Dziennikarze szczerze o tym jak się pracuje w TVP. „Goście z Polsat i TVN mówili, że jest u nas wypas”
Po roku od zmian w Telewizji Polskiej jej dziennikarze twierdzą, że można tu wygodnie pracować, a znajomi z TVN i Polsatu im zazdroszczą. Na początku nic na to nie wskazywało. O to, jak obecnie pracuje się w telewizji publicznej, opowiedziało nam kilkoro prezenterów i reporterów. więcejRepublika z nowym pomysłem na przyciągnięcie widzów. "Konieczny ruch biznesowy"
Telewizja Republika, dotąd skupiająca się na informacjach i publicystyce, zapowiada szersze otwarcie na tematykę sportową - miałaby się ona pojawić się w nowym kanale nadawcy. Plany są ambitne, ale czy realistyczne? Analizujemy, jakie wydarzenia sportowe stacja miałaby szansę pokazywać. więcejUOKiK sprawdza zmianę na Facebooku dla wydawców. Nowe informacje
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów od kilku miesięcy sprawdza, czy Meta zmniejszając z dnia na dzień widoczność linków w wpisach wydawców, nie naruszyła przepisów antymonopolowych. Mamy nowe informacje w tej sprawie. więcejGigant reklamowy rusza z nową agencją w Polsce
Holding reklamowy Omnicom, do którego w Polsce należą takie agencje, jak DDB Warszawa, BBDO czy OMD otworzył w Polsce nową agencję - Hearst & Science. Na jej czele stanęła Agnieszka Stelmaszczyk, do niedawna związana z agencją Feno. więcejTyle osób słuchało radia w zeszłym roku w Polsce. Są wyniki
Z danych Radio Track za rok 2024 wynika, że każdego dnia radia słuchało w Polsce blisko 19 mln osób, a co najmniej raz w tygodniu - około 24,5 mln. Gdzie najczęściej słuchamy radia i w jaki sposób? więcejDziennikarze szczerze o tym jak się pracuje w TVP. „Goście z Polsat i TVN mówili, że jest u nas wypas”
Po roku od zmian w Telewizji Polskiej jej dziennikarze twierdzą, że można tu wygodnie pracować, a znajomi z TVN i Polsatu im zazdroszczą. Na początku nic na to nie wskazywało. O to, jak obecnie pracuje się w telewizji publicznej, opowiedziało nam kilkoro prezenterów i reporterów. więcejRepublika z nowym pomysłem na przyciągnięcie widzów. "Konieczny ruch biznesowy"
Telewizja Republika, dotąd skupiająca się na informacjach i publicystyce, zapowiada szersze otwarcie na tematykę sportową - miałaby się ona pojawić się w nowym kanale nadawcy. Plany są ambitne, ale czy realistyczne? Analizujemy, jakie wydarzenia sportowe stacja miałaby szansę pokazywać. więcejKluczowa menadżerka odchodzi z Canal+ Polska
Beata Ryczkowska, dyrektorka do spraw produkcji oryginalnych i koprodukcji odchodzi z Canal+ Polska. – Podjęła decyzję o zakończeniu współpracy z Canal+ Polska i będzie pełnić swoje obowiązki do końca marca tego roku – informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy nadawcy. więcejNadawca 17 kanałów zmienia strukturę zarządzania. W planach nowe stacje
Karol Warda, wiceprezes Grupy MWE Networks, został członkiem zarządu spółek MWE Media, MWE Teleport, MWE Music i MWE Radio. Grupa w przesłanym Wirtualnemedia.pl komunikacie zapowiada uruchomienie nowych kanałów telewizyjnych, rozgłośni radiowych i platform internetowych. więcejKRRiT dała „zielone światło” nowej stacji publicystycznej
Spółka Iluminacja Nowa wpisała do rejestru stacji internetowych Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji kanał Publicystyka.tv. Jego twórca Piotr Barełkowski informuje Wirtualnemedia.pl, że docelowo wystąpi o koncesję dla tego projektu. Spółka Telewizja Media Narodowe, na którego bazie zaczął on działalność, jest w trakcie likwidacji. więcejKoniec zdjęć do trzeciego sezonu „Krew z krwi”. Kiedy premiera w TVP?
Telewizja Polska zakończyła zdjęcia do trzeciego sezonu serialu „Krew z krwi”. Wiosną tego roku widzowie TVP ponownie śledzić będą losy rodziny Carmen (w tej roli Agata Kulesza), która uwikłana w świat mafijny, bezskutecznie próbuje się z niego wyrwać. Nowe odcinki wyreżyserował Michał Rogalski. więcej"The Voice Senior" hitem TVP2. Ale widownia stopniała
Średnio 1,42 mln widzów ogląda w TVP2 szóstą edycję „The Voice Senior” – wynika z danych Nielsena. To mniej niż w ubiegłym roku, kiedy średnia oglądalność muzycznego show po trzech tygodniach wynosiła ok. 1,7 mln odbiorców. więcejKanał Golf Zone z hokejem na trawie. Zmieni nazwę?
W sobotę i niedzielę kanał Golf Zone pokaże transmisje z Halowych Mistrzostw w hokeju na trawie. Grupa MWE Networks zapewnia, że nie planuje zmiany nazwy stacji. – Golf Zone to największa stacja golfowa w Polsce. Żadnych zmian – golf to nasz kręgosłup, nasza misja – mówi Wirtualnemedia.pl Karol Warda, wiceszef firmy. więcejIlu widzów ma nowy program Magdy Gessler? Hitem odcinek z Kaczorowską
Średnio 631 tys. widzów ogląda nowy program Magdy Gessler w TVN - wynika z danych Nielsena. Stacja w porze emisji programu „Magda gotuje Internet” jest liderem rynku w grupie komercyjnej. więcejStacja biznesowa kończy emisję satelitarną. Informuje o tym Canal+
Canal+ Polska rozsyła do abonentów z kanałem Biznes24 w ofercie informację, że stacja ta będzie dostępna drogą satelitarną wyłącznie do końca lutego. Później odbiór będzie możliwy na dekoderach podłączonych do internetu i przez serwis streamingowy Canal+. więcej„Królowie” od miesiąca na antenie. Ilu widzów ma nowość TVP1?
Serial „Królowie” jest na antenie telewizyjnej Jedynki już od miesiąca. Z powodu przerwy świąteczno-noworoczenej nadano jednak tylko osiem odcinków. Oglądało je średnio 950 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. więcejByła gwiazda TVP prowadzi nowy klon "Teleexpressu"
Jako prowadząca „Tele-Ekspress wPolsce24” zadebiutowała Marta Piasecka. Ze stacją jest związana od połowy 2024 roku, wcześniej kilka lat pracowała w Telewizji Polskiej, gdzie m.in. prowadziła „Teleexpress”. więcejDarmowa transmisja spotkania Ligi Mistrzów. Gdzie ją obejrzeć?
We wtorek 21 stycznia o godz. 21:00 Canal+ Sport pokaże na swoim kanale youtubowym mecz piłkarskiej Ligi Mistrzów Atletico Madryt - Bayer Leverkusen. Spotkanie będzie można obejrzeć bez opłat. Mecz skomentują Adam Marchliński i Michał Trela. więcejNadchodzi serial „Przesmyk”. Platforma Max ujawniła zwiastun thrillera szpiegowskiego
„Przesmyk” to serial szpiegowski, który na platformie Max zadebiutuje 31 stycznia. Za reżyserię odpowiada Jan P. Matuszyński, a w główną rolę wcieli się Lena Góra. Całość liczy sześć odcinków. więcejPrzejmij kontrolę nad kosztami podróży służbowych
Rosnąca w ostatniej dekadzie dostępność narzędzi do zdalnej i hybrydowej współpracy między zespołami w ostatnich latach sprawiła, że firmy diametralnie zmieniły swoje podejście do podróży służbowych. W praktyce oznacza to, że nie ma już potrzeby odbywać podróży samolotem, pociągiem czy samochodem, aby dotrzeć na kolejne ważne spotkanie. Według badania Deloitte, siedem na dziesięć firm przyznało, że obecnie analizuje konieczność odbycia podróży służbowej w oparciu o potencjalne rezultaty, takie jak generowany przychód, biorąc przy tym pod uwagę także związane z nim koszty, emisję oraz ryzyko zdrowotne. Jak zatem firmy mogą sprostać potrzebom podróży służbowych swoich pracowników, jednocześnie unikając gwałtownego wzrostu kosztów? materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Tyle osób słuchało radia w zeszłym roku w Polsce. Są wyniki
Z danych Radio Track za rok 2024 wynika, że każdego dnia radia słuchało w Polsce blisko 19 mln osób, a co najmniej raz w tygodniu - około 24,5 mln. Gdzie najczęściej słuchamy radia i w jaki sposób? więcej„Myśliwiecka 3/5/7” znów w Trójce. Z dwójką gospodarzy
Na antenie radiowej Trójki pojawiła się audycja „Tu Myśliwiecka 3/5/7”, której gospodarzami będą na zmianę wicedyrektor rozgłośni Michał Nogaś oraz szefowa redakcji słowa Katarzyna Borowiecka. więcejGigant reklamowy rusza z nową agencją w Polsce
Holding reklamowy Omnicom, do którego w Polsce należą takie agencje, jak DDB Warszawa, BBDO czy OMD otworzył w Polsce nową agencję - Hearst & Science. Na jej czele stanęła Agnieszka Stelmaszczyk, do niedawna związana z agencją Feno. więcejCut the Mustard z business directorem. To były dyrektor zarządzający konkurenta
Jan Zagrodzki dołącza do agencji Cut The Mustard na stanowisko business directora. więcejPZU chce wybrać trzy agencje reklamowe do współpracy
PZU szykuje się do przetargu na obsługę reklamową, w którym wybierze do współpracy trzy agencje. Umowy z obecnymi wygasają w styczniu 2026 roku. więcejLinkedIn na boisku. Platforma reklamuje się podczas mistrzostw świata
Podczas piątkowego meczu piłki ręcznej z udziałem polskiej drużyny na płycie boiska wyświetlała się reklama serwisu LinkedIn. Był to efekt tego, że serwis ten został oficjalnym partnerem mistrzostw świata mężczyzn i obiet 2025 w piłce ręcznej. więcejCastorama zmienia dom mediowy
Castorama Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Wybrała w nim agencję MediaHub, która przez najbliższe trzy lata będzie odpowiedzialna za planowanie strategii mediowej oraz zakup mediów dla marki. więcejSeniorzy wykreowani w AI w kampanii o dyskryminacji
Fundacja Projekt Starsi rozpoczęła kampanię przeciw dyskryminacji ze względu na wiek. Bohaterami kampanii są seniorzy stworzeni przez sztuczną inteligencję. Fundacja przekonuje, że w odróżnieniu od sztucznej inteligencji, bliscy, sąsiedzi, przyjaciele i pracodawcy osób starszych mogą sprawić, że wolni od dyskryminacji seniorzy będą istnieli naprawdę. więcejMetro Świętokrzyska – największa niestandardowa reklama w Polsce w portfolio Braughman Group Media Poland
Skrzyżowanie ul. Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej, przy Centrum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie to miejsce, które przyciąga uwagę nie tylko ze względu na swoje unikalne położenie, ale także ze względu na spektakularny nośnik OOH / Wielki Format, który znajduje się na fasadzie biurowca Central Point. Braughman Group Media Poland, lider na rynku reklamy zewnętrznej, jest odpowiedzialny za realizację kampanii reklamowych na tym nośniku. materiał reklamowy więcejNowy menedżer nadzoruje firmę outdoorową Agory
Do rady nadzorczej AMS, spółki zależnej Agory zajmującej się reklamą out-of-home, został powołany Zbigniew Bąk. To były wiceprezes Agory, a od ponad dwóch lat członek zarządu Eurozetu. więcejSkąd w Polsce problem z subskrypcjami mediów? „Wydawcy za mało wiedzą o potrzebach czytelników”
- Wydawcy wciąż za mało wiedzą o tym, jakie są dziś potrzeby czytelników, za jakie treści byliby gotowi uiszczać pieniądze - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl ekspert Paweł Nowacki. Opowiada o wyzwaniach stojących przed wydawcami i jak wypadamy na tle innych krajów. więcejArtur Birnbaum odejdzie z zarządu Gazety.pl. Ma nowe zadania w Agorze
Z początkiem lutego Artur Birnbaum obejmie stanowisko chief data and digital strategy officer w Agorze. W związku z tym przestanie pełnić funkcję członka zarządu spółki Gazeta.pl. więcejUOKiK sprawdza zmianę na Facebooku dla wydawców. Nowe informacje
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów od kilku miesięcy sprawdza, czy Meta zmniejszając z dnia na dzień widoczność linków w wpisach wydawców, nie naruszyła przepisów antymonopolowych. Mamy nowe informacje w tej sprawie. więcejKto rządzi w technologiach? Niezależny serwis wyżej od witryn dużych portali
Wśród serwisów o tematyce technologicznej i naukowej liderem zasięgowym pozostaje Telepolis, natomiast na dłużej przyciągają internautów sekcje o technologiach Interii i WP oraz Komputerswiat.pl. Sporo zmalała odwiedzalność Chip.pl. więcejZmiany w Burda Media Polska. Firma ma szefową HR
Renata Wilczyńska, dotychczasowa interim HR team leader w Burda Media Polska, awansowała, obejmując nowo powstałe stanowisko head of people & culture. więcejLinkedIn na boisku. Platforma reklamuje się podczas mistrzostw świata
Podczas piątkowego meczu piłki ręcznej z udziałem polskiej drużyny na płycie boiska wyświetlała się reklama serwisu LinkedIn. Był to efekt tego, że serwis ten został oficjalnym partnerem mistrzostw świata mężczyzn i obiet 2025 w piłce ręcznej. więcejSkąd w Polsce problem z subskrypcjami mediów? „Wydawcy za mało wiedzą o potrzebach czytelników”
- Wydawcy wciąż za mało wiedzą o tym, jakie są dziś potrzeby czytelników, za jakie treści byliby gotowi uiszczać pieniądze - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl ekspert Paweł Nowacki. Opowiada o wyzwaniach stojących przed wydawcami i jak wypadamy na tle innych krajów. więcejKrzysztof Stanowski po wywiadzie z Walusiem: runął mit. Aktywista zawiadamia prokuraturę
Po wywiadzie w Kanale Zero z Januszem Walusiem, skazanym za morderstwo lidera partii komunistycznej w RPA, aktywista Bart Staszewski zapowiedział złożenie zawiadomienia do prokuratury. – Okazało się, że rozmawiać można i nawet warto, bo można człowieka lepiej poznać, chociażby ze złej strony. Cenzorzy połknęli języki – skomentował Krzysztof Stanowski. więcejOnet rusza z platformą dla lekarzy. Będą w niej webinary i talk show
Dostęp do materiałów edukacyjnych, ale i talk show z udziałem lekarzy znajdą na nowej platformie MedonetPRO jej użytkownicy. Jak zapowiada Ringier Axel Springer Polska, celem nowego projektu adresowanego do medyków jest m.in. poprawa komunikacji z pacjentami i walka z wypaleniem zawodowym. więcejArtur Birnbaum odejdzie z zarządu Gazety.pl. Ma nowe zadania w Agorze
Z początkiem lutego Artur Birnbaum obejmie stanowisko chief data and digital strategy officer w Agorze. W związku z tym przestanie pełnić funkcję członka zarządu spółki Gazeta.pl. więcejLokalne i branżowe rozgłośnie w ofercie IMM. 96 nowych stacji w bazie
O stacje lokalne i tematyczne rozszerzyła się oferta Instytutu Monitorowania Mediów. Firma zajmująca się analizą medialnego wizerunku marek ma już w swojej bazie ponad 300 stacji radiowych. więcejIberion stawia na formaty rolnicze. "Nisza na rynku"
Na kanale serwisu internetowego RolnikInfo (Iberion) na Youtube pojawiły się dwa nowe formaty: “RolnikInfo News” oraz “Pole widzenia”. - Tematyka rolnicza to nisza na rynku wydawniczym online - przekonuje wydawca. więcejPopularny serial wraca do telewizji. Oto zwiastun „W garniturach: Los Angeles”
Serial „W garniturach” dzięki obecności na platformie Netflix zyskał nowe grono fanów, a w 2023 odnotował najwyższy wynik oglądalności w historii badania Nielsena obejmującego platformy streamingowe. Stacja NBC korzystając z popularności tego dramatu prawniczego, zdecydowała się zamówić spin-off serialu. Teraz udostępniła nowy zwiastun. więcejMeta, X i TikTok zaostrzają walkę z mową nienawiści. Zgodziły się nowe unijne zasady
Największe platformy cyfrowe takie jak Facebook, TikTok czy X zaostrzają walkę z mową nienawiści na terenie UE. Właściciele platform społecznościowych przyjęli nowelizację unijnego prawa w tym zakresie, zobowiązując się m.in. do reagowania na większość zgłoszeń w ciągu 24 godzin. więcejPrzejmij kontrolę nad kosztami podróży służbowych
Rosnąca w ostatniej dekadzie dostępność narzędzi do zdalnej i hybrydowej współpracy między zespołami w ostatnich latach sprawiła, że firmy diametralnie zmieniły swoje podejście do podróży służbowych. W praktyce oznacza to, że nie ma już potrzeby odbywać podróży samolotem, pociągiem czy samochodem, aby dotrzeć na kolejne ważne spotkanie. Według badania Deloitte, siedem na dziesięć firm przyznało, że obecnie analizuje konieczność odbycia podróży służbowej w oparciu o potencjalne rezultaty, takie jak generowany przychód, biorąc przy tym pod uwagę także związane z nim koszty, emisję oraz ryzyko zdrowotne. Jak zatem firmy mogą sprostać potrzebom podróży służbowych swoich pracowników, jednocześnie unikając gwałtownego wzrostu kosztów? materiał reklamowy więcejAhava PR odpowiada za komunikację kampanii “Porozmawiajmy szczerze o otyłości”
Novo Nordisk Pharma przedłuża współpracę z agencją Ahava PR w ramach obsługi PR nadchodzącej edycji kampanii "Porozmawiajmy szczerze o otyłości". więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas:redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj