Po 15 osób w każdym medium publicznym. Wybrano członków rad programowych
Rada Mediów Narodowych wybrała w czwartek członków rad programowych m.in. Telewizji Polskiej i Polskiego Radia. Jak informuje Wirtualnemedia.pl członek RMN Robert Kwiatkowski, w 15-osobowych gremiach są zarówno przedstawiciele klubów parlamentarnych, jak i stowarzyszeń dziennikarskich. więcej13 organizacji chce podatku cyfrowego. Apel do ministrów
13 organizacji pozarządowych i reprezentujących biznes napisało list otwarty do wicepremiera i ministra cyfryzacji Krzysztofa Gawkowskiego oraz ministra finansów Andrzeja Domańskiego. Postulują w nim wprowadzenie w Polsce podatku cyfrowego. Pod listem podpisały się m.in. Związek Pracodawców Wydawców Cyfrowych czy Izba Wydawców Prasy. więcejGłośny projekt fundacji Sakiewicza pod lupą prokuratury
Tworzony przez Fundację Niezależne Media projekt Puszcza.TV jest przedmiotem śledztwa Prokuratury Okręgowej w Warszawie - potwierdził portal Wirtualnemedia.pl. Serwis powiązany z mediami Tomasza Sakiewicza przez kilka lat korzystał z grantu państwowego funduszu. więcejTVP bez wicedyrektora biura spraw korporacyjnych. "Czas dużych wyzwań"
W połowie marca Marek Kacprzak zakończył pracę w Telewizji Polskiej – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przez rok odpowiadał za prace działu strategii. więcejCo robią dziennikarze po TVP Sport? Jeden poza mediami, inni u konkurencji
Po ostatnich rozstaniach z TVP Sport kolejni dziennikarze sportowi znaleźli nowe miejsca pracy. Gdzie dołączyli? Część przeszła do konkurencji. więcejPo 15 osób w każdym medium publicznym. Wybrano członków rad programowych
Rada Mediów Narodowych wybrała w czwartek członków rad programowych m.in. Telewizji Polskiej i Polskiego Radia. Jak informuje Wirtualnemedia.pl członek RMN Robert Kwiatkowski, w 15-osobowych gremiach są zarówno przedstawiciele klubów parlamentarnych, jak i stowarzyszeń dziennikarskich. więcejTVP bez wicedyrektora biura spraw korporacyjnych. "Czas dużych wyzwań"
W połowie marca Marek Kacprzak zakończył pracę w Telewizji Polskiej – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przez rok odpowiadał za prace działu strategii. więcejCo robią dziennikarze po TVP Sport? Jeden poza mediami, inni u konkurencji
Po ostatnich rozstaniach z TVP Sport kolejni dziennikarze sportowi znaleźli nowe miejsca pracy. Gdzie dołączyli? Część przeszła do konkurencji. więcejSąd oddalił wniosek o upadłość TVMN. „Oczekuje w letargu na lepsze czasy”
Sąd Rejonowy w Warszawie nie zgodził się na upadłość Telewizji Media Narodowe. – Zgłosiliśmy wniosek upadłościowy w terminie, który jednak sąd oddalił ze względu na brak środków na przeprowadzenie wieloletniego procesu – informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Barełkowski, prezes stacji. więcejStart zdjęć do 12. edycji „Rolnik szuka żony”. Odcinek zerowy w Wielkanoc
Ruszyły zdjęcia do 12. edycji programu „Rolnik szuka żony”. Odcinek zerowy, z wizytówkami kandydatów do programu TVP1, zostanie pokazany w Wielkanoc – wynika z ramówki TVP dla prasy. więcejZmiana na czele nadawcy Vidoc TV. Koncesja naziemna pod znakiem zapytania?
Prezesem spółki Red Carpet TV, nadającej m.in. kanał Vidoc TV, został Leszek Kułak, szef rady nadzorczej i większościowy akcjonariusz jej właściciela – Red Carpet Media Group. Ta druga firma przyznała, że nie wiadomo, jak długo potrwa przerwa w naziemnej emisji Vidoc TV, co może mieć skutki prawne w kontekście posiadanej koncesji. więcej„Awantura o kasę” wciąż hitem Polsatu. Ile widzów ogląda nowy sezon teleturnieju?
Średnio 799 tys. widzów ogląda w Polsacie nowy sezon „Awantury o kasę” – wynika z danych Nielsena. Najchętniej oglądany odcinek zgromadził przed telewizorem nieco ponad 1 mln widzów. więcejNowy kanał 4K w Play. Wkrótce możliwa kolejna nowość
Play wprowadził do oferty kanał przyrodniczy Love Nature 4K. Stacja jest dostępna na pozycji 415. dekoderów. Wchodzi w skład pakietów Telewizja Max i Dokumenty (Telewizja Nowej Generacji). Jak poinformował Wirtualnemedia.pl operator, trwają rozmowy dotyczące kolejnego kanału. więcej"Magia nagości" wróciła na antenę. Ilu widzów ma czwarta edycja?
Średnio 95 tys. widzów ogląda czwartą edycję „Magii nagości” w Zoom TV – wynika z danych Nielsena. Najpopularniejszy do tej pory odcinek przyciągnął przed ekrany 101 tys. odbiorców. więcej„Opowieść podręcznej” wraca z sezonem finałowym. Mamy zwiastun
Platforma Hulu ujawniła zwiastun finałowego sezonu serialu „Opowieść podręcznej”, który w Polsce oglądać będziemy w serwisie Max. Premiera szóstego sezonu odbędzie się 8 kwietnia. W dniu premiery obejrzymy trzy pierwsze odcinki. więcejTVP kręci 17. sezon “Rodzinki.pl”. Są pierwsze zdjęcia
Po kilku latach przerwy ekipa serialu „Rodzinka.pl” zaczęła prace nad odcinkami 17. serii. Jak podała produkcja, w serialu wystąpią ci sami aktorzy, grający rodzinę Boskich. więcejTVN Media sprzedaje reklamy na kwiecień. Najdroższa za ponad 70 tys. zł
Biuro reklamy TVN Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień. Najwięcej kosztują spoty przy “Faktach” - ponad 70 tys. zł. więcejKomornik zajął udziały nadawcy naziemnej telewizji. 5 mln długu
Red Carpet Media Group potwierdziła, że komornik zajął należące do niej udziały spółki Red Carpet TV, nadającej m.in. emitowany naziemnie Vidoc TV. Przyczyną jest zaległe zobowiązanie w kwocie ponad 5 mln zł wobec Emitela, operatora technicznego multipleksów naziemnych. więcejTV Republika chwali się nowym studiem. Pierwszy program z robotami kamerowymi
Telewizja Republika wyemitowała pierwszy program zrealizowany w pełni z wykorzystaniem sprzętu i scenografii w swoim nowym studiu. Od kilku tygodni pokazywany jest stamtąd poranny cykl Michała Rachonia. więcejPekao rozbudowuje grę Money Tycoon i oferuje Konto Przekorzystne z bonusami do 400 zł
Bank Pekao S.A. przygotował kolejną odsłonę gry Money Tycoon w Fortnite, w której wprowadza szereg nowości. Dostępny jest także konkurs dla graczy z atrakcyjnymi nagrodami. Nowi klienci banku w specjalnej promocji do 31 marca br. mogą również otworzyć Konto Przekorzystne z kartami z wizerunkiem gamingowym i otrzymać bonusy nawet do 400 zł. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Po 15 osób w każdym medium publicznym. Wybrano członków rad programowych
Rada Mediów Narodowych wybrała w czwartek członków rad programowych m.in. Telewizji Polskiej i Polskiego Radia. Jak informuje Wirtualnemedia.pl członek RMN Robert Kwiatkowski, w 15-osobowych gremiach są zarówno przedstawiciele klubów parlamentarnych, jak i stowarzyszeń dziennikarskich. więcejOdświeżona oprawa i nowy cykl wideo w Czwórce. Usłyszymy głos Pauliny Przybysz
W piątek słuchacze radiowej Czwórki usłyszą nową oprawę muzyczną, której autorem jest muzyk i producent młodego pokolenia Wuja HZG. Głosem radiowych ID-sów stacji została Paulina Przybysz. Stacja wyemituje także premierowy odcinek programu „Czwórka. Wyjaśnione!”, w którym Dominika Płonka będzie przepytywała muzyczne gwiazdy alternatywy o kulisy powstawania i znaczenie tekstów ich piosenek. więcejRadio ZET wygrywa w sądzie z szefem KRRiT. Nie musi płacić pół miliona zł kary
Radio ZET nie musi płacić niemal pół mln kary nałożonej przez szefa KRRiT za rzekome szerzenie dezinformacji, naruszających polską rację stanu - wynika z czwartkowego wyroku Sądu Apelacyjnego. Orzeczenie jest prawomocne. więcejMinisterstwo szykuje nową ustawę medialną. KRRiT będzie większa?
Wkrótce cały skład Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji może zostać odwołany? Nie wykluczam takiego scenariusza – mówi wiceminister kultury Maciej Wróbel w wywiadzie opublikowanym w czwartek w "Dzienniku Gazecie Prawnej". więcejZmarł dziennikarz muzyczny Polskiego Radia Białystok
Nie żyje Andrzej Danilczuk – przez cztery dekady dziennikarz Polskiego Radia Białystok zajmujący się głównie tematyką kulturalną. Miał 75 lat. więcejOto najlepsze agencje, marki i kampanie na świecie. Jest nowa edycja WARC Media 100
Mediaplus Monachium, Mindshare Worldwide, Serviceplan, WPP, Dove, Unilever, USA i kampania “Welcome to the Group” autorstwa PHD Costa Rica dla Nosotras Women Connecting zwycięzcy tegorocznego raportu WARC Media 100 oceniającego najlepsze agencje mediowe, marki i kampanie marketingowe na świecie. więcejAgencja Chapter1 z nowym dyrektorem kreatywnym
Krzysztof Drzazga awansował w strukturach poznańskiej agencji strategiczno-kreatywnej Chapter1, obejmując stanowisko creative director. Przez ostatnie lata pełnił w tej agencji rolę head of concept. więcejVML tworzy dział digital, commerce & content, na czele Siemkowicz i Wasyluk
Agencja VML Poland tworzy nową jednostkę biznesową – Digital, Commerce & Content – która łączy skalowalną produkcję masowych treści digital i commerce z zaawansowanymi rozwiązaniami wspierającymi handel cyfrowy. Będzie pracować dla marek globalnych i lokalnych. więcejContinental nadal z Hand Made
Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za obsługę mediów społecznościowych marki Continental. więcejMcDonald’s partnerem „Minecraft: Film”
McDonald’s ogłosił partnerstwo z “Minecraft: Film” i nowy zestaw w ofercie. Jego rozpikselowany unboxing odbędzie się już 2 kwietnia. więcejMarketing Unilevera na nowo. Więcej sztucznej inteligencji
W ramach globalnej strategii GAP 2030 (Growth Action Plan), Unilever (własciciel marek Dove, Rexona) dąży do transformacji marketingu, której efektem będzie uwolnienie pracowników od żmudnych zadań, w których może wspomóc ich AI i przekierowanie ich czasu na działania istotne z punktu widzenia strategicznego rozwoju marek i firmy. Dzięki temu zespoły będą mogły skupić się na tworzeniu kreatywnych kampanii odpowiadających na bieżące potrzeby rynku. więcejKia Polska promuje elektryczny model samochodu
Kampania promująca model Kia EV3 obejmuje działania w telewizji oraz szeroko zakrojone działania w internecie, w tym reklamy display, mailing, video oraz programmatic. więcejSTS i Widzew Łódź z kampanią na rzecz osób z zespołem Downa
Z okazji obchodzonego 21 marca Światowego Dnia Zespołu Downa klub piłkarski Widzew Łódź wspólnie z oficjalnym sponsorem - firmą bukmacherską STS rusza z kampanią pod hasłem „Od Serca. Bardziej” na rzecz osób z Zespołem Downa. Partnerem akcji została Ekstraklasa. więcejAnimex zmienił dom mediowy
Firma Animex, właściciel takich marek, jak Krakus, Morliny, Berlinki czy Morlinki zakończył przetarg na obsługę mediową realizowany przez agencję doradczą Stars. więcejJak stworzyć stronę dla małego biznesu z AI?
Prowadząc firmę w obecnych czasach trzeba zwracać uwagę na każdy detal, w tym na to, jak skutecznie docierać z ofertą do potencjalnych klientów. Niezastąpionym rozwiązaniem w tej kwestii jest posiadanie profesjonalnej strony internetowej. Jeszcze kilka lat temu stworzenie takiej witryny wiązało się z dość dużym kosztem i długim czasem oczekiwania, obecnie jednak najlepszym wyjściem jest skorzystanie z kreatora stron AI. Sprawdźmy, o czym dokładnie mowa! materiał reklamowy więcejGłośny projekt fundacji Sakiewicza pod lupą prokuratury
Tworzony przez Fundację Niezależne Media projekt Puszcza.TV jest przedmiotem śledztwa Prokuratury Okręgowej w Warszawie - potwierdził portal Wirtualnemedia.pl. Serwis powiązany z mediami Tomasza Sakiewicza przez kilka lat korzystał z grantu państwowego funduszu. więcejAxel Springer rozważa sprzedaż firmy marketingowej
Axel Springer SE rozważa sprzedaż swojej jednostki marketingu afiliacyjnego Awin, tuż po planowanym podziale uzgodnionym przez jej właścicieli w zeszłym roku - podał Reuters. Agencja powołuje się na informacje pozyskane od trzech anonimowych osób zaznajomionych ze sprawą. więcej13 organizacji chce podatku cyfrowego. Apel do ministrów
13 organizacji pozarządowych i reprezentujących biznes napisało list otwarty do wicepremiera i ministra cyfryzacji Krzysztofa Gawkowskiego oraz ministra finansów Andrzeja Domańskiego. Postulują w nim wprowadzenie w Polsce podatku cyfrowego. Pod listem podpisały się m.in. Związek Pracodawców Wydawców Cyfrowych czy Izba Wydawców Prasy. więcejWirtualna Polska bez dyrektora growth and innovation
Wirtualna Polska Media rozstaje się z Kamilem Karnowskim, dyrektorem growth and innovation - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W firmie pracował od dziewięciu lat. więcejDemagog sprawdzi wypowiedzi kandydatów na prezydenta. Współpraca z Karolem Paciorkiem
Stowarzyszenie Demagog po raz kolejny podejmuje współpracę z Karolem Paciorkiem, twórcą kanału Imponderabilia. Tym razem podejmie się weryfikacji wypowiedzi kandydatów na prezydenta, którzy wezmą udział w programie. Pierwszy odcinek z Adrianem Zandbergiem pojawi się już 20 marca, w czwartek. więcejWrocławski dziennikarz w Kanale Zero. To krytyk Jacka Sutryka
Wrocławski dziennikarz Marcin Torz rozpoczął współpracę z Kanałem Zero. Jego pierwszy materiał przedstawia historię Jacka Sutryka, prezydenta Wrocławia. Dziennikarz od lat krytycznie opisuje działania polityka. więcejNowy zarząd spółki z grupy Agora. Odchodzą współzałożyciele
Joanna Kozłowska, Marcin Hajduk i Karol Jurga zasilą zarząd spółki już w marcu. Jednocześnie ze swoich funkcji w zarządzie rezygnują jego dotychczasowi członkowie i współzałożyciele firmy – Marcin Ekiert i Bartłomiej Chmiel. więcejFacebook wchodzi do Europy ze swoją sztuczną inteligencją. Co potrafi Meta AI?
Od tego tygodnia czatbot Meta AI zacznie być udostępniany w 41 krajach europejskich, w tym w Polsce - poinformowała w czwartek Meta. W połowie ub.r. po interwencji irlandzkiego regulatora Meta wstrzymała plany dotyczące wdrożenia tego narzędzia. więcejSpółka Empiku pozywa Legimi. Chodzi o płatności za wypożyczenia biblioteczne
Spółka Virtualo, należąca do grupy Empik, domaga się od Legimi zapłaty ponad 450 tys. zł. Zarzuca Legimi, że nie rozliczyło prawie wszystkich wypożyczeń bibliotecznych tytułów dwóch wydawnictw. – Przypuszczamy, że pełna skala nadużyć Legimi jest znacząco większa – ocenia prezeska Virtualo. – Realizowaliśmy umowę partnerską zgodnie z prawem i jej postanowieniami. Jesteśmy zdeterminowani, aby wykazać to w zapowiedzianym procesie sądowym – odpowiada szef Legimi. więcejWłaściciel Biedronki płaci dywidendę. Tyle sklepów chce otworzyć przez rok
Koncern Jeronimo Martins w 2025 roku planuje uruchomić ok 130-150 nowych sklepów Biedronka w Polsce, a także ok. 30 drogerii Hebe. Z zeszłorocznego zysku netto chce wypłacić 371 mln euro dywidendy. więcejW Kanale Zero nowy cykl publicystyczny
W ramówce Kanału Zero zadebiutował program „Loża Zero”. Jego pierwsze wydanie prowadziła Maria Stepan. więcejEwa Wrzosek zawiadamia prokuraturę. Chodzi o wpis Doroty Kani
Prokurator Wrzosek zareagowała na środowe wydarzenia, kiedy to na platformie X, na profilu dziennikarki i byłej redaktor naczelnej Polska Press Doroty Kani, zamieszczono zdjęcie dawnego kwestionariusza paszportowego Ewy Wrzosek. Dokument zawiera szczegółowe dane obecnej prokurator, w tym ówczesne zdjęcie i ówczesne adresy zamieszkania, imiona rodziców oraz numer PESEL. więcejKia Polska promuje elektryczny model samochodu
Kampania promująca model Kia EV3 obejmuje działania w telewizji oraz szeroko zakrojone działania w internecie, w tym reklamy display, mailing, video oraz programmatic. więcejSieć zapełniają materiały wykorzystujące dzieci. Sejmowa komisja podjęła temat
W czwartek sejmowa komisja dzieci i młodzieży zajęła się kwestią regulacji Unii Europejskiej dotyczącej CSAM ("child sexual abuse material"), czyli materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. W ubiegłym roku odnotowano ich aż ponad 3,5 tysiąca. – W ostatnich 12 miesiącach 300 mln dzieci poniżej 18. roku życia doświadczyło wykorzystania seksualnego w cyberprzestrzeni – powiedziała Katarzyna Staciwa, ekspertka z NASK, kryminolog i seksuolog. więcejKonkurs publiczny na Prezesa Zarządu INFOR PL S.A.
INFOR PL S.A. wystartował z konkursem publicznym na Prezesa Zarządu spółki. Oferty można składać do 31 marca br. materiał reklamowy więcejNowa rada Związku Firm Public Relations
Walne zgromadzenie członków ZFPR wybrało radę Związku na lata 2025-2027. Po raz drugi na jej czele stanie Katarzyna Terej z RES Consulting. więcejMarketing Unilevera na nowo. Więcej sztucznej inteligencji
W ramach globalnej strategii GAP 2030 (Growth Action Plan), Unilever (własciciel marek Dove, Rexona) dąży do transformacji marketingu, której efektem będzie uwolnienie pracowników od żmudnych zadań, w których może wspomóc ich AI i przekierowanie ich czasu na działania istotne z punktu widzenia strategicznego rozwoju marek i firmy. Dzięki temu zespoły będą mogły skupić się na tworzeniu kreatywnych kampanii odpowiadających na bieżące potrzeby rynku. więcejFacebook wchodzi do Europy ze swoją sztuczną inteligencją. Co potrafi Meta AI?
Od tego tygodnia czatbot Meta AI zacznie być udostępniany w 41 krajach europejskich, w tym w Polsce - poinformowała w czwartek Meta. W połowie ub.r. po interwencji irlandzkiego regulatora Meta wstrzymała plany dotyczące wdrożenia tego narzędzia. więcejPrawie 25 tys. „polskich” Starlinków dla Ukrainy. Zapłaciliśmy ponad 320 mln zł
W latach 2022-2024 Polska wydała prawie 323 mln zł na ponad 24,5 tys. terminali Starlink i ich abonament, które zostały przekazane Ukrainie; w tym roku szacowany koszt abonamentu ma wynieść ponad 77 mln zł - wynika z odpowiedzi resortu cyfryzacji dla PAP. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas:redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj