"W powrotach do biur chodzi o poczucie władzy". Szefowie mówią "nie" pracy zdalnej
Choć ostatnie lata to boom na pracę spoza biura, te czasy powoli się kończą. Coraz więcej firm decyduje się na przywracanie pracy stacjonarnej. Pracownicy różnie na to reagują. – Problem nie leży moim zdaniem w samym powrocie do biura, ale w sposobie, w jaki ta decyzja jest podejmowana i komunikowana – ocenia Paweł Józefiak, e-commerce manager z Macmillan Education. więcejTOP 10 reklamodawców poza internetem. McDonald’s i Play wypadły z czołówki
W 2024 roku zmienił się nieco układ sił wśród największych reklamodawców mediów tradycyjnych. Z czołówki wypadły McDonald’s Polska i P4, a trafiły do niej: sieć drogerii Rossmann i koncern Procter&Gamble Polska - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejReklam w Republice wciąż ubywa. Dwie trzecie mniej niż przed rokiem
Liczba spotów emitowanych w TV Republika w styczniu br. była o blisko 70 proc. mniejsza niż przed rokiem. O 100 proc. zmalała też liczba aktywnych na jej antenie marek - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejDziennikarka „Wyborczej” zabrała tylko 690 zł na Patronite. Nie promuje konta
Dominika Wielowieyska zebrała do tej pory 690 zł na Patronite. Konto założyła niemal dwa miesiące temu, ale go prawie nie promuje w internecie. Pozostaje dziennikarką „Gazety Wyborczej” i TOK FM, ale na YouTube zebrała już 27 tys. subskrybentów. więcejByła szefowa Czwórki w zespole Trójki. Pracuje przy znanej audycji
Hanna Dołęgowska, dawna szefowa radiowej Czwórki i związana wcześniej z Radiem Campus Katarzyna Wojtasik dołączyły do radiowej Trójki. W rozgłośni przy Myśliwieckiej zasiliły zespół wydawców. więcejReklam w Republice wciąż ubywa. Dwie trzecie mniej niż przed rokiem
Liczba spotów emitowanych w TV Republika w styczniu br. była o blisko 70 proc. mniejsza niż przed rokiem. O 100 proc. zmalała też liczba aktywnych na jej antenie marek - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejTrzeci sezon serialu „Kruka” wiosną w TVP2. To ostatnia premiera z Canal+
Telewizyjna Dwójka będzie kontynuować emisję serialu „Kruk” w wiosennej ramówce. W połowie marca ruszy trzeci sezon produkcji z udziałem Michała Żurawskiego. Serial zostaje w dotychczasowym paśmie, a TVP nie planuje wiosną emisji kolejnych tytułów produkcji Canal+ - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejTVP zorganizuje konkurs Młody Tancerz Roku 2025
Telewizja Polska przygotowuje się do organizacji konkursu Młody Tancerz Roku. Finał imprezy organizowanej przez TVP wspólnie z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Narodowym Instytutem Muzyki i Tańca odbędzie się w czerwcu. Ostatnia edycja odbyła się w 2023 roku. więcejBianka Mikołajewska wróci do TVP1 innego dnia. Będzie więcej odcinków
Program Bianki Mikołajewskiej „Raport specjalny” w marcu ponownie pojawi się na antenie TVP. Zmieni jednak pasmo emisji. Ponadto w tym sezonie stacja przewiduje więcej odcinków magazynu śledczego znanej dziennikarki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejPrezenter pogody w rolniczym serwisie TVP1
Do grona gospodarzy „Agrobiznesu” w TVP1 dołączył Waldemar Dolecki, prezenter pogody w TVP Info. więcejU właściciela TVN nowi szefowie reklamy w USA
W Warner Bros. Discovery funkcję szefów ds. sprzedaży reklam w USA objęli Ryan Gould i Robert Voltaggio. Obaj są związani z firmą od ponad dekady. więcejPoznaliśmy nominowanych do Nagrody Mariusza Waltera
Kapituła Nagrody Mariusza Waltera ogłosiła tegorocznych nominowanych w trzech kategoriach. Zwycięzców poznamy podczas gali 21 marca. więcejRTV EURO AGD GAME ZONE – odpowiedź na oczekiwania współczesnych graczy
Marki muszą dziś wykazać się wyjątkową kreatywnością, aby przyciągnąć uwagę i zdobyć lojalność graczy – jednej z najbardziej wymagających grup konsumentów. W odpowiedzi na te wyzwania powstała RTV EURO AGD GAME ZONE, platforma, która łączy najlepsze oferty sprzętu gamingowego z angażującymi treściami. Dzięki regularnej aktywizacji graczy na najważniejszych wydarzeniach gamingowych, GAME ZONE stała się kompleksowym ekosystemem, który stale rozwija się, by spełniać potrzeby tej dynamicznej społeczności. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Była szefowa Czwórki w zespole Trójki. Pracuje przy znanej audycji
Hanna Dołęgowska, dawna szefowa radiowej Czwórki i związana wcześniej z Radiem Campus Katarzyna Wojtasik dołączyły do radiowej Trójki. W rozgłośni przy Myśliwieckiej zasiliły zespół wydawców. więcej"W powrotach do biur chodzi o poczucie władzy". Szefowie mówią "nie" pracy zdalnej
Choć ostatnie lata to boom na pracę spoza biura, te czasy powoli się kończą. Coraz więcej firm decyduje się na przywracanie pracy stacjonarnej. Pracownicy różnie na to reagują. – Problem nie leży moim zdaniem w samym powrocie do biura, ale w sposobie, w jaki ta decyzja jest podejmowana i komunikowana – ocenia Paweł Józefiak, e-commerce manager z Macmillan Education. więcejTOP 10 reklamodawców poza internetem. McDonald’s i Play wypadły z czołówki
W 2024 roku zmienił się nieco układ sił wśród największych reklamodawców mediów tradycyjnych. Z czołówki wypadły McDonald’s Polska i P4, a trafiły do niej: sieć drogerii Rossmann i koncern Procter&Gamble Polska - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejMinisterstwo Cyfryzacji wybrało agencję do kampanii mObywatela
Ministerstwo Cyfryzacji rozpoczyna współpracę z domem mediowym Carat Polska przy emisji kampanii nt. aplikacji mObywatel i e-usług publicznych. To efekt kilkumiesięcznego przetargu, koordynowanego przez audytora mediowego Stars. więcejTotalizator Sportowy stawia na influencer marketing. Potrzebna agencja
Totalizator Sportowy chce zatrudnić agencję specjalizującą się w influencer marketingu. Spółka ruszyła z przetargiem - warunkiem udziału w nim jest wpłata 10 tys. zł wadium. więcejPHD i Media Direction OMD z nowym modelem rozliczania kampanii
Agencje PHD i Media Direction OMD, należące do Omnicom Media Group, wprowadzają nowy sposób rozliczania kampanii w ramach komórki OMG Outcomes. Rozwiązanie pozwala klientom agencji rozliczać się za konkretne, mierzalne efekty, dopasowane do celów biznesowych i marketingowych klientów. więcejLorenz poszerza współpracę z Altavia Kamikaze + K2
Firma Lorenz przedłużyła o kolejny rok współpracę z agencją Altavia Kamikaze + K2 w zakresie obsługi brandów: Lajkonik i Crunchips. Jednocześnie poszerzono zakres współpracy (bez przetargu) o obsługę dodatkowych 4 marek: NicNac's, Monster Munch, Curly oraz Lorenz. więcejAnna Naparty i Arkadiusz Kobyłka w Mastermind
Do zespołu agencji Mastermind dołączyła Anna Naparty w roli public sector director, a Arkadiusz Kobyłka awansował na stanowisko biddable media & technology director. więcejCukier Królewski dalej obsługiwany przez agencję Insignia
Insignia przedłuża na kolejny rok współpracę z Südzucker Polska SA w obszarze działań komunikacyjnych dla marki Cukier Królewski. Jednocześnie zwiększa się również zakres obsługi. Agencja współpracuje z tym klientem od 5 lat. więcejGPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na warszawskiej Giełdzie. więcejReprezentacja Polski zostaje na PGE Narodowym. Ale część spotkań w Chorzowie
Spółka PL.2012+ oraz Polski Związek Piłki Nożnej doszły do porozumienia. Co najmniej dwa mecze reprezentacji Polski odbędą się w tym roku na stołecznym stadionie, zorganizowany zostanie tam też Puchar Polski. Część spotkań kadry odbędzie się jednak w Chorzowie. więcejNowy sales manager w YOC Poland. Wzmocnienie sprzedaży agencyjnej
Anna Osóbka-Morawska przechodzi z Initiative Poland, gdzie pracowała przez pięć lat, do YOC Poland. Zajmie się współpracą z domami mediowymi. więcejendorfina events podsumowuje rok 2024
Agencja osiągnęła przychody na poziomie 64,6 mln PLN, realizując łącznie 192 projekty, świętowała 15-lecie istnienia, sprzedała ponad 60 tys. biletów na wydarzenia własne, zrealizowała szereg spektakularnych projektów m.in. festiwal muzyczny Maybelline NY Music Stories, czy koncert Bambi na dachu McDonald’s Polska, zwiększyła stałą strukturę do 46 osób i rozpoczęła budowę platformy wspierającej talenty kreatywne pod nazwą Story Makers. materiał reklamowy więcejZmiany w „Tygodniku Powszechnym”. Nowy szef działu Wiara
Edward Augustyn, związany z “Tygodnikiem Powszechnym” od 2016 roku, zastąpi Artura Sporniaka na stanowisku szefa działu Wiara. Sporniak skupi się na pracy nad książką o relacji wiary i nauki. więcejDziennikarz "Wyborczej" z zakazem wejścia do Sejmu. Za to co zrobił posłowi
Dziennikarz “Gazety Wyborczej" Wojciech Czuchnowski dostał dwumiesięczny zakaz wstępu na teren parlamentu. To efekt piątkowego incydentu, podczas którego dziennikarz zwymyślał posła PiS Dariusza Mateckiego i wytrącił mu z ręki telefon. O zakazie poinformował marszałek Sejmu Szymon Hołownia. więcejPożegnano Macieja Petruczenkę. Dziennikarz spoczął na warszawskim cmentarzu
W ostatniej drodze wybitnego dziennikarza sportowego, przez ponad pięć dekad związany z „Przeglądem Sportowym”, udział wzięli rodzina, dziennikarze, sportowcy, trenerzy i działacze. więcejFrancuski "Le Monde" po raz pierwszy od 50 lat bez korespondenta w Moskwie. Odmowa akredytacji
Rosja odmówiła odnowienia akredytacji korespondentowi wpływowego francuskiego dziennika “Le Monde” - podała agencja Reuters. Ma być to odwet za odmowę Francji w sprawie wydania wizy rosyjskiemu reporterowi. więcejDziennikarka „Wyborczej” zabrała tylko 690 zł na Patronite. Nie promuje konta
Dominika Wielowieyska zebrała do tej pory 690 zł na Patronite. Konto założyła niemal dwa miesiące temu, ale go prawie nie promuje w internecie. Pozostaje dziennikarką „Gazety Wyborczej” i TOK FM, ale na YouTube zebrała już 27 tys. subskrybentów. więcejAmazon podwoił zysk. Najmocniej rośnie w chmurze
W zeszłym kwartale Amazon przy wzroście przychodów sprzedażowych netto o 10,5 proc. do 187,79 mld dolarów prawie podwoił zysk netto. Najmocniej rosnącym segmentem koncernu jest Amazon Web Services. więcejComarch ma nowego prezesa. To były szef WeNet
Informatyczny gigant z Krakowa ma nowego prezesa. Rada nadzorcza Comarchu powołała właśnie Jarosława Mikosa na stanowisko prezesa spółki. W swojej karierze zawodowej był związany m.in. z Energis Polska, Grupą Wirtualna Polska czy WeNet. więcejOLX z nową usługą dla pracodawców. Dłuższy czas przy sprzedaży z Przesyłką OLX
Na OLX niebawem pojawi się kolejna odpłatna opcja – Profil Pracodawcy. Ponadto sprzedawcy będą mieć trzy razy więcej czasu na potwierdzenie sprzedaży z Przesyłką OLX. więcejKrzysztof Stanowski prosi o podpisy poparcia. „Nie wystarczy pobrać pliku”
Startujący w wyborach prezydenckich Krzysztof Stanowski w kolejnym wystąpieniu parodiującym orędzie polityka zaapelował o przesyłanie list z podpisami poparcia jego kandydatury. Podkreślił, że nie wystarczy pobrać odpowiedniego formularza z jego strony internetowej. więcejTomasz Ćwiąkała wygrał w sądzie. Hejter będzie pracował społecznie
Dziennikarz piłkarski Canal+ Sport Tomasz Ćwiąkała wygrał w pierwszej instancji proces karny o znieważenie. Wytoczył go internaucie za opublikowanie wideo, w którym ten wulgarnie obrażał Ćwiąkałę i jego najbliższą rodzinę. – Jeżeli pojawią się kolejne tego typu historie, w których obrywać będzie na przykład moja żona albo mój syn, to będę kierował kolejne sprawy do sądu – zapowiada dziennikarz. więcejAndrzej Kozłowski prezesem Grupy eSky. Współzałożyciel firmy opuszcza zarząd
Andrzej Kozłowski, dotychczasowy wiceprezes i CFO w eSky, przejmuje stery grupy. Łukasz Habaj opuszcza zarząd ze względów zdrowotnych, pozostaje jednak w radzie nadzorczej. więcejAI i internet rzeczy rewolucjonizują przemysł. Co przynosi czwarta rewolucja?
Zrównoważony rozwój, szybko zmieniający się popyt, duże wymagania co do jakości produktów i zużycia zasobów – to tylko niektóre z wyzwań, przed którymi stoją dziś firmy z sektora przemysłowego. Rozwiązanie związanych z nimi problemów wymaga perfekcyjnego planowania wszystkich procesów produkcyjnych i jak największej automatyzacji pracy zakładu. Właśnie na tych aspektach koncentruje się przemysł 4.0. materiał reklamowy więcejDwie godziny ze smatfonem w ręku. Alarmujące statystyki z amerykańskich szkół
W USA przeanalizowano czas korzystania nastolatków ze smartfonów w czasie pobytu w szkole. Wyniki badania wskazują, że średni czas korzystania z telefonu wynosi 90 minut, a u 25 proc. uczniów aż 2 godziny. więcejResort sprawiedliwości chce zatrudnić kierownika wydziału nowych mediów. Jaka pensja?
Ministerstwo Sprawiedliwości rekrutuje na stanowisko kierownika wydziału nowych mediów w biurze komunikacji i promocji. Trzeba spełnić wiele warunków. więcejByły rzecznik prezydenta zatrzymany. Ma dyplom z Collegium Humanum
Agenci Centralnego Biura Antykorupcyjnego zatrzymali w czwartek byłego rzecznika prasowego Prezydenta RP Błażeja S. w sprawie nieprawidłowości w Collegium Humanum. więcejWeCom PR dołącza do Stowarzyszenia Agencji Public Relations
Do Stowarzyszenia Agencji Public Relations dołącza WeCom PR – agencja specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej i public affairs najbardziej wymagających branż. więcejK+PR z nowym klientem na rynku polskim i niemieckim. Agencja pozyskała Erbacher the food family
Nowy klient dołączył do agencji w styczniu br. Współpraca została nawiązana w wyniku wygranego konkursu ofert na obsługę komunikacyjną w ramach hubu na Polskę i Niemcy. więcejNBP nie chce bitcoinów. Glapiński: rezerwy muszą być absolutnie bezpiecznie
Prezes Narodowego Banku Polskiego Adam Glapiński zapowiedział, że „w żadnym wypadku NBP nie będzie gromadził rezerw w bitcoinach”. Zwrócił uwagę, że bitcoin poszedł w górę, ma ogromną wartość, ale to nie jest nic pewnego. Przypomniał, że NBP ma rezerwy m.in. w złocie, euro i dolarach. więcejDeepSeek - warto być ostrożnym. UODO widzi zagrożenie
Urząd Ochrony Danych Osobowych wskazuje, że dane użytkowników korzystających z chatbota i innych usług oferowanych przez DeepSeek, mogą być przechowywane w Chinach. Jest ryzyko, że z danych może korzystać chiński rząd. więcejDwie godziny ze smatfonem w ręku. Alarmujące statystyki z amerykańskich szkół
W USA przeanalizowano czas korzystania nastolatków ze smartfonów w czasie pobytu w szkole. Wyniki badania wskazują, że średni czas korzystania z telefonu wynosi 90 minut, a u 25 proc. uczniów aż 2 godziny. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas:redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj