Zajrzeliśmy za kulisy Republiki. Tak powstaje jej nowe studio
Do końca lutego Republika zacznie nadawać główne programy, w tym serwis „Dzisiaj” prowadzony przez Danutę Holecką, z nowego studia. W środku znajdzie się ponad 15-metrowa ściana wideo. Portal Wirtualnemedia.pl już teraz miał okazję zobaczyć, jak przebiegają prace nad jego stworzeniem i jak pracują dziennikarze stacji. więcejSądne dni dla TikToka. Czy spodziwana blokada w USA wpłynie na Polskę?
Amerykański rynek szykuje się na scenariusz blokady aplikacji TikTok. Decyzja, która leży w rękach sędziów amerykańskiego Sądu Najwyższego, istotnie wpłynie na biznes reklamowy, influencerów i użytkowników w USA. Najnowsze doniesienia mówią jednak, że ByteDance może odciąć też inne rynki od aplikacji. A co z Polską? Zapytaliśmy ekspertów o to, czy banicja TikToka za oceanem odbije się na naszym rynku marketingowym. więcejCanal+ Polska uruchomi dodatkowe kanały
Pod koniec stycznia Canal+ będzie nadawał aż 11 tymczasowych stacji Canal+ Extra. - Uruchamiamy dodatkowe kanały eventowe w związku z ostatnią, 8. kolejką Ligi Mistrzów UEFA, w której zostanie rozegranych 18 spotkań w tym samym czasie. Kanały zostaną wyłączone dzień po transmisji – informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. więcejWPP zarządziło wielki powrót do biur. Sprawdziliśmy, jak pracuje się u ich konkurentów
Od kwietnia pracownicy firm należących do holdingu reklamowego WPP, także w Polsce, będą musieli pracować w biurze przez cztery dni w tygodniu zamiast dotychczasowych dwóch. Ich konkurenci w Polsce pozostaną przy dotychczasowym, dużo elastyczniejszym modelu pracy. Powód? Ten model się sprawdził. Sprawdziliśmy, jak pracuje się m.in. w OMD, Mediahub i Group One. więcejMało kto słuchał radia cyfrowego, a jest jeszcze gorzej. "Brakuje strategii i marketingu"
W 2024 roku tylko 61 tys. Polaków słuchało codziennie radia cyfrowego w technologii DAB+. Rok wcześniej było to niewiele więcej 72 tys. – wynika z danych Radio Track Kantar Polska, które portal Wirtualnemedia.pl otrzymał od jednego z nadawców. Prof. Tadeusz Kowalski z Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji spadek popularności DAB+ łączy z brakiem państwowej strategii cyfryzacji radia i marketingu. więcejZajrzeliśmy za kulisy Republiki. Tak powstaje jej nowe studio
Do końca lutego Republika zacznie nadawać główne programy, w tym serwis „Dzisiaj” prowadzony przez Danutę Holecką, z nowego studia. W środku znajdzie się ponad 15-metrowa ściana wideo. Portal Wirtualnemedia.pl już teraz miał okazję zobaczyć, jak przebiegają prace nad jego stworzeniem i jak pracują dziennikarze stacji. więcejCanal+ Polska uruchomi dodatkowe kanały
Pod koniec stycznia Canal+ będzie nadawał aż 11 tymczasowych stacji Canal+ Extra. - Uruchamiamy dodatkowe kanały eventowe w związku z ostatnią, 8. kolejką Ligi Mistrzów UEFA, w której zostanie rozegranych 18 spotkań w tym samym czasie. Kanały zostaną wyłączone dzień po transmisji – informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. więcejNowy globalny projekt Canal+
Grupa Canal+ poinformowała o utworzeniu Fundacji Canal+. Została powołana, aby na całym świecie promować kulturę i zapewniać dostęp do zawodów z nią związanych jak największej liczbie osób. Nowa jednostka ma też wspierać rozwój talentów na całej Ziemi. więcejTVN24 znów chętniej oglądana od Republiki. TVP1 na czele rynku
Tylko tydzień trwała dominacja Republiki na rynku stacji informacyjnych. W poprzednim tygodniu prym wiódł ponownie kanał TVN24. Najpopularniejszą stacją została z kolei TVP1, której udało się wyprzedzić Polsat. A jakie programy w ramówkach oglądaliśmy najchętniej? więcej"M jak miłość" i "The Voice Kids" z najdroższymi reklamami w TVP
Biuro reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na luty. W cenniku najwyżej wyceniono reklamy przy serialu “M jak miłość” (na blisko 80 tys. zł) i przy programie “The Voice Kids” (ponad 60 tys. zł). więcej"Magia nagości" wraca na antenę. Z nową prowadzącą
Pod koniec lutego na antenie Zoom TV rusza nowa „Magia nagości”. Czwarty sezon budzącego kontrowersje randkowego show wraca po ponad dwuletniej przerwie z nową prowadzącą, którą została Julia Oleś. więcejNowa prowadząca poranny program TV Republika
W TV Republika do grona prowadzących poranny program „Przyjaciele Republiki” dołączyła Magdalena Bałkowiec, dziennikarka od kilku lat związana ze stacją. więcejMTV ogłasza powrót najdłużej emitowanego reality-show w Polsce
Kanał MTV Polska ogłosił, że powstanie 22. sezon reality show „Warsaw Shore”. Nagrania do programu rozpoczną się wkrótce, a uczestnicy mieszkać i bawić się będą w Warszawie. Hasło nowego sezonu to „Bądź Warsaw Shore”, czyli bądź sobą. więcejPrzejmij kontrolę nad kosztami podróży służbowych
Rosnąca w ostatniej dekadzie dostępność narzędzi do zdalnej i hybrydowej współpracy między zespołami w ostatnich latach sprawiła, że firmy diametralnie zmieniły swoje podejście do podróży służbowych. W praktyce oznacza to, że nie ma już potrzeby odbywać podróży samolotem, pociągiem czy samochodem, aby dotrzeć na kolejne ważne spotkanie. Według badania Deloitte, siedem na dziesięć firm przyznało, że obecnie analizuje konieczność odbycia podróży służbowej w oparciu o potencjalne rezultaty, takie jak generowany przychód, biorąc przy tym pod uwagę także związane z nim koszty, emisję oraz ryzyko zdrowotne. Jak zatem firmy mogą sprostać potrzebom podróży służbowych swoich pracowników, jednocześnie unikając gwałtownego wzrostu kosztów? materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Mało kto słuchał radia cyfrowego, a jest jeszcze gorzej. "Brakuje strategii i marketingu"
W 2024 roku tylko 61 tys. Polaków słuchało codziennie radia cyfrowego w technologii DAB+. Rok wcześniej było to niewiele więcej 72 tys. – wynika z danych Radio Track Kantar Polska, które portal Wirtualnemedia.pl otrzymał od jednego z nadawców. Prof. Tadeusz Kowalski z Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji spadek popularności DAB+ łączy z brakiem państwowej strategii cyfryzacji radia i marketingu. więcejNowa wydawczyni w Radiu ZET. Przeszła z Radia 357
Agata Słysz, która właśnie po 3,5 latach pracy pożegnała się z internetowym Radiem 357, zaczyna pracę w Radiu ZET (Eurozet) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W branży mediów dziennikarka pracuje od ponad dwóch dekad. więcejCzłonkowie KRRiT przekroczyli uprawnienia? Jest śledztwo. Chodzi o abonament
Prokuratura nadzoruje śledztwo w sprawie przekroczenia uprawnień przez przewodniczącego i członków KRRiT – przekazał rzecznik Prokuratury Okręgowej w Warszawie prok. Piotr Antoni Skiba. Chodzi m.in. o przesunięcia terminów wpływów z opłat abonamentowych do Radia Wrocław. więcejWPP zarządziło wielki powrót do biur. Sprawdziliśmy, jak pracuje się u ich konkurentów
Od kwietnia pracownicy firm należących do holdingu reklamowego WPP, także w Polsce, będą musieli pracować w biurze przez cztery dni w tygodniu zamiast dotychczasowych dwóch. Ich konkurenci w Polsce pozostaną przy dotychczasowym, dużo elastyczniejszym modelu pracy. Powód? Ten model się sprawdził. Sprawdziliśmy, jak pracuje się m.in. w OMD, Mediahub i Group One. więcejKimberly-Clark wybrał agencje do globalnej obsługi
Firma Kimberly-Clark, do której należą m.in. takie marki, jak Huggies czy Kleenex rozstrzygnęła globalny przegląd kreatywny i mediowy mający na celu konsolidację listy agencji. Zaproszono do niego największe holdingi reklamowe, takie jak m.in. Publici Groupe czy WPP. więcejDwie duże firmy reklamy zewnętrznej poza Mediapanelem
Od jesieni badanie Mediapanel realizowane przez firmę Gemius obejmuje też reklamę zewnętrzną, zarówno nośniki tradycyjne i cyfrowe. Nie biorą w nim jednak udziału dwaj spośród największych graczy na rynku outdoorowym: Ströer Polska i Screen Network Polska. Druga z nich tłumaczy nam dlaczego. więcejAtlas Arena nie zmieni nazwy. Umowa na kolejne pięć lat
Grupa Atlas przedłużyła o kolejne 5 lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej, działającej od 15 lat jako Atlas Arena. Przez ten czas obiekt odwiedziło ponad 9 mln gości, bawiąc się na blisko 1200 wydarzeniach. więcejNowy szef sprzedaży i obsługi klienta w IMM
Maciej Nuckowski został w styczniu dyrektorem działu sprzedaży i obsługi klienta. Ostatnio pracował w startupie ZeroQs. więcejPepco sprzedaje więcej. Ile nowych sklepów w Polsce?
W czwartym kwartale 2024 roku Pepco Group wypracowała 1,93 mld euro przychodów, o 3,1 proc. więcej niż przed rokiem przy stałych kursach walut. Dużo mocniej wzrosła sprzedaż w sieciach Pepco i Dealz, natomiast spadek zanotował Poundland. więcejMarka OPPO ma nowego ambasadora. To piłkarski fenomen
Nowym globalnym ambasadorem OPPO został Lamine Yamal, 17-letni piłkarz, który ma utożsamiać zmianę wizerunkową marki. Na czym ma ona polegać? OPPO wdraża nową strategię komunikacji, koncentrując się na młodych ludziach, ich pasjach i kreatywności. A to wszystko w myśl hasła „Make Your Moment”. więcejKosmetyczny gigant łączy siły z IBM. Tworzy pierwszy model AI
Firma komputerowa IBM i koncern kosmetyczny L’Oréal ogłosiły współpracę, której celem jest wykorzystanie generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) IBM do analizy danych dotyczących receptur kosmetycznych. więcejMetro Świętokrzyska – największa niestandardowa reklama w Polsce w portfolio Braughman Group Media Poland
Skrzyżowanie ul. Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej, przy Centrum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie to miejsce, które przyciąga uwagę nie tylko ze względu na swoje unikalne położenie, ale także ze względu na spektakularny nośnik OOH / Wielki Format, który znajduje się na fasadzie biurowca Central Point. Braughman Group Media Poland, lider na rynku reklamy zewnętrznej, jest odpowiedzialny za realizację kampanii reklamowych na tym nośniku. materiał reklamowy więcejByły premier w nowym programie „Super Expressu”
Bohaterem nowego programu wideo „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) jest były premier i europoseł Leszek Miller. Cykl „Alfabet Millera” z udziałem polityka będzie prowadził Jacek Prusinowski. więcejSądne dni dla TikToka. Czy spodziwana blokada w USA wpłynie na Polskę?
Amerykański rynek szykuje się na scenariusz blokady aplikacji TikTok. Decyzja, która leży w rękach sędziów amerykańskiego Sądu Najwyższego, istotnie wpłynie na biznes reklamowy, influencerów i użytkowników w USA. Najnowsze doniesienia mówią jednak, że ByteDance może odciąć też inne rynki od aplikacji. A co z Polską? Zapytaliśmy ekspertów o to, czy banicja TikToka za oceanem odbije się na naszym rynku marketingowym. więcejPiotr Witwicki i Marcin Fijołek poprowadzą „Polityczny WF” w Interii
Oficjalnie wystartowała kampania prezydencka. A od piątku 17 stycznia w Interii startuje “Polityczny WF”, podcast wideo prowadzony przez redaktora naczelnego portalu Piotra Witwickiego i dziennikarza Polsat News Marcina Fijołka. Obaj odsłonią w nim kulisy krajowej polityki. więcejAI zmienia oblicze branży marketingowej. IAB prezentuje swój raport
Sztuczna inteligencja to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów świata digital. W 2024 roku globalne wydatki na AI miały osiągnąć wartość 900 miliardów dolarów i nadal rosną. Postępująca automatyzacja przekształca zarówno styl interakcji konsumentów z technologią, jak i sposób funkcjonowania przedsiębiorstw, otwierając nowe możliwości biznesowe m.in. przed branżą digital marketingową. więcejTa aplikacja jest nowym hitem. Przenoszą się do niej użytkownicy TikToka w USA
TikTok może za kilka dni zostać zakazany w Stanach Zjednoczonych. Już teraz jego użytkownicy w USA zaczęli poszukiwania alternatywy. Wybór padł na chińską aplikację RedNote, która znalazła się na szczycie najpopularniejszych aplikacji w sklepie AppStore. więcejDokąd zmierzasz Mediapanelu? Kiedyś wyrocznia każdego w branży, dziś jest już inaczej
Badanie Mediapanel jeszcze kilka lat temu było podstawowym narzędziem przy planowaniu kampanii reklamowych. To się jednak zmienia. Nasi rozmówcy z branży marketingu twierdzą, że od dłuższego czasu nie wnosi ono już tak wiele jak dawniej. więcejEuroCert: przez atak hakerski wyciekły dane klientów, kontrahentów i pracowników
Firma EuroCert, która dostarcza usługi m.in. podpisu kwalifikowanego poinformowała w czwartek, że padła ofiarą ataku cyberprzestępców. W jego wyniku wyciekły dane klientów, kontrahentów i pracowników, chodzi o numery PESEL i numery dowodów osobistych. NASK potwierdził PAP, że atak został zgłoszony. więcejUwaga na oszustwo z nieodebranym połączeniem. Ostrzega Urząd Komunikacji Elektronicznej
Oszuści znaleźli perfidny sposób na kradzież pieniędzy od użytkowników telefonów. Puszczają sygnał z zagranicznych numerów objętych wysokimi opłatami. Odruchowe oddzwonienie może nas słono kosztować. więcejPrzejmij kontrolę nad kosztami podróży służbowych
Rosnąca w ostatniej dekadzie dostępność narzędzi do zdalnej i hybrydowej współpracy między zespołami w ostatnich latach sprawiła, że firmy diametralnie zmieniły swoje podejście do podróży służbowych. W praktyce oznacza to, że nie ma już potrzeby odbywać podróży samolotem, pociągiem czy samochodem, aby dotrzeć na kolejne ważne spotkanie. Według badania Deloitte, siedem na dziesięć firm przyznało, że obecnie analizuje konieczność odbycia podróży służbowej w oparciu o potencjalne rezultaty, takie jak generowany przychód, biorąc przy tym pod uwagę także związane z nim koszty, emisję oraz ryzyko zdrowotne. Jak zatem firmy mogą sprostać potrzebom podróży służbowych swoich pracowników, jednocześnie unikając gwałtownego wzrostu kosztów? materiał reklamowy więcejAuchan liderem najniższych cen, najdroższy POLOmarket
W grudniu 2024 roku ceny artykułów codziennego użytku ponownie poszły w górę. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM SFA średnia cena koszyka zakupowego wyniosła więcej niż 300 zł. Auchan, Biedronka, Makro Cash & Carry to pierwsza trójka najtańszych sieci handlowych w Polsce. Stawkę zamyka POLOmarket z koszykiem o wartości 330,34 zł. więcejNowy rzecznik prasowy w Expander Polska
Do zespołu Expander Polska, firmy pośrednictwa finansowego dołączył Maciej Kikta. Objął stanowisko rzecznika prasowego. więcejZagłębie Sosnowiec ma nową rzeczniczkę. Pracowała w Koronie Kielce i Górniku Zabrze
Klub piłkarski Zagłębie Sosnowiec ma nową rzeczniczkę prasową Magdalenę Wróbel. Zastąpiła w tej roli Piotra Porębskiego. więcejKrzysztof Stanowski na prezydenta? Rusza ze zbiórką podpisów
Szef Kanału Zero Krzysztof Stanowski podtrzymuje swój plan startu w wyborach na prezydenta Polski. Jako kandydat na razie musi zebrać minimum 100 tys. podpisów poparcia. więcejMarka bonprix klientem Big Picture
Marka odzieżowa bonprix po wygranym przetargu nawiązała współpracę z agencją Big Picture. Odpowiada za działania z zakresu media relations oraz influencer marketingu, a także projektów specjalnych. więcejAI zmienia oblicze branży marketingowej. IAB prezentuje swój raport
Sztuczna inteligencja to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów świata digital. W 2024 roku globalne wydatki na AI miały osiągnąć wartość 900 miliardów dolarów i nadal rosną. Postępująca automatyzacja przekształca zarówno styl interakcji konsumentów z technologią, jak i sposób funkcjonowania przedsiębiorstw, otwierając nowe możliwości biznesowe m.in. przed branżą digital marketingową. więcejProducent gier mobilnych zwalnia. W Polsce co piątego pracownika
Grupa Huuuge porozumiała się z pracownikami co do warunków zwolnień grupowych. Jej polska spółka zależna Huuuge Games pożegna się z 21 proc. zatrudnionych osób. więcejEuroCert: przez atak hakerski wyciekły dane klientów, kontrahentów i pracowników
Firma EuroCert, która dostarcza usługi m.in. podpisu kwalifikowanego poinformowała w czwartek, że padła ofiarą ataku cyberprzestępców. W jego wyniku wyciekły dane klientów, kontrahentów i pracowników, chodzi o numery PESEL i numery dowodów osobistych. NASK potwierdził PAP, że atak został zgłoszony. więcejUwaga na oszustwo z nieodebranym połączeniem. Ostrzega Urząd Komunikacji Elektronicznej
Oszuści znaleźli perfidny sposób na kradzież pieniędzy od użytkowników telefonów. Puszczają sygnał z zagranicznych numerów objętych wysokimi opłatami. Odruchowe oddzwonienie może nas słono kosztować. więcejKosmetyczny gigant łączy siły z IBM. Tworzy pierwszy model AI
Firma komputerowa IBM i koncern kosmetyczny L’Oréal ogłosiły współpracę, której celem jest wykorzystanie generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) IBM do analizy danych dotyczących receptur kosmetycznych. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas:redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj