Tomasz Wolny dołącza do Kanału Zero
Współpracę z Kanałem Zero zaczyna Tomasz Wolny, w ostatnich latach dziennikarz Telewizji Polskiej. Dawny gospodarz “Pytania na śniadanie” i “Panoramy” wraca do mediów po prawie roku nieobecności. więcejTVP donosi do prokuratury. Chodzi o koncert "Cud Życia" Andrea Bocelliego
TVP złożyła doniesienie do prokuratury ws. organizacji przez firmę World Media wydarzenia „Cud Życia - Koncert Wielkanocny”, na którym wystąpił włoski muzyk Andrea Bocelli. - TVP sama dysponowała potencjałem organizacyjnym i kadrowym oraz kompetencjami do wykonania usług objętych umową - informuje Wirtualna Polska, cytując dokument. więcejTylu klientów straciło Legimi wskutek nowej opłaty
W połowie października platforma z e-bookami i audiobookami Legimi zapowiedziała wprowadzenie dodatkowej opłaty, związanej z nowelizacją prawa autorskiego. Teraz podaje, o ile w ciągu prawie miesiąca zmalała liczba jej subskrybentów. więcejW „Super Expressie” przeprosiny na pół „jedynki”. Za tekst o wywózce milionera w bagażniku
Wydająca „Super Express” spółka Time (Grupa ZPR Media) na pierwszej stronie swojego wydania drukowanego i stronie głównej portalu dziennika przeprasza dziennikarkę TVN24 Jolantę Pieńkowską. To wykonanie prawomocnego wyroku sądowego. więcejMaria Dębska i Maciej Musiał w nowym serialu. Znamy datę premiery w streamingu
Serwis SkyShowtime ujawnił dzisiaj datę premiery swojego najnowszego polskiego serialu „Śleboda”, w którym zagrali m.in. Maria Dębska i Maciej Musiał. więcejTVP donosi do prokuratury. Chodzi o koncert "Cud Życia" Andrea Bocelliego
TVP złożyła doniesienie do prokuratury ws. organizacji przez firmę World Media wydarzenia „Cud Życia - Koncert Wielkanocny”, na którym wystąpił włoski muzyk Andrea Bocelli. - TVP sama dysponowała potencjałem organizacyjnym i kadrowym oraz kompetencjami do wykonania usług objętych umową - informuje Wirtualna Polska, cytując dokument. więcejMaria Dębska i Maciej Musiał w nowym serialu. Znamy datę premiery w streamingu
Serwis SkyShowtime ujawnił dzisiaj datę premiery swojego najnowszego polskiego serialu „Śleboda”, w którym zagrali m.in. Maria Dębska i Maciej Musiał. więcejUjawniono szczegóły umów między TVP a Polsatem. Chodzi o czasy Jacka Kurskiego
Likwidator TVP Daniel Gorgosz skierował do prokuratury doniesienie w sprawie umów nadawcy z Telewizją Polsat z czasów prezesury Jacka Kurskiego, a fragmenty dokumentu cytuje portal Wirtualna Polska. - TVP zapłaciła UEFA średnio po 821 tys. euro za każdy mecz. Według wyliczeń TVP kwota jaką otrzymała spółka od Polsatu to zaś 77 tys. euro za jeden mecz - czytamy. więcej„Lego Masters” wraca na antenę. Program nie tylko w TVN
W niedzielę 24 listopada TVN rozpocznie emisję piątej edycji „Lego Masters”. W nowym sezonie program nie tylko zmienia pasmo i „wyjdzie ze studia”, ale też trafi na antenę TVN7. więcejwPolsce24 zarobiła 80 proc. więcej z reklam. Najwięcej spotów Plusa, Kauflandu i Leroy Merlin
W październiku br., po dwóch miesiącach nadawania naziemnego, przychody reklamowe stacji wPolsce24 wzrosły o ponad 80 proc. w porównaniu z wrześniem. Rośnie też liczba nowych reklamodawców kanału - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejMamy zapowiedź trzeciego sezonu „Białego Lotosu” od Maxa
Serial „Biały Lotos” był wielkim odkryciem 2021 roku, a w 2022 roku zgarnął rekordową liczbę dziesięciu statuetek Emmy, drugi sezon otrzymał kolejne pięć nagród. Teraz ujawniono zwiastun trzeciego sezonu, który trafi na platformę Max. Zdjęcia do niego skończyły się w sierpniu. więcejSłynny ekspert odchodzi z programu piłkarskiego BBC
Prowadzący „Match of the Day” Gary Lineker żegna się z programem i odejdzie z BBC po mistrzostwach świata w 2026 roku. Były napastnik reprezentacji Anglii był gospodarzem formatu od 1999 roku z krótką przerwą. więcejJak branża modowa wykorzystuje social media do promowania trendów na jesień?
Każdy sezon przynosi nowe wyzwania i szanse dla branży mody. Kampanie sezonowe stają się coraz bardziej kreatywne, a marki rywalizują o uwagę klientek, wykorzystując do tego modowe must-have. Przyjrzymy się przykładom najnowszych strategii promocji takich kolekcji oraz zobaczymy, jak firmy modowe korzystają z narzędzi digitalowych i współpracy z influencerami, aby przyciągnąć uwagę i zainteresowanie swoimi produktami. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Były dziennikarz Trójki i TVN w Radiu dla Ciebie
Współpracę z Radiem dla Ciebie zaczyna Adam Piśko. Dziennikarz zadebiutuje na antenie we wtorek 12 listopada w audycji popołudniowej. więcejAdam Stężewski przechodzi z Modivo do agencji Whites
Adam Stężewski dołącza do zespołu Whites, obejmując stanowisko performance marketing business owner. Przez ostatnie lata związany był z Modivo, gdzie odpowiadał za obszar performance marketingu i e-commerce. więcejGroupM rozszerza działalność Choreograph na Polskę i nasz region Europy
GroupM, mediowa grupa inwestycyjna należąca do WPP, rozszerza działalność Choreograph – globalnej firmy zajmującej się danymi i rozwojem produktów technologicznych – na Polskę i region Europy Środkowo-Wschodniej (CEE). więcejMediahub wzmacnia zespół SEM & programmatic
Do agencji mediowej Mediahub dołączyli Marek Mardosewicz i Jakub Leśkiewicz, specjaliści SEM. Wzmocnią możliwości agencji w obszarze komunikacji reklamowej w wyszukiwarkach. więcejPlatige Image dalej pod kreską. „Trudne warunki biznesowe”
Zajmująca się produkcją i postprodukcją wideo firma Platige Image w trzecim kwartale 2024 roku zanotowała spadek przychodów r/r o 10 proc., znacząco zmalała też jej rentowność. - Trzeci kwartał bieżącego roku nie przyniósł jeszcze ożywienia w branży, w której działamy - przyznaje zarząd spółki. więcejRenesans Ad Servera reklamowego - sposób na obniżkę kosztów i atrybucję w świecie bez cookies
Decyzja Google o cofnięciu planu wyeliminowania plików 3rd Party Cookies oraz wprowadzeniu nowego, jeszcze niedookreślonego mechanizmu pozyskiwania zgody użytkownika na targetowanie budzi obawy o przyszłość pomiaru skuteczności kampanii w Internecie. Niepotrzebne. Istniejące narzędzia wzbogacone o funkcje wspierające świat bez cookie doskonale sobie poradzą. materiał reklamowy więcejW „Super Expressie” przeprosiny na pół „jedynki”. Za tekst o wywózce milionera w bagażniku
Wydająca „Super Express” spółka Time (Grupa ZPR Media) na pierwszej stronie swojego wydania drukowanego i stronie głównej portalu dziennika przeprasza dziennikarkę TVN24 Jolantę Pieńkowską. To wykonanie prawomocnego wyroku sądowego. więcejProkuratura zajmie się sprawą zastraszania Grzegorza Rzeczkowskiego
Śledczy zajmą się groźbami kierowanymi pod adresem Grzegorza Rzeczkowskiego, autora reportażu “Szpiedzy Putina. Jak ludzie Kremla opanowują Polskę” - przekazał rzecznik warszawskiej Prokuratury Okręgowej. Dziennikarz śledczy “Newsweeka” informował o próbach zastraszania w połowie października. więcejTomasz Wolny dołącza do Kanału Zero
Współpracę z Kanałem Zero zaczyna Tomasz Wolny, w ostatnich latach dziennikarz Telewizji Polskiej. Dawny gospodarz “Pytania na śniadanie” i “Panoramy” wraca do mediów po prawie roku nieobecności. więcejTylu klientów straciło Legimi wskutek nowej opłaty
W połowie października platforma z e-bookami i audiobookami Legimi zapowiedziała wprowadzenie dodatkowej opłaty, związanej z nowelizacją prawa autorskiego. Teraz podaje, o ile w ciągu prawie miesiąca zmalała liczba jej subskrybentów. więcejKanada zamyka biura TikToka
Kanadyjski rząd nakazuje platformie społecznościowej TikTok zamknięcie jej biur z powodu „zagrożenia bezpieczeństwa”. Działalność chińskiej firmy jest obecnie przedmiotem dochodzenia, co nie wpływa w żadnej sposób na działanie aplikacji na terenie kraju. więcejCinkciarz.pl chce zdobyć licencję bankową. Apel do klientów
Cinkciarz.pl zapowiada, że przekształci się w spółkę akcyjną; dokumenty niezbędne do tego procesu są w trakcie przygotowywania. Zapowiedział też złożenie wniosku o licencję bankową na terenie Unii Europejskiej. więcejJak stworzyć silne hasło? 7 zasad bezpiecznego tworzenia haseł
Cyberbezpieczeństwo to kluczowy aspekt naszego codziennego życia, szczególnie w erze cyfrowej, gdzie niemal każda czynność – od płatności online, przez komunikację, aż po zakupy – wymaga logowania do różnych usług. Jednym z podstawowych elementów ochrony danych jest odpowiednio dobrane hasło. Niestety, wiele osób nadal bagatelizuje ten element, stosując proste i przewidywalne kombinacje, co naraża je na poważne ryzyko związane z utratą dostępu do konta czy kradzieżą danych osobowych. Poniżej przedstawiamy siedem zasad, które pomogą Ci stworzyć silne hasło, trudne do złamania, zapewniając tym samym większe bezpieczeństwo w sieci. materiał reklamowy więcejShell Polska klientem Lighthouse
Firma paliwowo-energetyczna Shell Polska dołączyła do grona klientów Lighthouse. Agencja będzie odpowiedzialna za relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie w bieżących projektach marketingowych firmy. więcejTrzy awanse w oLIVE Media
Marta Kusal awansowała na stanowisko operations specialist w agencji oLIVE media, gdzie rozpoczęła pracę w lutym tego roku. Awans w zespole otrzymały również Natalia Głatki oraz Karolina Mankiewicz, obejmując stanowiska junior specjalistek. więcejPolska firma rozkręci badania AI w Warszawie. Wykłada ponad 40 mln zł
Zajmująca się generatywną sztuczną inteligencją audio firma ElevenLabs otwiera w Warszawie centrum rozwojowo-badawcze. Zamierza zainwestować w nie 11 mln dolarów i zatrudnić 100 osób. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas:redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj