Subskrypcje to dziś chleb powszedni wydawców. Sprawdziliśmy, ile kosztują w Europie
Każdy szanujący się wydawca internetowy w Europie wdrożył już model subskrypcyjny. Dużo piszemy o tym, ile kosztują takie oferty w Polsce. A jak jest nad Tamizą, Sekwaną, Tybrem czy Wełtawą? Subskrypcje na Zachodzie nie zawsze są droższe niż w Polsce, nie brakuje ciekawych promocji - za niektóre tytuły możemy zapłacić nawet symboliczne euro miesięcznie. więcejMichał Winnicki rzuca wyzwanie Emitelowi. Ma wielkie plany wobec nowego multipleksu
Niebawem ma rozpocząć się konkurs Urzędu Komunikacji Elektronicznej dotyczący operatora MUX-5 naziemnej telewizji cyfrowej. Wziąć w nim udział zamierza spółka MWE Teleport, należąca do Michała Winnickiego. - Nasz plan zakłada zapewnienie zasięgu MUX-5 na poziomie minimum 95 proc. populacji bez wykorzystania infrastruktury firmy Emitel – zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Winnicki. więcejRosną wydatki na reklamę wideo. YouTube wyprzedził Polsat i TVN
Wartość rynku reklamy wideo, obejmującego telewizję i wideo online, wzrosła o 10,9 proc. w 2024 r. (rdr), do 7,06 miliarda zł - wynika z analizy Publicis Groupe. Inwestycje reklamowe w telewizji linearnej wzrosły zgodnie z prognozą o 5,9 proc. , a YouTube wyprzedzał pod względem udziału w czasie oglądalności każdy z kanałów tradycyjnej telewizji. więcejPostępowanie ws. Polskiej Fundacji Narodowej trafiło do Rzeszowa. Pod lupą 8 mln zł straty
Postępowanie wszczęte w czerwcu 2024 roku przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie zostało przeniesione do Prokuratury Regionalnej w Rzeszowie - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Prowadzone jest w sprawie nadużycia uprawnień i niedopełnienia obowiązków przez członków zarządu Polskiej Fundacji Narodowej w 2017 roku. Jednym z nim był wówczas Maciej Świrski, obecny przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. więcejTVN szykuje randkowe reality show. Ruszył casting do „sekretnego programu”
Rozpoczęły się poszukiwania uczestników do nowego randkowego reality show realizowanego na zlecenie TVN. „Sekretny program randkowy” adresowany jest do singli w wieku 25-50 lat. więcejMichał Winnicki rzuca wyzwanie Emitelowi. Ma wielkie plany wobec nowego multipleksu
Niebawem ma rozpocząć się konkurs Urzędu Komunikacji Elektronicznej dotyczący operatora MUX-5 naziemnej telewizji cyfrowej. Wziąć w nim udział zamierza spółka MWE Teleport, należąca do Michała Winnickiego. - Nasz plan zakłada zapewnienie zasięgu MUX-5 na poziomie minimum 95 proc. populacji bez wykorzystania infrastruktury firmy Emitel – zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Winnicki. więcejTVN szykuje randkowe reality show. Ruszył casting do „sekretnego programu”
Rozpoczęły się poszukiwania uczestników do nowego randkowego reality show realizowanego na zlecenie TVN. „Sekretny program randkowy” adresowany jest do singli w wieku 25-50 lat. więcejW TVP Info najmocniej reklamują się Kaufland, Carrefour i Orlen
W pierwszych tygodniach br. liczba reklam emitowanych na antenie TVP Info zmalała - w skali roku - o ponad jedną piątą - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Najaktywniejszymi reklamowo markami na antenie tego kanału były: sieci sklepów Kaufland i Carrefour oraz spółka paliwowa Orlen. więcejMedytacje uprzywilejowanego „jednego procenta”. Recenzja trzeciego sezonu serialu „Biały Lotos” Maxa
Mike White, scenarzysta i reżyser „Białego Lotosu”, po raz trzeci zabiera nas na wakacje do egzotycznego kurortu, w którym wypoczywają zamożni i uprzywilejowani Amerykanie. Tym razem odwiedzamy Tajlandię przyciągającą wielbicieli odnowy duchowej, jogi, relaksacyjnych masaży i widoku małpek skaczących po bujnej roślinności. Hotel przypomina złotą klatkę, ma symulować tajską kulturę, jakiej nigdy nie poznają, ani nie chcą poznać wielbiciele luksusu pielgrzymujący po oświecenie. więcejPrezenterka z Wydarzeń 24 także w Polsat News
Daria Wąsiewska, prezenterka serwisów informacyjnych w Wydarzeniach 24, dołączyła do grona prowadzących krótsze wydania programu „Wydarzenia”, emitowanego także w Polsat News i głównym Polsacie. więcej„Superwizjer” w TVN z nową porą emisji
W marcu „Superwizjer” będzie pojawiać się w nowym, późnowieczornym paśmie emisji – wynika z ramówki stacji TVN na marzec. Magazyn reporterów jest emitowany na antenie TVN od 2000 roku. więcejTVP chce analizować reklamy w internecie, szuka dostawcy narzędzia
Telewizja Polska wybiera w przetargu firmę, dzięki której będzie mieć dostęp do danych w celu analizy reklamy online - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią pracować przez rok. więcejZanzibar, suplementy, wyłudzenia. TOP 5 produkcji o oszustach w streamingu
Nowy serial Netfliksa zatytułowany „Ocet jabłkowy” poruszył temat oszustw w internecie, gdyż ten sprzyja budowaniu narracji trudnych do zweryfikowania. Bohaterka serialu inspirowanego prawdziwą historią, wmawia swoim klientom, że wyleczyła, nowotwór stosując dietę i zdrowy styl życia. Co jeszcze sprzedają nam internetowi oszuści? Sprawdziliśmy, jakie produkcje o nich możemy znaleźć na platformach streamingowych. więcejStacja zniknęła z telewizji naziemnej. Ile zarabia jej nadawca?
W piątek przerwano emisję w naziemnej telewizji cyfrowej stacji Vidoc TV. Nadająca ją firma Red Carpet Media Group właśnie podała swoje wyniki finansowe z czwartego kwartału ub.r.: przy wzroście wpływów o prawie połowę zarobiła na czysto 1,35 mln zł. więcejProszą o wpłaty non stop. Nowa zbiórka telewizji wPolsce24
Telewizja wPolsce24 (Fratria) zebrała od widzów prawie milion złotych na zakup kamer. Od razu na antenie ogłoszono kolejną zbiórkę: na nowe oświetlenie studia. – Nie wątpię, że i tutaj uda się uzbierać całą potrzebną sumę – podkreślił Michał Adamczyk. więcejReportaż „Superwizjera” o Krzysztofie Gonciarzu nie powstał. Dlaczego?
Krzysztof Gonciarz kilka tygodni temu opublikował pytania, które dostał od redakcji „Superwizjera” TVN. Dotyczyły one wysuwanych wobec niego oskarżeń byłych partnerek, którym influencer zaprzecza. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, dziennikarze z programu zrezygnowali z przygotowania materiału o zarzutach wobec Gonciarza. Dziś sam on jest w sporze sądowym z byłymi partnerkami, które zdecydował się pozwać. więcejCzołowa platforma pozwana przez narodową ligę. Nie chce zapłacić za prawa
Serwis streamingowy DAZN zdecydował się zapłacić w lutym jedynie połowę sumy przewidzianej za prawa do Ligue 1 we Francji. Pozostałe 35 mln euro platforma skierowała do depozytu sądowego. Ligue de football professionnel (LFP) wystąpiła do sądu o wypłacenie kwoty francuskim klubom. więcejW tym kraju Netflix znowu podnosi ceny
Wielka Brytania to kolejny kraj, w którym Netflix podniósł ceny. Opłata za plan standardowy giganta streamingu wzrosła aż o 2 funty, czyli 18 proc. Firma tłumaczy to inwestycjami w ofertę filmowo-serialową oraz sportową. więcejZnamy zwycięzcę szóstej edycji „The Voice Senior”
W sobotę TVP2 pokazała finał szóstej edycji programu „The Voice Senior”. Decyzją widzów najlepiej śpiewającym seniorem programu okazał się Wojciech Bardowski z drużyny Roberta Janowskiego. więcejW TVP Info nowy program informacyjny
Od poniedziałku 17 lutego TVP Info będzie emitować nowy program informacyjny – „Za pięć dwunasta”. więcejGdzie dziać się będzie akcja piątego sezonu „Detektywa”? Nowe informacje o hicie HBO
Po finale czwartego sezonu „Detektywa”, który spotkał się z dużą krytyką twórcy formatu, czyli Nica Pizzolatto, okazało się, że osiągnął najlepszy wynik frekwencyjny w całej historii serialu. Mimo tego, że twórca pierwszych sezonów nie akceptuje pomysłów nowej showrunnerki, „Detektyw” wciąż interesuje widzów. HBO szybko zamówiło kolejny sezon. więcejAplikacja Apple TV dostępna na urządzeniach z Androidem
Posiadacze smartfonów i tabletów z systemem operacyjnym Android mogą już pobrać aplikację Apple TV ze sklepu Google Play. Dzięki temu możliwe jest wygodniejsze korzystanie na tych urządzeniach z serwisu streamingowego Apple TV+. więcejTelewizory od platformy cyfrowej z nowym systemem operacyjnym
Platforma cyfrowa Sky wprowadza w Wielkiej Brytanii drugą generację swoich telewizorów do streamingu Sky Glass. System operacyjny Entertainment OS zastąpiono w tych urządzeniach oprogramowaniem pod nazwą Sky OS. więcejNowości Maxa na drugą połowę lutego. Lista filmów i seriali
Już 17 lutego premiera jednego z najbardziej wyczekiwanych tytułów tego roku, trzeciego sezonu „Białego Lotosu”. Nagradzana Emmy produkcja HBO Original zabierze widzów do gorącej i tajemniczej Tajlandii. Ponadto w serwisie Max pojawią się pierwsze wiosenne nowości z oferty programowej grupy TVN Warner Bros. Discovery. więcejJustyna Steczkowska reprezentantką Polski na Eurowizji 2025
Justyna Steczkowska z utworem „Gaja” zwyciężyła w finale polskich preselekcji do tegorocznej Eurowizji. O wyborze artystki zdecydowali widzowie w głosowaniu SMS. Steczkowska wraca na muzyczny konkurs po 30 latach. więcejPolsat Games pokaże rozgrywki Fortnite Champion Series. Kiedy transmisja?
W lutym ofertę programową stacji Polsat Games wzbogacą rozgrywki Fortnite Champion Series 2025. Mecze relacjonować będą znani w gamingowym świecie komentatorzy, a premierowe transmisje odbędą się już 15 i 16 lutego. więcejTego jeszcze nie było. Przerwano emisję polskiej stacji naziemnej
Kanał ViDoc TV został usunięty z MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej. – Wyjaśniamy kwestię z Emitelem – mówi Wirtualnemedia.pl Leszek Kułak, szef rady nadzorczej Red Carpet Media Group, nadawcy stacji. Przedstawicielka operatora multipleksu zapewnia, że firma „ma wystarczające podstawy” do podjętych działań. więcejHostessa w mini zniknie z „Va Banque”? Szef TVP: zajmę się tym
W teleturnieju TVP2 „Va Banque” upominki uczestnikom wręcza atrakcyjna hostessa. Na uwagę, że kojarzy się to z seksizmem z lat 90., dyrektor generalny Telewizji Polskiej Tomasz Sygut zapowiedział: „Zajmę się tym. Wielokrotnie poruszaliśmy ten temat”. więcej„Randka w ciemno” wróci w stacji Polsatu. Ogłoszono gospodarza
Program „Randka w ciemno” po dwóch dekadach przerwy wraca do polskiej telewizji. Będzie emitowany w stacji Super Polsat, a gospodarzem będzie Piotr Gąsowski. więcejPrawie 50 mln złotych z „podatku od VOD” w 2024 roku
W całym 2024 roku do kasy Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej z tytuły opłaty od usług VOD wpłynęło ponad 48,9 mln zł. W ostatnim kwartale ubiegłego roku wpływy te wyniosły ponad 13,7 mln zł. więcejU Solorza zmaleją długi. Dzięki sprzedaży akcji Asseco
Cyfrowy Polsat ze swoją spółką zależną Polkomtel przedterminowo spłaci 681 mln zł kredytu plus odsetki. Przeznaczy na to pieniądze z niedawnej sprzedaży akcji Asseco Poland. więcejGazetkolandia.pl zaskakuje rynek rekordową ilością użytkowników
Branża e-commerce i digital marketingu rozwija się w zawrotnym tempie, co sprawia, że zarówno konsumenci, jak i marki szukają coraz lepszych sposobów na wymianę informacji o promocjach i produktach. Gazetkolandia.pl to platforma, która wychodzi naprzeciw tym potrzebom. W 2024 roku przyciągnęła ponad 7,6 miliona użytkowników, stając się jednym ze znaczących agregatorów na polskim rynku. Po czterech latach działalności zmienia sposób katalogowania gazetek promocyjnych i cyfrowej reklamy. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
„News albo fake news” wraca na antenę Trójki. Bez Piotra Łodeja
W przyszłym tygodniu na antenę Trójki wraca „News albo fake news” – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Audycja pojawi się w formie cyklu w nowym paśmie i z Kubą Witkowskim za mikrofonem. więcejNowy dziennikarz Sekcji Polskiej Radia Watykańskiego. Po dwóch dekadach w Polska Press
Pracę w Sekcji Polskiej Radia Watykańskiego zaczął Wojciech Rogacin. Poprzednio przez prawie 20 lat był związany z Polska Press, a wcześniej m.in. z „Gazetą Wyborczej” i „Newsweekiem”. więcejDzień z życia słuchaczki w nowej kampanii Radia ZET
W sobotę startuje nowa odsłona kampanii „Radio ZET – Muzyka nr 1”. Obejmie telewizję, internet, outdoor, a także sieci kin, a . wspiera ją akcja antenowo-plenerowa pod tą samą nazwą. Radiowa ekipa wraz polskimi gwiazdami muzyki będzie podróżować po całej Polsce odwiedzając słuchaczy, którzy zgłoszą się do zabawy. więcejEska odpowiada na nietypową ofertę pracy Radia ZET. Wzorcowy przykład dialogu marek
W Światowy Dzień Radia Radio ZET opublikowało w mediach społecznościowych nietypowe wideo – zabawną ofertę pracy na stanowisko prezentera radiowego. Stacja doczekała się błyskawicznej reakcji konkurencyjnej Eski, która w równie zabawny sposób sparafrazowała filmik ZET-ki. - Tak powinien wyglądać dialog w social mediach - ocenia Dorota Piekarska, creative lead w VML. więcejRosną wydatki na reklamę wideo. YouTube wyprzedził Polsat i TVN
Wartość rynku reklamy wideo, obejmującego telewizję i wideo online, wzrosła o 10,9 proc. w 2024 r. (rdr), do 7,06 miliarda zł - wynika z analizy Publicis Groupe. Inwestycje reklamowe w telewizji linearnej wzrosły zgodnie z prognozą o 5,9 proc. , a YouTube wyprzedzał pod względem udziału w czasie oglądalności każdy z kanałów tradycyjnej telewizji. więcejPostępowanie ws. Polskiej Fundacji Narodowej trafiło do Rzeszowa. Pod lupą 8 mln zł straty
Postępowanie wszczęte w czerwcu 2024 roku przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie zostało przeniesione do Prokuratury Regionalnej w Rzeszowie - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Prowadzone jest w sprawie nadużycia uprawnień i niedopełnienia obowiązków przez członków zarządu Polskiej Fundacji Narodowej w 2017 roku. Jednym z nim był wówczas Maciej Świrski, obecny przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. więcejPotrzebna agencja do obsługi kampanii rządowych w social mediach. Budżet to ponad 1,2 mln zł
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów rozpoczęła przetarg na zakup reklam w mediach społecznościowych na potrzeby kampanii przez nią realizowanych - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Budżet na te działania wynosi 1,23 mln zł. więcejFrance Channel TV nawiązuje współpracę z Performance Labs
France Channel TV, platforma VOD oferująca francuskie treści premium, rozpoczyna strategiczną współpracę z Performance Labs, agencją digital performance – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Celem partnerstwa jest wsparcie marketingowe France Channel TV w działaniach performance marketingowych ukierunkowanych na pozyskiwanie klientów na rynku amerykańskim, z perspektywą globalnej ekspansji. więcejKraków zmodyfikuje uchwałę krajobrazową
Po ponad dwóch latach obowiązywania dotychczasowej uchwały krajobrazowej władze Krakowa chcą zaktualizować przepisy regulujące obecność reklam w w przestrzeni miejskiej. Rozpoczęto prace nad projektem, który zostanie poddany szerokim konsultacjom społeczny,. więcejGoodyear konsoliduje obsługę mediową i reklamową w Publicis Groupe
Firma oponiarska Goodyear Tire & Rubber Company skonsolidowała swoje zadania w zakresie obsługi mediowej, kreacji, produkcji i usług cyfrowych w holdingu reklamowym Publicis Groupe. więcejPatrycja Iwanow z awansem w agencji Cosmoz
Patrycja Iwanow, związana z agencją Cosmoz od kwietnia 2024 roku, awansowała na stanowisko account director. więcejSamsung wyśle zwycięzców swojego konkursu na Fidżi
14 lutego wystartował konkurs Samsung "Pary w Ringu" promujący Galaxy Ring. Nagrodą główną w konkursie jest wyjazd na Fidżi. Konkurs inspirowany jest programami reality TV, w których uczestnicy rywalizują na oczach widzów oceniających ich zmagania. więcejKevin Mglej poza agencją hoh, stery obejmuje Rafał Janik
Agencja influencer marketingu hoh ma nowego szefa. Z początkiem lutego, przez sprzedaż pakietu większościowego udziałów, z firmą rozstaje się Kevin Mglej, jej pomysłodawca i jeden ze współzałożycieli. Stery przejmuje Rafał Janik, który będzie odpowiadał za dalszy rozwój hoh. więcejGdzie reklamuje się Lidl? Postawił mocniej na TVN i stacje tematyczne Polsatu
W 2024 roku najwięcej reklam sieci sklepów Lidl Polska pojawiło się w kanałach tematycznych Polsatu - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Detalista mocno zwiększył też swoją obecność na antenie TVN. więcejWraca znana loteria Żubra, w reklamach „na widok dwóch szybkich Żubrów niejeden podskoczy”
Ruszyła kolejna edycja kampanii telewizyjna i digitalowa loterii „Dwa szybkie Żubry” piwa Żubr (Kmpania Piwowarska). Promocja potrwa aż do 31 lipca 2025 roku. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem: „Na widok dwóch szybkich Żubrów niejeden podskoczy”. więcejGazetkolandia.pl zaskakuje rynek rekordową ilością użytkowników
Branża e-commerce i digital marketingu rozwija się w zawrotnym tempie, co sprawia, że zarówno konsumenci, jak i marki szukają coraz lepszych sposobów na wymianę informacji o promocjach i produktach. Gazetkolandia.pl to platforma, która wychodzi naprzeciw tym potrzebom. W 2024 roku przyciągnęła ponad 7,6 miliona użytkowników, stając się jednym ze znaczących agregatorów na polskim rynku. Po czterech latach działalności zmienia sposób katalogowania gazetek promocyjnych i cyfrowej reklamy. materiał reklamowy więcejTrump musi zrobić krok w tył ws. USAID? Ważna decyzja sądu dla NGO-sów i mediów
Amerykański sąd orzekł, że administracja Donalda Trumpa nie miała prawa zablokować przyznanego wcześniej finansowania w ramach programów USAID. Nakazano przywrócenie wstrzymanych środków. więcejSubskrypcje to dziś chleb powszedni wydawców. Sprawdziliśmy, ile kosztują w Europie
Każdy szanujący się wydawca internetowy w Europie wdrożył już model subskrypcyjny. Dużo piszemy o tym, ile kosztują takie oferty w Polsce. A jak jest nad Tamizą, Sekwaną, Tybrem czy Wełtawą? Subskrypcje na Zachodzie nie zawsze są droższe niż w Polsce, nie brakuje ciekawych promocji - za niektóre tytuły możemy zapłacić nawet symboliczne euro miesięcznie. więcejNetflix kręci serial o japońskich samurajach
Netflix ujawnił obsadę serialu „Last Samurai Standing”, w której znalazło się 14 czołowych japońskich aktorów. Premiera nowości zaplanowana jest na listopad. więcejNie poszli do Republiki, ale wybrali YouTube. Jak im się wiedzie? „Rozwijam skrzydła”
Nie wszystkie gwiazdy dawnej TVP przeszły do Republiki lub wPolsce24. Są też tacy, którzy postawili na własne kanały youtubowe. Jak im idzie? Co ich zdaniem różni przede wszystkim telewizję od YouTube? - Tu muszę być jak orkiestra, odpowiedzialny za wiele zadań - mówi nam Krzysztof Ziemiec. Anita Gargas i Bartłomiej Graczak opowiadają m.in. o reakcji ze strony widzów. więcejZanzibar, suplementy, wyłudzenia. TOP 5 produkcji o oszustach w streamingu
Nowy serial Netfliksa zatytułowany „Ocet jabłkowy” poruszył temat oszustw w internecie, gdyż ten sprzyja budowaniu narracji trudnych do zweryfikowania. Bohaterka serialu inspirowanego prawdziwą historią, wmawia swoim klientom, że wyleczyła, nowotwór stosując dietę i zdrowy styl życia. Co jeszcze sprzedają nam internetowi oszuści? Sprawdziliśmy, jakie produkcje o nich możemy znaleźć na platformach streamingowych. więcejKongres Kanału Zero nie zapełnił hali. Stanowski: popełniliśmy dużo błędów
Na kongres Kanału Zero w łódzkiej Atlas Arenie sprzedano ok. 5 tys. biletów, wskutek czego w hali pozostało sporo wolnych miejsc. – Czy wybraliśmy za dużą halę na to wydarzenie? Oczywiście, że tak. Pewnie popełniliśmy dużo błędów - termin w czasie ferii zły, myślę, że dwudniowy event to też nie był dobry pomysł – przyznaje Krzysztof Stanowski. więcejZmarł były poseł Andrzej Potocki. Współtworzył serwis piłkarski
Nie żyje Andrzej Potocki – poseł trzech kadencji, związany z Unią Demokratyczną, Unią Wolności i Stronnictwem Demokratycznym. Potocki króko był też prezesem Piasta Gliwice i współpracował z serwisem piłkarskim 90minut.pl. więcejZnów można instalować TikToka w USA
Aplikacja TikTok wróciła w czwartek do sklepów z aplikacjami Apple i Google dla użytkowników terenie USA. Jest to efekt decyzji prezydenta USA Donalda Trumpa o odroczeniu wprowadzenia zakazu korzystania z chińskiej platformy mediów społecznościowych do 5 kwietnia. więcejSzef InPostu ma uprościć przepisy. Nie przygotuje projektów ustaw
Rafał Brzoska, prezes InPostu, zapowiedział, że szczegóły na temat prac zespołu zespół do spraw deregulacji zostaną opublikowane w internecie w poniedziałek. Brzosce kierowanie tym zespołem zaproponował premier Donald Tusk. więcejJak założyć sklep internetowy bez programowania?
Branża e-commerce jest z każdym rokiem coraz popularniejsza – zarówno wśród konsumentów, jak i osób, które chcą prowadzić tu biznes. Zakupy online są szybkie, wygodne i banalnie proste. materiał reklamowy więcejZ KGHM pożegnał się były dziennikarz TVP Info
Po prawie sześciu latach pacy z państwowym holdingiem KGHM Polska Miedź rozstał się dyrektor komunikacji korporacyjnej Piotr Chęciński. Wcześniej był związany m.in. z Telewizją Polską i Polskim Radiem. więcejPR-owa wpadka. Dlaczego z konferencji z szefem Google przebiła się tylko kwota 5 mln zł?
Informacja, że Google przeznaczy na szkolenia w zakresie umiejętności cyfrowych w Polsce 5 mln dol. w ciągu 5 lat, stała się obiektem powszechnych kpin. Teraz wiemy, że współpraca Google z polskim rządem ma być szersza. - Gdyby komunikacja tej inwestycji była lepiej poukładana przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów, nie trzeba by teraz tłumaczyć, że to nie te 5 milionów miało rzekomo podnieść PKB o 8 proc. - ocenia Sebastian Bykowski, wiceprezes Instytutu Monitorowania Mediów. więcejKolejny big tech u Donalda Tuska. Nowa umowa ws. obronności
Kancelaria premiera zapowiada, że w poniedziałek rano Donald Tusk spotka się z wiceprezesem Microsoftu Bradem Smithem. Władze Ministerstwa Obrony Narodowej podpiszą z koncernem nową umowę o współpracy. więcejPR-owa wpadka. Dlaczego z konferencji z szefem Google przebiła się tylko kwota 5 mln zł?
Informacja, że Google przeznaczy na szkolenia w zakresie umiejętności cyfrowych w Polsce 5 mln dol. w ciągu 5 lat, stała się obiektem powszechnych kpin. Teraz wiemy, że współpraca Google z polskim rządem ma być szersza. - Gdyby komunikacja tej inwestycji była lepiej poukładana przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów, nie trzeba by teraz tłumaczyć, że to nie te 5 milionów miało rzekomo podnieść PKB o 8 proc. - ocenia Sebastian Bykowski, wiceprezes Instytutu Monitorowania Mediów. więcejZnów można instalować TikToka w USA
Aplikacja TikTok wróciła w czwartek do sklepów z aplikacjami Apple i Google dla użytkowników terenie USA. Jest to efekt decyzji prezydenta USA Donalda Trumpa o odroczeniu wprowadzenia zakazu korzystania z chińskiej platformy mediów społecznościowych do 5 kwietnia. więcejTwórcy autowebinarów często mijają się z prawdą. Udawany live narzędziem marketingu sprzedażowego [OPINIA]
Webinary, czyli seminaria online, to praktyczne, sprawdzone i pomocne rozwiązania, zarówno dla ekspertów, organizujących te spotkania, jak i dla uczestników. Problem w tym, że w ostatnim czasie, jak grzyby po deszczu, powstają autowebinary, czyli przygotowane wcześniej nagrania, które do samego końca próbują – mniej lub bardziej skutecznie – udawać wydarzenia na żywo. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas:redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj