Te kanały po polsku na YouTubie są najpopularniejsze. W TOP20 tylko jedno medium
Blowek prowadzi w zestawieniu TOP20 kanałów po polsku na YouTube. W czołówce znajdziemy także m.in. jedno duże medium tradycyjne - stację TVN oraz kilku znanych youtuberów. więcejBluesky nie zrobił w Polsce furory. Dlaczego nowym social mediom tak trudno się przebić?
Platforma Bluesky miała być wielką konkurencją dla X i serwisów Mety na rynku mediów społecznościowych. To do niej uciekali użytkownicy byłego Twittera niezadowoleni z kierowania platformą przez Elona Muska. Ile z tego zostało? Dane dla Polski nie wyglądają optymistycznie. więcejTłusty rok w reklamie radiowej. Ale nie dla Trójki
W 2024 roku cennikowe wydatki na reklamę w radiu wzrosły w porównaniu do 2023 roku o ponad 8 proc. Przychody reklamowe Radia ZET, TOK FM, RMF Classic i Antyradia rosły szybciej niż rynek. O 35 proc. zmalały natomiast cennikowe wpływy Trójki – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejDzienniki ubijają dołki sprzedażowe. Dwóm ubyło prawie 20 proc.
Średnia sprzedaż dziewięciu dzienników ogólnopolskich w czwartym kwartale 2024 roku zmalała o prawie 8 proc. „Fakt” ma coraz mniejszą nadwyżkę nad pułapem 100 tys. egz., „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” zanotowały spadki o niemal 20 proc., a wzrost osiągnął tylko „Przegląd Sportowy” ukazujący się dwa razy w tygodniu. więcejPracownicy Canal+ ruszają na łowy. Poszukają piratów w pubach i restauracjach
Canal+ z początkiem roku rozpoczął kontrole w pubach i restauracjach na terenie całego kraju. Uprawnieni kontrolerzy sprawdzają, czy transmitowane w tych miejscach wydarzenia sportowe dostępne na antenach Canal+ są odtwarzane zgodnie z obowiązującym prawem, to jest z posiadaniem odpowiedniej licencji uprawniającej do publicznego odtwarzania. więcejPracownicy Canal+ ruszają na łowy. Poszukają piratów w pubach i restauracjach
Canal+ z początkiem roku rozpoczął kontrole w pubach i restauracjach na terenie całego kraju. Uprawnieni kontrolerzy sprawdzają, czy transmitowane w tych miejscach wydarzenia sportowe dostępne na antenach Canal+ są odtwarzane zgodnie z obowiązującym prawem, to jest z posiadaniem odpowiedniej licencji uprawniającej do publicznego odtwarzania. więcej„Ugotowani” wracają do TVN. Wiemy, kiedy stacja może pokazać program
Stacja TVN planuje kolejny sezon „Ugotowanych”, który miałby się pojawić w jesiennej ramówce – ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemdia.pl. Producent już szuka chętnych do udziału w kulinarnym programie, który wróci do pierwotnej formuły. więcejWłaściciel Play i UPC Polska inwestuje miliardy w AI
Grupa Iliad, właściciel m.in. Play i UPC Polska poinformowała, że łączne jej inwestycje w projekty związane ze sztuczną inteligencją pochłoną 3 mld euro. Pieniądze zostaną przeznaczone m.in. na infrastrukturę, centra danych i mocy obliczeniowej, a także warstwę badawczą i aplikacyjną. więcejPijanowski i Chajzer w nowym programie "Złote czasy telewizji"
W marcu na kanale Antena HD zadebiutuje program z udziałem gospodarzy kultowych teleturniejów. O „złotych czasach telewizji” opowiedzą przed kamerą m.in. Wojciech Pijanowski oraz Zygmunt i Filip Chajzerowie. więcejCykle z "Dzień Dobry TVN" w marcu w TVN Style
W marcu na antenie TVN Style pojawią się reporterskie cykle znane z programu „Dzień Dobry TVN” – wynika z ramówki dla prasy. Na antenie lifestylowego kanału TVN ruszy też nowa edycja programu “Jestem z Polski”, choć w innym niż dotychczasowe paśmie emisji. więcejTen dziennikarz został w TVP po zmianach. Teraz pracuje w Republice
Do redakcji TV Republika dołączył reporter Wojciech Heron. W ostatnich latach pracował w „Panoramie” TVP, a wcześniej był związany z Radiem Maryja. więcejZ TVP do TVN. Prezenterka „Agrobiznesu” odeszła po 13 latach
Agnieszka Wurszt-Kwiatkowska po 13 latach pożegnała się z redakcją „Agrobiznesu”. W styczniu rozpoczęła współpracę z programem „Dzień Dobry TVN”. więcejZmiany w TVP3. Powodem m.in. transmisje meczów piłkarskich
Wracają rozgrywki Betclic 1. i 2. Ligi. W soboty i niedzielę od godziny 19.30 TVP3 będzie transmitować wybrane rozgrywki. W związku z tym zmienią się godziny emisji pasm regionalnych. W ramówce ponownie pojawi się m.in. format „Wiosna na ROD’os”. Program „Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie” będzie emitowany w piątkowe wieczory. więcejHBO zaczyna kręcić trzeci sezon „Euforii”
Wielokrotnie przekładane zdjęcia do trzeciego sezonu hitu HBO „Euforia” w końcu się rozpoczęły, mimo że widzowie zdążyli już pogodzić się z tym, że serial nigdy nie wróci z nowymi odcinkami. więcejJeden z chętnych na zakup TVN ma się wycofać
Włoski koncern Media For Europe-Mediaset należący do rodziny Silvio Berlusconiego ma się prawdopodobnie wycofać ze starań o nabycie części aktywów TVN - informuje agencja Reuters. więcejProgram Michała Rachonia musiał skrócić nazwę. TVP pozwała Republikę
Poranny program Michała Rachonia w TV Republika zaczął być nadawany pod skróconą nazwą. Wobec poprzedniej, „#Jedziemy. Michał Rachoń”, roszczenia prawne zgłosiła Telewizja Polska więcejRekordowa widownia Super Bowl
Aż 126 milionów widzów oglądało niedzielny finał Super Bowl – podał nadawca transmisji, stacja FOX. To rekord oglądalności sportowego wydarzenia. więcejMinister oburzony na TVN24. Monika Olejnik usłyszała: „to poniżej krytyki”
Szef Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji Tomasz Siemoniak skrytykował to, że wywiad z nim w „Kropce nad i” w TVN24 przerwano krótką rozmową z byłym szefem RARS Michałem Kuczmierowskim. – To jest absolutnie poniżej krytyki – powiedział Monice Olejnik. więcejWydawca w nowej roli w Wydarzeniach 24
W kanale Wydarzenia 24 (Telewizja Polsat) do grona prowadzących serwisy informacyjne dołączył Emil Górny, dotychczas pełniący w stacji funkcję wydawcy. więcejRTV EURO AGD GAME ZONE – odpowiedź na oczekiwania współczesnych graczy
Marki muszą dziś wykazać się wyjątkową kreatywnością, aby przyciągnąć uwagę i zdobyć lojalność graczy – jednej z najbardziej wymagających grup konsumentów. W odpowiedzi na te wyzwania powstała RTV EURO AGD GAME ZONE, platforma, która łączy najlepsze oferty sprzętu gamingowego z angażującymi treściami. Dzięki regularnej aktywizacji graczy na najważniejszych wydarzeniach gamingowych, GAME ZONE stała się kompleksowym ekosystemem, który stale rozwija się, by spełniać potrzeby tej dynamicznej społeczności. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Tłusty rok w reklamie radiowej. Ale nie dla Trójki
W 2024 roku cennikowe wydatki na reklamę w radiu wzrosły w porównaniu do 2023 roku o ponad 8 proc. Przychody reklamowe Radia ZET, TOK FM, RMF Classic i Antyradia rosły szybciej niż rynek. O 35 proc. zmalały natomiast cennikowe wpływy Trójki – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejTłusty rok w reklamie radiowej. Ale nie dla Trójki
W 2024 roku cennikowe wydatki na reklamę w radiu wzrosły w porównaniu do 2023 roku o ponad 8 proc. Przychody reklamowe Radia ZET, TOK FM, RMF Classic i Antyradia rosły szybciej niż rynek. O 35 proc. zmalały natomiast cennikowe wpływy Trójki – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcejTrójmiejska hala podpisała nowy kontrakt ze sponsorem
Ergo Hestia podpisała nową, 5-letnią umowę partnerską na sponsoring tytularny gdańsko-sopockiej Ergo Areny. Ergio Hestia jest sponsorem tytularnym hali od 15 lat, czyli od momentu jej powstania. więcej„Zaczynasz od nowa?” w reklamie diet pudełkowych Maczfit
Maczfit, marka cateringu dietetycznego, rozpoczął rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”. Kreacja została przygotowana przez dział kreatywny Maczfit i wyprodukowana we współpracy z Rec. Lama. więcejHortex promuje tropikalne nowości
Ruszyła kampania nowych egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo. Została przygotowana przez agencję Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”. więcejASAP&ASAP z kampanią plastrów na opryszczkę Compeed
Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, przygotowała dla marki plastrów na opryszczkę Compeed z portfolio Perrigo Poland lokalną adaptację globalnej kampanii. więcejDawid Podsiało uruchamia własny festiwal. Będzie sześć 2-dniowych koncertów
Piosenkarz Dawid Podsiadło będzie twarzą nowego festiwalu Zorza, który latem 2025 roku obejmie sześć dwudniowych imprez. Oprócz Podsiadły wystąpi wiele gwiazd polskiej muzyki, a głównymi partnerami komercyjnymi są T-Mobile, Allegro i Credit Agricole. więcejRekordowa widownia Super Bowl
Aż 126 milionów widzów oglądało niedzielny finał Super Bowl – podał nadawca transmisji, stacja FOX. To rekord oglądalności sportowego wydarzenia. więcejNowy sponsor Kanału Zero. To znany producent kosmetyków
Polski producent kosmetyków Bielenda został nowym sponsorem Kanału Zero, założonego przez Krzysztofa Stanowskiego. Umowę o rocznej współpracy podpisano w styczniu tego roku. więcejAgencja Olive media wygrała przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej
Agencja Olive media wygrała przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej na prowadzenie komunikacji projektów EDEN Polska i Polskie Marki Turystyczne. więcejendorfina events podsumowuje rok 2024
Agencja osiągnęła przychody na poziomie 64,6 mln PLN, realizując łącznie 192 projekty, świętowała 15-lecie istnienia, sprzedała ponad 60 tys. biletów na wydarzenia własne, zrealizowała szereg spektakularnych projektów m.in. festiwal muzyczny Maybelline NY Music Stories, czy koncert Bambi na dachu McDonald’s Polska, zwiększyła stałą strukturę do 46 osób i rozpoczęła budowę platformy wspierającej talenty kreatywne pod nazwą Story Makers. materiał reklamowy więcejDzienniki ubijają dołki sprzedażowe. Dwóm ubyło prawie 20 proc.
Średnia sprzedaż dziewięciu dzienników ogólnopolskich w czwartym kwartale 2024 roku zmalała o prawie 8 proc. „Fakt” ma coraz mniejszą nadwyżkę nad pułapem 100 tys. egz., „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” zanotowały spadki o niemal 20 proc., a wzrost osiągnął tylko „Przegląd Sportowy” ukazujący się dwa razy w tygodniu. więcejZdrożał kolejny tygodnik opinii
Cena egzemplarzowa tygodnika „Angora” (Wydawnictwo Westa Druk) wzrosła o 2 zł. więcejTe kanały po polsku na YouTubie są najpopularniejsze. W TOP20 tylko jedno medium
Blowek prowadzi w zestawieniu TOP20 kanałów po polsku na YouTube. W czołówce znajdziemy także m.in. jedno duże medium tradycyjne - stację TVN oraz kilku znanych youtuberów. więcejBluesky nie zrobił w Polsce furory. Dlaczego nowym social mediom tak trudno się przebić?
Platforma Bluesky miała być wielką konkurencją dla X i serwisów Mety na rynku mediów społecznościowych. To do niej uciekali użytkownicy byłego Twittera niezadowoleni z kierowania platformą przez Elona Muska. Ile z tego zostało? Dane dla Polski nie wyglądają optymistycznie. więcejTo miasto udaje Warszawę w nowym serialu Netfliksa
Drugi sezon serialu „Zwerbowany” niedawno wylądował na Netfliksie, a widzowie mogli obejrzeć głównego bohatera w Warszawie, która niekoniecznie przypomina stolicę Polski. Jak łatwo się domyślić, serialu nie kręcono w naszym kraju. więcejCyberDefence24 bez naczelnej. Odchodzi Nikola Bochyńska
Po ponad 3,5 roku Nikola Bochyńska przestanie pełnić funkcję redaktor naczelnej portalu CyberDefence24.pl (Grupa Defence24), poświęconego m.in. cyberbezpieczeństwu, cyfryzacji i technologiom. więcejInteria obchodzi 25. urodziny. Jak zmienił się portal?
Interia we wtorek skończyła 25 lat. Portal powstał jako współwłasność Comarchu i RMF FM, potem należał do Bauera, a dziś jest częścią Grupy Polsat Plus. Z tej okazji Interia pochwaliła się danymi, a jej redaktor naczelny Piotr Witwicki napisał list do czytelników. więcejMałe rewolucje w Google. Podwójna nazwa Zatoki Meksykańskiej, niektóre święta wymazane
W polskiej wersji Map Google pojawiła się alternatywna nazwa Zatoki Meksykańskiej – Zatoka Amerykańska. Z aplikacji Google Calendar zniknęło z kolei kilka świąt związanych z mniejszościami, ważnymi wydarzeniami historycznymi i kobietami. Na liście tej znalazł się m.in. obchodzony w czerwcu Miesiąc Dumy, poświęcony społeczności osób LGBT+. więcejZmiany w projekcie ustawy o systemach AI. Łagodniejsze sankcje dla firm
Szykowany przez rząd projekt ustawy o systemach sztucznej inteligencji został zmodyfikowany. Wprowadzone zmiany dotyczą m.in. zasad nadzoru nad bezpieczeństwem produktów i usług czy wprowadzeniu rozwiązań wspierających innowacje - przekazało we wtorek Ministerstwo Cyfryzacji. więcejGrupa CCC dalej rośnie. Spółka, w którą Brzoska i Solorz włożyli miliard, nie wejdzie na giełdę
W zeszłym kwartale finansowym grupa CCC zwiększyła sprzedaż o 14 proc., a jej zyskowność podskoczyła ponad dwukrotnie. Firma ogłosiła, że jej spółka zależna Modivo, w którą kilka lat temu zainwestowali Zygmunt Solorz i Rafał Brzoska, wbrew zapowiedziom nie zadebiutuje na giełdzie. więcejRusza plebiscyt dla najlepszych seriali. Kto zwycięży?
Można już głosować w kolejnej edycji plebiscytu Top Seriale WP - konkursu, który nagradza twórców seriali z platform streamingowych. Laureata w kategorii „Serial roku 2024” wybierze kapituła złożona z ekspertów branży i gwiazd polskiego filmu. W pozostałych dziewięciu kategoriach decyzję podejmą czytelnicy Wirtualnej Polski. więcejSkarbówka dostała dane z platform e-commerce. Którzy sprzedawcy mają się czego bać?
Do końca stycznia platformy internetowe musiały przekazać służbom skarbowym dane o transakcjach, które przeprowadzili na nich zewnętrzni sprzedawcy. Ministerstwo Finansów podkreśla, że owe raporty „będą analizowane pod kątem wypełniania obowiązków podatkowych”. więcejAI i internet rzeczy rewolucjonizują przemysł. Co przynosi czwarta rewolucja?
Zrównoważony rozwój, szybko zmieniający się popyt, duże wymagania co do jakości produktów i zużycia zasobów – to tylko niektóre z wyzwań, przed którymi stoją dziś firmy z sektora przemysłowego. Rozwiązanie związanych z nimi problemów wymaga perfekcyjnego planowania wszystkich procesów produkcyjnych i jak największej automatyzacji pracy zakładu. Właśnie na tych aspektach koncentruje się przemysł 4.0. materiał reklamowy więcejCoraz wyższe ceny w sklepach. Te produkty zdrożały najmocniej
W styczniu br. codzienne zakupy w porównaniu z rokiem ubiegłym zdrożały średnio o 5,9 proc., czyli tylko nieco bardziej niż w poprzednich miesiącach - wynika z badania UCE Research i Uniwersytetu WSB Merito. Najmocniej urosły ceny słodyczy i deserów. W styczniu na minusie były tylko produkty sypkie ze spadkiem cen o 0,7 proc. rdr. więcejZgłoszenia do Lwów PR do 14 lutego
Trwają zgłoszenia do branżowego konkursu Lwy PR, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Tegoroczna edycja stanowi rozszerzenie dotychczasowej formuły nagrody. więcejAsystent AI przez rok za darmo. W promocji dużego telekomu
W ramach promocji T-Mobile Magenta Moments roczna subskrypcja asystenta AI Perplexity Pro dostępna jest gratis. więcejElon Musk chce kupić giganta AI. Dostał ciętą ripostę
Według „The Wall Street Journal” Elon Musk wraz z konsorcjum inwestorów złożył ofertę kupna OpenAI za 97,4 mld dolarów. Skonfliktowany z Muskiem współzałożyciel firmy odrzucił propozycję, proponując Muskowi sprzedaż platformy X za 10-krotnie niższą kwotę. więcejZmiany w projekcie ustawy o systemach AI. Łagodniejsze sankcje dla firm
Szykowany przez rząd projekt ustawy o systemach sztucznej inteligencji został zmodyfikowany. Wprowadzone zmiany dotyczą m.in. zasad nadzoru nad bezpieczeństwem produktów i usług czy wprowadzeniu rozwiązań wspierających innowacje - przekazało we wtorek Ministerstwo Cyfryzacji. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas:redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj