TOK FM dalej zyskuje subskrybentów. Ale wzrost zmalał
Radio TOK FM (Grupa Radiowa Agory) osiągnęło poziom 40 tys. subskrybentów cyfrowych. Przy czym w 2024 r. ich liczba wzrosła znacznie słabiej niż w ub.r. więcejJak Republika i wPolsce24 przekazują informacje? Jest raport Demagoga
Stowarzyszenie Demagog opublikowało raport „Prawdziwe polskie wiadomości, czyli jak Republika i wPolsce24 opowiadają o świecie”. Co wynika z analizy ekspertów? - Obie stacje starają się za pomocą konkretnych słów opisywać na swój sposób działalność rządu Donalda Tusk, który jest przedstawiany jako „przywódca zbrodniczego reżimu” - głosi opracowanie. więcejCanal+ Polska rozważa rebranding jednego z kanałów
Canal+ 4K Ultra HD może w przyszłości zmienić nazwę i profil. - Rozważamy rebranding tego kanału, ale decyzje nie zostały jeszcze podjęte – mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. więcejNa MUX-8 mają trafić aplikacje HbbTV polskiego nadawcy
Nadawany na MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej kanał ViDoc TV zamierza zainwestować w usługi HbbTV. Leszek Kułak, przewodniczący Red Carpet Media Group informuje Wirtualnemedia.pl, że chodzi m.in. o serwis streamingowy redgo.film i reklamy adresowalne. więcej„Gazeta Polska” przed „Tygodnikiem Powszechnym”. Cztery tygodniki ze spadkami sprzedaży
W trzecim kwartale 2024 r. średnia sprzedaż „Gazety Polskiej” poszła w górę r/r o ponad połowę, dzięki czemu tytuł wyprzedził „Tygodnik Powszechny” oraz zbliżył się do „Sieci” i „Do Rzeczy”. Spadek sprzedaży zanotowała natomiast m.in. liderująca wśród tygodników opinii „Polityka”. więcejJak Republika i wPolsce24 przekazują informacje? Jest raport Demagoga
Stowarzyszenie Demagog opublikowało raport „Prawdziwe polskie wiadomości, czyli jak Republika i wPolsce24 opowiadają o świecie”. Co wynika z analizy ekspertów? - Obie stacje starają się za pomocą konkretnych słów opisywać na swój sposób działalność rządu Donalda Tusk, który jest przedstawiany jako „przywódca zbrodniczego reżimu” - głosi opracowanie. więcejCanal+ Polska rozważa rebranding jednego z kanałów
Canal+ 4K Ultra HD może w przyszłości zmienić nazwę i profil. - Rozważamy rebranding tego kanału, ale decyzje nie zostały jeszcze podjęte – mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. więcejNa MUX-8 mają trafić aplikacje HbbTV polskiego nadawcy
Nadawany na MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej kanał ViDoc TV zamierza zainwestować w usługi HbbTV. Leszek Kułak, przewodniczący Red Carpet Media Group informuje Wirtualnemedia.pl, że chodzi m.in. o serwis streamingowy redgo.film i reklamy adresowalne. więcejToruń szykuje się do sylwestra Polsatu. Disco polo kością niezgody
Władze Torunia przygotowują się do sylwestrowej imprezy, którą organizują wspólnie z Polsatem. Pod koniec grudnia ma ruszyć budowa sceny, na której według doniesień lokalnych mediów, ma wystąpić kilkudziesięciu artystów. Kością niezgody wśród radnych są jednak występy artystów disco polo. więcejZa nami finał „Kuchennych rewolucji”. Ilu widzów oglądało program Magdy Gessler?
29. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądało w TVN średnio 904 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Mimo iż program z Magdą Gessler stracił widzów, stacja TVN wciąż jest liderem rynku w grupie komercyjnej. Trwają zdjęcia do kolejnego sezonu. więcejByły naczelny dzienników Polska Press w Telewizji Republika
Współpracę z Telewizją Republika zaczął Arkadiusz Rogowski, w ostatnich latach związany z Polska Press i TVP3 Rzeszów. więcej„Piernikowe serce” nowym filmem świątecznym. Koprodukuje go TVP
„Piernikowe serce” to komedia familijna inspirowana książką „Marcepanowa miłość” Agnieszki Lis. W świątecznej koprodukcji TVP zagrają Olga Bołądź, Małgorzata Socha, Katarzyna Żak, Stefan Pawłowski, Mikołaj Roznerski i Barbara Kurdej-Szatan. więcejDziennikarz sportowy w telewizji wPolsce24
Łukasz Ciona nawiązał współpracę z telewizją wPolsce24 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz sportowy ma pracować w roli reportera. więcejZmiany w emisji programu „Unboxing – Wielkie otwarcie”
Dwa ostatnie odcinki programu „Unboxing – Wielkie otwarcie” zaplanowano na antenie TVN w innym niż dotychczasowe paśmie. więcejCyfrowy Polsat: nie odczuwamy skutków wymiany praw sportowych
Choć klienci usług Cyfrowego Polsatu stracili dostęp do meczów Ligi Mistrzów i PKO BP Ekstraklasy, to firma pozyskała szereg nowych praw sportowych i nie odnotowuje znaczącego odpływu abonentów. - Nie odczuwamy tutaj w ramach Polsat Box i Polsat Box Go skutków wymiany praw – mówił podczas telekonferencji Maciej Stec, wiceprezes Cyfrowego Polsatu. więcejNie będzie fuzji platform cyfrowych. Porozumienie anulowane
Amerykańska platforma cyfrowa DirecTV poinformowała o anulowaniu umowy dotyczącej przejęcia Dish Network. Aby transakcja doszła do skutku, obligatariusze tej firmy musieliby się zgodzić na redukcję blisko 1,57 mld dol. zadłużenia. Tak się nie stało, dlatego DirecTV zrezygnował z połączenia z rywalem. więcejTelewizja Polska wybrała agencję mediową. Do obsługi 45 mln zł budżetu
Agencja mediowa Value Media (Group One) wygrała przetarg na obsługę mediową Telewizji Polskiej. Zdobyła budżet w wysokości 45 mln zł netto - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcejZnany kanał znika z pozycji orbitalnej Polsat Box i Canal+
Kanał Fashion TV HD już nie prowadzi niekodowanej emisji na Hot Birdzie 13E, pozycji orbitalnej wykorzystywanej przez działające w Polsce platformy cyfrowe Polsat Box i Canal+. Stacja ze względu na oszczędności, jest dostępna już tylko w jakości SD. więcejNajpopularniejsza stacja lokalna w Polsce stawia na rozwój. "Kierunek to kanał ogólnopolski"
Telewizja TVT z Rybnika pracuje nad poszerzeniem zasięgu. Kanał, który niedawno trafił do oferty Play w całym kraju, prowadzi też rozmowy m.in. z Vectrą i Orange. Nadawca zamierza inwestować w ofertę programową, która przyciągnie widzów nie tylko ze Śląska. - Staramy się iść w kierunku kanału ogólnopolskiego – mówi Wirtualnemedia.pl Roman Olma, prezes TVT. więcejDisney+ zaczął współpracę z Lidlem. Co z Polską?
Disney+ rozpoczął współpracę z siecią dyskontów Lidl w Niemczech. Skorzystają na tym klienci sklepów. Zapytaliśmy, czy podobnie może stać się także w Polsce. więcejW tym kraju MTV kończy nadawanie. Powodem „zmiany dotyczące widowni”
Po 18 latach istnienia kanadyjska wersja telewizji MTV przestanie być emitowana z końcem 2024 roku. Rzecznik nadawcy tłumaczy, że powodem decyzji są „zmiany dotyczące widowni”. więcejHaker zażądał okupu od głównego udziałowca m.in. Play i UPC Polska
Francuski sąd nakazał komunikatorowi Telegram szybkie ujawnienie danych hakera, który szantażował właściciela m.in. Free, Play i UPC Polska Xaviera Niela. Przestępca próbował wyłudzić 10 mln euro od miliardera po tym jak udało mu się wykraść dane nawet 19,2 mln abonentów operatora Free. więcej„Diuna: Proroctwo” nowym hitem Maxa
Premierowy odcinek serialu Maxa zatytułowanego „Diuna: Proroctwo” zgromadził 1,2 mln widzów na wszystkich platformach w pierwszym dniu emisji. Tym samym dorównał wynikom oglądalności „Pingwina”. więcejRadykalne kroki przeciw piractwu. Blokowane są przystawki z Android TV
Brazylijski odpowiednik Urzędu Komunikacji Elektronicznej, czyli Narodowa Agencja Telekomunikacyjna (Anatel) poinformowała o radykalnych krokach podjętych przeciwko piratom IPTV. Urząd twierdzi, że w ramach specjalnej operacji udało mu się zablokować 80 proc. przystawek z systemem operacyjnym Android TV, służących do nielegalnego odbioru. więcejAwaria w siedzibie TVN. "Woda nie nadaje się do spożycia"
W siedzibie TVN Warner Bros. Discovery do instalacji wodno-kanalizacyjnej budynku dostała się niebezpieczna substancja - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Pracownikom, którzy mogą, zarekomendowano, by do poniedziałku pracowali zdalnie. Mamy komentarz ze strony spółki. więcejCzołowi piłkarze reprezentacji w nowym wideo InPost
InPost po raz kolejny przyciąga uwagę kibiców. W rolach głównych najnowszego wideo promocyjnego występuje czwórka czołowych piłkarzy polskiej reprezentacji. Wideo doskonale oddaje lekki styl komunikacji, z którego InPost jest znany. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
TOK FM dalej zyskuje subskrybentów. Ale wzrost zmalał
Radio TOK FM (Grupa Radiowa Agory) osiągnęło poziom 40 tys. subskrybentów cyfrowych. Przy czym w 2024 r. ich liczba wzrosła znacznie słabiej niż w ub.r. więcejTrolle bohaterami kampanii o dezinformacji
Ministerstwo Cyfryzacji oraz Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy (NASK) ruszyły z ogólnopolską kampanię społeczną, która ma uczulać na fałszywe treści w internecie i edukować, jak weryfikować informacje oraz zgłaszać treści nieprawdziwe. więcejEnea wybiera dom mediowy
Spółka Enea rozpoczęła przetarg na obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowę ze zwycięską agencją zawrze na 2 lata. więcejAllianz promuje ubezpieczenia życie i zdrowie
Allianz Polska rozpoczyna kampanię, której celem jest promocja ubezpieczeń na życie i zdrowie oraz wzmocnienie wizerunku marki. Działania reklamowe obejmą sieci: Multikino i Kinads oraz warszawski KinoGram. więcejGry Mattel dostosowane do osób nierozróżniających kolorów
Mattel, producent gier, takich jak Scrabble, UNO, Blokus czy Pictionary pracuje nad dostosowaniem swoich produktów do potrzeb osób nierozróżniających kolorów. Na polskim rynku pojawiła się już nowa wersja gry Blokus, w której każdemu kolorowi odpowiadają specjalnie zaprojektowane wgłębienia pomagające w odróżnianiu elementów. więcejAnna Nowak-Ibisz w kampanii Sir Adalbert’s Tea
Sir Adalbert's Tea, marka herbat premium ze Sri Lanki, rusza z kampanią reklamową, która potrwa do 1 stycznia. Ambasadorką marki została Anna Nowak-Ibisz. więcejPublicis Groupe Poland wprowadza narzędzie do optymalizacji kampanii wideo
Publicis Groupe Poland, do której należą m.in. takie agencje, jak Starcom, Zenith czy Leo Burnett wprowadza ViRO - narzędzie do optymalizacji kampanii wideo. więcejAuchan testuje nową sieć sklepów. Powalczy z Biedronką i Lidlem
Firma Auchan Retail Polska testuje nowy koncept sklepu na polskim rynku. Dwa hipermarkety Auchan zostały zastąpione sklepami pod nową w Polsce marką Atac Hiper Discount by Auchan. To hipermarkety dyskontowe, które wpisuą sie m.in. w politykę niskich cen. więcejTelewizja buduje wiarygodnośc reklamowanej marki, prasa - zaufanie, a TikTok - popularność i sławę
Telewizja doskonale transferuje na reklamowane marki przekonanie o stabilności finansowej i wiarygodności firmy, prasa i influencerzy świetnie wypadają na polu budowania zaufania marki, a TikTok dobrze przenosi walor sławy i popularności – pokazuje nowy projekt GroupM. więcejChanning Tatum i Versace Eros Energy podbijają Warszawę i Katowice z Braughman Group Media!
W ostatnich tygodniach Warszawa i Katowice stały się areną spektakularnej kampanii outdoorowej, która przyciągnęła uwagę mieszkańców i przechodniów. Braughman Group Media, znany z innowacyjnych i kreatywnych projektów reklamowych, zrealizował wielkoformatową kampanię dla Versace Eros Energy, której twarzą jest Channing Tatum. materiał reklamowy więcej„Gazeta Polska” przed „Tygodnikiem Powszechnym”. Cztery tygodniki ze spadkami sprzedaży
W trzecim kwartale 2024 r. średnia sprzedaż „Gazety Polskiej” poszła w górę r/r o ponad połowę, dzięki czemu tytuł wyprzedził „Tygodnik Powszechny” oraz zbliżył się do „Sieci” i „Do Rzeczy”. Spadek sprzedaży zanotowała natomiast m.in. liderująca wśród tygodników opinii „Polityka”. więcej„Fakty po Mitach” znów zdrożały
Zwiększyła się cena egzemplarzowa tygodnika „Fakty po Mitach”. Wydająca go spółka w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów i rentowności. więcejSprzedaż dzienników regionalnych dalej maleje. Pękła kolejna bariera
W trzecim kwartale 2024 r. średnia sprzedaż dzienników regionalnych była o prawie 17 proc. niższa niż przed rokiem. Kilka tytułów zanotowała spadki powyżej 20 proc., wzrósł wynik jedynie „Kuriera Lubelskiego”. Liderująca „Gazeta Pomorska” jako ostatnia spadła ze średnią sprzedażą poniżej pułapu 10 tys. egz. więcejNowy dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Agorze
Z początkiem grudnia br. Adam Kościelski, dotychczas dyrektor zarządzający obszarem sprzedaży bezpośredniej w Grupie Eurozet, obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora. Do jego zadań będzie należała koordynacja obsługi bezpośredniej klientów reklamowych w całej grupie medialnej. więcejwPolityce ogłasza przed Kaczyńskim kandydata na prezydenta
Na kilka godzin przed oficjalnym ogłoszeniem PiS Jarosława Kaczyńskiego nazwiska kandydata popieranego przez PiS w wyborach prezydenckich, w mediach społecznościowych opublikowano okładkę nowego tygodnika „Sieci”. Widnieje na niej zdjęcie prezesa IPN Karola Nawrockiego z nagłówkiem “Teraz on!”. więcejVinted przyciąga na dłużej niż Allegro. Kolejne rekordy Temu i Erli
Na czele platform e-commerce pozostaje Allegro, w październiku miało ponad 2 mln użytkowników więcej niż Temu. Przy czym Temu i Erli osiągnęły swoje rekordowe wyniki, a nieco dłuższy przeciętny czas korzystania od Allegro zanotował Vinted. więcejHit młodzieżowy wraca na Netflix z drugim sezonem
Netflix ujawnił, że drugi sezon serialu młodzieżowego „XO, Kitty”, opartego na powieści Jenny Han „Do wszystkich chłopców, których kochałam”, pojawi się na platformie w styczniu przyszłego roku. więcejTakiego serialu w Polsce jeszcze nie było. Twórczyni „Matek pingwinów” tłumaczy pomysł
Na platformie Netflix zadebiutował nowy polski serial w reżyserii Klary Kochańskiej-Bajon i Jagody Szelc. To produkcja, którą trudno porównać z jakimkolwiek innym serialem na polskim rynku. Opowiada o życiu rodziców z neuroróżnorodnymi dziećmi i świecie, o którym osoby neurotypowe nie mają na ogół pojęcia. Z twórczynią pomysłu rozmawiamy o tym, jak być neuroróżnorodnym dzieckiem i jego matką w polskiej rzeczywistości. więcejSilver TV rezygnuje ze śniadaniówki. Nie spieszy się do telewizji
Silver TV rezygnuje z emisji programu „Na dobry dzień” w godzinach porannych i przenosi go na niezajęte dotychczas pasmo wieczorne. Format o nazwie „Na dobry wieczór” prowadzą m.in. Norbi i Blanka Gankowska. Jak dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl, projekt na obecnym etapie rozwoju nie będzie ubiegła się o koncesję telewizyjną. więcejwPolityce ogłasza przed Kaczyńskim kandydata na prezydenta
Na kilka godzin przed oficjalnym ogłoszeniem PiS Jarosława Kaczyńskiego nazwiska kandydata popieranego przez PiS w wyborach prezydenckich, w mediach społecznościowych opublikowano okładkę nowego tygodnika „Sieci”. Widnieje na niej zdjęcie prezesa IPN Karola Nawrockiego z nagłówkiem “Teraz on!”. więcejEkspert o Black Friday: obniżki rzędu 30 proc. powinny budzić nieufność
Już w najbliższy piątek czeka nas dzień promocji Black Friday. Na co należy uważać? Obniżki o 10-15 proc. można uznać za znaczące, ale już o ponad 30 proc. mogą budzić naszą nieufność - powiedział PAP ekonomista, prof. Radosław Mącik. więcejKanał Zero przeprasza ministra Kierwińskiego. „Niesprawdzona informacja”
Kanał Zero opublikował na portal X przeprosiny skierowane do widzów oraz ministra Marcina Kierwińskiego. - Przekazaliśmy niesprawdzoną informację - czytamy. więcejZ Kanałem Zero pożegnała się znana influencerka
Monika Goździalska zakończyła współpracę z Kanałem Zero, gdzie prowadziła m.in. poranki. To już kolejna prezenterka, która w ostatni czasie odeszła z internetowe projektu Krzysztofa Stanowskiego. więcejNietypowy billboard Lecha – marka zachęca do punktualnego zakończenia pracy
Lech zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i zadbali o równowagę między życiem prywatnym a zawodowym. Marka postawiła billboard częstujący bezalkoholowym piwem Lech Free dokładnie o 17:01. materiał reklamowy więcejW przetargu PKP Intercity agencje mają przygotować komunikat prasowy
PKP Intercity zaprasza agencje do składania ofert na kompleksowe usługi public relations. Z wybraną agencją będzie pracować 2 lata - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcejDoradczyni Szymona Hołowni z kampanii prezydenckiej ponownie pracuje dla polityka
Barbara Krysztofczyk została główną doradczynią ds. komunikacji marszałka Sejmu Szymona Hołowni. Ekspertka pracowała już z politykiem w czasie jego kampanii prezydenckiej w 2020 roku. więcejMusk "kupił" sobie Trumpa. Media: to będzie "psychodrama o globalnych implikacjach"
Elon Musk w bezprecedensowy sposób zaangażował się w kampanię wyborczą Donalda Trumpa - nie robił tego za darmo - ocenia "Economist". Sojusz najbogatszego człowieka na świecie z przyszłym prezydentem najpotężniejszego państwa świata niesie ryzyko zbudowania niebezpiecznej oligarchii, a ze względu na charaktery ich obu grozi “burzliwą psychodramą o globalnych implikacjach”. więcejTrolle bohaterami kampanii o dezinformacji
Ministerstwo Cyfryzacji oraz Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy (NASK) ruszyły z ogólnopolską kampanię społeczną, która ma uczulać na fałszywe treści w internecie i edukować, jak weryfikować informacje oraz zgłaszać treści nieprawdziwe. więcejOrange zwraca pieniądze klientom. Chodzi o opłatę budzącą wątpliwości UOKiK
Firma Orange Polska poinformowała, że zwraca pieniądze byłym klientom usługi Orange na kartę, które pobrano za każde 31 dni braku aktywności użytkownika. Operator tym samym zastosował się do zaleceń Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas:redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj