Daj mi dobrego handlowca, a cię ozłocę. Dlaczego tak trudno znaleźć dziś "accounta"?
Szefowie działów sprzedaży reklam w mediach mówią wprost, że dziś znalezienie i zatrudnienie dobrego i skutecznego handlowca jest sporym problemem. Ci z największym doświadczeniem rzadko zmieniają pracodawców, a tylko doświadczony sprzedawca jest w stanie zacząć szybko przynosić do firmy realne pieniądze. więcejTOP20 kanałów o sporcie na YouTube. Jeden dziennikarz lepszy od dużych mediów
Kanał Sportowy prowadzi w zestawieniu TOP20 kanałów o tematyce sportowej na YouTube w naszym kraju. W czołówce znajdziemy także m.in. kanały największych stacji telewizyjnych, jak i należące do pojedynczych dziennikarzy, jak choćby Tomasza Ćwiąkały. więcejTrwa konkurs Wirtuale. W jakich kategoriach można się zgłosić?
Zapraszamy do zgłaszania się do konkursu Wirtuale. To nowa branżowa nagroda dla najlepszych mediów i ludzi mediów w Polsce, którą organizujemy jako WirtualneMedia.pl, największy serwis o mediach w kraju. Wręczymy je w 12 różnych kategoriach, które odzwierciedlają różnorodność i złożoność współczesnego świata mediów. więcejStanowski sprzedaje portal. Koniec współpracy z Orlenem i Lotto
Portal Weszło najprawdopodobniej zostanie sprzedany przez Krzysztofa Stanowskiego, a część osób z redakcji może stracić pracę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z serwisem zakończyły współpracę państwowe spółki Orlen i Totalizator Sportowy. więcejSpore zmiany w „Familiadzie”. Znika kultowa tablica, wraca publiczność
W marcu na antenie TVP2 pojawią się premierowe odcinki „Familiady”. Tym razem teleturniej wróci po zimowej przerwie w nowej odsłonie – zniknie kultowa tablica, a w studiu znów pojawi się publiczność. Co jeszcze zmieni się w nowym sezonie kultowego teleturnieju Dwójki? więcejSpore zmiany w „Familiadzie”. Znika kultowa tablica, wraca publiczność
W marcu na antenie TVP2 pojawią się premierowe odcinki „Familiady”. Tym razem teleturniej wróci po zimowej przerwie w nowej odsłonie – zniknie kultowa tablica, a w studiu znów pojawi się publiczność. Co jeszcze zmieni się w nowym sezonie kultowego teleturnieju Dwójki? więcejMożna już kupować spoty wyborcze w stacjach TVN. Ile kosztują?
Biuro reklamy TVN Media podało ceny reklam wyborczych na luty. Kandydaci na prezydenta mogą reklamować się na antenach TVN, TVN7, TVN24 i TVN24 Bis. więcejGwiazda TVP żąda przeprosin od Morawieckiego. „Nienawistne ataki”
Dziennikarka Telewizji Polskiej Justyna Dobrosz-Oracz zdecydowała się na oficjalne wezwanie do przeprosin przez byłego premiera Mateusza Morawieckiego za sugestie, jakoby miała kontakty z rosyjskim szpiegiem Pawłem Rubcowem, który kilka lat dział na terenie Polski. więcejZygmunt Solorz kontra dzieci. Kto przekona sąd w Lichtensteinie?
Rusza kolejna odsłona sporu sądowego Zygmunta Solorza z trójką dzieci o sukcesję w jego imperium biznesowym. Sprawą zajmuje się sąd w Liechtensteinie. więcej„Dzień Dobry TVN” wciąż liderem śniadaniówek. „Pytanie na śniadanie” ma więcej widzów niż w grudniu
W styczniu najchętniej oglądanym programem śniadaniowym ponownie było „Dzień Dobry TVN”, wyprzedzając drugie w zestawieniu „Pytanie na śniadanie”. “DD TVN" zyskało widzów w skali roku, a “Pytanie” ich straciło. W porównaniu do grudnia to program TVN tracił, a magazyn TVP2 zyskiwał. Podium zamyka emitowany od jesieni „Halo tu Polsat”. więcejKolejne rozstanie z Telewizją Polską. Przez lata prowadził programy w TVP Info
Z Telewizją Polską po wielu latach współpracy rozstał się Jacek Cholewiński. W ostatnich latach prowadził „W akcji” na antenie TVP Info, zaś wcześniej był gospodarzem innych programów informacyjnych i publicystycznych. więcejWłaściciel TVN rozszerza obecność na Bliskim Wschodzie
Amerykańska stacja informacyjna CNN, wchodząca w skład Warner Bros. Discovery, właściciela TVN, otwiera nowy oddział w Katarze. Media City Qatar CNN ma zostać uruchomiona w drugiej połowie tego roku. więcejPracowała w Gazeta.pl i naTemat.pl. Teraz jest korespondentką TVP w Brukseli
Anna Węglarczyk została kolejną korespondentką Telewizji Polskiej w Brukseli. Wcześniej pracowała m.in. w naTemat.pl oraz TOK FM. więcejRTV EURO AGD GAME ZONE – odpowiedź na oczekiwania współczesnych graczy
Marki muszą dziś wykazać się wyjątkową kreatywnością, aby przyciągnąć uwagę i zdobyć lojalność graczy – jednej z najbardziej wymagających grup konsumentów. W odpowiedzi na te wyzwania powstała RTV EURO AGD GAME ZONE, platforma, która łączy najlepsze oferty sprzętu gamingowego z angażującymi treściami. Dzięki regularnej aktywizacji graczy na najważniejszych wydarzeniach gamingowych, GAME ZONE stała się kompleksowym ekosystemem, który stale rozwija się, by spełniać potrzeby tej dynamicznej społeczności. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Monika Borzym znika z radiowej Trójki. Nowa audycja na antenie
Z końcem stycznia Monika Borzym zakończyła współpracę z radiową Trójką. – Teraz będzie mnie można spotkać głównie na koncertach - zdradziła artystka, żegnając się ze słuchaczami. Jak dowiedział się portal Wirtualnemdia.pl, audycję “Przyjemność po mojej stronie” zastąpi program “Ludzie w ubraniach” Karoliny Sulej. więcejŚwirski przed Trybunałem Stanu? Zeznawały członkinie KRRiT
W Sejmie trwa rozpatrywanie wniosku posłów Koalicji Obywatelskiej o postawienie szefa Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Macieja Świrskiego przed Trybunałem Stanu. We wtorek odbyło się m.in. przesłuchanie w tej sprawie trójki członkiń obecnego składu KRRiT. więcejJedenaście nominacji do Nagrody Woyciechowskiego 2024
Jedenaście materiałów dziennikarskich otrzymało nominacje do głównej kategorii Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego za rok 2024. Po trzy nominacje przyznano w kategoriach „Autor internetowy” oraz „Dziennikarz dla planety”. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas jubileuszowej 20. gali konkursu, która odbędzie się 26 lutego. więcejW reklamie zarobisz dobrze... ale nie w tych zawodach. Dane mówią same za siebie
Przez ostatnie 10 lat stawka cennikowa dla account managera wzrosła o 16,5 proc. a dla copywritera o 10 proc. W porównywalnym czasie średnie wynagrodzenie brutto w gospodarce narodowej wzrosło o 89,12 proc. więcejKampania polskiej prezydencji w UE w "Super Expressie” i Esce. Zlecenie bez przetargu
Kampania informacyjno-promocyjna dotycząca polskiej prezydencji w Radzie UE w pierwszej połowie br. będzie realizowana w mediach należących do Time (Grupa ZPR Media) - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. więcejTeads z nowym właścicielem. Powołano wspólne władze
Koncern Outbrain sfinalizował przejęcie platformy omnichannelowej Teads. Członkowie jej zarządu wchodzą do władz nowego właściciela, a synergie z fuzji już za ub.r. są szacowane na 65–75 mln dolarów. więcejPaulina Przetacka business directorem w Value Media
W lutym do zespołu Value Media (Group One) jako business director dołączyła Paulina Przetacka, która będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Grupą CCC (CCC, Modivo, e-obuwie, HalfPrice) i TVP oraz pracę dedykowanych zespołów współpracujących z klientami w zakresie rekomendacji biznesowych, kompleksowej obsługi mediowej oraz realizacji strategii marketingowych. więcejPermen w nowej kampanii „niestandardowo o męskich problemach”
Firma Stada wystartowała z kampanią dla leku na erekcję Permen Med Forte. więcejPPG Deco Polska z nową szefową marketingu
Magdalena Siemiaszko objęła funkcję head of marketing AC Poland w PPG Deco Polska. W firmie pracuje od 15 lat. więcejWzmocnienia Sport Evolution. Dołącza były dziennikarz Polsatu
Do agencji marketingu sportowego Sport Evolution dołączyli ostatnio m.in. były dziennikarz Polsatu Maciej Stroiński czy kolarz Marek Rutkiewicz. więcejBoiron wraca z kampanią flagowego produktu
Z początkiem lutego Boiron, francuski producent i dystrybutor homeopatycznych produktów leczniczych, rozpoczął kampanię promującą Oscillococcinum. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network). więcejKim jest Elon Musk w Białym Domu? Bez statusu specjalnego pracownika państwowego
Rzeczniczka Białego Domu wyjaśniła w poniedziałek, że Elon Musk ma status specjalnego pracownika państwowego, który zwykle przyznaje się zewnętrznym doradcom wykonującym pracę przez mniej niż 130 dni w roku. Jego rolą ma być "eliminacja oszustw, marnotrawstwa i nadużyć" w administracji federalnej. więcejFormUp świętuje 10-lecie i prezentuje nową strategię rozwoju
FormUp, agencja digital marketingu, świętuje w tym roku 10 lat obecności na rynku, jednocześnie wprowadzając znaczące zmiany w strategii i pozycjonowaniu marki. Nowe hasło "Digital 360. Data & Sales Driven" odzwierciedla ewolucję firmy w kierunku kompleksowej agencji digital 360, przy jednoczesnym zachowaniu swojego kluczowego wyróżnika – działań opartych na danych i zorientowanych na wzrost sprzedaży. materiał reklamowy więcejPolska Press wycofała się z systemu premiowego. Co czeka dziennikarzy?
Polska Press w zeszłym roku zrezygnowała z systemu premiowego „Orły”. Teraz o premiach mają decydować wewnętrznie poszczególne redakcje należące do Grupy. - W jednej znajdą się pieniądze na premie, w innej nie - ocenia pracownik. więcejDaj mi dobrego handlowca, a cię ozłocę. Dlaczego tak trudno znaleźć dziś "accounta"?
Szefowie działów sprzedaży reklam w mediach mówią wprost, że dziś znalezienie i zatrudnienie dobrego i skutecznego handlowca jest sporym problemem. Ci z największym doświadczeniem rzadko zmieniają pracodawców, a tylko doświadczony sprzedawca jest w stanie zacząć szybko przynosić do firmy realne pieniądze. więcejTOP20 kanałów o sporcie na YouTube. Jeden dziennikarz lepszy od dużych mediów
Kanał Sportowy prowadzi w zestawieniu TOP20 kanałów o tematyce sportowej na YouTube w naszym kraju. W czołówce znajdziemy także m.in. kanały największych stacji telewizyjnych, jak i należące do pojedynczych dziennikarzy, jak choćby Tomasza Ćwiąkały. więcejTrwa konkurs Wirtuale. W jakich kategoriach można się zgłosić?
Zapraszamy do zgłaszania się do konkursu Wirtuale. To nowa branżowa nagroda dla najlepszych mediów i ludzi mediów w Polsce, którą organizujemy jako WirtualneMedia.pl, największy serwis o mediach w kraju. Wręczymy je w 12 różnych kategoriach, które odzwierciedlają różnorodność i złożoność współczesnego świata mediów. więcejStanowski sprzedaje portal. Koniec współpracy z Orlenem i Lotto
Portal Weszło najprawdopodobniej zostanie sprzedany przez Krzysztofa Stanowskiego, a część osób z redakcji może stracić pracę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z serwisem zakończyły współpracę państwowe spółki Orlen i Totalizator Sportowy. więcejKto reklamuje się w Polsce na Facebooku i Instagramie? Na czele chiński gigant e-commerce
W minionym roku reklamodawcą, który wyemitował najwięcej reklam w ekosystemie Meta było Temu Poland - wynika z analizy Sotrendera. Najbardziej zasięgową reklamą okazał się internet światłowodowy od Plusa. Z kolei najbardziej rozchwytywaną grupą docelową były osoby w wieku 25-34 lat – kierowano do nich niemal 30 proc. komunikatów reklamowych. więcejGoogle coraz bardziej w chmurze. 10 proc. więcej z reklam
Alphabet w czwartym kwartale 2024 roku zwiększył przychody o prawie 12 proc., chociaż te z reklam wzrosły nieco słabiej. Za to segment Google Cloud poszedł w górę o 30 proc. więcejLegimi znów się zadłuży. Kusi wysokimi odsetkami
Oferująca e-booki i audiobooki spółka Legimi chce pozyskać do 8 mln zł ze sprzedaży dwuletnich obligacji. Pod koniec 2024 roku, po zamieszaniu wokół warunków współpracy ze znaczącą częścią wydawców, firma zanotowała pierwszą stratę netto od kilku lat. więcejInPost sprawdza prawo jazdy codziennie. Paru kurierów już nie pojeździ
Dzięki współpracy z resortem cyfryzacji InPost zaczyna codziennie ważność prawa jazdy jego kurierów i kierowców ciężarówek. Na początek negatywnie zweryfikowanych zostało sześciu pracowników z 11 tys. więcejLegimi słono zapłaciło wydawcom. Największa strata od lat
Oferująca e-booki i audiobooki spółka Legimi mocno odczuła w wymiarze finansowym podwyżkę abonamentu i spór z częścią wydawców co do rozliczeń. W czwartym kwartale 2024 roku przy dużo słabszym wzroście przychodów niż poprzednio miała ponad 4 mln zł straty. Mimo to kurs akcji spółki urósł po publikacji tych wyników. więcejSnapchat z nową ofertą subskrypcji bez reklam
Snapchat rozszerzył ofertę subskrypcji, wprowadzając Snapchat+ Platinum. To plan premium, który pozwala użytkownikom usuwać sponsorowane snapy, reklamy Story i reklamy Lens za wyższą miesięczną opłatą. Jednak niektóre elementy reklamowe — takie jak sponsorowane miejsca i odpowiedzi My AI — pozostaną widoczne dla użytkowników. więcejDobry rok dla Spotify. Więcej użytkowników, wyższy zysk
Na koniec czwartego kwartału 2024 roku platforma streamingu audio Spotify pierwszy raz w historii osiągnęła pełny rok rentowności. Całkowite przychody wzrosły o 16 proc. rok do roku do 4,2 mld euro, a przychód operacyjny wzrósł do rekordowych 477 mln euro. więcejNowa deklaracja Trumpa ws. TikToka. Powstanie państwowy fundusz?
Prezydent USA Donald Trump zasugerował, że chińska aplikacja TikTok w Stanach mogłaby zostać przejęta przez nowy państwowy fundusz majątkowy lub "partnerstwo z bardzo zamożnymi ludźmi". więcejNowy szef strategiczny agencji content marketingowej Wirtualnej Polski. Przeszedł z Burdy
W WP brand studio, wewnętrznej agencji content marketingowa Wirtualnej Polski, funkcję dyrektora strategicznego objął Michał Wojak. Poprzednio pracował w Burda Media Polska. więcejAI i internet rzeczy rewolucjonizują przemysł. Co przynosi czwarta rewolucja?
Zrównoważony rozwój, szybko zmieniający się popyt, duże wymagania co do jakości produktów i zużycia zasobów – to tylko niektóre z wyzwań, przed którymi stoją dziś firmy z sektora przemysłowego. Rozwiązanie związanych z nimi problemów wymaga perfekcyjnego planowania wszystkich procesów produkcyjnych i jak największej automatyzacji pracy zakładu. Właśnie na tych aspektach koncentruje się przemysł 4.0. materiał reklamowy więcejBioderma dołącza do klientów Platinium Cast
Do grona klientów agencji Platinium Cast dołączyła Bioderma, marka należąca do francuskiej firmy Naos. Współpraca jest efektem wygranego przetargu. więcejWarsaw/Creatives z obsługą Answear.com
Multibrandowy sklep internetowy Answear.com rozpoczyna współpracę z agencją Warsaw/Creatives. Start wspólnych działań zaplanowano na luty 2025 roku. Zakres obsługi obejmie PR i media relations. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas:redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj