KRRiT może zablokować likwidację kanałów TVP
Do 15 listopada KRRiT musi zaakceptować lub nie projekty Karty Powinności mediów publicznych. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że regulator skłania się ku negatywnej decyzji. To pokrzyżuje plany Telewizji Polskiej, która chce zredukować liczbę swoich stacji. więcejRafał Brzoska kontra Meta. Chce rekompensaty za fałszywe reklamy
Rafał Brzoska kontynuuje prawną batalię z Meta Platforms. Będzie chciał od giganta technologicznego zadośćuczynienia za fałszywe reklamy z jego wizerunkiem – dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl. Meta zaskarżyła postanowienie prezesa UODO o zakazie emisji reklam z danymi osobowymi i zdjęciami biznesmena i jego życiowej partnerki, prezenterki i przedsiębiorczyni Omeny Mensah. więcejTVP i Polskie Radio zalegają ZAIKS-owi z tantiemami. "Trudna sytuacja finansowa"
Telewizja Polska i Polskie Radio, postawione w stan likwidacji, borykają się z problemami finansowymi. Doprowadziło to je do zadłużenia wobec Stowarzyszenia Autorów ZAiKS w zakresie wynagrodzeń autorskich - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl - Zaległość zostanie uregulowana w najbliższym możliwym terminie - zapewnia rzecznik Polskiego Radia. więcejDwie stacje TVN będą nadawać dalej. KRRiT zdecydowała
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła koncesje satelitarne dwóch kanałów TVN Warner Bros. Discovery. Oba będą mogły być emitowane przez dalsze 10 lat. więcejDrożeją dzienniki Polska Press
Z początkiem listopada zdrożała zdecydowana większość dzienników regionalnych wydawanych przez Polska Press. Poprzednio ich ceny podwyższono przed rokiem. więcejKRRiT może zablokować likwidację kanałów TVP
Do 15 listopada KRRiT musi zaakceptować lub nie projekty Karty Powinności mediów publicznych. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że regulator skłania się ku negatywnej decyzji. To pokrzyżuje plany Telewizji Polskiej, która chce zredukować liczbę swoich stacji. więcejDwie stacje TVN będą nadawać dalej. KRRiT zdecydowała
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła koncesje satelitarne dwóch kanałów TVN Warner Bros. Discovery. Oba będą mogły być emitowane przez dalsze 10 lat. więcej"Dzień Dobry TVN" zysuje widzów. "Pytanie na śniadanie" przed programami Polsatu
„Dzień Dobry TVN” było najchętniej oglądanym programem śniadaniowym w październiku, śledziło go średnio 328 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. Na drugiej pozycji uplasowało się „Pytanie na śniadanie” TVP2, które osiągnęło wzrost w porównaniu do września. więcejNowe stacje Canal+ Polska także w telewizji. KRRiT się zgadza
Internetowe stacje Canal+ Polska z Ligą Mistrzów wkrótce będą mogły poszerzyć zasięg. Jak informuje Wirtualnemedia.pl członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji prof. Tadeusz Kowalski, regulator przyznał w środę koncesje satelitarne kanałom: Canal+ Extra 5, Canal+ Extra 6 i Canal+ Extra 7. więcejW TV Republika więcej spotów. Najmocniej reklamują się Lidl i Plus
W październiku na antenie TV Republika przybyło spotów i wzrosły wpływy z ich emisji, pojawiło się też kilku nowych reklamodawców - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejRośnie zespół "Dzień Dobry TVN". Nowy reporter z Onetu
Do zespołu “Dzień Dobry TVN” dołączył nowy reporter Paweł Tworek, związany z Onetem. Wcześniej pracował m.in. w News 24 i Red Carpet TV. więcejByła korespondentka TVP w europejskiej stacji
Do zespołu stacji Euronews dołączyła Dominika Ćosić. W ostatnich miesiącach współpracowała w Telewizją Republika, a wcześniej przez kilka lat była korespondentką Telewizji Polskiej w Brukseli. więcejW TVP Info nowy program publicystyczny. Tematy od widzów
TVP Info będzie pokazywać w sobotnie poranki nowy program publicystyczny “Kolegium”. Omawiane w nim programy będą wskazywali widzowie. więcejByły dziennikarz TVP Info w telewizji wPolsce24
Współpracę z telewizją wPolsce24 (Fratria) zaczął Mariusz Pietrasik. Wcześniej przez wiele lat był związany z Telewizją Polską: prowadził programy publicystyczne w TVP Info oraz był reporterem i wydawcą w „Panoramie”. więcejRoszada w nadzorze Canal+ Polska
Z radą nadzorczą Canal+ Polska pożegnał się Gregoire Castaing. Jego miejsce zajęła Amandine Ferré. więcejPekao na podium rankingu Top Marka 2024 w kategorii Banki
Bank Pekao S.A. kolejny rok z rzędu został wyróżniony za drugą najsilniejszą markę pośród krajowych banków. Ranking Top Marka, zorganizowany na zlecenie magazynu Press wyłania najsilniejsze brandy na polskim rynku, oceniane przez pryzmat wizerunku instytucji w publikacjach prasowych, internetowych oraz mediach społecznościowych. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
KRRiT może zablokować likwidację kanałów TVP
Do 15 listopada KRRiT musi zaakceptować lub nie projekty Karty Powinności mediów publicznych. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że regulator skłania się ku negatywnej decyzji. To pokrzyżuje plany Telewizji Polskiej, która chce zredukować liczbę swoich stacji. więcejTVP i Polskie Radio zalegają ZAIKS-owi z tantiemami. "Trudna sytuacja finansowa"
Telewizja Polska i Polskie Radio, postawione w stan likwidacji, borykają się z problemami finansowymi. Doprowadziło to je do zadłużenia wobec Stowarzyszenia Autorów ZAiKS w zakresie wynagrodzeń autorskich - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl - Zaległość zostanie uregulowana w najbliższym możliwym terminie - zapewnia rzecznik Polskiego Radia. więcejKRRiT przedłużyła dwie koncesje radiowe. Jedna należy do Agory
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła w środę decyzję o przedłużeniu koncesji Radia Złote Przeboje Tarnów i Radia Eska 2 Trójmiasto. Nowe koncesje będą obowiązywać przez dziesięć lat. więcejMaciej Świrski ukarany przez WSA. Chodzi o media publiczne
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie nałożył grzywnę na przewodniczący KRRiT Macieja Świrskiego. W ocenie sądu dopuścił się on „bezczynności w zakresie przekazywania środków z opłat abonamentowych na realizację misji publicznej”. Szef KRRiT ma przekazać te środki na rzecz skarżących. więcejW TV Republika więcej spotów. Najmocniej reklamują się Lidl i Plus
W październiku na antenie TV Republika przybyło spotów i wzrosły wpływy z ich emisji, pojawiło się też kilku nowych reklamodawców - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejProvident zmienił agencję. Nowe reklamy „przy ulicy Finansowej”
Provident wybrał agencję reklamową Plej do kompleksowej obsługi w zakresie komunikacji marketingowej. W ramach tej współpracy marka rusza z nową platformą komunikacyjną „Przy ulicy Finansowej”. więcejCoca-Coli ze sztuczną inteligencją zmienia swój spot na Boże Narodzenie
Coca-Cola stworzyła wygenerowaną przez sztuczną inteligencję wersję klasycznego spotu reklamowego z 1995 r. „Coraz bliżej święta”, chcąc w ten sposób przenieść reklamę „na współczesne czasy”. więcejInternetowy sklep z węglem chce się reklamować, potrzebuje agencji
Polska Grupa Górnicza szuka w przetargu agencji, która zajmie się dla niej realizacją kampanii reklamowej sklepu internetowego PPG w oparciu o produkty Google - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Budżet to 340 tys. zł netto. więcejCarlsberg wybrał agencję do globalnej obsługi w social mediach
Grupa Carlsberg zakończyła przetarg na globalną obsługę kampanii reklamowych w social mediach. Do współpracy wybrała agencję We Are Social. więcejMłodzi ludzie o wykluczeniu transportowym w nowym spocie UNICEF
UNICEF Polska rozpoczął emisję spotu #transportdlamłodych, w którym zwraca uwagę na problem wykluczenia transportowego młodych ludzi, którzy nie mogą dojechać tam, gdzie potrzebują. więcejWalk Creative wygrywa przetarg Makro Polska
Walk Creative wygrywa przetarg kreatywny Makro Polska. Agencja opracowała koncepcję strategiczną oraz zestaw materiałów wizualnych dla tegorocznej edycji festiwalu Tydzień Kuchni Polskiej, który rozpoczął się w tym tygodniu i potrwa do 24 listopada br. więcejBurger Rywala od MAX Premium Burgers będzie miał nową odsłonę
7 listopada szwedzka sieć MAX Premium Burgers wprowadzi do polskich restauracji nową wersję swojego hitowego Burgera Rywala. Tego samego dnia wystartuje z kampanią marketingową pod hasłem „Nadal robimy to lepiej. Tylko ostrzej”. więcej„Nic nie czuję” w reklamach Triumph
Triumph startuje z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Nic nie czuję” (I Feel Nothing), która pokazuje świeże i zabawne spojrzenie na to, czego kobiety naprawdę oczekują od bielizny. więcejPalmers łamie tabu w nowej kampanii
Wystartowała nowa kampania marki Palmers, skierowanych do kobiet w ciąży. Komunikacja pod hasłem „Ciąża jest piękna” koncentruje się na mówieniu o tym ważnym dla kobiet okresie bez tabu, w sposób szczery i autentyczny. więcejBraughman Group Media prezentuje „Shopping Sphere” – Innowacyjny Pakiet OOH/DOOH na Black Friday i Xmass
Pakiet „Shopping Sphere" to kontynuacja sukcesu ubiegłorocznego pakietu „Shopping Plus”. Tegoroczna oferta została skonstruowana i ulepszona, tak, aby lepiej spełniać potrzeby reklamodawców i konsumentów. Ta nowoczesna propozycja skierowana jest do odbiorców odwiedzających największe galerie handlowe w Polsce, takie jak Złote Tarasy, Avenidę czy Posnanię – ale również inne topowe i strategiczne lokalizacje w miastach. materiał reklamowy więcejDrożeją dzienniki Polska Press
Z początkiem listopada zdrożała zdecydowana większość dzienników regionalnych wydawanych przez Polska Press. Poprzednio ich ceny podwyższono przed rokiem. więcejRusza akademia szkoleń profesjonalistów dla gazet i mniejszych portali
Rozpoczęły się zapisy do Academy of Digital Craft, kursu dla osób odpowiedzialnych za rozwój cyfrowy w gazetach, portalach, radiach i innych mediach w Polsce. Ambicją twórców Akademii jest wykształcenie grupy profesjonalistów w mediach, które takich osób nie mają. więcejRekordowa liczba podmiotów zgłosiła uwagi do wdrożenia Europejskiego Aktu o Wolności Mediów
W ramach konsultacji publicznych do założeń reformy medialnej EMFA wpłynęło 107 stanowisk, to rekordowa liczba – podało Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Najwięcej uwag zgłoszono do regulacji mediów samorządowych. więcejRafał Brzoska kontra Meta. Chce rekompensaty za fałszywe reklamy
Rafał Brzoska kontynuuje prawną batalię z Meta Platforms. Będzie chciał od giganta technologicznego zadośćuczynienia za fałszywe reklamy z jego wizerunkiem – dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl. Meta zaskarżyła postanowienie prezesa UODO o zakazie emisji reklam z danymi osobowymi i zdjęciami biznesmena i jego życiowej partnerki, prezenterki i przedsiębiorczyni Omeny Mensah. więcejJak wejść do gry o statuetkę YouTube Works 2024?
Już po raz czwarty w ramach konkursu YouTube Works Awards wybrane zostaną najbardziej kreatywne i efektywne polskie kampanie marketingowe na YouTube. Gra o wysoką stawkę będzie się toczyć w aż siedmiu kategoriach, w tym zupełnie nowej - Tech Pioneer. Wyjaśniamy, jak dołączyć do rywalizacji o wygraną w YouTube Works. więcejDziennikarz sportowy przechodzi z „Super Expressu” do Interii
Damian Okła przeniósł się z „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) do portalu Interia.pl (Grupa Polsat Plus). Jest wydawcą w dziale sport. więcejBarbara Kurdej-Szatan znów w sądzie. Ws. znieważenia Straży Granicznej
Sąd Najwyższy uwzględnił skargę Prokuratora Generalnego i przekazał do ponownego rozpoznania Sądowi Okręgowemu w Warszawie sprawę znanej aktorki Barbary Kurdej-Szatan, oskarżonej o zniesławienie Straży Granicznej oraz jej funkcjonariuszy. więcejWydawcy łączą siły w sprawie Legimi. Apel do ministerstwa
Platforma Dystrybucji Wydawnictw i Unia Literacka zapowiadają wspólne działania przeciw „szkodliwym praktykom uderzającym w fundamenty rynku twórczości literackiej”. Krytykują udostępnianie przez Legimi książek w ramach Krajowego Depozytu Bibliotecznego, a do Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego apelują o zorganizowanie konsultacji środowiskowych i wprowadzenie regulacji chroniących literaturę. więcejASZdziennik to córka koleżanki twojej starej wśród serwisów i udowadnia, że poczucie humoru to dobry biznes
ASZdziennik, satyryczny serwis należący do Grupy naTemat, tylko w trzy kwartały 2024 roku miał większe przychody niż w całym 2023 roku. I to o 33%. Gdyby istniał Tinder dla serwisów, to ASZdziennik byłby rozchwytywany jako kandydat z największą liczbą green flagów: wzrost przychodów, innowacyjne treści wideo, kreatywne poczucie humoru, milionowe zasięgi reklam. Nic dziwnego, że coraz więcej reklamodawców daje ASZowi słynne „w prawo”. materiał reklamowy więcejKancelaria premiera zamawia badania społeczne. Zgłosiło się kilka firm
Po kilka firm badawczych zgłosiło się do każdej z 5 części przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na realizację badań społecznych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcejDonald Trump wygrywa wybory prezydenckie w USA. To prognoza agencji Reutera
Według prognozy przedstawionej przez agencję Reutera po zakończeniu głosowania w wyborach prezydenckich w USA zwycięstwo odniósł kandydat Partii Republikańskiej Donald Trump. więcejAgencja Human Signs upubliczniła swój cennik
Agencja komunikacji marketingowej Human Signs, zajmująca się obsługą spółek zarówno z segmentu B2B jak i B2C, udostępniła na stronie internetowej cennik swoich usług. więcejNowi szefowie Alert Media Communications. Zastąpią Adama Łaszyna
Od listopada br. agencją Alert Media Communications pokierują Beata Łaszyn, która obejmie stanowisko prezesa zarządu oraz Krzysztof Tomczyński w roli partnera zarządzającego. Na stanowisko account directora awansowała Marlena Garucka-Kubajek, a do zespołu dołączyła Nadzieja Izwiekowa. więcejEcha wyborów w USA na giełdach. Drożeją akcje Tesli i firmy Trumpa
Zwycięstwo Donalda Trumpa w wyborach prezydenckich w USA odbija się na rynkach; rosną notowania należącej do Elona Muska Tesli, inwestorzy kupują bitcoiny, rośnie rentowność amerykańskich obligacji - podaje w środę AFP. Musk i przedsiębiorcy z sektora kryptowalut poparli Trumpa w kampanii wyborczej. więcejZ Santander Bank Polska odchodzi szef transformacji cyfrowej. Awans w koncernie
Z końcem grudnia 2024 r. z zarządu Santander Bank Polska odejdzie Patryk Nowakowski, odpowiadający za pion transformacji cyfrowej. Przejdzie do władz amerykańskiego spółki koncernu Banco Santander. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas:redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj