Duże zmiany w Rochstarze. Nowy dyrektor zarządzający opowiada o planach firmy
Andrzej Mytych został dyrektorem zarządzającym i wiceprezesem firmy Rochstar, kierowanej przez Rinke Rooyensa – ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Rochstar stawia teraz na własne formaty, a poza telewizją zaczął też produkować dla platform streamingowych. Firma przeprowadziła się też do nowej siedziby. więcejKolejne cięcia w AXN. Nadawca w Polsce bez szefa programowego
Agnieszka Zawadzka-Jopek, która w marcu objęła stanowisko programming managera kanałów AXN na polskim rynku, poinformowała o rozwiązaniu z nią umowy. Wyjaśniła, że firma Antenna Entertainment chce kontynuować działalność w naszym kraju bez stanowiska szefa programowego. więcej101 nagród w konkursie Złote Spinacze 2024. Dyrektorka z Grupy Żywiec Gwiazdą PR
Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations wręczono łącznie 101 nagród. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication. Po raz pierwszy przyznano Kryształowy Spinacz za wzorcowe praktyki przetargowe klienta – trafił do firmy Unilever. Tytułem Gwiazdy PR uhonorowano Magdalenę Brzezińską, która odpowiada za komunikację Grupy Żywiec. więcejDroższe reklamy w TVP. Podwyżka nawet o kilkanaście proc.
Biuro reklamy Telewizji Polskiej w tym tygodniu poda zasady sprzedaży, które będą obowiązywać reklamodawców w 2025 roku. Zdrożeje koszt dotarcia reklamy - w zależności od poziomu wydatków - nawet o kilkanaście proc. Będzie też mniej niż dotychczas klastrów. więcejJaka będzie wartość polskiego rynku reklamowego na koniec roku? Prognoza Dentsu
Prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok “Global Ad Spend Forecasts” przewidują wzrost o 5,9 proc., dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7 proc., największy - dla wydatków w digital (+10 proc.). więcejDuże zmiany w Rochstarze. Nowy dyrektor zarządzający opowiada o planach firmy
Andrzej Mytych został dyrektorem zarządzającym i wiceprezesem firmy Rochstar, kierowanej przez Rinke Rooyensa – ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Rochstar stawia teraz na własne formaty, a poza telewizją zaczął też produkować dla platform streamingowych. Firma przeprowadziła się też do nowej siedziby. więcejKolejne cięcia w AXN. Nadawca w Polsce bez szefa programowego
Agnieszka Zawadzka-Jopek, która w marcu objęła stanowisko programming managera kanałów AXN na polskim rynku, poinformowała o rozwiązaniu z nią umowy. Wyjaśniła, że firma Antenna Entertainment chce kontynuować działalność w naszym kraju bez stanowiska szefa programowego. więcejDroższe reklamy w TVP. Podwyżka nawet o kilkanaście proc.
Biuro reklamy Telewizji Polskiej w tym tygodniu poda zasady sprzedaży, które będą obowiązywać reklamodawców w 2025 roku. Zdrożeje koszt dotarcia reklamy - w zależności od poziomu wydatków - nawet o kilkanaście proc. Będzie też mniej niż dotychczas klastrów. więcejAmazon Prime Video sprzedaje pakiet konkurencyjnego serwisu
Należący do Amazona serwis streamingowy Prime Video zaczął w Polsce sprzedaż pakietu Viaplay Filmy i Seriale. Bibliotekę można przetestować przez tydzień za darmo. Później subskrypcja kosztuje 15 zł miesięcznie. więcej"Domówka" TVN zamiast sylwestrowego koncertu. Zagra kilkanaście gwiazd
Stacja TVN także w tym roku pokaże koncert „Nie idziemy na sylwestra”, który jest zapisem muzycznego wydarzenia z udziałem gwiazd w kameralnym gronie. Kto tym razem zagra na „domówce”, której gospodarzem jest Marcin Prokop? więcejKoniec "Gry z cieniem". Ilu widzów miał nowy serial TVP1?
Średnio 1,5 mln widzów oglądało w TVP1 serial „Gra z cieniem” – wynika z danych Nielsena. Najpopularniejszy odcinek serii przyciągnął przed telewizory średnio 1,78 mln odbiorców. więcejKto zdobędzie Złote Globy 2025? Ogłoszono nominacje
Przed nami 82. gala rozdania Złotych Globów. Wręczenie nagród odbędzie się 5 stycznia 2025 roku. Poznaliśmy nominowanych w kategoriach filmowych, jak i serialowych. Złote Globy, to zapowiedź tego, co może wydarzyć się podczas gali rozdania najważniejszych nagród filmowych roku, czyli Oscarów. więcejMikołajkowy blok Polsatu z kolejnym rekordem. Jaką kwotę zebrano?
Tegoroczny Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsatu zobaczyło mniej widzów niż w ubiegłym roku, ale konto fundacji stacji zasili wyższa kwota. Ile konkretnie udało się uzbierać w ramach charytatywnej akcji Polsatu, która trwa na antenie stacji od pomad dwóch dekad? W tym roku padł kolejny rekord. więcejDuży operator dołączył nowe stacje Canal+ z Ligą Mistrzów
Sieć kablowa Inea dołączyła do oferty kanały ViDoc TV oraz Canal+ Extra 5, Canal+ Extra 6, Canal+ Extra 7, które pokazują mecze Ligi Mistrzów w dni, w które rozgrywanych jest wiele meczów jednocześnie. więcejVectra ze zniżkami dla większych rodzin
Każda rodzina, która wychowuje co najmniej trójkę dzieci, może zapłacić mniej za Internet światłowodowy i telewizję od Vectry. Operator dołączył bowiem do rządowego programu Karta Dużej Rodziny (KDR). więcejKoniec kary za żart o samobójstwie. Dziennikarz Canal+ Sport wraca
Do pracy na wizji wraca Bartosz Ignacik, dziennikarz piłkarski i tenisowy Canal+ Sport. Został zawieszony dwa tygodnie temu, po tym jak w swoim cyklu „Turbokozak” żartował z samobójstwa. więcejSokół tam gdzie Formuła 1. Wraca do Eleven Sports
Współpracę z Eleven Sports (grupa Cyfrowy Polsat) ponownie zaczyna specjalizujący się w sportach motorowych dziennikarz Mikołaj Sokół. Poprzednio był związany z Viaplay. więcejNowy gospodarz „Panoramy” TVP
Do grona prowadzących „Panoramę” w TVP Info dołączył Marcin Kowalski, który do zespołu stacji dołączył na początku 2024 r., po kilku latach przerwy. więcejTo nie koniec sporu między fanami Eurowizji a TVP. Będzie kasacja
Na mocy sądowego wyroku, który zobligował TVP do ujawnienia wyników krajowych preselekcji na Eurowizję 2023, stowarzyszenie miłośników konkursu opublikowało wyniki głosowania SMS. Sądowy spór z TVP będzie mieć jednak ciąg dalszy. Organizacja zapowiedziała wniesienie kasacji wyroku w związku z wciąż niejawnymi wynikami głosowania jurorów. więcejPrzyszłość reklamy telewizyjnej leży w innowacyjnych rozwiązaniach (wywiad)
Przyszłość reklamy telewizyjnej leży w innowacyjnych rozwiązaniach takich jak Addressable TV, a sektor reklamy będzie się rozwijał w stronę jeszcze większej personalizacji i precyzji w targetowaniu - uważają Marcin Idzik - VP sales, Piotr Wywrot - advanced advertising sales director oraz Maciej Ziąbrowski - digital strategic planning & monetization director z TVN Warner Bros. Discovery. Podkreślają także, że reklama w modelu Addressable TV wypełniła pewną istotną lukę na rynku, wnosząc do świata tradycyjnej reklamy telewizyjnej zupełnie nowe możliwości, a przyszłość reklamy telewizyjnej leży w takich właśnie innowacyjnych rozwiązaniach. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Homofobia w Radiu Maryja i TV Trwam. KRRiT znów przegrała w sądzie
Naczelny Sąd Administracyjny podtrzymał wyroki dotyczące bezczynności przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Kierowana przez Barta Staszewskiego Fundacja BASTA chciała ukarania Radia Maryja i TV Trwam za homofobiczne wypowiedzi. Tak się jednak nie stało. więcejRMF FM liderem słuchalności. Radio ZET dalej pnie się w górę
W okresie od września do listopada br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, a Radio ZET zaliczyło kolejny wzrost - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejByła dziennikarka TOK FM i OKO.press w radiowej Jedynce
Współpracę z Programem I Polskiego Radia zaczęła Agata Kowalska. W ostatnich latach była związana z OKO.press, a wcześniej przez prawie półtorej dekady pracowała w Radiu TOK FM. więcejJaka będzie wartość polskiego rynku reklamowego na koniec roku? Prognoza Dentsu
Prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok “Global Ad Spend Forecasts” przewidują wzrost o 5,9 proc., dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7 proc., największy - dla wydatków w digital (+10 proc.). więcejTemu i Media Expert reklamują się najmocniej w internecie. Lidl w telewizji wyprzedza Carrefour i Biedronkę
W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo w październiku były marki z branży trade, natomiast w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się branża pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal. Wśród największych reklamodawców mediów były w tym okresie Temu, Lidl, Media Expert. więcejHerbapol - Lublin z nowym hasłem reklamowym
Wystartowała kampania telewizyjna, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To jednocześnie pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”. więcejZmiany w zarządzie Allegro Agency
Anna Rabczuk i Wojciech Ostrowski dołączają do zarządu Allegro Brand Experience Agency. więcejLoveBrands Group na 10-lecie zmienia barwy
Agencja komunikacji marketingowej LoveBrands Group z okazji 10-lecia na rynku przechodzi rebranding oraz zmiany w strukturze. więcejCarat Polska z 10 mln zł budżetu resortu cyfryzacji
Dom mediowy Carat Polska (Dentsu) wygrał przetarg Ministerstwa Cyfryzacji na emisję kampanii informacyjno-promocyjnych o korzyściach z wykorzystywania technologii cyfrowych. Pokonał 7 konkurentów, w tym m.in. Sigmę Bis czy Mastermind Media. więcejMagdalena Różczka szerze współpracuje z VeloBankiem
VeloBank odchodzi od tradycyjnej roli ambasadorki marki, będącej głównie twarzą reklamy. Wprowadza koncept Brand Ambasador 2.0 i rozwija dotychczasową współpracę z aktorką Magdaleną Różczką. więcejPaulina Lewandowska zajmie się PR i marketing w Salestube
Paulina Lewandowska objęła stanowisko PR & marketing manager w agencji mar-tech Salestube (Group One). Pracuje w zespole public relations, kierowanym przez Emilię Klepacką. więcejKrzysztof Rutkowski z synem reklamuje elektronikę
Marka Media Gros, nowy brand w branży elektroniki użytkowej prowadzi świąteczną kampanię reklamową. Jej bohaterami są Krzysztof Rutkowski i jego syn Krzyś Junior. więcejDuży polski bank z własną mapą w Fortnite
Bank Pekao S.A.wkracza do metaverse, z mapą Tycoon stworzoną specjalnie w grze Fortnite. Chce w ten sposób połączyć dynamiczną rozgrywkę z edukacją finansową. więcejZofia Smełka-Leszczyńska będzie rozwijać ofertę strategiczno-badawczą w Grupie Przestrzeń
Do zespołu Grupy Przestrzeń (należą do niej agencje Przestrzeń, Polot, Rozgłos) od stycznia dołączy Zofia Smełka - Leszczyńska. Wspólnie z Elżbietą Konopińską-Dudek będą tworzyć ofertę strategiczno-badawczą. więcejMega fuzja w marketingu. Omnicom przejmie konkurenta
Omnicom, do którego należą takie agencje, jak BBDO, TBWA, FleishmanHillard i Omnicom Media Group przejmie Interpublic Group, która jest właścicielem m.in. agencji McCann Worldgroup, FCB, Weber Shandwick i Mediabrands. Transakcja ma zostać sfinalizowana w drugiej połowie 2025 roku. więcejWięcej reklam od Teads na smart TV. Szersza współpraca z VIDAA
Globalna platforma mediowa Teads poszerza wyłączną współpracę z koncernem VIDAA dostarczającym system operacyjny do telewizorów smart TV. Współpraca obejmuje prawie 30 rynków, m.in. Polskę. więcejDrewniane gadżety reklamowe - kiedy warto je wykorzystać w biznesie?
Uwielbiamy gadżety. Darmowe upominki sprawiają, że marki wydają się bardziej przyjazne, jakby ludzkie. Dlatego tak ważne jest wdrożenie gadżetów do kampanii marketingowej firmy. Ale nie każdy prezent się sprawdzi. Najbardziej skuteczne są te cechujące się użytecznością oraz oryginalnością. I właśnie takie są drewniane gadżety reklamowe. materiał reklamowy więcejByły naczelny „Przekroju” i „Super Expressu” trafi do więzienia. Wyrok za gwałt
Dziennikarz i pisarz Mariusz Z., w przeszłości m.in. redaktor naczelny „Przekroju” i „Super Expressu”, usłyszał wyrok pierwszej instancji. Był oskarżony o gwałt. więcejInPost obiecuje klientom: świąteczne przesyłki trafią na czas
Wzorem lat ubiegłym, logistyczna Grupa InPost obiecuje klientom, że wszystkie przesyłki nadane przez Paczkomat 22 grudnia zjawią się u odbiorców przed Wigilią, jeśli nadawca dostarczy je do sieci InPost do godziny 13.00, a w niektórych strefach nawet do 16.00. Kurierzy będą pracowali także 24 grudnia. więcejUżytkownicy Wikipedii spędzili na jej stronach 2,4 mld godzin. Czego szukali?
Fundacja Wikimedia, zarządzająca najpopularniejszą internetową encyklopedią, podsumowała mijający rok, tworząc zestawienie najpopularniejszych haseł wśród użytkowników. Czego najczęściej szukano na Wikipedii? Polityków USA, słynnych morderców z serialu Netfliksa oraz tych, którzy odeszli w 2024 roku. Jak podaje fundacja, użytkownicy Wikipedii spędzili w serwisie ok. 2,4 mld godzin, czyli prawie 275 tys. lat! więcejAllegro będzie motywować menedżerów. W puli akcje za ponad 100 mln zł
Allegro skupiło 0,33 proc. swoich wszystkich akcji, wydając na nie 104 mln zł. Celem jest realizacja pracowniczego programu motywacyjnego. więcejSzybka dostawa i minimum formalności? Rozwiązanie idealne dla firm na peak paczkowy!
Prowadzisz firmę lub sklep internetowy? Wiesz, że klienci oczekują szybkich i wygodnych rozwiązań. Formalności i ograniczone opcje to przeszłość, szczególnie w kluczowych momentach, jak końcówka roku. Jak sprostać tym wymaganiom? Wybierz firmę kurierską, która umożliwia podpisanie umowy online, bez zbędnej biurokracji, i zapewnia niezawodne dostawy. To klucz do usprawnienia procesów i zadowolenia klientów. materiał reklamowy więcejRafał Trzaskowski faworytem w drugiej turze. Duża przewaga nad Nawrockim
Gdyby w drugiej turze wyborów prezydenckich zmierzyli się ze sobą Rafał Trzaskowski oraz Karol Nawrocki, pierwszy z nich mógłby liczyć na 46 proc. poparcia, a drugi na 34 proc. 17 proc. badanych nie zagłosowałoby na żadnego z nich - wynika z najnowszego sondażu CBOS. więcej101 nagród w konkursie Złote Spinacze 2024. Dyrektorka z Grupy Żywiec Gwiazdą PR
Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations wręczono łącznie 101 nagród. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication. Po raz pierwszy przyznano Kryształowy Spinacz za wzorcowe praktyki przetargowe klienta – trafił do firmy Unilever. Tytułem Gwiazdy PR uhonorowano Magdalenę Brzezińską, która odpowiada za komunikację Grupy Żywiec. więcejPiast Gliwice ma nowego rzecznika prasowego
Klub piłkarski Piast Gliwice ma nowego rzecznika prasowego. Został nim Kajetan Piotrowski. więcejDuży polski bank z własną mapą w Fortnite
Bank Pekao S.A.wkracza do metaverse, z mapą Tycoon stworzoną specjalnie w grze Fortnite. Chce w ten sposób połączyć dynamiczną rozgrywkę z edukacją finansową. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas:redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj