700 mln zł płynie w transzach do TVP i Polskiego Radia
W październiku do Telewizji Polskiej wpłynęło 300 mln zł rządowego dofinansowania. Polskie Radio otrzymało 25 mln zł. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl kolejna transza będzie wypłacana w środę. W sumie wszystkie spółki mediów publicznych mają otrzymać do końca roku 700 mln zł. więcejApel ws. zmian w regulacjach dotyczących SLAPP-ów
Organizacje medialne oraz inne zajmujące się ochroną wolności słowa oraz dostępem do informacji publicznej opublikowały apel do rządzących w Polsce. Postulują konkretne kierunki dla anty-SLAPPowych zmian prawnych w naszym kraju. więcejRadio byłego szefa Eski przygotowuje się do startu
Radio Rock FM może rozpocząć emisję testową w Bydgoszczy jeszcze w listopadzie. Były prezes Radia Eska Leszek Kozioł, który jest właścicielem koncesji informuje Wirtualnemedia.pl, że otrzymał już stosowne pozwolenie na nadawanie od Urzędu Komunikacji Elektronicznej. więcejTylu klientów straciło Legimi wskutek nowej opłaty
W połowie października platforma z e-bookami i audiobookami Legimi zapowiedziała wprowadzenie dodatkowej opłaty, związanej z nowelizacją prawa autorskiego. Teraz podaje, o ile w ciągu prawie miesiąca zmalała liczba jej subskrybentów. więcejByła prezenterka TVN24 zaczyna pracę jako dyrektorka w PKP
Prezenterka Olga Samsonowicz, która niedawno pożegnała się z widzami kanału informacyjnego TVN24, w połowie listopada rozpocznie pracę w Grupie PKP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej700 mln zł płynie w transzach do TVP i Polskiego Radia
W październiku do Telewizji Polskiej wpłynęło 300 mln zł rządowego dofinansowania. Polskie Radio otrzymało 25 mln zł. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl kolejna transza będzie wypłacana w środę. W sumie wszystkie spółki mediów publicznych mają otrzymać do końca roku 700 mln zł. więcejByła prezenterka TVN24 zaczyna pracę jako dyrektorka w PKP
Prezenterka Olga Samsonowicz, która niedawno pożegnała się z widzami kanału informacyjnego TVN24, w połowie listopada rozpocznie pracę w Grupie PKP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejPlay wymienia dekodery klientów UPC Polska
Play informuje dotychczasowych abonentów UPC Polska, którzy korzystają z dekodera TV 4K Box o konieczności jego wymiany na Play Box TV. Operator informuje, że operacja jest dla klientów bezpłatna. Zyskują sprzęt z systemem operacyjnym Android TV. więcejProgram „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” zwiększył oglądalność
Zakończoną w piątek 21. edycję programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” oglądało średnio 1,21 mln widzów – wynika z danych Nielsena. Muzyczne show Polsatu poprawiło wyniki w porównaniu do ubiegłego roku. więcejRepublika wyżej niż TVN24 w Święto Niepodległości. Ilu widzów obejrzało koncert TVP?
Kanał Republika w poniedziałek 11 listopada br. zanotował wyższy udział w rynku niż będący zwykle liderem stacji informacyjnych kanał TVN24. Z kolei stacja wPolsce24.pl zrównała się wynikiem z kanałem Wydarzenia24. Ponad 1,2 mln widzów obejrzało zaś specjalny koncert Telewizji Polskiej. więcejKoniec serialu „Grzechy sąsiadów”. Ilu widzów miała nowość Polsatu?
Polski serial „Grzechy sąsiadów” w Polsacie oglądało średnio 418 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Najchętniej oglądany odcinek przyciągnął przed ekrany 455 tys. odbiorców i nie był to wcale finał serialu. więcejGdzie i o której oglądać mecz Igi Świątek? Transmisja ze spotkania reprezentacji
Telewizja Polska ujawniła szczegóły transmisji z finałów Billie Jean King Cup z udziałem polskich tenisistek. Kto skomentuje spotkanie i o które ruszy pierwsza relacja? więcejNowy kanał dla subskrybentów Polsat Box Go
Subskrybenci serwisu streamingowego Polsat Box Go mogą już oglądać muzyczny kanał Stars.TV. Stacja jest dostępna w pakiecie Polsat Box Go Premium, który kosztuje 30 zł miesięcznie. więcejTVP donosi do prokuratury. Chodzi o koncert "Cud Życia" Andrea Bocelliego
TVP złożyła doniesienie do prokuratury ws. organizacji przez firmę World Media wydarzenia „Cud Życia - Koncert Wielkanocny”, na którym wystąpił włoski muzyk Andrea Bocelli. - TVP sama dysponowała potencjałem organizacyjnym i kadrowym oraz kompetencjami do wykonania usług objętych umową - informuje Wirtualna Polska, cytując dokument. więcejMaria Dębska i Maciej Musiał w nowym serialu. Znamy datę premiery w streamingu
Serwis SkyShowtime ujawnił dzisiaj datę premiery swojego najnowszego polskiego serialu „Śleboda”, w którym zagrali m.in. Maria Dębska i Maciej Musiał. więcejUjawniono szczegóły umów między TVP a Polsatem. Chodzi o czasy Jacka Kurskiego
Likwidator TVP Daniel Gorgosz skierował do prokuratury doniesienie w sprawie umów nadawcy z Telewizją Polsat z czasów prezesury Jacka Kurskiego, a fragmenty dokumentu cytuje portal Wirtualna Polska. - TVP zapłaciła UEFA średnio po 821 tys. euro za każdy mecz. Według wyliczeń TVP kwota jaką otrzymała spółka od Polsatu to zaś 77 tys. euro za jeden mecz - czytamy. więcej„Lego Masters” wraca na antenę. Program nie tylko w TVN
W niedzielę 24 listopada TVN rozpocznie emisję piątej edycji „Lego Masters”. W nowym sezonie program nie tylko zmienia pasmo i „wyjdzie ze studia”, ale też trafi na antenę TVN7. więcejwPolsce24 zarobiła 80 proc. więcej z reklam. Najwięcej spotów Plusa, Kauflandu i Leroy Merlin
W październiku br., po dwóch miesiącach nadawania naziemnego, przychody reklamowe stacji wPolsce24 wzrosły o ponad 80 proc. w porównaniu z wrześniem. Rośnie też liczba nowych reklamodawców kanału - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejMamy zapowiedź trzeciego sezonu „Białego Lotosu” od Maxa
Serial „Biały Lotos” był wielkim odkryciem 2021 roku, a w 2022 roku zgarnął rekordową liczbę dziesięciu statuetek Emmy, drugi sezon otrzymał kolejne pięć nagród. Teraz ujawniono zwiastun trzeciego sezonu, który trafi na platformę Max. Zdjęcia do niego skończyły się w sierpniu. więcejSłynny ekspert odchodzi z programu piłkarskiego BBC
Prowadzący „Match of the Day” Gary Lineker żegna się z programem i odejdzie z BBC po mistrzostwach świata w 2026 roku. Były napastnik reprezentacji Anglii był gospodarzem formatu od 1999 roku z krótką przerwą. więcejJak branża modowa wykorzystuje social media do promowania trendów na jesień?
Każdy sezon przynosi nowe wyzwania i szanse dla branży mody. Kampanie sezonowe stają się coraz bardziej kreatywne, a marki rywalizują o uwagę klientek, wykorzystując do tego modowe must-have. Przyjrzymy się przykładom najnowszych strategii promocji takich kolekcji oraz zobaczymy, jak firmy modowe korzystają z narzędzi digitalowych i współpracy z influencerami, aby przyciągnąć uwagę i zainteresowanie swoimi produktami. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
700 mln zł płynie w transzach do TVP i Polskiego Radia
W październiku do Telewizji Polskiej wpłynęło 300 mln zł rządowego dofinansowania. Polskie Radio otrzymało 25 mln zł. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl kolejna transza będzie wypłacana w środę. W sumie wszystkie spółki mediów publicznych mają otrzymać do końca roku 700 mln zł. więcejRadio byłego szefa Eski przygotowuje się do startu
Radio Rock FM może rozpocząć emisję testową w Bydgoszczy jeszcze w listopadzie. Były prezes Radia Eska Leszek Kozioł, który jest właścicielem koncesji informuje Wirtualnemedia.pl, że otrzymał już stosowne pozwolenie na nadawanie od Urzędu Komunikacji Elektronicznej. więcejMaciej Świrski odpowiedział na wstępny wniosek o postawienie go przed Trybunałem Stanu
Do sejmowej Komisji Odpowiedzialności Konstytucyjnej wpłynęła odpowiedź szefa KRRiT Macieja Świrskiego na przesłany mu wstępny wniosek o pociągnięcie go do odpowiedzialności konstytucyjnej przed Trybunałem Stanu. Informację potwierdził sekretariat komisji. więcejByły dziennikarz Trójki i TVN w Radiu dla Ciebie
Współpracę z Radiem dla Ciebie zaczyna Adam Piśko. Dziennikarz zadebiutuje na antenie we wtorek 12 listopada w audycji popołudniowej. więcejAleksandra Pajak wraca do agencji Zenith
Aleksandra Pająk po ponad czterech latach wraca do agencji mediowej Zenith (Publicis Media). Obejmuje zarządzanie Growth Team - jednostki odpowiedzialnej m.in. za strategiczne wsparcie klientów agencji w najbardziej newralgicznych obszarach, takich jak: analityka i badania, transformacja cyfrowa, zarządzanie danymi, rozwój innowacyjności, strategia budowy treści. więcejProducent Barbie przeprasza za link do strony pornograficznej na opakowaniu lalki
Firma Mattel, amerykański producent m.in. lalek Barbie, przeprosiła za błąd w adresie internetowym podanym na opakowaniu niedawno wydanej kolekcji lalek „Wicked”. Zamiast prawidłowego linku na pudełkach wydrukowano link do strony pornograficznej. więcejMateusz Kusznierewicz nawiązuje współpracę z Benefit Systems
Mateusz Kusznierewicz, znany polski sportowiec, promotor zdrowego stylu życia i twórca inicjatywy „Power Walk”, rozpoczyna współpracę z platformą MultiLife – siostrzanym rozwiązaniem karty MultiSport. Wspólnie będą promować dbanie o dobrostan poprzez budowanie zdrowych nawyków i rozwój. więcejNike przedłuża sponsoring FC Barcelona do 2038 roku. Wyłoży 1,7 mld euro
Marka sportowa Nike i klub piłkarski FC Barcelona zawarły nowy kontrakt sponsorski, który będzie obowiązywał do 2038 roku. Nowa umowa ma opiewać na kwotę 1,7 mld euro. więcejMars rusza z globalnym przetargiem marketingowym
Produkująca słodycze firma Mars ogłosiła, że rozpoczyna globalny przegląd agencji obejmujący media, e-copmmerce, influencer marketing, media społecznościowe i inne dyscypliny marketingowe z wyjątkiem obsługi kreatywnej. więcejAdam Stężewski przechodzi z Modivo do agencji Whites
Adam Stężewski dołącza do zespołu Whites, obejmując stanowisko performance marketing business owner. Przez ostatnie lata związany był z Modivo, gdzie odpowiadał za obszar performance marketingu i e-commerce. więcejGroupM rozszerza działalność Choreograph na Polskę i nasz region Europy
GroupM, mediowa grupa inwestycyjna należąca do WPP, rozszerza działalność Choreograph – globalnej firmy zajmującej się danymi i rozwojem produktów technologicznych – na Polskę i region Europy Środkowo-Wschodniej (CEE). więcejMediahub wzmacnia zespół SEM & programmatic
Do agencji mediowej Mediahub dołączyli Marek Mardosewicz i Jakub Leśkiewicz, specjaliści SEM. Wzmocnią możliwości agencji w obszarze komunikacji reklamowej w wyszukiwarkach. więcejPlatige Image dalej pod kreską. „Trudne warunki biznesowe”
Zajmująca się produkcją i postprodukcją wideo firma Platige Image w trzecim kwartale 2024 roku zanotowała spadek przychodów r/r o 10 proc., znacząco zmalała też jej rentowność. - Trzeci kwartał bieżącego roku nie przyniósł jeszcze ożywienia w branży, w której działamy - przyznaje zarząd spółki. więcejRenesans Ad Servera reklamowego - sposób na obniżkę kosztów i atrybucję w świecie bez cookies
Decyzja Google o cofnięciu planu wyeliminowania plików 3rd Party Cookies oraz wprowadzeniu nowego, jeszcze niedookreślonego mechanizmu pozyskiwania zgody użytkownika na targetowanie budzi obawy o przyszłość pomiaru skuteczności kampanii w Internecie. Niepotrzebne. Istniejące narzędzia wzbogacone o funkcje wspierające świat bez cookie doskonale sobie poradzą. materiał reklamowy więcejApel ws. zmian w regulacjach dotyczących SLAPP-ów
Organizacje medialne oraz inne zajmujące się ochroną wolności słowa oraz dostępem do informacji publicznej opublikowały apel do rządzących w Polsce. Postulują konkretne kierunki dla anty-SLAPPowych zmian prawnych w naszym kraju. więcejAgora udostępnia treści do prac nad polskim modelem językowym
Należące do Agory Gazeta.pl oraz "Gazeta Wyborcza" nawiązały współpracę z Politechniką Wrocławską przy projekcie Polish Large Language Model (PLLuM). Udostępnienie określonych treści w ramach zawartych umów licencyjnych umożliwi stworzenie polskiego modelu językowego. więcejZnane postaci świata kultury i nauki piszą do "Dziennika Zachodniego"
Przedstawiciele świata kultury, nauki, sztuki i mediów dołączyli do grona publicystów „Dziennika Zachodniego”, należącego do Polska Press Grupy. Nowi autorzy mają wzbogacić ofertę tytułu o kolejne materiały, w tym wideo. więcej"Rzeczpospolita" z nową ofertą prenumeraty. Więcej eksperckich treści
„Liderzy wybierają zaufane źródło wiedzy” - takim hasłem "Rzeczpospolita” (Gremi Media) promuje swoją prenumeratę, która w nowej odsłonie oferuje czytelnikom jeszcze szerszy dostęp do swoich treści. W przyszłym roku prenumeratorzy ogólnopolskiego dziennika zyskają dostęp m.in. do pięciu specjalistycznych tygodników. więcejW „Super Expressie” przeprosiny na pół „jedynki”. Za tekst o wywózce milionera w bagażniku
Wydająca „Super Express” spółka Time (Grupa ZPR Media) na pierwszej stronie swojego wydania drukowanego i stronie głównej portalu dziennika przeprasza dziennikarkę TVN24 Jolantę Pieńkowską. To wykonanie prawomocnego wyroku sądowego. więcejProkuratura zajmie się sprawą zastraszania Grzegorza Rzeczkowskiego
Śledczy zajmą się groźbami kierowanymi pod adresem Grzegorza Rzeczkowskiego, autora reportażu “Szpiedzy Putina. Jak ludzie Kremla opanowują Polskę” - przekazał rzecznik warszawskiej Prokuratury Okręgowej. Dziennikarz śledczy “Newsweeka” informował o próbach zastraszania w połowie października. więcejTylu klientów straciło Legimi wskutek nowej opłaty
W połowie października platforma z e-bookami i audiobookami Legimi zapowiedziała wprowadzenie dodatkowej opłaty, związanej z nowelizacją prawa autorskiego. Teraz podaje, o ile w ciągu prawie miesiąca zmalała liczba jej subskrybentów. więcejNetflix rządzi w polskim streamingu. Prime Video wyprzedził Disney+ i Playerem
Polscy internauci prawie połowę czasu korzystania z platform streamingowych z wideo spędzają na Netfliksie. W październiku spore spadki zanotowały Disney+ i Player, obie platformy wyprzedził Prime Video. Mocno w górę poszła też odwiedzalność Canal+ online. więcejTańszy Facebook i Instagram bez reklam. Także w Polsce
Meta obniża ceny za subskrypcje bez reklam o 40 proc. Tłumaczy to koniecznością dostosowania się do "dynamicznie zmieniających się przepisów UE". Niekorzystającym z subskrypcji serwowane będą niepomijalne przerwy reklamowe. więcejRaport Publicis i GWI: social media napędzają sprzedaż
Rola mediów społecznościowych w kształtowaniu zachowań konsumenckich jest coraz istotniejsza. Widać też wyraźnie, że by sprostać oczekiwaniom tej, coraz bardziej zaangażowanych użytkowników social mediów, potrzebne są innowacyjne i przemyślanie strategie marketingowe - wynika z raportu Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE) oraz GWI na temat zwyczajów korzystania z mediów społecznościowych w regionie CEE. więcejTomasz Wolny dołącza do Kanału Zero
Współpracę z Kanałem Zero zaczyna Tomasz Wolny, w ostatnich latach dziennikarz Telewizji Polskiej. Dawny gospodarz “Pytania na śniadanie” i “Panoramy” wraca do mediów po prawie roku nieobecności. więcejPlejada, Pudelek i Świat Gwiazd najbardziej opiniotwórcze wśród serwisach o gwiazdach
Plejada.pl, Pudelek.pl i Świat Gwiazd to najczęściej cytowane serwisy internetowe o tematyce showbiznesowej w Polsce – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów, udostępnionych przez Iberion. więcejKanada zamyka biura TikToka
Kanadyjski rząd nakazuje platformie społecznościowej TikTok zamknięcie jej biur z powodu „zagrożenia bezpieczeństwa”. Działalność chińskiej firmy jest obecnie przedmiotem dochodzenia, co nie wpływa w żadnej sposób na działanie aplikacji na terenie kraju. więcejCinkciarz.pl chce zdobyć licencję bankową. Apel do klientów
Cinkciarz.pl zapowiada, że przekształci się w spółkę akcyjną; dokumenty niezbędne do tego procesu są w trakcie przygotowywania. Zapowiedział też złożenie wniosku o licencję bankową na terenie Unii Europejskiej. więcejJak stworzyć silne hasło? 7 zasad bezpiecznego tworzenia haseł
Cyberbezpieczeństwo to kluczowy aspekt naszego codziennego życia, szczególnie w erze cyfrowej, gdzie niemal każda czynność – od płatności online, przez komunikację, aż po zakupy – wymaga logowania do różnych usług. Jednym z podstawowych elementów ochrony danych jest odpowiednio dobrane hasło. Niestety, wiele osób nadal bagatelizuje ten element, stosując proste i przewidywalne kombinacje, co naraża je na poważne ryzyko związane z utratą dostępu do konta czy kradzieżą danych osobowych. Poniżej przedstawiamy siedem zasad, które pomogą Ci stworzyć silne hasło, trudne do złamania, zapewniając tym samym większe bezpieczeństwo w sieci. materiał reklamowy więcejShell Polska klientem Lighthouse
Firma paliwowo-energetyczna Shell Polska dołączyła do grona klientów Lighthouse. Agencja będzie odpowiedzialna za relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie w bieżących projektach marketingowych firmy. więcejTrzy awanse w oLIVE Media
Marta Kusal awansowała na stanowisko operations specialist w agencji oLIVE media, gdzie rozpoczęła pracę w lutym tego roku. Awans w zespole otrzymały również Natalia Głatki oraz Karolina Mankiewicz, obejmując stanowiska junior specjalistek. więcejAgora udostępnia treści do prac nad polskim modelem językowym
Należące do Agory Gazeta.pl oraz "Gazeta Wyborcza" nawiązały współpracę z Politechniką Wrocławską przy projekcie Polish Large Language Model (PLLuM). Udostępnienie określonych treści w ramach zawartych umów licencyjnych umożliwi stworzenie polskiego modelu językowego. więcejPolska firma rozkręci badania AI w Warszawie. Wykłada ponad 40 mln zł
Zajmująca się generatywną sztuczną inteligencją audio firma ElevenLabs otwiera w Warszawie centrum rozwojowo-badawcze. Zamierza zainwestować w nie 11 mln dolarów i zatrudnić 100 osób. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas:redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj