Dokąd zmierzasz Mediapanelu? Kiedyś wyrocznia każdego w branży, dziś jest już inaczej
Badanie Mediapanel jeszcze kilka lat temu było podstawowym narzędziem przy planowaniu kampanii reklamowych. To się jednak zmienia. Nasi rozmówcy z branży marketingu twierdzą, że od dłuższego czasu nie wnosi ono już tak wiele jak dawniej. więcejEuronews już nadaje po polsku. Sprawdziliśmy, co pokazuje
Na polskim rynku pojawiła się kolejna stacja informacyjna – emisję testową zaczęła Polska wersja Euronews. Zasięg jest na razie ograniczony do serwisu streamingowego YouTube. Stream w środę był oferowany jako niepubliczny, więc ciężko go znaleźć. Przeważnie transmisję w jednym momencie śledzi od kilku do kilkunastu osób. więcejKontrowersje wokół wywiadu Stanowskiego z Walusiem. Czy warto rozmawiać z każdym? [OPINIA]
Krzysztof Stanowski wywołał ogromne kontrowersje zapowiedzią wywiadu z Januszem Walusiem w Kanale Zero. Wywiadu, przy okazji którego pojawiają się wątpliwości, z kim dziennikarz powinien, a z kim nie powinien rozmawiać i jaka odpowiedzialność na nim spoczywa. więcejTVP pracuje nad uruchomieniem Sława TV
W Urzędzie Patentowym RP trwa rejestracja słownego znaku towarowego Sława TV. Pod taką nazwą ma działać blok programowy przygotowywany przez Ośrodek Mediów dla Zagranicy Telewizji Polskiej z myślą o Ukraińcach. Ma to być część dotychczasowego Biełsatu. więcejPracownicy reklamowego giganta nie chcą wracać do biura. 10 tys. podpisów pod petycją
Kilka dni temu CEO holdingu reklamowego WPP Mark Read ogłosił nowe zasady pracy, które mają obowiązywać od kwietnia. Zgodnie z nimi ludzie mają pracować w biurze aż przez cztery dni w tygodniu. Spotkało się to jednak z dużym sprzeciwem zatrudnionych w firmie - pod petycją przeciwko tym zmianom podpisało się już ok. 10 tys. osób. więcejEuronews już nadaje po polsku. Sprawdziliśmy, co pokazuje
Na polskim rynku pojawiła się kolejna stacja informacyjna – emisję testową zaczęła Polska wersja Euronews. Zasięg jest na razie ograniczony do serwisu streamingowego YouTube. Stream w środę był oferowany jako niepubliczny, więc ciężko go znaleźć. Przeważnie transmisję w jednym momencie śledzi od kilku do kilkunastu osób. więcejTVP pracuje nad uruchomieniem Sława TV
W Urzędzie Patentowym RP trwa rejestracja słownego znaku towarowego Sława TV. Pod taką nazwą ma działać blok programowy przygotowywany przez Ośrodek Mediów dla Zagranicy Telewizji Polskiej z myślą o Ukraińcach. Ma to być część dotychczasowego Biełsatu. więcejKomentarze Rafała Ziemkiewicza hitem Republiki
Rafał Ziemkiewicz jest jedną z najbardziej wyrazistych twarzy Republiki. Z danych Nielsena wynika, że niemal 600 tys. widzów ogląda jego „Polityczne podsumowanie tygodnia”. Najpopularniejsze wydanie programu zgromadziło przed odbiornikami 880 tys. więcejRepublika w swoich informacjach najmocniej polaryzuje Polaków
Na początku stycznia najwięcej polaryzujących widownię materiałów w programach telewizyjnych pokazano w serwisie „Dzisiaj” TV Republika – wynika z badania Presskadry. W programach newsowych TVN, Polsatu czy TVP odsetek takich materiałów był o wiele niższy. więcejDlaczego Polacy nie zobaczyli meczu Świątek w Eurosporcie? Mamy wyłtumaczenie
Trwa turniej Australian Open, ale nasi kibice nie mogli zobaczyć w Eurosporcie części dotychczasowych spotkań Polaków. Dlaczego? Otrzymaliśmy wyjaśnienie od TVN Warner Bros. Discovery. więcejProgram „You Can Dance” wraca na antenę. Znamy dzień emisji
Pod koniec lutego na antenę TVN wraca program „You Can Dance”. Reaktywowane tameczne show będzie główną propozycją stacji na środowe wieczory. więcejGospodarze "Teleexpressu" wbijają szpilkę stacji Karnowskich. "U nas oryginalny"
Prowadzący "Teleexpress" w TVP uszczypliwie komentują na antenie konkurencyjny program w telewizji wPolsce24, z nazwy bliźniaczo podobny. więcejGroźby śmierci dla dziennikarzy Republiki. Policja podjęła czynności
Telewizja Republika zawiadomiła prokuraturę w sprawie gróźb karalnych, które dostają jej dziennikarze. Szef stacji Tomasz Sakiewicz zostanie w tej sprawie przesłuchany przez policję. więcejCztery redakcje rozmawiały z Włodymyrem Zełeńskim
W środę w telewizji i internecie pokazany został wywiad z Wołodymyrem Zełenskim. Ekskluzywna rozmowa z prezydentem Ukrainy została zorganizowana przez redakcje Onetu, TVN24, “Rzeczpospolitej” oraz “Krytyki Politycznej”. Był to jedyny wywiad Zełeńskiego podczas wizyty w Polsce. więcejNie żyje były dziennikarz PAP i „Rzeczpospolitej”. Do niedawna kierował TVP3 Rzeszów
Zmarł rzeszowski dziennikarz Józef Matusz. "Zmarł nagle, dziś rano, wskutek ciężkiej choroby, o której nie mówił, z której się nie zwierzał"– poinformowała w środę w serwisie internetowym TVP3 Rzeszów, w której Matusz był szefem w latach 2016-2023. więcejPrzejmij kontrolę nad kosztami podróży służbowych
Rosnąca w ostatniej dekadzie dostępność narzędzi do zdalnej i hybrydowej współpracy między zespołami w ostatnich latach sprawiła, że firmy diametralnie zmieniły swoje podejście do podróży służbowych. W praktyce oznacza to, że nie ma już potrzeby odbywać podróży samolotem, pociągiem czy samochodem, aby dotrzeć na kolejne ważne spotkanie. Według badania Deloitte, siedem na dziesięć firm przyznało, że obecnie analizuje konieczność odbycia podróży służbowej w oparciu o potencjalne rezultaty, takie jak generowany przychód, biorąc przy tym pod uwagę także związane z nim koszty, emisję oraz ryzyko zdrowotne. Jak zatem firmy mogą sprostać potrzebom podróży służbowych swoich pracowników, jednocześnie unikając gwałtownego wzrostu kosztów? materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Dziennikarka odchodzi z Radia 357. Nowy gospodarz audycji kryminalnej
Z internetowym Radiem 357 po 3,5 roku pracy żegna się Agata Słysz. Audycję kryminalną „Czas na zbrodnię” przejmie po niej Krzysztof Zimoch. więcejRMF FM świętuje urodziny. Konwoje z prezentami i muzyczne show legend stacji
W środę 15 stycznia na ulice miast Polski wyruszą trzy żółto-niebieskie konwoje RMF FM – pełne prezentów, które prowadzący rozdadzą słuchaczom. Dzień na antenie stacji zakończy się z kolei muzycznym show przygotowanym przez legendy radia Darka Maciborka i Marcina Jędrycha. To wszystko z okazji 35. urodzin RMF FM. więcejAntyradio promuje audycję Kędzierskiego i Figurskiego
W czwartek wystartuje nowa kampania Antyradia, nawiązująca do porannej audycji "Desperanos" z Michałem Figurskim i Piotrem Kędzierskim w rolach głównych. Reklamy będzie można zobaczyć na billboardach w polskich miastach, a także w sieci kin Helios i social mediach. więcejPracownicy reklamowego giganta nie chcą wracać do biura. 10 tys. podpisów pod petycją
Kilka dni temu CEO holdingu reklamowego WPP Mark Read ogłosił nowe zasady pracy, które mają obowiązywać od kwietnia. Zgodnie z nimi ludzie mają pracować w biurze aż przez cztery dni w tygodniu. Spotkało się to jednak z dużym sprzeciwem zatrudnionych w firmie - pod petycją przeciwko tym zmianom podpisało się już ok. 10 tys. osób. więcej2012 Agency będzie dalej reklamować Warkę
20212 Agency wygrała przetarg Grupy Żywiec na obsługę reklamową marki piw Warka. Tym samym obroniła swojego wieloletniego klienta. więcejTak Apple TV+ promuje swój serialowy hit „Severance”
Już 17 stycznia na platformie streamingowej Apple TV+ zadebiutuje długo wyczekiwany drugi sezon serialu „Severance” Bena Stillera. Z tej okazji platforma postawiła na niestandardową akcję promocyjną. więcejProducent Łaciatego ma nową szefową marketingu
Stanowisko dyrektorki marketingu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, która jest właścicielem takich marek, jak Mlekpol, Rolmlecz czy Maślanka Mrągowska objęła Dorota Grabowska. więcejJürgen Klopp dołącza do Red Bulla. Będzie odpowiadał za sieć klubów
Jürgen Klopp objął stanowisko dyrektora ds. globalnej piłki nożnej w firmie Red Bull. Będzie nadzorował międzynarodową sieć klubów piłkarskich marki. więcejStröer Polska zaczyna sprzedaż pakietową
Zespół product development firmy reklamy zewnętrznej Ströer Polska opracował założenia oraz przygotował do sprzedaży dedykowane pakiety w ramach głównych linii produktowych: Premium, Eco, Standard, CLP Premium oraz Metro. więcej„Hey, ho, let’s go!” hasłem promującym Rozgrzewające Sery w KFC
McCann Poland i Weber Shandwick odpowiadają za najnowszą kampanię KFC – „Hey, ho, let’s go!”, która promuje ofertę Rozgrzewające Sery. Akcja kierowana jest głównie do pokolenia Z. więcejGeorge Clooney detektywem w reklamie telewizyjnej Nespresso
George Clooney wciela się w rolę detektywa w najnowszej telewizyjnej kampanii Nespresso. Razem z Evą Longorią, Camille Cottin oraz Kim Go Eun wyruszają w zagadkową podróż. więcejAntyradio promuje audycję Kędzierskiego i Figurskiego
W czwartek wystartuje nowa kampania Antyradia, nawiązująca do porannej audycji "Desperanos" z Michałem Figurskim i Piotrem Kędzierskim w rolach głównych. Reklamy będzie można zobaczyć na billboardach w polskich miastach, a także w sieci kin Helios i social mediach. więcejMadogz autorem kampanii Canephron opartej na modułowym wideo
Ruszyła kampania reklamowa leku bez recepty Canephron. Za ideę kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja Madogz. więcejFrosta przedłuża współpracę z BeDigital na 2025 rok
Producent mrożonek Frosta, po wdrożeniu strategii SEO w 2024 roku z agencją mediowo-reklamową BeDigital zdecydowała się przedłużyć współpracę na rok 2025. więcejVision & People dla L’Oréal Professionnel
Agencja Vision & People wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną (strategiczną i kreatywną) profesjonalnych kosmetyków do włosów L’Oréal Professionnel. więcejTomasz Ćwiąkała zmienił firmę bukmacherską
Komentator piłkarski Canal+ Sport Tomasz Ćwiąkała został ambasadorem firmy bukmacherskiej Betclic. Poprzednio współpracował w takim zakresie z Fortuną. więcejMetro Świętokrzyska – największa niestandardowa reklama w Polsce w portfolio Braughman Group Media Poland
Skrzyżowanie ul. Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej, przy Centrum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie to miejsce, które przyciąga uwagę nie tylko ze względu na swoje unikalne położenie, ale także ze względu na spektakularny nośnik OOH / Wielki Format, który znajduje się na fasadzie biurowca Central Point. Braughman Group Media Poland, lider na rynku reklamy zewnętrznej, jest odpowiedzialny za realizację kampanii reklamowych na tym nośniku. materiał reklamowy więcejPolska Press zmienia portale kolejnych dzienników
Po „Dzienniku Zachodnim” portale ośmiu innych dzienników Polska Press Grupy zyskały nowe strony główne. - Chcemy, aby nasze serwisy były funkcjonalne, intuicyjne i atrakcyjne wizualnie - wylicza prezes wydawnictwa Zenon Nowak. więcejZmarł szef klubów „Gazety Polskiej”
Nie żyje Ryszard Kapuściński, szef klubów „Gazety Polskiej” i publicysta tego tygodnika. Miał 70 lat. więcej"Puls Biznesu" wzmacnia zespół. Dołączył nowy menadżer ds. subskrypcji
Dziennik “Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) rozwija dział sprzedaży w zakresie subskrypcji. Na początku styczniu br. do zespołu dołączył Marcin Sobczak, który objął funkcję senior sales B2B managera. Odpowiadać będzie za pozyskiwanie nowych partnerstw i współpracę korporacyjną subskrypcji tytułu. więcejDokąd zmierzasz Mediapanelu? Kiedyś wyrocznia każdego w branży, dziś jest już inaczej
Badanie Mediapanel jeszcze kilka lat temu było podstawowym narzędziem przy planowaniu kampanii reklamowych. To się jednak zmienia. Nasi rozmówcy z branży marketingu twierdzą, że od dłuższego czasu nie wnosi ono już tak wiele jak dawniej. więcejKontrowersje wokół wywiadu Stanowskiego z Walusiem. Czy warto rozmawiać z każdym? [OPINIA]
Krzysztof Stanowski wywołał ogromne kontrowersje zapowiedzią wywiadu z Januszem Walusiem w Kanale Zero. Wywiadu, przy okazji którego pojawiają się wątpliwości, z kim dziennikarz powinien, a z kim nie powinien rozmawiać i jaka odpowiedzialność na nim spoczywa. więcejKRRiT mówi "nie" dodatkowym uprawnieniom szefa UKE. Ostrzega przed cenzurą
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ostrzega przed możliwością cenzury w internecie. Regulator zarzuca rządowi upolitycznienie prac nad wdrożeniem unijnego Aktu o Usługach Cyfrowych (DSA). Krytykuje prawo do blokowania treści przez prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. więcejPolacy pokochali szwedzki kryminał „Przełom”. Nowy hit Netfliksa
W ofercie Netfliksa pojawił się nowy serial kryminalny zatytułowany „Przełom”. Miniserial opowiada historię podwójnego morderstwa w szwedzkim mieście Linköping, które stało się przedmiotem szesnastoletniego śledztwa, jednego z najdłuższych w historii kraju. więcejPolska Press zmienia portale kolejnych dzienników
Po „Dzienniku Zachodnim” portale ośmiu innych dzienników Polska Press Grupy zyskały nowe strony główne. - Chcemy, aby nasze serwisy były funkcjonalne, intuicyjne i atrakcyjne wizualnie - wylicza prezes wydawnictwa Zenon Nowak. więcejMeta żegna się z najsłabszymi. Zuckerberg: postanowiłem podnieść poprzeczkę
Pierwszy raz od ponad roku Meta Platforms przeprowadzi znaczące zwolnienia: chce pożegnać się z ok. 5 proc. pracowników osiągających najniższe wyniki. – Postanowiłem podnieść poprzeczkę w zakresie zarządzania wydajnością – tłumaczy szef koncernu Mark Zuckerberg. więcejUKE ma blokować treści w internecie. Urząd zabrał głos ws. kontrowersyjnego projektu
Zgodnie w projektem noweli przygotowanej przez resort cyfryzacji Urząd Komunikacji Elektronicznej ma decydować o blokowaniu nielegalnych treści w internecie. – Kluczowe przy wykonywaniu nowych zadań będą odpowiednie zasoby kadrowe, organizacyjne i technologiczne – przekazali przedstawiciele UKE w rozmowie z PAP. więcejCztery redakcje rozmawiały z Włodymyrem Zełeńskim
W środę w telewizji i internecie pokazany został wywiad z Wołodymyrem Zełenskim. Ekskluzywna rozmowa z prezydentem Ukrainy została zorganizowana przez redakcje Onetu, TVN24, “Rzeczpospolitej” oraz “Krytyki Politycznej”. Był to jedyny wywiad Zełeńskiego podczas wizyty w Polsce. więcejElon Musk pozwany. Chodzi o zakup Twittera
Federalna Komisja Papierów Wartościowych i Giełd (SEC) pozwała Elona Muska, zarzucając mu oszustwo inwestorów przy transakcji kupna platformy społecznościowej Twitter (dziś X). Miliarder miał dopuścić się oszust na 150 mln dolarów. więcejNiemieckie instytucje zaczynają wycofywać się z platformy Muska
Niemieckie ministerstwo obrony i Bundeswehra zawiesiły działalność na platformie X, należącej do Elona Muska. Decyzję uzasadniono trudnościami w "obiektywnej wymianie argumentów" na platformie. więcejPrzejmij kontrolę nad kosztami podróży służbowych
Rosnąca w ostatniej dekadzie dostępność narzędzi do zdalnej i hybrydowej współpracy między zespołami w ostatnich latach sprawiła, że firmy diametralnie zmieniły swoje podejście do podróży służbowych. W praktyce oznacza to, że nie ma już potrzeby odbywać podróży samolotem, pociągiem czy samochodem, aby dotrzeć na kolejne ważne spotkanie. Według badania Deloitte, siedem na dziesięć firm przyznało, że obecnie analizuje konieczność odbycia podróży służbowej w oparciu o potencjalne rezultaty, takie jak generowany przychód, biorąc przy tym pod uwagę także związane z nim koszty, emisję oraz ryzyko zdrowotne. Jak zatem firmy mogą sprostać potrzebom podróży służbowych swoich pracowników, jednocześnie unikając gwałtownego wzrostu kosztów? materiał reklamowy więcejIQS rozpoczyna współpracę z Dive Polska przy projektach mystery shopping
Firmy IQS i Dive Polska rozpoczynają współpracę przy projektach badawczych z wykorzystaniem techniki mystery shopping. Połączenie doświadczenia fieldowego Dive oraz wiedzy o konsumentach IQS, ma pozwolić dostarczać klientom tego typu badań jeszcze większą wartość biznesową. więcejKRRiT mówi "nie" dodatkowym uprawnieniom szefa UKE. Ostrzega przed cenzurą
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ostrzega przed możliwością cenzury w internecie. Regulator zarzuca rządowi upolitycznienie prac nad wdrożeniem unijnego Aktu o Usługach Cyfrowych (DSA). Krytykuje prawo do blokowania treści przez prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. więcejUKE ma blokować treści w internecie. Urząd zabrał głos ws. kontrowersyjnego projektu
Zgodnie w projektem noweli przygotowanej przez resort cyfryzacji Urząd Komunikacji Elektronicznej ma decydować o blokowaniu nielegalnych treści w internecie. – Kluczowe przy wykonywaniu nowych zadań będą odpowiednie zasoby kadrowe, organizacyjne i technologiczne – przekazali przedstawiciele UKE w rozmowie z PAP. więcejNASK w nowym cyklu wideo uczy rozpoznawania deepfake'ów
Eksperci Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej NASK ruszają z autorskim cyklem wideo poświęconym skutecznemu rozpoznawaniu cyfrowych manipulacji. Odcinek pierwszy jest już dostępny na YouTube. więcejNie dostałeś na papierze komunikatu o zmianie umowy? mPay i Revolut zwrócą pieniądze
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nakazał spółkom mPay i Revolut Bank UAB zwrot uprawnionym klientom niesłusznie pobranych opłat. Obie firmy wbrew przepisom nie dostarczały na trwałych nośnikach informacji o proponowanych zmianach warunków umów o usługę płatniczą. więcejFirma Muska podbija kosmos. Wystrzeliła dwa lądowniki księżycowe
Koncern SpaceX wystrzelił w środę z Kennedy Space Center na Florydzie dwa lądowniki księżycowe należące do firm z USA i Japonii. Dla amerykańskiej Firefly Aerospace to dziewicza misja na Księżyc, dla japońskiej iSpace - druga. Jej pierwszy lądownik rozbił się na Księżycu dwa lata temu. więcejNajmniejszy polski satelita wystrzelony na orbitę. Będzie wykrywał zanieczyszczenia i degradację lasów
Rakieta Falcon 9 została we wtorek wystrzelona z bazy Vandenberg w Kalifornii, wynosząc na orbitę 131 ładunków, wśród których znalazł się najmniejszy polski satelita - HYPE, stworzony przez studentów Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas:redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj