Właściciel Meczyki.pl: Nie sprzedałem firmy za 100 mln zł. To mój pierwszy tak szczery wywiad w życiu
Meczyki.pl to dziś jeden z najbardziej rozpoznawalnych i najczęściej cytowany portal sportowy w Polsce. W przeszłości też był popularny, ale z zupełnie innych i dyskusyjnych powodów. Za wszystkim stoi Sebastian Felkner, właściciel OV Grupy, który po cichu zbudował zdrowy medialny biznes. Nie tylko nie sprzedał firmy za 100 milionów złotych, bo – jak mówi – popadłby w depresję, ale… sam przejmuje inne. – Meczyki kupiłem za 50 tys. złotych, to były moje wszystkie oszczędności. Dziś mam apetyt na akwizycję na poziomie 50-70 milionów – mówi w dużej rozmowie z Wirtulanymi Mediami. więcejOto nowa para gospodarzy „Pytania na śniadanie"
Jeszcze w kwietniu w programie „Pytanie na śniadanie” zadebiutuje nowa para prowadzących. Do grona gospodarzy śniadaniówki TVP2 dołączą: były siatkarz Łukasz Kadziewicz i prowadząca “Czerwony dywan” w magazynie Anna Lewandowska – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejDarmowa usługa za wpis od influencera. Sprawdzamy, jak działają bartery
Victoria Czajkowska, lifestyleowa influencerka, poinformowała w social mediach, że nie jest zadowolona z wyceny kliniki weterynaryjnej, która miałaby leczyć jej ciężko chorego psa. Klinika w odpowiedzi podała, że influencerka chciała zapłacić za usługę postem na Instagramie. Czy tzw. wymuszanie barterów to częste zjawisko? - Myślę, że to niestety narastający trend i nie dziwię się irytacji przedsiębiorców, którzy tego doświadczają - ocenia Kamil Bolek z Tears of Joy. więcejTesty nowego standardu telewizyjnego DVB-I w Polsce? Mamy stanowisko Emitela
Do Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie wpłynęły wnioski o pozwolenie na testy w standardzie DVB-I. – To przede wszystkim funkcja telewizora – tłumaczy Wirtualnemedia.pl Jarosław Mroczkowski, doradca strategiczny Emitela. Dalsze działania firmy w tym zakresie będą zależne od dostępności na rynku odbiorników obsługujących nową technologię. więcejTVP wypłaci dodatek na Wielkanoc. Mniej niż chcieli związkowcy
Pracownicy Telewizji Polskiej dostaną dodatek na Święta Wielkanocne – ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Jego wysokość będzie jednak niższa od 2 tys. zł dla osoby, o co zwróciły się działające w firmie związki zawodowe. więcejOto nowa para gospodarzy „Pytania na śniadanie"
Jeszcze w kwietniu w programie „Pytanie na śniadanie” zadebiutuje nowa para prowadzących. Do grona gospodarzy śniadaniówki TVP2 dołączą: były siatkarz Łukasz Kadziewicz i prowadząca “Czerwony dywan” w magazynie Anna Lewandowska – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejTesty nowego standardu telewizyjnego DVB-I w Polsce? Mamy stanowisko Emitela
Do Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie wpłynęły wnioski o pozwolenie na testy w standardzie DVB-I. – To przede wszystkim funkcja telewizora – tłumaczy Wirtualnemedia.pl Jarosław Mroczkowski, doradca strategiczny Emitela. Dalsze działania firmy w tym zakresie będą zależne od dostępności na rynku odbiorników obsługujących nową technologię. więcejTVP wypłaci dodatek na Wielkanoc. Mniej niż chcieli związkowcy
Pracownicy Telewizji Polskiej dostaną dodatek na Święta Wielkanocne – ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Jego wysokość będzie jednak niższa od 2 tys. zł dla osoby, o co zwróciły się działające w firmie związki zawodowe. więcejKRRiT zgodziła się na zmiany w koncesjach części stacji naziemnych
Podczas ostatniego posiedzenia Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zgodziła się na zmiany w koncesjach większości stacji wchodzących w skład MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej. To otworzy drogę do nadawania wszystkich stacji w jakości HD. Jak informuje Wirtualnemedia.pl członek KRRiT prof. Tadeusz Kowalski, nie wiadomo kiedy to nastąpi, ponieważ dwóch nadawców nie wystąpiło ze stosownymi wnioskami. więcejKlaudia Carlos nadal w Telewizji Polskiej. Ma dostać inny projekt
Klaudia Carlos, która na początku roku zniknęła z „Pytania na śniadanie”, dalej współpracuje z Telewizją Polską – ustalił portal Wirualnemedia.pl. Prezenterka ma pojawić się w innym formacie. więcejTVS stawia na przekaz kablowo-satelitarny. Co z multipleksami?
TVS na razie nie będzie wykorzystywać testów 5G Broadcast, żeby przywrócić multipleks eksperymentalny naziemnej telewizji cyfrowej w Katowicach. Dyrektor stacji Jacek Swoboda informuje Wirtualnemedia.pl, że stacja skupi się na poprawie pozycji w środowisku kablowo-satelitarnym. Wkrótce podejmie decyzje odnośnie dalszych emisji za pośrednictwem MUX-ów testowych Grupy MWE Networks. więcejTVP z serialem dokumentalnym o ratownikach
Na antenę telewizyjnej Jedynki wchodzi nowy serial dokumentalny. „Misja: Ratunek. Służby w akcji” pokaże codzienną pracę ratowników z różnych zakątków Polski. Premiera 7 kwietnia. więcejW telewizji wPolsce24 kolejny program jak w startym TVP Info
Na antenie telewizji wPolsce24 (Fratria) zadebiutował program „Gogito…” prowadzony przez Małgorzatę Raczyńską-Weinsberg. Przez kilka lat dziennikarka miała podobny cykl w TVP Info i radiowej Jedynce. więcejIlu Polaków płaci abonament RTV? Sprawdziliśmy ostatnie statystyki
Na koniec 2024 roku opłaty abonamentowe uregulowało 700 tys. zobowiązanych gospodarstw domowych i firm (32,1 proc.) – wynika ze sprawozdania Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Rok wcześniej zrobiło to 26,7 proc. objętych obowiązkiem. Choć więcej zobowiązanych uiściło opłatę, to liczba płatników nie zmieniła się z powodu większej grupy zwolnionych z abonamentu. więcejFinał „Białego Lotosu” przed nami. Co potem warto obejrzeć?
W poniedziałek platforma Max zaprezentuje finałowy odcinek trzeciego sezonu „Białego Lotosu”. Dla fanów produkcji Mike’a White, przygotowaliśmy przegląd seriali opowiadających losy zamożnych bohaterów na wakacjach, które nie przebiegają tak, jak się tego spodziewali. Nie zabraknie także tajemniczych historii rozgrywających się w pozornie malowniczych lokalizacjach zamieszkiwanych przez małe, zżyte społeczności. więcejKarnowski znów ma pretensje do Republiki. „Powstaje partia R.”
Michał Karnowski, redaktor naczelny telewizji wPolsce24, kolejny raz skrytykował Republikę. Tym razem zarzucił jej, że w niewystarczającym zakresie relacjonuje wiece wyborcze Karola Nawrockiego. więcejMniej stacji naziemnej telewizji cyfrowej przy granicy z Niemcami
Odbiorcy naziemnej telewizji cyfrowej, którzy mieszkają w pobliżu granicy z Niemcami, 1 kwietnia stracili dostęp do niemieckiej stacji 1-2-3.tv. Opuściła ona multipleks DVB-T2 platformy Freenet. Kanał telezakupowy skupi się na innych formach dystrybucji. więcejLinearna telewizja bije w Polsce rekordy. Wysyp nowych kanałów
Mimo rosnącej popularności usług streamingowych, liczba kanałów linearnych w Polsce rośnie w zaskakującym tempie. Anita Góral z agencji AKPA Polska Press w analizie przesłanej Wirtualnemedia.pl odnotowała debiuty nowych stacji naziemnych lub kablowo-satelitarnych. Okazuje się, że takiego wysypu nowości nie było w poprzednich latach. więcejWszystko, co wiemy o drugim sezonie „The Last of Us” Maxa
Serial „The Last of Us” zadebiutował 15 stycznia 2023 roku i od razu stał się hitem platformy Max. Produkcja drugiego sezonu ruszyła po zakończeniu podwójnego strajku w Hollywood. Zwiastun nowych odcinków ukazał się we wrześniu 2024, opowiadając historię Abby, granej przez Kaitlyn Dever. Bella Ramsey i Pedro Pascal powrócą jako Ellie i Joel w drugim sezonie serialu, opartego na popularnej grze wideo. Co jeszcze wiemy o nowym sezonie? więcejKRRiT poskarżyła się na kanały po polsku do Madrytu i Pragi
KRRiT w sprawozdaniu za 2024 rok poinformowała, że zakończyła trzy postępowania we współpracy z zagranicznymi odpowiednikami. Regulator skierował skargi na emitowane w Cinemax 2 i FilmBox Premium filmy, które mogły uderzać w rozwój nieletnich, do odpowiedników z Czech i Hiszpanii. Skarga do Madrytu dotyczyła zbyt wczesnej emisji filmu o romansie kobiet. więcejNiektóre stacje Canal+ przestały działać na części sprzętów
Canal+ Polska poinformował, że od 3 kwietnia 2025 roku stacje Canal+ Extra 1-4 przestały działać na wybranych dekoderach i modułach CAM. Zmiana wynika z „konieczności zapewnienia bezpieczeństwa kodowania treści związanych z transmisją wydarzeń sportowych”. więcejTVP Info z nową dziennikarką. To transfer z Wirtualnej Polski
Agnieszka Kopacz-Domańska rozstała się z Wirtualną Polską. Dziennikarka przechodzi do Telewizji Polskiej, gdzie będzie prowadzić program “Za pięć dwunasta” w kanale TVP Info. więcejTVP Info z programem, jakiego jeszcze nie było. Gospodarzem Andrzej Stankiewicz
Kanał TVP Info wprowadzi do ramówki nowy program „Stan Wyborczy”, który wyróżniać się ma na tle innych cykli publicystycznych. Poprowadzi go zastępca redaktora naczelnego Onetu Andrzej Stankiewicz. więcejW Republice kolejna osoba z Telewizji Polskiej
Do grona prowadzących serwisy i pasma informacyjne w Telewizji Republika dołączyła Agnieszka Borkowska. Poprzednio była związana z Telewizją Polską. więcejNowy komentator w programie Rachonia w Republice. Przygotowali razem serial i książkę
W porannym programie Michała Rachonia w Telewizji Republika pojawił się nowy cykl – „Republika tajnych służb”, w którym rozmówcą gospodarza jest historyk prof. Sławomir Cenckiewicz. więcejPekao rozbudowuje grę Money Tycoon i oferuje Konto Przekorzystne z bonusami do 400 zł
Bank Pekao S.A. przygotował kolejną odsłonę gry Money Tycoon w Fortnite, w której wprowadza szereg nowości. Dostępny jest także konkurs dla graczy z atrakcyjnymi nagrodami. Nowi klienci banku w specjalnej promocji do 31 marca br. mogą również otworzyć Konto Przekorzystne z kartami z wizerunkiem gamingowym i otrzymać bonusy nawet do 400 zł. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Radio ZET dalej liderem w Warszawie. Skok Radia Wnet, w dół nie tylko TOK FM
Radio RMF FM osiągnęło wyższy wzrost słuchalności w Warszawie od liderującego Radia ZET, ale wciąż ma do niego ok. 5 pkt proc. straty. Wynik Radia Wnet poszybował w górę ponad dwukrotnie, zaś spore spadki zanotowały TOK FM, Antyradio, Meloradio i Polskie Radio 24. więcejPraca nawet na kanapach i w biurowych kantynach. Tak wygląda powrót do biur u giganta reklamowego
Z początkiem kwietnia pracownicy agencji należących do holdingu WPP na całym świecie zostali zobligowani do powrotu do biur na 4 dni w tygodniu (zamiast dotychczasowych 2 lub 3). Serwis The Drum ujawnił wiele informacji na ten temat. Okazuje się, że część zatrudnionych w różnych częściach świata nie będzie miała swoich biurek - zamiast tego zaoferowano im np. kanapy lub w biurowe kantyny. Były też skargi na brak komunikacji w firmie. więcej"To takie proste" w wiosennej kampanii Pepsi
Pepsi rusza z nową, wielokanałową kampanią pod hasłem „To takie proste”, celebrującą prostotę, nostalgię i świeże podejście do klasyki. Obejmuje ona szerokozasięgową emisję spotów telewizyjnych i digital video, kontekstową obecność w przestrzeni miejskiej (OOH/DOOH), konkurs konsumencki oraz limitowany drop ubrań powstały we współpracy z kultową polską marką. więcejEkspresowe tempo przetargu reklamowego Banku Ochrony Środowiska
Bank Ochrony Środowiska zaprasza agencje do składania ofert na opracowanie nowej platformy komunikacji marketingowej. Daje im na złożenie pełnej oferty zaledwie 8 dni – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcejMullenLowe Group dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Muzeum Sztuki Nowoczesnej (MSN) w Warszawie, ponownie powierzyło MullenLowe Group przygotowanie działań marketingowych, tym razem związanych z promocją wystawy „Wystawa niestała. 4 x kolekcja”. więcejZ Sante odeszła dyrektorka marketingu
Z firmy Sante, która jest producentem m.in. żywności funkcjonalnej odeszła po niespełna roku jej dyrektorka marketingu Joanna Budzichowska - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcejProducent kiełbas z największą kampanią reklamową w swojej historii
Dziś wystartowała największa w historii marki JBB Bałdyga kampania reklamowa. Działania reklamowe pod hasłem „Jedz Bardziej Bosko” stanowią kluczowy element długofalowej strategii marketingowej zaplanowanej na cały 2025 rok. więcejW tych kinach już tylko napoje od Pepsi
Multikino (należące do operatora Vue) zmienia dostawcę napojów. Od lata 2025 roku we wszystkich kinach sieci w Polsce będą dostępne napoje Pepsi. więcejLay's ma nowego piłkarskiego ambasadora
Piłkarz Lukas Podolski, zawodnik Górnika Zabrze i były reprezentant Niemiec został ambasadorem nowej kampanii marki chipsów Lay's (PepsiCo). więcejInPost pozwoli zbierać InCoiny za granicą. W jednej statystyce dogonili go konkurenci
Z aplikacji mobilnej InPostu korzysta już prawie 14 mln Polaków, użytkowników szybko zdobywa też usługa płatności InPost Pay. Firma planuje wprowadzenie na rynkach zagranicznych swojego programu lojalnościowego, opartego na InCoinach. więcejWolt w gronie klientów agencji Carat
Agencja Carat (grupa dentsu) wygrała przetarg na obsługę działań offline i niestandardowych dla marki Wolt, zdobywając kontrakt na dziewięciu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce. więcej30 lat Biedronki. Tak wyglądały pierwsze sklepy
Dokładnie 30 lat temu 4 kwietnia 1995 roku ruszył pierwszy w Polsce sklep sieci Biedronka. Pod koniec 2024 roku sieć liczyła 3730 placówek handlowych w całym kraju. Jest dziś liderem rynku i największym prywatnym pracodawcą w Polsce. więcejCałkowity zakaz reklamy alkoholu? "Warto rozważyć"
Otwieranie furtki dla promocji określonych rodzajów alkoholu jedynie wyzwala kreatywność marketingowców. Piwo jest napojem alkoholowym, koniec, kropka – powiedział prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Tomasz Chróstny w "Rzeczpospolitej". Jego zdaniem, warto rozważyć całkowity zakaz reklamy alkoholu. więcejWraca znana promocja Rossmanna. Rok temu zrobiła furorę wśród klientów
Sieć drogerii Rossmann po raz drugi rusza z aktywacją Bieg Rossmann Run z aplikacją,w ramach której można dostawać zniżki na zakupy za przebiegnięte kilometry. Od piątku 4 kwietnia do zabawy mogą już dołączać osoby, które biegały w zeszłym rok. W poniedziałek 7 kwietnia rejestracja będzie uruchomiona dla wszystkich. Limit biegaczy to 500 tys. więcejBezpieczne inwestowanie na Forex – czy to w ogóle możliwe?
Inwestowanie na rynku Forex to sztuka balansowania między ryzykiem a potencjalnym zyskiem. Zagrożenie stratą jest jego nieodłączną częścią i nie da się go wyeliminować. Mimo wszystko są elementy, nad którymi trader ma pełną kontrolę – często to właśnie one decydują o sukcesie. W poniższym artykule wyjaśniamy, w czym rzecz. materiał reklamowy więcejW Agorze ubyło 150 etatów. Mniej na pensje w „Gazecie Wyborczej” i Gazeta.pl
W 2024 roku zatrudnienie w grupie Agora zmalało o ponad 150 etatów, głównie w efekcie zwolnień grupowych w pionie prasowym i internetowym. Całoroczne koszty świadczeń pracowniczych wzrosły o 8 proc., ale po zwolnieniach dynamika była znacznie niższa. więcejWłaściciel Meczyki.pl: Nie sprzedałem firmy za 100 mln zł. To mój pierwszy tak szczery wywiad w życiu
Meczyki.pl to dziś jeden z najbardziej rozpoznawalnych i najczęściej cytowany portal sportowy w Polsce. W przeszłości też był popularny, ale z zupełnie innych i dyskusyjnych powodów. Za wszystkim stoi Sebastian Felkner, właściciel OV Grupy, który po cichu zbudował zdrowy medialny biznes. Nie tylko nie sprzedał firmy za 100 milionów złotych, bo – jak mówi – popadłby w depresję, ale… sam przejmuje inne. – Meczyki kupiłem za 50 tys. złotych, to były moje wszystkie oszczędności. Dziś mam apetyt na akwizycję na poziomie 50-70 milionów – mówi w dużej rozmowie z Wirtulanymi Mediami. więcejDarmowa usługa za wpis od influencera. Sprawdzamy, jak działają bartery
Victoria Czajkowska, lifestyleowa influencerka, poinformowała w social mediach, że nie jest zadowolona z wyceny kliniki weterynaryjnej, która miałaby leczyć jej ciężko chorego psa. Klinika w odpowiedzi podała, że influencerka chciała zapłacić za usługę postem na Instagramie. Czy tzw. wymuszanie barterów to częste zjawisko? - Myślę, że to niestety narastający trend i nie dziwię się irytacji przedsiębiorców, którzy tego doświadczają - ocenia Kamil Bolek z Tears of Joy. więcejNetflix dodaje kolejne wersje językowe napisów i dubbingu dla użytkowników
Ponad jedna trzecia oglądalności na Netfliksie obejmuje tytuły nieanglojęzyczne, dlatego gigant streamingu postanowił udostępnić więcej opcji językowych dla subskrybentów korzystających z napisów i dubbingu. więcejFinał „Białego Lotosu” przed nami. Co potem warto obejrzeć?
W poniedziałek platforma Max zaprezentuje finałowy odcinek trzeciego sezonu „Białego Lotosu”. Dla fanów produkcji Mike’a White, przygotowaliśmy przegląd seriali opowiadających losy zamożnych bohaterów na wakacjach, które nie przebiegają tak, jak się tego spodziewali. Nie zabraknie także tajemniczych historii rozgrywających się w pozornie malowniczych lokalizacjach zamieszkiwanych przez małe, zżyte społeczności. więcejSinsay chce podbić kolejne małe miasta. Tyle sprzedają na smartfonach
Koncern odzieżowy LPP chce w ciągu najbliższych trzech lat otworzyć ponad 4,5 tys. sklepów, głównie pod szyldem Sinsay, oraz podwoić swoje przychody i zysk EBITDA. W 2027 r. Sinsay ma generować trzy czwarte przychodów, a jego sklepy będą uruchamiane głównie w miastach mających do 50 tys. mieszkańców. – Sinsay to wielki handel w małym mieście – podkreślił szef firmy Marek Piechocki. więcejInPost pozwoli zbierać InCoiny za granicą. W jednej statystyce dogonili go konkurenci
Z aplikacji mobilnej InPostu korzysta już prawie 14 mln Polaków, użytkowników szybko zdobywa też usługa płatności InPost Pay. Firma planuje wprowadzenie na rynkach zagranicznych swojego programu lojalnościowego, opartego na InCoinach. więcejGmail i długo nic. Ile osób korzysta z poczty WP i Onetu?
Z Gmaila korzysta ponad 21 mln polskich internautów. Serwisy mailowe rodzimych portali horyzontalnych mają po kilka razy użytkowników mniej, najpopularniejsza w tej grupie jest WP Poczta. więcejYouTube ma zdetronizować Disneya. „Nowy król wszystkich mediów”
Należąca do Google platforma YouTube jest warta od 475 do 550 miliardów dolarów – wynika z raportu MoffettNathanson. Starszy analityk firmy Michael Nathanson ocenił, że serwis powinien być nazywany „nowym królem mediów”. W tym roku amerykański gigant ma pokonać Disneya pod względem przychodów. więcejTylu Polaków rozmawia na Messengerze. WhatsApp przed Google Meet
Zdecydowanie najpopularniejszym komunikatorem online w Polsce jest Messenger, z którego korzysta u nas ponad 70 proc. internautów. WhatsApp i Google Meet notują natomiast dużo wyższą odwiedzalność niż Discord i Telegram. więcejZnany portal sportowy znika po 3 latach. 75 osób bez pracy
Hiszpański portal sportowy Relevo zostanie zamknięty przez właściciela serwisu, spółkę Vocento. Firma doczekała się w ciągu trzech łącznie 17 mln euro straty. Dojdzie do zwolnienia 75 osób. więcejTrump zdecydował w sprawie TikToka
W piątek prezydent USA Donald Trump przedłużył o kolejne 75 dni termin dla właściciela TikToka na znalezienie kupca spoza Chin na amerykańską część biznesu platformy. Dzień później upływał czas odroczenia obowiązywania wyroku Sądu Najwyższego w sprawie TikToka w USA. więcejINNPoland na nowo, stawia na podcasty
Serwis biznesowo–technologiczny INNPoland.pl (należy do Grupy naTemat) zmienia swoje logo i szatę graficzną. Redakcja, kierowana przez Grzegorza Szymanika, będzie przygotowywać kilka serii podcastów youtube’owych. więcejBraun przebił Mentzena. Nowy rekord Kanału Zero
Wywiad z Grzegorzem Braunem w Kanale Zero równocześnie oglądało prawie 240 tys. widzów, co jest nowym rekordem kanału. Właściciel Kanału Zero Krzysztof Stanowski, prowadzący serię wywiadów z kandydatami na prezydenta, sam startuje w wyborach i w piątek składa w PKW podpisy poparcia. więcejWraca „Fubar” z Arnoldem Schwarzeneggerem w roli głównej. Netflix podał datę premiery
„Fubar”, czyli komedia sensacyjna z główną rolą Arnolda Schwarzeneggera otrzymała od Netfliksa zamówienie na drugi sezon już w 2023 roku, zaledwie miesiąc po premierze pierwszej transzy. Z powodu strajków w Hollywood prace na planie uległy opóźnieniu, ale w końcu Netflix ogłosił datę premiery nowego sezonu. więcejPowstaje serialowy prequel „Legalnej blondynki”
Reese Witherspoon znana z roli w filmie „Legalna blondynka” z 2001 roku, podzieliła się pierwszym zdjęciem przedstawiającym Lexi Minetree w roli Elle Woods w nadchodzącym serialu „Elle”, czyli prequelu filmowego hitu. Serial powstaje dla Prime Video. więcejPolski e-sklep odzieżowy dalej rośnie. Dobrze poszły wyprzedaże
Według wstępnych danych przychody spółki odzieżowej Answear.com ze sprzedaży internetowej w pierwszym kwartale 2025 roku poszły w górę o 19 proc. Firma jest zadowolona z zimowych wyprzedaży i początku sprzedaży kolekcji wiosennej. więcejZwierciadło liderem sprzedaży w segmencie pism luksusowych w 2024 r.
Miesięcznik „Zwierciadło” z najwyższą na rynku sprzedażą, portal zwierciadlo.pl najbardziej angażującym oraz najszybciej rosnącym serwisem luksusowych magazynów dla kobiet. materiał reklamowy więcejPiotr Ciąćka odchodzi z Kantar Polska
Po sześciu latach pracy z agencją badawczą Kantar Polska żegna się Piotr Ciąćka, client business and partnerships director. więcejBoomersi bardziej niż Zetki dostrzegają potencjał rozwoju Polski
Boomersi, czyli osoby powyżej 60 roku życia, bardziej niż młodsi, dostrzegają potencjał rozwoju Polski - wynika z badania kampanii We Did It In Poland. Odsetek najmłodszych uważających, że pod względem rozwoju Polska zostaje z tyłu za innymi europejskimi krajami, jest większy niż u starszych. więcejSabre Awards EMEA 2025 wręczone. Trzy nagrody dla polskich agencji i kampanii
W Londynie ogłoszono zwycięzców w prestiżowym międzynarodowym konkursie Sabre Awards EMEA 2025. Polskie kampanie otrzymały trzy nagrody. więcejMarta Stefańska przeszła z AHK Polska do Rödl & Partner
Od 1 kwietnia Marta Stefańska dołączyła do zespołu Rödl & Partner, gdzie jako communication leader będzie odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną firmy. Wcześniej pracowała w Polsko-Niemieckiej Izbie Przemysłowo-Handlowej AHK. więcejBraun przebił Mentzena. Nowy rekord Kanału Zero
Wywiad z Grzegorzem Braunem w Kanale Zero równocześnie oglądało prawie 240 tys. widzów, co jest nowym rekordem kanału. Właściciel Kanału Zero Krzysztof Stanowski, prowadzący serię wywiadów z kandydatami na prezydenta, sam startuje w wyborach i w piątek składa w PKW podpisy poparcia. więcejTrend Ghibli ogarnął sieć. Czy tworzenie takich grafik jest legalne i etyczne?
Viralowy trend animacji w stylu Ghibli dzieli internautów. Dla jednych to tylko zabawa, dla innych obraza pod adresem japońskiego studia i jego założycieli, a przede wszystkim kradzież twórczości. Każdej ze stron sprawa Ghibli unaoczniła jednak nie tylko potęgę nowego ChataGPT, ale i wyzwania, jakie niesie za sobą GenAI. Czy wrzucanie swoich zdjęć do GPT jest bezpieczne? Czy kreowanie obrazków na wzór znanych artystów jest legalne? A w końcu, do czego ta technologiczna rewolucja nas zaprowadzi? O to zapytałam ekspertów. więcejInPost pozwoli zbierać InCoiny za granicą. W jednej statystyce dogonili go konkurenci
Z aplikacji mobilnej InPostu korzysta już prawie 14 mln Polaków, użytkowników szybko zdobywa też usługa płatności InPost Pay. Firma planuje wprowadzenie na rynkach zagranicznych swojego programu lojalnościowego, opartego na InCoinach. więcejTylu Polaków rozmawia na Messengerze. WhatsApp przed Google Meet
Zdecydowanie najpopularniejszym komunikatorem online w Polsce jest Messenger, z którego korzysta u nas ponad 70 proc. internautów. WhatsApp i Google Meet notują natomiast dużo wyższą odwiedzalność niż Discord i Telegram. więcejWstrząsy na giełdach po cłach od Trumpa. Przecenione także media i koncerny cyfrowe
Spółki notowane na Wall Street straciły w czwartek ponad 3 biliony dolarów wartości rynkowej, zamykając najgorszy dzień na giełdzie od czasu pandemii Covid-19 w 2020 r. To głównie efekt ogłoszonych w środę ceł na towary z całego świata. Przecena objęła także podmioty z sektora mediów i usług cyfrowych. więcejCoraz niebezpieczniej w sieci. W 2024 roku padł rekord
W 2024 roku CERT Polska zarejestrował ponad 100 tys. incydentów, co stanowi wzrost o prawie 30 proc. w stosunku do 2023 r. - wynika z raportu CERT. Zdecydowana większość z nich była oszustwami komputerowymi. Ponad 50 incydentów zakwalifikowano jako "poważne". więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas:redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj