była moja decyzja. Cieszę się, że mogłam współtworzyć ten projekt od początku - napisała Dulnik na portalu X. więcejNetflix zapowiada serial „Wzgórze psów”. Kto w głównych rolach?
Nowy serial platformy Netflix „Wzgórze psów” przeniesie widownię do Zyborka, małego miasta pełnego mrocznych sekretów, gdzie morderstwa, zaginięcia i korupcja składają się na klaustrofobiczną, duszną atmosferę. Premierę produkcji zaplanowano na pierwszy kwartał 2025 roku, a w głównych rolach zobaczymy Roberta Więckiewicza, Mateusza Kościukiewicza, którym towarzyszą m.in. Jaśmina Polak i Wojciech Zieliński. więcejSejm zajmie się walką z hejtem w internecie. Pierwsze czytanie ustawy
W porządku obrad najbliższego posiedzenia Sejmu znalazło się pierwsze czytanie ustawy autorstwa Polski 2050-TD dot. walki z anonimowymi hejterami w internecie. Nowela Kodeksu postępowania cywilnego umożliwia osobie dotkniętej hejtem złożenie do sądu tzw. ślepego pozwu. Sąd będzie mógł żądać od administratora strony internetowej ujawnienia adresu IP sprawcy hejtu. więcejDoubleVerify i LinkedIn rozszerzają zakres współpracy
Platforma DoubleVerify zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, rozszerza swoje niezależne pomiary jakości mediów o zasoby wideo premium na platformie LinkedIn. Ma to na celu wzmocnienie ochrony marek i zwiększenie efektywności ich działań. więcejASZdziennik to córka koleżanki twojej starej wśród serwisów i udowadnia, że poczucie humoru to dobry biznes
ASZdziennik, satyryczny serwis należący do Grupy naTemat, tylko w trzy kwartały 2024 roku miał większe przychody niż w całym 2023 roku. I to o 33%. Gdyby istniał Tinder dla serwisów, to ASZdziennik byłby rozchwytywany jako kandydat z największą liczbą green flagów: wzrost przychodów, innowacyjne treści wideo, kreatywne poczucie humoru, milionowe zasięgi reklam. Nic dziwnego, że coraz więcej reklamodawców daje ASZowi słynne „w prawo”. materiał reklamowy więcejEkspertka: Kampania prezydencka w USA była jedyna w swoim rodzaju
Gdy w Stanach Zjednoczonych decydowały się losy tego, kto przez najbliższe cztery lata będzie urzędował w Białym Domu, my analizie poddaliśmy kampanię prezydencką w USA. Próbujemy m.in. wskazać, co było w niej innowacyjnego, a co bezprecedensowego. więcejMichaj Sodolski z awansem w SEC Newgate CEE
Michaj Sodolski awansował w agencji SEC Newgate CEE na stanowisko advisora. Wspiera na nim kluczowych klientów agencji w zakresie corporate i public affairs. więcejSMEO stawia na PR Calling
Klientem agencji PR Calling została SMEO – firma technologiczna wspierająca polskich przedsiębiorców w utrzymaniu płynności finansowej. Zadaniem PR Calling jest wzmocnienie wizerunku SMEO jako eksperta w sektorze finansowym, z naciskiem na faktoring online. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas:redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj