Google testowo wycina newsy. Apel wydawców
Wydawcy zrzeszeni w The European Magazine Media Association (EMMA), European Newspaper Publishers’ Association (ENPA) oraz News Media Europe (NME) krytykują Google za niespodziewane testy, w ramach których ze swoich usług gigant wyklucza treści europejskich mediów. Koncern wezwano do natychmiastowego wstrzymania projektu. więcejDisney+ informuje Polaków o ważnych zmianach
Subskrybenci Disney+ w ostatnich dniach otrzymują wiadomość e-mail zatytułowaną „Ważne zmiany dotyczące Twojej subskrypcji”. Platforma informuje, że użytkownicy mogą zaakceptować nową, wyższą cenę za pakiet Premium, zdecydować się na tańszy plan Standard lub anulować usługę. więcejTyle TVP i Polskie Radio zalegają ZAiKS-owi
Telewizja Polska, Polskie Radio i Radio Kraków mają ponad 40 mln zł zaległości w opłacaniu tantiem do organizacji zbiorowego zarządzania prawami autorskimi. Nadawcy tłumaczą to problemami finansowymi, które wywołała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. więcejIlu widzów oglądało "MasterChefa"? Finał hitem sezonu
Średnio 891 tys. widzów śledziło w TVN 13. edycję programu “MasterChef” - wynika z danych Nielsena. W porównaniu do poprzedniego sezonu program stracił widzów, ale stacja TVN w paśmie emisji kulinarnego show była liderem telewizyjnego rynku w grupach komercyjnych. więcejSAR krytykuje przetarg Liptona. "Odstępstwa od standardów"
Władze Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR odniosły się do szeroko komentowanego w branży marketingowej przetargu reklamowego marki Lipton, do którego zaproszono kilkanaście agencji, a obecny na spotkaniu z nimi audytor nie potrafił odpowiedzieć na większość ich pytań. Marketer podczas spotkania wysłuchał argumentacji SAR, ale trwającego postępowania nie wstrzymał. więcejDisney+ informuje Polaków o ważnych zmianach
Subskrybenci Disney+ w ostatnich dniach otrzymują wiadomość e-mail zatytułowaną „Ważne zmiany dotyczące Twojej subskrypcji”. Platforma informuje, że użytkownicy mogą zaakceptować nową, wyższą cenę za pakiet Premium, zdecydować się na tańszy plan Standard lub anulować usługę. więcejTyle TVP i Polskie Radio zalegają ZAiKS-owi
Telewizja Polska, Polskie Radio i Radio Kraków mają ponad 40 mln zł zaległości w opłacaniu tantiem do organizacji zbiorowego zarządzania prawami autorskimi. Nadawcy tłumaczą to problemami finansowymi, które wywołała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. więcejIlu widzów oglądało "MasterChefa"? Finał hitem sezonu
Średnio 891 tys. widzów śledziło w TVN 13. edycję programu “MasterChef” - wynika z danych Nielsena. W porównaniu do poprzedniego sezonu program stracił widzów, ale stacja TVN w paśmie emisji kulinarnego show była liderem telewizyjnego rynku w grupach komercyjnych. więcejKoniec sporu ws. transmisji NBA. Mecze znkną z Canal+?
National Basketball Association i Warner Bros. Discovery kończą spór prawny i zacieśniają współpracę. Właściciel m.in. TVN i serwisu streamingowego Max zyska na 11 lat prawa do transmisji rozgrywek NBA. Umowa dotyczy też Polski, gdzie do końca sezonu 2024/2025 prawa ma Canal+. więcejKoniec czwartego sezonu "Azja Express". Show stracił widzów
Czwarty sezon programu “Azja Express” oglądało na antenie TVN średnio 756 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. Stacja TVN w porze emisji show była wiceliderem telewizyjnego rynku w grupach komercyjnych. Już zapowiedziano kolejną edycję. więcejPolsat znów pokaże Mikołajkowy Blok Reklamowy
W piątek 6 grudnia o godz. 18.45 Telewizja Polsat po raz 21. wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy. więcejExtreme Channel pokaże gale wrestlingowe z Polski
Już od najbliższej soboty Extreme Channel będzie emitował wydarzenia Kombat Pro Wrestling. KPW to jedna z najważniejszych federacji wrestlingu w Polsce, organizująca już od dekady widowiska z udziałem znanych zawodników z kraju i świata. więcejTVP podaje ceny reklam. Najdrożej przy "M jak miłość"
W grudniowym cenniku reklamowym opublikowanym przez biuro reklamy Telewizji Polskiej najwyżej wyceniono spoty przy serialu “M jak miłość”. Ponad 100 tys. zł trzeba też zapłacić za reklamy przy “Barwach szczęściach”, transmisji z Pucharu świata w skokach narciarskich czy koncercie sylwestrowym. więcej„Kruk” w TVP2. Zastąpi inny serial kryminalny
W grudniu na antenę telewizyjnej Dwójki trafi pierwszy sezon serialu „Kruk”. To kolejna produkcja z oferty Canal+, która w tym sezonie będzie mieć swoją premierę w Telewizji Polskiej. więcejLawina skarg na reportaż TVN24 o Tadeuszu Rydzyku
Ponad 26 tys. skarg wpłynęło do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na reportaż TVN24 „32 lata bezkarności. Fenomen ojca Rydzyka” . więcejRekordowy finał. „Taniec z gwiazdami” wciąż hitem Polsatu
15. sezon „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami” śledziło w Polsacie średnio 1,64 mln osób - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Ta edycja zgromadziła mniej widzów niż poprzednia, emitowana wiosną. Sam finał cieszył się jednak większą popularnością, gromadząc przed ekranami ponad 2 mln odbiorców. więcejW telewizji wPolsce24 publicystyka z telefonami od widzów
Na antenie telewizji wPolsce24 (Fratria) zadebiutował nowy program publicystyczny „Tu jest Polska”. Prowadzący odbierają w nim telefony od widzów. więcejJak branża modowa wykorzystuje social media do promowania trendów na jesień?
Każdy sezon przynosi nowe wyzwania i szanse dla branży mody. Kampanie sezonowe stają się coraz bardziej kreatywne, a marki rywalizują o uwagę klientek, wykorzystując do tego modowe must-have. Przyjrzymy się przykładom najnowszych strategii promocji takich kolekcji oraz zobaczymy, jak firmy modowe korzystają z narzędzi digitalowych i współpracy z influencerami, aby przyciągnąć uwagę i zainteresowanie swoimi produktami. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Więcej stacji DAB+ w Warszawie
Za pośrednictwem multipleksu eksperymentalnego firmy BCAST w Warszawie ponownie można słuchać Radia Parada z Łodzi. Emisja stacji poprzez DAB+ w stolicy Polski była niedostępna przez ponad dwa miesiące. więcejMaciej Kawecki z cyklem w radiowej Jedynce
Dziennikarz i popularyzator wiedzy Maciej Kawecki zadebiutował w radiowej Jedynce. Będzie się pojawiał na antenie raz w tygodniu w przeglądzie informacji ze świata nauki i technologii. więcejNowy dyrektor muzyczny Radia Nowy Świat
W Radiu Nowy Świat funkcję szefa redakcji muzycznej objął Maciej Zambon - producent, DJ, zarządzający wytwórniami muzycznymi The Very Polish Cut-Outs i Trance-Atlantyk. Wcześniej współpracował m.in. z Newonce. więcejAgora zmienia menedżera w zarządzie Radia Plus
Z zarządu trzech spółek odpowiadających za sieć Radio Plus pożegnał się Maciej Strzelecki, od kilku miesięcy członek zarządu Agory. Zastąpił go Paweł Majorczyk. więcejSAR krytykuje przetarg Liptona. "Odstępstwa od standardów"
Władze Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR odniosły się do szeroko komentowanego w branży marketingowej przetargu reklamowego marki Lipton, do którego zaproszono kilkanaście agencji, a obecny na spotkaniu z nimi audytor nie potrafił odpowiedzieć na większość ich pytań. Marketer podczas spotkania wysłuchał argumentacji SAR, ale trwającego postępowania nie wstrzymał. więcejBurger Drwala powraca w McDonald's Polska
Od środy w menu restauracji McDonald's w Polsce ponownie pojawi się Burger Drwala, na razie tylko w wersji klasycznej. Tydzień później - kolejne jego wersje. więcejLindt przyznaje, że "marka premium" to tylko chwyt marketingowy
Szwajcarska firma Lindt, producent m.in. czekolady przyznała, że jej pozycjonowanie jako producenta czekolad premium to tylko chwyt marketingowy. W ten sposób broni się przed sądem, do którego pozew zbiorowy złożyła grupa konsumentów z USA. więcejBaby born w kampanii edukuje, jak "zrozumieć dziecięcy świat"
Firma MGA Entertainment Poland, rozpoczęła ogólnopolską kampanię edukacyjną pod hasłem „Zrozumieć dziecięcy świat”. Projekt potrwa do 22 grudnia, a jego celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki Baby born oraz wspieranie rodziców w rozwijaniu świadomych i głębokich relacji z dziećmi. więcejDavid Beckham w spocie Nespresso gra w piłkę z bałwanem
David Beckham, 49-letni właściciel klubu piłkarskiego Inter Miami FC wkłada śniegowce, by zagrać w piłkę z bałwanem w nowej, świątecznej reklamie Nespresso. więcejAgencja Streetcom dla Formaster Group
Agencja Streetcom odpowiada za przeprowadzenie kampanii influencer marketingowej dla marki Dafi, produktu PushAir. Współpracę rozpoczęto w wyniku przetargu. więcejStaropolanka dalej z piłkarską reprezentacją Polski
Podpisana w 2023 roku umowa sponsorska PZPN z wodą Staropolanka z Uzdrowisk Kłodzkich (Polska Grupa Uzdrowisk), została przedłużona o kolejne dwa lata. więcejKilkadziesiąt nominacji w rankingu Marketing Master by SAR
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zaprezentowało nominacje do pierwszej edycji rankingu Marketing Master by SAR, nagradzającego marki i marketerów za ich “wyjątkowe osiągnięcia w dziedzinie innowacyjności, kreatywności oraz efektywności”. więcejSkargi na promocje w Biedronce. UOKiK stawia zarzut
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zarzuca właścicielowi sieci sklepów Biedronka naruszenia zbiorowych interesów klientów. Chodzi o dwie jednodniowe promocje zorganizowane na początku 2024 roku. więcejZasięgi budowane na emocjach – lekcje od ekspertów z TikTok For You Summit Central Europe
Minęła już chwila od największego konwentu biznesowego TikToka w Centralnej Europie, TikTok For You Summit. Wkraczamy jednak w ten okres w roku, który sprzyja podsumowaniom i zbieraniu tego, czego dowiedzieliśmy się w jego trakcie. Wróćmy więc jeszcze na chwilę do tego, co eksperci platformy ale i goście z zewnątrz mieli do powiedzenia na temat trendów, target grup, efektywności i podróży klienta w czasach post-lastclick. W końcu – czy autentyczność, kreatywność i… odwaga, która napędza emocje to cały sekret potrzebny do globalnego sukcesu marketingowego? więcejSamorząd przyjazny mieszkańcom. Darmowy dodatek do pobrania
Przedstawiamy najnowszy dodatek portalu Wirtualnemedia.pl - „Samorząd przyjazny mieszkańcom”. Dodatek można pobrać bezpłatnie pod tym linkiem. więcejCzołowi piłkarze reprezentacji w nowym wideo InPost
InPost po raz kolejny przyciąga uwagę kibiców. W rolach głównych najnowszego wideo promocyjnego występuje czwórka czołowych piłkarzy polskiej reprezentacji. Wideo doskonale oddaje lekki styl komunikacji, z którego InPost jest znany. materiał reklamowy więcejZmarła dziennikarka Ewa Ziemiańska
Nie żyje Ewa Ziemiańska - dziennikarka przez lata związana z Wrocławskim Wydawnictwem Prasowym, „Wieczorem Wrocławia” i „Gazetą Wrocławską”. więcejGoogle testowo wycina newsy. Apel wydawców
Wydawcy zrzeszeni w The European Magazine Media Association (EMMA), European Newspaper Publishers’ Association (ENPA) oraz News Media Europe (NME) krytykują Google za niespodziewane testy, w ramach których ze swoich usług gigant wyklucza treści europejskich mediów. Koncern wezwano do natychmiastowego wstrzymania projektu. więcejMeta wprowadzi reklamy w kolejnej aplikacji
Meta Platforms planuje wprowadzić w przyszłym roku reklamy w aplikacji Threads, działającej od połowy 2023. więcejKolejna gazeta znika z platformy X
Po tym, jak w ubiegłym tygodniu “The Guardian” poinformował, że przestaje publikować na platformie X (dawny Twitter), podobną decyzje podjęła inna gazeta - hiszpańska “La Vanguardia”. więcejMamy zwiastun nowego thrillera spiskowego od Netfliksa
W serialu „Szaleństwo” medialny ekspert Muncie Daniels (Colman Domingo) musi bronić swojej niewinności i życia po tym, jak przypadkowo wplątuje się w sprawę morderstwa w głębi lasów Poconos. Nowy thriller spiskowy z gwiazdą „Euforii” w roli głównej, pojawi się w ofercie Netfliksa w listopadzie. więcejGazeta.pl współpracuje z Miejskim Reporterem. Więcej newsów ze stolicy
Gazeta.pl w listopadzie rozpoczyna współpracę z Miejskim Reporterem, aby prezentować więcej informacji z Warszawy i okolic. więcejNie tylko ostatnie kliknięcie. Szefowa mediów i mar-tech w Allegro o komunikacji w social media
- Jeżeli spojrzymy na prawdziwy impakt, influentalność, to zdecydowanie social media wypadają najlepiej ze wszystkich mediów internetowych - uważa Marta Piotrowska, director of media & AI & mar-tech w Allegro. Podczas TikTok For You Summit CE opowiedziała o tym, jak w komunikacji w mediach społecznościowych ważna jest kreatywność, analiza danych oraz odejście od paradygmatu ostatniego kliknięcia. więcejNetflix chwali się oglądalnością walki Mike’a Tysona z Jake’em Paulem
Netflix poinformował, że długo oczekiwany mecz bokserski pomiędzy Jake’em Paulem i Mike’em Tysonem oglądało 60 milionów gospodarstw domowych na całym świecie, a w szczytowym momencie pojedynek osiągnął liczbę 65 milionów odtworzeń. więcejJak stworzyć silne hasło? 7 zasad bezpiecznego tworzenia haseł
Cyberbezpieczeństwo to kluczowy aspekt naszego codziennego życia, szczególnie w erze cyfrowej, gdzie niemal każda czynność – od płatności online, przez komunikację, aż po zakupy – wymaga logowania do różnych usług. Jednym z podstawowych elementów ochrony danych jest odpowiednio dobrane hasło. Niestety, wiele osób nadal bagatelizuje ten element, stosując proste i przewidywalne kombinacje, co naraża je na poważne ryzyko związane z utratą dostępu do konta czy kradzieżą danych osobowych. Poniżej przedstawiamy siedem zasad, które pomogą Ci stworzyć silne hasło, trudne do złamania, zapewniając tym samym większe bezpieczeństwo w sieci. materiał reklamowy więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas:redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj