Za nami "Brand new(s)". Oto najważniejsze zjawiska w mediach, marketingu i komunikacji
Cyfrowa transformacja mediów, nowe model monetyzacji, kanały FAST, influencer marketing czy wreszcie sztuczna inteligencja - o tym mówili goście portalu Wirtualnemedia.pl podczas podczas konferencji “Brand new(s) Media, Technologie, Marketing i PR”. więcejKanał Zero bez redaktora naczelnego. Piotr Mieśnik odchodzi
Piotr Mieśnik, redaktor naczelny Kanału Zero, odchodzi z projektu internetowego Krzysztofa Stanowskiego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pracował w nim niecałe trzy miesiące. więcejNowy redaktor naczelny „Dziennika Wschodniego”
Paweł Puzio będzie redaktorem naczelnym „Dziennika Wschodniego” - informuje Wirtualnemedia.pl Anna Sztal, prezes zarządu Corner Media, wydawcy dziennika. Zastąpi na tym stanowisku Jerzego Kowalczyka. więcejLegimi zmienia umowę ws. kanału bibliotecznego
Oferująca e-booki i audiobooki spółka Legimi podpisała aneks z Platformą Dystrybucyjną Wydawnictw dotyczącą tzw. kanału bibliotecznego. Firmy dalej rozmawiają o modelu dalszej współpracy. więcejCzwarty sezon „Farmy” w styczniu w Polsacie. Znamy datę premiery
Nowy sezon programu „Farma” ruszy w Polsacie w poniedziałek 6 stycznia – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Reality-show wraca do dotychczasowego pasma, zmieni się za to obsada programu. Na ekranie zobaczymy dawną uczestniczkę kulinarnego show Polsatu. więcejCzwarty sezon „Farmy” w styczniu w Polsacie. Znamy datę premiery
Nowy sezon programu „Farma” ruszy w Polsacie w poniedziałek 6 stycznia – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Reality-show wraca do dotychczasowego pasma, zmieni się za to obsada programu. Na ekranie zobaczymy dawną uczestniczkę kulinarnego show Polsatu. więcejCanal+ online pyta klientów o przystawkę i dekoder
Canal+ online rozsyła ankietę m.in. do subskrybentów. Pyta w niej czy woleliby korzystać z platformy za pośrednictwem przystawki czy dekodera. Serwis streamingowy chce też wiedzieć, z których konkurencyjnych usług korzystają jego użytkownicy. więcejNa sklepowym zapleczu. Recenzja polskiego serialu „Gąska” od Prime Video
Na Prime Video zadebiutował polski serial komediowy z Tomaszem Kotem w jednej z głównych ról. „Gąska” opowiada o losach pracowników franczyzowego sklepu, który może przywodzić na myśl znane nam osiedlowe placówki stanowiące ratunek w niedzielę wieczorem, ale nie jest to odwzorowanie rodzimych realiów w skali 1:1. więcejMałgorzata Rozenek-Majdan z nowym programem w TVN
TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad nowym programem z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan. Tym razem gwiazda stacji jest także współautorką formatu, który jesienią przyszłego roku trafi do emisji jednego z kanałów nadawcy. więcejLiberalna stacja stanie się konserwatywna? Zaskakujący wpis miliardera
Comcast zapowiada wydzielenie do osobnej spółki niektórych kanałów telewizyjnych. Wśród nich jest MSNBC, lewicowo-liberalna stacja informacyjna. Bliski prezydentowi elektowi Stanów Zjednoczonych miliarder Elon Musk sugeruje na portalu X, że jest zainteresowany jej przejęciem. Zwolennicy Donalda Trumpa podchwycili ten pomysł. Chcą, aby kanał stał się konserwatywny. więcejEpoka rebootów. Czy wrócą „Gotowe na wszystko”?
Producent „Gotowych na wszystko” Marc Cherry, wielokrotnie zaprzeczał, jakoby miał pomysł na wskrzeszenie popularnego serialu. Teraz jednak, w rozmowie z magazynem „People” przedstawił koncepcję na to, co mogłoby zdarzyć się w uniwersum Wisteria Lane. więcejDziennikarka TVP Info tłumaczy się ze słów o konferencji kandydata PiS
Wioleta Wramba wyjaśniła na portalu Instagram, dlaczego w czwartek stacja przerwała transmisję z konferencji prasowej Karola Nawrockiego, kandydata na prezydenta Polski. - Jest mi zwyczajnie głupio - czytamy. więcejProkuratura wszczęła śledztwo ws. zatrudnienia aktorki w TVP
Prokuratura zajmuje się kwestią rzekomo fikcyjnego zatrudnienia aktorki Beaty Fido w TVP - informuje portal Onet. więcejPrzyszłość reklamy telewizyjnej leży w innowacyjnych rozwiązaniach (wywiad)
Przyszłość reklamy telewizyjnej leży w innowacyjnych rozwiązaniach takich jak Addressable TV, a sektor reklamy będzie się rozwijał w stronę jeszcze większej personalizacji i precyzji w targetowaniu - uważają Marcin Idzik - VP sales, Piotr Wywrot - advanced advertising sales director oraz Maciej Ziąbrowski - digital strategic planning & monetization director z TVN Warner Bros. Discovery. Podkreślają także, że reklama w modelu Addressable TV wypełniła pewną istotną lukę na rynku, wnosząc do świata tradycyjnej reklamy telewizyjnej zupełnie nowe możliwości, a przyszłość reklamy telewizyjnej leży w takich właśnie innowacyjnych rozwiązaniach. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
KRRiT: Stacja telewizyjna może kontynuować emisję radiową
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała w środę o przedłużeniu o 10 lat koncesji Twojej Telewizji Morskiej. Nadawca może dalej emitować program radiowy o profilu uniwersalnym pod nazwą Norda FM. więcejRMF Classic odpala świąteczną playlistę. Słuchacze kupili ten pomysł
Od 2 do 26 grudnia radio RMF Calssic będzie prezentować wyłącznie świąteczne piosenki. To już trzynasty rok akcji „Najpiękniejsza muzyka na święta”, w ramach której stacja zmienia na czas około bożonarodzeniowy swoją playlistę. Jak podsumował dyrektor rozgłośni Paweł Pawlik, słuchacze “kupili” pomysł, który przed laty był radiowym eksperymentem. więcejGrupa RMF zatrudniła agencję PR
W listopadzie Grupa RMF dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę PR Grupy RMF, w tym jej kluczowych marek: RMF FM, RMF MAXX i RMF Classic. więcejInflacja osłabia Black Friday. Polacy nie wydadzą więcej
Z uwagi na inflację oraz sytuację geopolityczną Polacy rozważniej wydają pieniądze, w związku z czym nie spodziewamy się dużej różnicy w sprzedaży podczas tegorocznego Black Friday względem poprzednich lat - oceniła w rozmowie z PAP prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji Renata Juszkiewicz. więcejZ AMS odchodzi dyrektor ds. rozwoju produktów digital
Z firmy reklamy zewnętrznej AMS (grupa Agora) odchodzi Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju produktów digital. więcejMarka Jimmy klientem Mindspot Communication & Media
Mindspot Communication & Media rozpoczyna współpracę ze Star Shine Global, odpowiedzialnym za strategiczna marketingową stronę działań marki Jimmy w Polsce. więcejMichał Wiśniewski w agencji Ancymony
Do zespołu agencji Ancymony dołączył Michał Wiśniewski, obejmując stanowisko business development lead. więcejPolska marka modowa na sprzedaż
Vistula Retail Group zamierzać sprzedać Deni Cler - informuje portal XYZ. Ma to mieć związek z kłopotami całej grupy w segmencie odzieżowym. więcejHand Made autorem kampanii Szlachetnej Paczki
Agencja Hand Made już po raz piąty wspiera kampanię Szlachetnej Paczki. Agencja odpowiada za ideę komunikacji, scenariusz spotu i nadzór kreatywny oraz jest autorem koncepcji tegorocznego Raportu o biedzie. więcejJurek Owsiak zaprojektował opakowania Crunchips
Marka Crunchips (Lorenz) po raz czwarty zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Z okazji 33. Finału WOŚP powstała edycja Limitowana w dwóch smakach – Crunchips X-cut Sour Cream & Onion oraz Crunchips Spicy Chicken Wings w unikalnych opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka. więcejMalgorzata Kożuchowska ze swoją linią kosmetyków Perfecta Skin
Wystartowała kampania telewizyjna serii kosmetyków Perfecta Skin Małgorzata Kożuchowska, która stanowi dopełnienie digitalowej kampanii marki. Aktorka pełni rolę ambasadorki marki Perfecta, należącej do Dax Cosmetics, wchodzącej w skład Rohto Pharmaceuticals Group. więcejMichalczewski, drużyna Trefl Sopot i Trefl Gdańsk w świątecznej akcji charytatywnej
Do sieci trafił utwór towarzyszący nadchodzącej premierze filmu „Trefliki ratują Święta”, który 29 listopada trafi do kin w Polsce, Francji i Szwecji. Piosenka posłuży do akcji charytatywnej „Trefliki i Przyjaciele ratują Święta”, którą firma Trefl przeprowadzi przed Świętami Bożego Narodzenia. więcejChanning Tatum i Versace Eros Energy podbijają Warszawę i Katowice z Braughman Group Media!
W ostatnich tygodniach Warszawa i Katowice stały się areną spektakularnej kampanii outdoorowej, która przyciągnęła uwagę mieszkańców i przechodniów. Braughman Group Media, znany z innowacyjnych i kreatywnych projektów reklamowych, zrealizował wielkoformatową kampanię dla Versace Eros Energy, której twarzą jest Channing Tatum. materiał reklamowy więcejNowy redaktor naczelny „Dziennika Wschodniego”
Paweł Puzio będzie redaktorem naczelnym „Dziennika Wschodniego” - informuje Wirtualnemedia.pl Anna Sztal, prezes zarządu Corner Media, wydawcy dziennika. Zastąpi na tym stanowisku Jerzego Kowalczyka. więcej„Wyborcza” wycofuje się z X. „Promuje hejt i dezinformację”
„Gazeta Wyborcza” (Agora) informuje, że znika z platformy X Elona Muska. - W redakcji podjęliśmy decyzję o zawieszeniu naszej aktywności na serwisie X. Do tej decyzji dojrzewaliśmy od dłuższego czasu. Uważamy, że X nie tylko nie zwalcza, ale wspiera wpisy o charakterze dezinformacyjnym - czytamy. Na podobny ruch zdecydowała się “Krytyka Polityczna”. więcejZ „Do Rzeczy” odchodzi sekretarz redakcji
Z tygodnikiem „Do Rzeczy” (PMPG Polskie Media) żegna się sekretarz redakcji Łukasz Zboralski. Był w zespole pisma prawie 10 lat. więcejNowy cykl rozmów w „Vivie!”. Wśród gości Żurnalista
Joanna Przetakiewicz prowadzi na kanale youtubowym „Vivy!” nowy cykl rozmów „Życie od nowa”. Wśród pierwszych gości byli m.in. Jakub Błaszczykowski czy Żurnalista. więcejDrogeria Burdy z nowym członkiem zarządu
Od listopada 2024 roku Jakub Jóźwiak objął nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego oraz członka zarządu w drogerii internetowej Cocolita.pl, której większościowym udziałowcem jest Burda Media Polska. więcejZa nami "Brand new(s)". Oto najważniejsze zjawiska w mediach, marketingu i komunikacji
Cyfrowa transformacja mediów, nowe model monetyzacji, kanały FAST, influencer marketing czy wreszcie sztuczna inteligencja - o tym mówili goście portalu Wirtualnemedia.pl podczas podczas konferencji “Brand new(s) Media, Technologie, Marketing i PR”. więcejKanał Zero bez redaktora naczelnego. Piotr Mieśnik odchodzi
Piotr Mieśnik, redaktor naczelny Kanału Zero, odchodzi z projektu internetowego Krzysztofa Stanowskiego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pracował w nim niecałe trzy miesiące. więcejLegimi zmienia umowę ws. kanału bibliotecznego
Oferująca e-booki i audiobooki spółka Legimi podpisała aneks z Platformą Dystrybucyjną Wydawnictw dotyczącą tzw. kanału bibliotecznego. Firmy dalej rozmawiają o modelu dalszej współpracy. więcejPlatforma X ogranicza widoczność linków do newsów
Należąca do Elona Muska platforma X obniża widoczność postów z linkami do artykułów informacyjnych. To kolejna wielka platforma społecznościowa, w której zewnętrznym wydawcom np. mediów zaistnieć coraz trudniej. więcejPierwszy kraj zakazuje nastolatkom korzystania z social mediów
Senat Australii uchwalił w czwartek zakaz korzystania z mediów społecznościowych przez dzieci w wieku poniżej 16 lat. Wcześniej ustawę przyjęła Izba Reprezentantów. Jest to pierwsze takie prawo wprowadzone na świecie. więcejMega fuzja w polskim e-commerce. Shoper wyceniony na ponad miliard zł
cyber_Folks zawarł przedwstępną umowę dotyczącą zakupu 49,9 proc. akcji firmy e-commerce’owej Shoper. Wartość transakcji ma wynieść prawie 500 mln zł. więcejMenedżerka z Google Cloud w radzie nadzorczej państwowego banku
Do rady nadzorczej Banku Pekao, którego głównymi akcjonariuszami są państwowe podmioty PZU i Polski Fundusz Rozwoju, została powołana Magdalena Dziewguć, szefowa rozwoju Google Cloud w Europie Środkowo-Wschodniej. więcejKontrowersyjny wywiad w Kanale Zero. Akcja Demokracja apeluje do reklamodawców
Krzysztof Stanowski poinformował, że będzie rozmawiał w Kanale Zero z Januszem Walusiem, działaczem skrajnej prawicy, który zabił lidera Południowoafrykańskiej Partii Komunistycznej Chrisa Haniego. Akcja Demokracja zaapelowała do reklamodawców projektu Stanowskiego o reakcję. więcejZakupy z Allegro w kolejnych automatach paczkowych
Allegro poszerza współpracę z DHL eCommerce Polska dotyczącą dostaw zakupów z platformy. Będzie je można nadawać i odbierać także w automatach paczkowych DHL. więcejDlaczego warto importować samochody z USA?
Import samochodów z USA cieszy się ogromną popularnością już od lat 90. ubiegłego stulecia. Wtedy był on jednak zarezerwowany głównie dla bogatych. Teraz po auta z USA sięgają osoby, które chcą kupić auto z mocnym silnikiem, bogatym wyposażeniem i wydać przy tym mniej niż podczas poszukiwań na rynkach wtórnych w Europie. Dlaczego warto importować auta z USA? Gdzie szukać pojazdów? Dlaczego auta z USA są tańsze? materiał reklamowy więcejGrupa RMF zatrudniła agencję PR
W listopadzie Grupa RMF dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę PR Grupy RMF, w tym jej kluczowych marek: RMF FM, RMF MAXX i RMF Classic. więcejCompensa z nowym communications managerem
Do zespołu firmy ubezpieczeniowej Compensa dołączył Mariusz Gawrychowski, obejmując stanowisko communications managera. Wcześniej pracował m.in. w InnerValue. więcejPierwszy kraj zakazuje nastolatkom korzystania z social mediów
Senat Australii uchwalił w czwartek zakaz korzystania z mediów społecznościowych przez dzieci w wieku poniżej 16 lat. Wcześniej ustawę przyjęła Izba Reprezentantów. Jest to pierwsze takie prawo wprowadzone na świecie. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas:redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj