Weglarczyk znika na trzy miesiące. Sabbatical to często „ratunek dla managerów”
Bartosz Węglarczyk nie ukrywa, że przez ostatnie lata tylko raz był na dwutygodniowym urlopie, dlatego poszedł na dłuższy urlop, otrzymany za zgodą pracodawcy. To tzw. sabbatical. Jak się okazuje, polscy pracownicy najczęściej robią sabbatical na własną rękę, czyli po prostu decydują się na przerwę w życiu zawodowym, nie będąc w tym czasie związanym z żadnym pracodawcą. więcejLast call! Ostatnie dni na zgłoszenia do konkursu Wirtuale
Zostały tylko trzy dni, by zgłosić się do nowego konkursu Wirtuale, który organizuje portal Wirtualnmedia.pl. Nagrody przyznamy w 12 kategoriach, a zwycięzców wybierze Kapituła złożona z ponad 70 osób - dziennikarzy, szefów redakcji, medioznawców i szefów różnych organizacji. więcejOd rozliczania się z UU do... Super Usera. Tak ewoluuje rynek reklamowy w internecie
Rynek komunikacji marketingowej w Polsce, liczący już ponad 25 lat, przeszedł dynamiczne zmiany w podejściu do rozliczeń pomiędzy reklamodawcami a reklamobiorcami. więcejWysyp wniosków koncesyjnych Republiki do KRRiT. „Kwestia bezpieczeństwa”
Republika przygotowuje szereg wniosków do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. - Składamy wnioski o dodatkowe koncesje. Kilka różnych koncesji będziemy starali się uzyskać. Informacyjne, ogólne, będziemy chcieli też robić kanały sportowe i inne. Chcemy mieć kilka koncesji. To kwestia bezpieczeństwa – mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, prezes stacji. więcejKanał Zero usunął nierzetelny materiał. Film wywołał duże poruszenie
Kilka dni temu w Kanale Zero pojawił się materiał commentary, krytykujący projekt ustawy o asystencji osobistej osób z niepełnosprawnościami. Film punktował ustawę, negując jej kluczowe założenia. Materiał wywołał duże poruszenie i oburzenie wśród osób, które konsultowały ustawę, a które wskazują na jej zasadność. Kolejnego dnia film zniknął z sieci, a Kanał Zero nie podał widzom żadnych wyjaśnień. więcejWysyp wniosków koncesyjnych Republiki do KRRiT. „Kwestia bezpieczeństwa”
Republika przygotowuje szereg wniosków do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. - Składamy wnioski o dodatkowe koncesje. Kilka różnych koncesji będziemy starali się uzyskać. Informacyjne, ogólne, będziemy chcieli też robić kanały sportowe i inne. Chcemy mieć kilka koncesji. To kwestia bezpieczeństwa – mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, prezes stacji. więcejKRRiT przelała TVP ponad 50 mln zł. Ile dostały publiczne radia?
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przelała niedawno 101 mln zł do spółek mediów publicznych w ramach pierwszej transzy z abonamentu za 2025 rok. Portal Wirtulanemedia.pl dotarł do informacji, ile środków trafiło do poszczególnych spółek Najwięcej oczywiście otrzymała Telewizja Polska - trafiło tam prawie połowa całej kwoty. więcejTelewizja wPolsce24 idzie w zaparte: oplucie sztabowca Trzaskowskiego w „samoobronie”
W czwartek operator telewizji wPolsce24 (Fratria) opluł mężczyznę zajmującego się organizacją spotkania wyborczego Rafała Trzaskowskiego. Według zarządu Fratrii winny jest opluty mężczyzna. – Reakcja naszego dziennikarza była bardzo ostra, ale wywołana prowokacją i niemożnością samoobrony w innej formie – podkreślają władze spółki. I zapowiadają, że zgłoszą sprawę na policję. więcejTVN w marcu bez serialowych premier. Filmy wcześniej
W marcu na antenie stacji TVN nie pojawią się żadne serialowe premiery – wynika z ramówki dla prasy. Nowością względem poprzedniego sezonu jest emisja filmów fabularnych w dni powszednie nawet przed 22.00. więcejNowa kolekcja filmowa na platformie IPTV polskich operatorów
Docenione przez światowych krytyków i festiwalową publiczność filmy trafiły na ogólnopolską platformę IPTV Avios wrocławskiej spółki Korbank. To efekt współpracy ze Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty z Warszawy. Na razie katalog obejmuje 27 filmów, w tym 10 dla młodego widza. więcejPrzedstawicielka TVP we władzach Konkursu Eurowizja Junior
Marta Piekarska z Telewizji Polskiej znalazła się we władzach Konkursu Eurowizja Junior. Jak informuje TVP, przedstawiciele nadawców publicznych z innych krajów docenili jej doświadczenie, profesjonalizm i zaangażowanie. więcejTVN pokaże konkurs skoków jakiego jeszcze nie było. Na belce gwiazdy z czasów „Małyszomanii”
W kwietniu w Zakopanem odbędzie się nowy konkurs w skokach narciarskich. Imprezę Red Bulla z udziałem legendarnych skoczków takich jak Adam Małysz, Martin Schmitt czy Thomas Morgenstern będzie transmitować na swojej antenie TVN. więcejRTV EURO AGD GAME ZONE – odpowiedź na oczekiwania współczesnych graczy
Marki muszą dziś wykazać się wyjątkową kreatywnością, aby przyciągnąć uwagę i zdobyć lojalność graczy – jednej z najbardziej wymagających grup konsumentów. W odpowiedzi na te wyzwania powstała RTV EURO AGD GAME ZONE, platforma, która łączy najlepsze oferty sprzętu gamingowego z angażującymi treściami. Dzięki regularnej aktywizacji graczy na najważniejszych wydarzeniach gamingowych, GAME ZONE stała się kompleksowym ekosystemem, który stale rozwija się, by spełniać potrzeby tej dynamicznej społeczności. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
KRRiT przelała TVP ponad 50 mln zł. Ile dostały publiczne radia?
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przelała niedawno 101 mln zł do spółek mediów publicznych w ramach pierwszej transzy z abonamentu za 2025 rok. Portal Wirtulanemedia.pl dotarł do informacji, ile środków trafiło do poszczególnych spółek Najwięcej oczywiście otrzymała Telewizja Polska - trafiło tam prawie połowa całej kwoty. więcejRMF24 z nowościami w weekendy
Internetowe radio RMF24 wydłużyło swoje weekendowe pasma, oferując słuchaczom więcej aktualnych informacji, analiz i komentarzy. – Nowa ramówka to więcej czasu na pogłębione analizy, eksperckie rozmowy i przegląd najważniejszych informacji z kraju i świata – komentuje Michał Rodak, dyrektor informacji RMF FM. więcejRMF FM zatrudnia nowych dziennikarzy
RMF FM powiększa swój zespół informacyjny. Do redakcji dołączyło dwóch nowych dziennikarzy. To prowadzący programy w Radiu RMF24 oraz nowy wydawca publicystyki. więcejCzas na toast, czyli walentynkowa promocja Biedronki. Wizerunkowy strzał w kolano?
W aplikacji Biedronka pojawiła się oferta walentynkowa, promująca alkohole. Zapewne promocja przeszłaby bez echa, gdyby nie fakt, że akcja promocyjna dyskontu sugeruje jakoby alkohol był nieodłącznym elementem Walentynek i warunkiem budowania relacji. Promocja wywołała duże poruszenie w social media. – Szczególnie w kontekście Walentynek - święta miłości, bliskości i pozytywnych emocji - promowanie alkoholu nie wpisuje się w wartości, które powinny być eksponowane – mówi Katarzyna Grobel, PR Manager w PR Calling. więcejRio Mare rusza z globalną kampanią reklamową
Marka Rio Mare (producent tuńczyka w puszcze) rusza z globalna kampania pod hasłem “Doskonały smak wymaga niewiele”, w której stawia na autentyczność i jakość, a nowa komunikacja skupia się na prostocie jako synonimie doskonałego smaku. więcejColumbus ma nową szefową marketingu
Do Grupy Columbus Energy, zajmującej się energetyką odnawialną, dołączyła Justyna Górecka-Siupik, obejmując stanowisko dyrektorki marketingu. Zajmie się promocją wszystkich marek Grupy w Polsce i za granicą. więcejKarol Godlewski w agencji Mediahub
Agencja mediowa Mediahub poszerza struktury digital. Do jej zespołu dołączył Karol Godlewski jako digital account. więcejPiotr Żurkowski: z TikToka do Foap
Do zespołu Foap, globalnej platformy i agencji kreatywnej zrzeszającej twórców, dołącza Piotr Żurkowski, dotychczasowy agency partnership manager w TikTok Central Europe. więcejRusza akcja "Dni Zmakowanych" w Mcdonald's
McDonald’s Polska rusza z kampanią walentynkową „Dni Zmakowanych”, skierowaną do użytkowników aplikacji mobilnej McDonald’s. Akcja potrwa do 10 marca i będzie pierwszą kampanią digitalową marki na polskim rynku, która w tak dużym zakresie wykorzystuje dane CRM do zbudowania emocjonalnej więzi z konsumentem. więcejFanex debiutuje z reklamą w telewizji
Fanex, producent sosów i dodatków do gastronomii rusza z kampanią "Każde śniadanie może być wyjątkowe". To pierwsza reklama telewizyjna marki. Głównym celem kampanii jest pokazanie, że już niewielki dodatek produktów Fanex może pozytywnie wpłynąć na smak posiłku. więcejZmiany w zarządzie Adlook, nowa struktura Outcomes
Firma Adlook specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu reklamy cyfrowej, wprowadza zmiany w zarządzie, a także reorganizuje zespół Adlook Outcomes. Celem zmian jest dalsze umacnianie pozycji firmy na rynku oraz przyspieszenie globalnej ekspansji. więcejPHD i Media Direction OMD z nowym rozwiązaniem dla kampanii shoppingowych
Agencje mediowe PHD i Media Direction OMD, należące do holdingu Omnicom Media Group, uruchomiły własną porównywarkę CSS, przeznaczoną do użycia w Google Merchant Center. Jest to pierwsze rozwiązanie tego typu w ramach całej sieci Omnicom Media Group, mające na celu wsparcie klientów z branży e-commerce w zwiększeniu efektywności ich kampanii w sieci reklamowej Google. więcejCityboard Digital wspiera Hospicjum Promyczek
Cityboard Media po raz kolejny wspiera Fundację Promyczek, prowadzącą Domowe Hospicjum Dziecięce w Otwocku. Należąca do firmy agencja marketingowa Cityboard Digital przygotowała pro bono kreacje do kampanii digitalowej, której celem jest zachęcenie społeczeństwa do przekazania 1,5% podatku na rzecz hospicjum. więcejendorfina events podsumowuje rok 2024
Agencja osiągnęła przychody na poziomie 64,6 mln PLN, realizując łącznie 192 projekty, świętowała 15-lecie istnienia, sprzedała ponad 60 tys. biletów na wydarzenia własne, zrealizowała szereg spektakularnych projektów m.in. festiwal muzyczny Maybelline NY Music Stories, czy koncert Bambi na dachu McDonald’s Polska, zwiększyła stałą strukturę do 46 osób i rozpoczęła budowę platformy wspierającej talenty kreatywne pod nazwą Story Makers. materiał reklamowy więcej5 mln zł dla 51 projektów. Resort kultury przyznał środki w programie "Czasopisma"
51 projektów otrzymało dofinansowanie na łączną kwotę ponad 4,8 mln zł w ramach programu „Czasopisma”. Wsparcie z rezerwy Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego trafi do 18 projektów – poinformował w czwartek resort kultury. więcejJak wydawcy mogą zastrzegać treści przed AI? Radzi organizacja branżowa
Izba Wydawców Prasy wydała swoim członkom rekomendację ze wzorem zastrzeżenia dotyczącego sposobu eksploatacji treści dziennikarskich przez algorytmy sztucznej inteligencji. więcejHiena Roku dla dziennikarzy TVP Info za program o „finansowaniu Rydzyka”. Wiceszef SDP: rzekome fakty
Zarząd główny Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich antynagrodę dziennikarką Hiena Roku za 2024 r. przyznał Dorocie Wysockiej-Schnepf i Grzegorzowi Nawrockiemu. Wyróżniono wydanie ich programu „Niebezpieczne związki” w TVP Info dotyczące finansowania podmiotów o. Tadeusza Rydzyka ze środków publicznych za rządów PiS. więcejNie żyje Karol Szaładziński. Pracował w „Gazecie Wyborczej” i „Kronice Miasta Poznania”
Zmarł Karol Szaładziński, były dziennikarz m.in. „Gazety Wyborczej”, „Gazety Poznańskiej” i „Kroniki Miasta Poznania”. Miał 59 lat. więcejWeglarczyk znika na trzy miesiące. Sabbatical to często „ratunek dla managerów”
Bartosz Węglarczyk nie ukrywa, że przez ostatnie lata tylko raz był na dwutygodniowym urlopie, dlatego poszedł na dłuższy urlop, otrzymany za zgodą pracodawcy. To tzw. sabbatical. Jak się okazuje, polscy pracownicy najczęściej robią sabbatical na własną rękę, czyli po prostu decydują się na przerwę w życiu zawodowym, nie będąc w tym czasie związanym z żadnym pracodawcą. więcejLast call! Ostatnie dni na zgłoszenia do konkursu Wirtuale
Zostały tylko trzy dni, by zgłosić się do nowego konkursu Wirtuale, który organizuje portal Wirtualnmedia.pl. Nagrody przyznamy w 12 kategoriach, a zwycięzców wybierze Kapituła złożona z ponad 70 osób - dziennikarzy, szefów redakcji, medioznawców i szefów różnych organizacji. więcejOd rozliczania się z UU do... Super Usera. Tak ewoluuje rynek reklamowy w internecie
Rynek komunikacji marketingowej w Polsce, liczący już ponad 25 lat, przeszedł dynamiczne zmiany w podejściu do rozliczeń pomiędzy reklamodawcami a reklamobiorcami. więcejKanał Zero usunął nierzetelny materiał. Film wywołał duże poruszenie
Kilka dni temu w Kanale Zero pojawił się materiał commentary, krytykujący projekt ustawy o asystencji osobistej osób z niepełnosprawnościami. Film punktował ustawę, negując jej kluczowe założenia. Materiał wywołał duże poruszenie i oburzenie wśród osób, które konsultowały ustawę, a które wskazują na jej zasadność. Kolejnego dnia film zniknął z sieci, a Kanał Zero nie podał widzom żadnych wyjaśnień. więcejMusk i Trump mają nowego wroga w mediach. Wystarczyła nazwa zlecenia
Miliarder Elon Musk po tekście Reutersa o zastrzeżeniach do efektów pracy kierowanego przez niego Departamentu Wydajności Państwa spytał, czy agencja była dotowana z budżetu USA. Okazało się, że bliźniacza spółka agencji dostała 9 mln dolarów na walkę z oszustwami internetowymi. Donald Trump domaga się zwrotu tej kwoty więcejPopularny profil o pogodzie zniknie z social mediów? Mamy wyjaśnienie
Z mediów społecznościowych znikają profile IMGW PIB Centrum Modelowania Meteorologicznego, publikujące wiele przydatnych informacji o pogodzie — podano nagle w środowe popołudnie. Zawiedzeni internauci skarżyli się na decyzję. Po kilku godzinach informacja zniknęła z profilu. Jak ustaliliśmy, profile nie są wcale prowadzone przez IMGW. więcejPremier rozmawiał z szefem Google o inwestycjach. Apel polskich firm o równe traktowanie
W czwartek Donald Tusk rozmawiał z szefem Google’a Sundarem Pichaiem m.in. o współpracy w zakresie sztucznej inteligencji, energetyki i cyberbezpieczeństwa. Polskie firmy z branży usług cloudowych ostrzegają przed ryzykami związanymi z takim partnerstwem. A do rządu apelują o „podjęcie realnych działań na rzecz wsparcia polskiego sektora technologicznego i równego traktowania krajowych firm”. więcejPrime Video potwierdza kontynuację serialu, który podzielił widzów
Prime Video potwierdziło, że trzeci sezon „Władcy Pierścieni: Pierścienie Władzy” jest w fazie preprodukcji, a zdjęcia rozpoczną się tej wiosny w nowej siedzibie produkcyjnej serialu – Shepperton Studios w Wielkiej Brytanii. więcejFala kpin z zapowiedzi szefa Google. "5 dolarów na Polaka"
Prezes Alphabet i Google Sundar Pichai, który w Warszawie spotkał się premierem Donaldem Tuskiem, zapowiedział, że amerykański gigant przeznaczy na szkolenia w zakresie umiejętności cyfrowych w Polsce 5 mln dol. w ciągu 5 lat. Tak niska kwota wywołała kąśliwe komentarze wśród dziennikarzy i ekspertów. - 5 dolarów na Polaka - skomentowała Sylwia Czubkowska. więcejNetflix zamówił reboot „Domku na prerii”
Netflix zamierza wskrzesić popularny serial NBC oparty na cyklu powieści autorstwa Laury Ingalls Wilder. W Polsce wersja oryginalna z udziałem Michaela Landona i Melissy Gilbert, cieszyła się ogromną popularnością. więcejJak założyć sklep internetowy bez programowania?
Branża e-commerce jest z każdym rokiem coraz popularniejsza – zarówno wśród konsumentów, jak i osób, które chcą prowadzić tu biznes. Zakupy online są szybkie, wygodne i banalnie proste. materiał reklamowy więcejTrwa zamach stanu? Ponad połowa Polaków w to nie wierzy
Według sondażu IBRiS dla „Rzeczpospolitej” ponad 50 proc. Polaków nie zgadza się z tezą, że w Polsce trwa zamach stanu. Taką tezę lansują politycy PiS, a za nimi powtarzają m.in. Republika i telewizja wPolsce24. więcejOgromne spadki Tesli w Europie. Muskowi szkodzi polityczny romans z Trumpem i AfD?
W styczniu br. mocno zmalała liczba rejestracji samochodów Tesli w kilku dużych krajach europejskich. Od kilku miesięcy szef koncernu Elon Musk jest mocno zaangażowany w administrację Donalda Trumpa. W 2024 roku Tesla na całym świcie dostarczył prawie 1,8 mln samochodów. więcejPremier rozmawiał z szefem Google o inwestycjach. Apel polskich firm o równe traktowanie
W czwartek Donald Tusk rozmawiał z szefem Google’a Sundarem Pichaiem m.in. o współpracy w zakresie sztucznej inteligencji, energetyki i cyberbezpieczeństwa. Polskie firmy z branży usług cloudowych ostrzegają przed ryzykami związanymi z takim partnerstwem. A do rządu apelują o „podjęcie realnych działań na rzecz wsparcia polskiego sektora technologicznego i równego traktowania krajowych firm”. więcejOrange Polska zyskuje klientów światłowodu. W telewizji prawie milion
Na koniec ub.r. Orange Polska miał 1,57 mln klientów internetu światłowodowego i 1,78 mln ofert konwergentnych. Natomiast liczba użytkowników usługi telewizyjnej zbliża się do miliona. Telekom chce wypłacić w br. 0,53 zł dywidendy na akcję, o 10 proc. więcej niż przed rokiem. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas:redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj