Jak Temu pokonało Allegro? "Nowoczesna wersja telezakupów"
Po raz pierwszy w historii pomiarów badania Mediapanel w kategorii zakupy online platforma Temu wyprzedziła Allegro. Jak do tego doszło? Azjatycka platforma zdominowała reklamowo przestrzeń digitalową. – To podejście oparte na zaktywizowanej społeczności wokół marki, dającej Temu przewagę tam, gdzie Allegro wciąż opiera się na klasycznych kampaniach brandowych – mówi Rafał Gruszkiewicz. więcejPolsat idzie śladem TVN. Zapowiada reklamy adresowalne
Choć zdecydowana większość stacji FAST na świecie jest bezpłatnych, to Telewizja Polsat na razie zaoferuje 20 takich streamów w płatnych pakietach Polsat Box Go. Maciej Stec, wiceszef Grupy Polsat Plus mówił Wirtualnemedia.pl, że to bardzo silne kanały. Zapowiedział też wdrożenie reklam adresowalnych. więcejKrajowy Instytut Mediów bez kluczowych managerów
Z Krajowym Instytutem Mediów rozstaje się Jerzy Nagórski, dyrektor pionu badań i rozwoju. Jest jednym z kilku managerów wyższego szczebla, którzy skończyli tam pracę bądź wkrótce rozstaną się z Instytutem - wynika z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl. KIM prawdopodobnie nie realizuje już żadnych badań. więcejTOK FM ma nowe logo. Będą zmiany w ramówce
Radio ROK FM (Agora) wprowadza nową identyfikację wizualną na czele z logotypem. Nowy redaktor naczelny rozgłośni Maciej Głogowski nadzoruje przygotowywanie zmian w jej ramówce. więcejBędzie drugi sezon „Żony dla Polaka”. TVP zmienia kraj
Ruszyły prace nad drugim sezonem programu „Żona dla Polaka” – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Producent poszukuje uczestników randkowego formatu, który tym razem będzie realizowany w Kanadzie. więcejPolsat idzie śladem TVN. Zapowiada reklamy adresowalne
Choć zdecydowana większość stacji FAST na świecie jest bezpłatnych, to Telewizja Polsat na razie zaoferuje 20 takich streamów w płatnych pakietach Polsat Box Go. Maciej Stec, wiceszef Grupy Polsat Plus mówił Wirtualnemedia.pl, że to bardzo silne kanały. Zapowiedział też wdrożenie reklam adresowalnych. więcejBędzie drugi sezon „Żony dla Polaka”. TVP zmienia kraj
Ruszyły prace nad drugim sezonem programu „Żona dla Polaka” – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Producent poszukuje uczestników randkowego formatu, który tym razem będzie realizowany w Kanadzie. więcejCyfrowy Polsat "ucierpiał" przez ruch Canal+
Grupa Polsat Plus poinformowała o spadku przychodów od operatorów kablowo-satelitarnych. Co na to wpłynęło? – To wynika ze zmiany strategii sprzedażowej naszych kanałów Polsat Sport Premium. Dzisiaj ich bazowym produktem jest Liga Europy i Liga Konferencji – mówił Wirtualnemedia.pl Maciej Stec, wiceprezes Cyfrowego Polsatu. więcejSzerszy zasięg Republiki u dużego operatora. Co z multipleksem testowym?
Sieć kablowa Toya wprowadziła do pakietu Oszczędnego Republikę, która była oferowana w modelu a la carte, a także stację wPolsce24, wcześniej nieodstępną w ofercie. Tomasz Sakiewicz, prezes Republiki w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nie wyklucza, że powróci ona na multipleksy eksperymentalne BCAST. więcej„Biały Lotos” to żyła złota dla marek. Kto na nim zarobił?
Trzeci sezon serialu „Biały Lotos” pobił rekordy oglądalności stacji HBO. To jednak nie wszystko. Przy okazji serialu promowały się liczne marki odzieżowe, finansowe, alkoholowe czy turystyczne, notując dzięki temu wzrosty sprzedaży. więcejZmiany w „Pytaniu na śniadanie”. Jedna z par znika z anteny
Katarzyna Pakosińska i Tomasz Tylicki nie będą już prowadzić „Pytania na śniadanie” – dowiedział się portal Wirtualnemdia.pl. Prezenterzy zostają w TVP. więcejAwaria Polsat Box Go podczas meczu Legia Warszawa – Chelsea Londyn
Podczas meczu Legia Warszawa – Chelsea Londyn w ramach Ligi Konferencji Europy przestał działać serwis streamingowy Polsat Box Go. Awaria dotyczy aplikacji na telewizory Smart TV, telefony komórkowe. Nie można też uruchomić platformy za pośrednictwem przeglądarki komputera. więcejDebata Trzaskowski – Nawrocki w Końskich. Trzy stacje ogłosiły zasady
W piątek 11 kwietnia w Końskich ma odbyć się debata przedwyborcza Rafała Trzaskowskiego z KO i Karola Nawrockiego, popieranego przez PiS. Transmisję od godziny 20:00 będą prowadziły TVP1, TVP Info, TVN 24, Polsat News, Polsat News Polityka. Stacje deklarują darmowe udostępnienie sygnału wszystkim zainteresowanym mediom. więcejStacje telewizyjne Polsatu zarobiły mniej. W dół wpływy od kablówek
Segment mediowy grupy Cyfrowy Polsat w czwartym kwartale ub.r. zanotował spadek przychodów i zyskowności, mimo że jego przychody reklamowe zwiększyły się o prawie 2 proc. Mniej zarobił natomiast od operatorów telewizyjnych i ze sprzedaży swoich treści. więcejRepublika i wPolsce24 usiłowały wejść do TVP na spotkanie ws. debaty. Interweniowała policja
Po godzinie 12.00 rozpoczęło się spotkanie sztabów wyborczych Rafała Trzaskowskiego i Karola Nawrockiego w siedzibie Telewizji Polskiej. Spotkanie dotyczyło debaty w Końskich. Na Woronicza przybyli też przedstawiciele TV Republika, którzy próbowali dostać się na spotkanie, chociaż nie posiadali na nie zaproszenia. Interweniowała policja. Po zakończeniu spotkania sztabów wydano komunikat. więcejHołownia chce od TVP zaproszenia na debatę w Końskich wszystkich kandydatów
Szef sztabu Szymona Hołowni Jacek Cichocki pisze do prezesa TVP Tomasza Syguta z żądaniem zaproszenia do planowanej na jutro debaty wszystkich zarejestrowanych kandydatów na prezydenta. W Końskich mają spotkać się Rafał Trzaskowski, kandydat KO i Karol Nawrocki, startujący z poparciem PiS. więcejKino Polska TV rośnie bez wyższych kosztów. Zoom TV na plusie
W 2024 roku grupa Kino Polska TV zwiększyła przychody o ponad 7 proc., a przy minimalnym spadku kosztów operacyjnych jej zysk netto podskoczył o 29 proc. Dodatnią rentowność osiągnął Zoom TV, mocno wzrosła zyskowność Stopklatki. więcejCyfrowy Polsat rośnie na prądzie i mieszkaniach. Klienci płacą więcej
Grupa Cyfrowy Polsat pod koniec ub.r. zwiększyła przychody o 4 proc., głównie dzięki znacznym wzrostom sprzedaży energii i mieszkań. Jej zysk wzrósł m.in. dzięki ograniczeniu kosztów operacyjnych. Nadal maleje popularność oferowanej przez holding płatnej telewizji i telefonii na kartę, ale rosną ceny usług abonamentowych. więcejJest decyzja HBO. Będzie trzeci sezon serialu „The Last of Us”
HBO jeszcze przed premierą drugiej odsłony, zamówiło trzeci sezon serialu „The Last of Us”. Tymczasem już w poniedziałek będzie można obejrzeć premierowy odcinek drugiego sezonu produkcji. Serial „The Last of Us” będzie dostępny zarówno w serwisie Max, jak i na antenie HBO. więcejSpot Sławomira Mentzena z materiałami Polsatu zniknął z sieci
Z sieci zniknął spot wyborczy Sławomira Mentzena, w którym wykorzystano materiały Telewizji Polsat i głosy komentatorów siatkówki, Piotra Dębowskiego z TVP i Tomasza Swędrowskiego z Polsatu Sport. więcejMax ujawnił zwiastun polskiego filmu dokumentalnego „33 zdjęcia z getta”
Produkcja Maxa „33 zdjęcia z getta” opowiada historię niezwykłych negatywów wykonanych przez Zbigniewa Leszka Grzywaczewskiego podczas powstania w getcie warszawskim w 1943 roku. więcejATM Grupa chce dopłacić inwestorom
Zarząd ATM Grupa chce, żeby firma po wypłaceniu akcjonariuszom zaliczki w grudniu ub.r. przekazała jeszcze dywidendę w wysokości 0,17 zł na akcję. więcejPekao rozbudowuje grę Money Tycoon i oferuje Konto Przekorzystne z bonusami do 400 zł
Bank Pekao S.A. przygotował kolejną odsłonę gry Money Tycoon w Fortnite, w której wprowadza szereg nowości. Dostępny jest także konkurs dla graczy z atrakcyjnymi nagrodami. Nowi klienci banku w specjalnej promocji do 31 marca br. mogą również otworzyć Konto Przekorzystne z kartami z wizerunkiem gamingowym i otrzymać bonusy nawet do 400 zł. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
TOK FM ma nowe logo. Będą zmiany w ramówce
Radio ROK FM (Agora) wprowadza nową identyfikację wizualną na czele z logotypem. Nowy redaktor naczelny rozgłośni Maciej Głogowski nadzoruje przygotowywanie zmian w jej ramówce. więcejRadio Nowy Świat z atrakcjami dla patronów. Rowerowy rajd, wyjazdowe audycje i koncerty
16 kwietnia Radio Nowy Świat po raz piąty będzie obchodzić Dzień Patrona. W tym roku stacja będzie świętować dłużej i dwuetapowo: rajdem Tour de Slezak oraz koncertami w Warszawie, które poprowadzi m.in. Wojciech Mann i Krzysztof Materna. – Dzień Patronów to taki dzień w roku, w którym w sposób szczególny dziękujemy za wsparcie – mówi Magda Jethon, redaktorka naczelna rozgłośni. Co konkretnie przygotowano dla słuchaczy? więcejRadio 357 idzie na rekord. Trwa głosowanie na Polski Top
Radio 357 po raz piąty szykuje się do Polskiego Topu. Pierwszy raz muzyczny plebiscyt potrwa trzy dni od 1 do 3 maja i zakończy się wyjazdowym finałem ze Zduńskiej Woli. Na biorących udział w głosowaniu patronów po raz kolejny czeka Topograf, a dla tych, którzy jeszcze nimi nie są - specjalny abonament, który umożliwi udział w głosowaniu. W tym roku radiowcy chcą pobić rekord i zebrać 15 tys. głosów. więcejCzego i gdzie słuchają przedstawiciele różnych pokoleń?
Który artysta łączy wszystkie generacje, od Baby Boomers po Z? Które pokolenie najczęściej korzysta z radia? Czy Spotify z reklamami można porównać do radia? Czego na YouTube szukają użytkownicy w różnym wieku? Traktuje o tym przygotowany w formie wideopodcastu, raport Gemiusa, który ma premierę w Dniu Radia. więcejDziennikarz polityczny po 13 latach odszedł z Polskiego Radia
Z Polskim Radiem po prawie 13 latach pracy pożegnał się Karol Darmoros, dziennikarz Informacyjnej Agencji Radiowej zajmujący się tematyką polityczną. więcej„Biały Lotos” to żyła złota dla marek. Kto na nim zarobił?
Trzeci sezon serialu „Biały Lotos” pobił rekordy oglądalności stacji HBO. To jednak nie wszystko. Przy okazji serialu promowały się liczne marki odzieżowe, finansowe, alkoholowe czy turystyczne, notując dzięki temu wzrosty sprzedaży. więcejGrupa Impel otwiera agencję eventową MoreThanGood
Grupa Impel, dostawca usług dla biznesu, powołała do życia nową agencję eventową. MoreThanGood specjalizuje się w kompleksowej organizacji wydarzeń – od konferencji i kongresów, przez gale i jubileusze, po koncerty i festiwale muzyczne. Jej szefem jest Jarosław Kot. więcejMarcin Mroczek i Andrzej Błachut: z 2012 Agency do oS3
Zespół agencji oS3 (Grupa One House) wzmacniają dwaj uznani twórcy: Marcin Mroczek obejmuje stanowisko dyrektora Kreatywnego, natomiast Andrzej Błachut dołącza jako senior art director. To kreatywny duet z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży – autorzy jednych z najbardziej rozpoznawalnych kampanii reklamowych w Polsce. więcej"Wygodniej się nie da" przekonuje Magdalena Różczka w nowej kampanii VeloBanku
VeloBank rusza z nową kampanią wizerunkowo-produktową, promującą pożyczkę gotówkową 9,9% na dowolny cel. W roli głównej – Magdalena Różczka, która przekonuje, że wygoda, bezpieczeństwo i nowoczesność są dla klienta najważniejsze. więcejOknoplast w nowej kampanii opowiada o świadomości ekologicznej
Oknoplast rozpoczyna wizerunkową kampanię digitalową, skierowaną do młodszej grupy odbiorców, która wykazuje coraz większą świadomość ekologiczną. więcejMax Premium Burgers nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Szwedzka sieć restauracji Max Premium Burgers powierzyła agencji Altavia Kamikaze + K2 obsługę swojej marki w zakresie stałej współpracy w obszarze digital. więcejMilka zachęca do kultywowania wielkanocnych tradycji
Milka, marka słodyczy czekoladowych na polskim rynku, wystartowała z kampanią wielkanocną. Na konsumentów czekają liczne niespodzianki oraz konkurs z nagrodami dla całej rodziny. więcejBezpieczne inwestowanie na Forex – czy to w ogóle możliwe?
Inwestowanie na rynku Forex to sztuka balansowania między ryzykiem a potencjalnym zyskiem. Zagrożenie stratą jest jego nieodłączną częścią i nie da się go wyeliminować. Mimo wszystko są elementy, nad którymi trader ma pełną kontrolę – często to właśnie one decydują o sukcesie. W poniższym artykule wyjaśniamy, w czym rzecz. materiał reklamowy więcejZ PAP odchodzi były szef działu społecznego
Po nieco ponad roku pracy z Polską Agencją Prasową żegna się Rafał Lesiecki, który w ub.r. pełnił funkcję szefa działu społecznego. Wcześniej był związany m.in. z TVN24.pl i Defence24.pl. więcejJak druga kadencja Trumpa wpłynie na media? “Zaskakuje mnie brak alarmu w mediach informacyjnych”
Dlaczego globalna branża informacyjna nie mówi więcej o wpływie ewentualnej drugiej kadencji Donalda Trumpa na biznes informacyjny i prawo społeczeństwa do informacji – pyta dyrektor generalny International News Media Association, Earl Wilkinson, przed zbliżającym się Światowym Kongresem Mediów Informacyjnych, który odbędzie się 25 maja w Nowym Jorku. więcejJak Temu pokonało Allegro? "Nowoczesna wersja telezakupów"
Po raz pierwszy w historii pomiarów badania Mediapanel w kategorii zakupy online platforma Temu wyprzedziła Allegro. Jak do tego doszło? Azjatycka platforma zdominowała reklamowo przestrzeń digitalową. – To podejście oparte na zaktywizowanej społeczności wokół marki, dającej Temu przewagę tam, gdzie Allegro wciąż opiera się na klasycznych kampaniach brandowych – mówi Rafał Gruszkiewicz. więcejNetflix w kolejnym dołku w Polsce. Mocno w górę Disney+ i CDA Premium
W marcu, wraz ze startem wiosennych ramówek telewizyjnych, spore wzrost odwiedzalności zanotowały platformy Max, Player i Polsat Box Go. Jeszcze mocniej w górę poszły wyniki Disney+ i CDA Premium, za to udział Netfliksa kolejny raz zmalał mocno poniżej 50 proc. więcejTo nie koniec technohorroru. Recenzja nowego sezonu „Czarnego lustra”
Dla części widzów „Czarne lustro” najlepsza lata ma już za sobą. Jednak nie sposób zlekceważyć kolejnych scenariuszy napisanych przez Charliego Brookera, który od 14 lat opowiada o tym, jak zmienia się nasza rzeczywistość i relacja z czarnymi ekranami. W siódmym sezonie, debiutującym na Netfliksie, otrzymujemy sześć nowych historii. więcejDyrektor sprzedaży odchodzi z Wirtualnej Polski. Po roku pracy
Andrzej Kamiński, dyrektor sprzedaży w Wirtualnej Polsce Media, rozstaje się z firmą. W spółce pracował rok. więcejPowstanie drugi sezon hitu Netfliksa „Dojrzewanie”
Firma produkcyjna Brada Pitta, Plan B Entertainment, odpowiedzialna za realizację „Dojrzewania”, prowadzi wstępne rozmowy na temat drugiego sezonu. To efekt sukcesu serialu na Netfliksie. więcejWażna zmiana dla wydawców. Google wprowadzi Discover na desktopie
Od siedmiu lat Google udostępnia funkcję Discover w wersji mobilnej swojej wyszukiwarki. Dziś to kluczowe źródło ruchu dla wydawców internetowych. Wkrótce ta funkcja ma trafić też do strony głównej Google wyświetlanej na komputerach - wynika z doniesień w mediach społecznościowych. więcejByła dyrektorka w Facebooku: Meta udostępniła Chinom dane użytkowników. Firma zaprzecza
Mocne zeznanie dotyczące działalności Mety. Sygnalistka, była dyrektorka ds. globalnej polityki w Facebooku, Sarah Wynn-Williams, powiedziała podczas przesłuchania w Kongresie USA, że Meta udostępniła Komunistycznej Partii Chin dane swoich użytkowników, w tym Amerykanów – poinformowała stacja BBC. Firma zaprzecza tym doniesieniom. więcejNachodzi „Langer”. SkyShowtime ujawnił datę premiery spin-offu „Chyłki”
Nowy polski serial serwisu SkyShowtime „Langer” trafi na platformę 22 maja. Wtedy w serwisie zadebiutują pierwsze dwa odcinki serialu produkcji z Jakubem Gierszałem w tytułowej roli, kolejne będą udostępniane co tydzień. SkyShowtime pokazał właśnie plakat serialu. więcej„Lombard. Życie pod zastaw” i inne seriale TV Puls trafią na Netflix
„Dzielnica strachu”, „Lombard. Życie pod zastaw” i „Rodzinny interes” – to kolejne, po „Lekarzach na start” produkcje Telewizji Puls, które trafią do biblioteki serwisu streamingowego Netflix. więcejZnamy laureatów plebiscytu Herosi WP
Paweł Zatorski, Julia Szeremeta, Tomasz Fornal czy Reprezentacja Polski w siatkówce mężczyzn znaleźli się wśród laureatów drugiej edycji plebiscytu Herosi WP, organizowanego przez WP Sportowe Fakty. Gala wręczenia nagród odbyła się w środę w hotelu Sheraton Grand. więcejNowy wiceprezes Banku Pekao. Zarządzał pionem cyfrowym w mBanku
Od początku września 2025 roku wiceprezesem Banku Pekao będzie Michał Panowicz. Poprzednio pracował w Boston Consulting Group, a wcześniej m.in. w mBanku, Nordea Banku i Microsofcie. więcejZwierciadło liderem sprzedaży w segmencie pism luksusowych w 2024 r.
Miesięcznik „Zwierciadło” z najwyższą na rynku sprzedażą, portal zwierciadlo.pl najbardziej angażującym oraz najszybciej rosnącym serwisem luksusowych magazynów dla kobiet. materiał reklamowy więcejKrajowy Instytut Mediów bez kluczowych managerów
Z Krajowym Instytutem Mediów rozstaje się Jerzy Nagórski, dyrektor pionu badań i rozwoju. Jest jednym z kilku managerów wyższego szczebla, którzy skończyli tam pracę bądź wkrótce rozstaną się z Instytutem - wynika z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl. KIM prawdopodobnie nie realizuje już żadnych badań. więcejCzego i gdzie słuchają przedstawiciele różnych pokoleń?
Który artysta łączy wszystkie generacje, od Baby Boomers po Z? Które pokolenie najczęściej korzysta z radia? Czy Spotify z reklamami można porównać do radia? Czego na YouTube szukają użytkownicy w różnym wieku? Traktuje o tym przygotowany w formie wideopodcastu, raport Gemiusa, który ma premierę w Dniu Radia. więcejSpot Sławomira Mentzena z materiałami Polsatu zniknął z sieci
Z sieci zniknął spot wyborczy Sławomira Mentzena, w którym wykorzystano materiały Telewizji Polsat i głosy komentatorów siatkówki, Piotra Dębowskiego z TVP i Tomasza Swędrowskiego z Polsatu Sport. więcejFundacja Fairtrade Polska po raz kolejny zaufała Big Picture
Big Picture kontynuuje współpracę z Fundacją Fairtrade Polska. Agencja drugi rok z rzędu będzie wspierać Fairtrade Polska w promocji idei Sprawiedliwego Handlu i zrównoważonej produkcji. więcejApple obejdzie cła Trumpa? Chce przewieźć 600 ton iPhone’ów
Firma Apple wyczarterowała loty towarowe, aby przetransportować z Indii do USA 600 ton iPhone'ów, czyli ok. 1,5 mln sztuk telefonów. To sposób na uniknięcie ceł wprowadzonych przez prezydenta USA Donalda Trumpa – podał w czwartek Reuters. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas:redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj