"Nie żałuję, ale tęsknię". Jarosław Kuźniar o życiu po życiu w TVN [WYWIAD]
Jak zrobić wywiad z kimś, kto sam życiu przeprowadził ich tysiące? Dać mu się wygadać, a zapewniam Was, że Jarosław Kuźniar opowiadać potrafi. Był jedną z najbardziej znanych twarzy TVN-u, z którego – ku zaskoczeniu wszystkich – odszedł, by założyć swój biznes podróżniczy. Biznes, który właśnie… zamknął, ale do swojej dawnej stacji nie wraca, choć – jak sam mówi – trochę by chciał. Dziś rozmawiamy o TVN, pieniądzach, byciu „na swoim”, mediach i jego agencji, na którą wszystko postawił. więcejRMF FM znów rozszczepia program. Maciej Świrski chce to zgłosić do UOKiK
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski chce by Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdził kwestię rozszczepień programowych i reklamowych, które od niedawna stosuje radio RMF FM. – Ogólnopolski nadawca zejdzie na poziom lokalny, co może spowodować odcięcie przychodów z reklam dla mniejszych nadawców. To duże niebezpieczeństwo – uzasadnił. Tomasz Ramza, prezes Grupy RMF, chce spotkać się z KRRiT, by rozwiać obawy w tej sprawie. więcejGoogle przez rok usunął ponad 5 miliardów fałszywych reklam
Z najnowszego „Ads Safety Report” Google wynika, że w 2024 roku firma zablokowała lub usunęła ponad 5,1 miliarda reklam naruszających zasady ekosystemu reklamowego, z czego 10,7 miliona to przekazy polityczne. Zawieszono ponad 39,2 miliona kont reklamodawców. więcejKRRiT szykuje się do konkursu na wolne miejsca na MUX-8
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji szykuje się do ogłoszenia konkursu na dwa wolne miejsca na multipleksie ósmym. To efekt decyzji nadawców Zoom TV i Metro, którzy nie złożyli wniosków o przedłużenie koncesji na nadawanie naziemne. więcejCo ludzie myślą o AI? Jest raport Uniwersytetu Stanforda
Sztuczna inteligencja, zwłaszcza ta generatywna, nie jest już niczym nowym: jest częścią życia zawodowego, nowinek biznesowych, wielką obietnicą, ale też budzi głęboką nieufność - wynika z najnowszego raportu AI Index 2025 Uniwersytetu Stanford, który bada zarówno rozwój branży, jak i stosunek opinii publicznej do AI. więcej"Nie żałuję, ale tęsknię". Jarosław Kuźniar o życiu po życiu w TVN [WYWIAD]
Jak zrobić wywiad z kimś, kto sam życiu przeprowadził ich tysiące? Dać mu się wygadać, a zapewniam Was, że Jarosław Kuźniar opowiadać potrafi. Był jedną z najbardziej znanych twarzy TVN-u, z którego – ku zaskoczeniu wszystkich – odszedł, by założyć swój biznes podróżniczy. Biznes, który właśnie… zamknął, ale do swojej dawnej stacji nie wraca, choć – jak sam mówi – trochę by chciał. Dziś rozmawiamy o TVN, pieniądzach, byciu „na swoim”, mediach i jego agencji, na którą wszystko postawił. więcej„M jak Miłość” krócej na antenie. Wakacyjna przerwa już od maja
Na początku maja TVP2 wyemituje ostatnie odcinki bieżącego sezonu serialu „M jak miłość”. Na kolejne premierowe epizody widzowie będą musieli czekać aż do jesieni. To pierwszy tak krótki sezon popularnego serialu od lat. więcejSpółka z Malty nadawcą polskich kanałów. „Chcemy grupy na wzór Mediaset”
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zgodziła się na przeniesienie koncesji 5 kanałów Grupy MWE Networks z Michała Winnickiego na spółkę MWE Networks Limited z Malty. – Kolejnym etapem będzie międzynarodowe łączenie naszych spółek. Mamy już bardzo bogate portfolio kanałów i chcemy stworzyć silną, międzynarodową grupę medialną na wzór Mediaset – mówił nam Michał Winnicki, właściciel Grupy MWE Networks. KRRiT przedłużyła także koncesje dla Active Family i Radia Tczew. więcejPilot WP bez dwóch stacji z telewizji naziemnej
Z początkiem maja z platformy streamingowej Pilot WP (Wirtualna Polska Holding) zniknie kanał Fashion TV, zaś z końcem maja – stacje Zoom TV i Stopklatka, dostępne m.in. w naziemnej telewizji cyfrowej. więcejRuszyły zdjęcia do "Ugotowanych"
Ruszyły zdjęcia do nowego sezonu programu "Ugotowani" – dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Kulinarna seria z udziałem miłośników gotowania wróci na antenę TVN jesienią. więcejPięć zarzutów dla dziennikarza TVN24. Aresztowany na trzy miesiące
Wrocławska prokuratura zarzuciła prezenterowi TVN24 Mateuszowi W. udział w zorganizowanej grupie, która popełniała przestępstwa skarbowe, gospodarcze i przeciwko wymiarowi sprawiedliwości. Wcześniej śledczy nie informowali o co podejrzany jest W. TVN zaraz po pojawieniu się informacji o aresztowaniu Mateusza W. zawiesił go w pracy. więcejReżyserka atakuje TVP za niepokaznie filmu z aktorami z zespołem Downa. Mamy odpowiedź telewizji
Iwona Siekierzyńska, autorka filmu "Amatorzy", w którym grają aktorzy z niepełnosprawnościami, ostro skrytykowała Telewizję Polską. Stacja miała zaplanowaną emisję tego filmu. Jednak ostatecznie zamiast niego wyemitowano powtórkę “Wielkiego Szu”. – To lekceważenie środowiska twórców z niepełnosprawnościami, brak szacunku dla ich pracy" – grzmi reżyserka. Mamy oświadczenie w tej sprawie od Telewizji Polskiej. więcejNowość w TVP. Szefowa kuchni będzie gotować z gwiazdami, w tym Steczkowską
TVP startuje z nowym programem kulinarnym „Gwiazdorska kuchnia Ani”, w którym szefowa kuchni Anna Strażyńska odwiedzi domy gwiazd, by razem z nimi gotować. W pierwszym odcinku do wspólnego gotowania zaprosi Justynę Steczkowską, by wspólnie przygotować wielkanocne specjały. To kolejny już kulinarny format TVP. więcejTVP wydała kolejne oświadczenie w sprawie debaty w Końskich. „Obowiązkiem i misją…”
Telewizja Polska w środę po raz kolejny zabrała głos w publicznej dyskusji na temat kontrowersji wokół debaty w Końskich, organizowanej przez sztab Rafała Trzaskowskiego. Nadawca podkreślił raz jeszcze, że nie partycypował w kosztach wydarzenia oraz że przygotowuje własną debatę przed pierwszą turą wyborów prezydenckich. więcejAllianz Polska sponsorem programu „Zróbmy sobie dom”
Firma ubezpieczeniowa Allianz Polska jest sponsorem jednej z nagród w nowym programie telewizji TVN „Zróbmy sobie dom”. więcejPekao rozbudowuje grę Money Tycoon i oferuje Konto Przekorzystne z bonusami do 400 zł
Bank Pekao S.A. przygotował kolejną odsłonę gry Money Tycoon w Fortnite, w której wprowadza szereg nowości. Dostępny jest także konkurs dla graczy z atrakcyjnymi nagrodami. Nowi klienci banku w specjalnej promocji do 31 marca br. mogą również otworzyć Konto Przekorzystne z kartami z wizerunkiem gamingowym i otrzymać bonusy nawet do 400 zł. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
RMF FM znów rozszczepia program. Maciej Świrski chce to zgłosić do UOKiK
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski chce by Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdził kwestię rozszczepień programowych i reklamowych, które od niedawna stosuje radio RMF FM. – Ogólnopolski nadawca zejdzie na poziom lokalny, co może spowodować odcięcie przychodów z reklam dla mniejszych nadawców. To duże niebezpieczeństwo – uzasadnił. Tomasz Ramza, prezes Grupy RMF, chce spotkać się z KRRiT, by rozwiać obawy w tej sprawie. więcejKRRiT szykuje się do konkursu na wolne miejsca na MUX-8
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji szykuje się do ogłoszenia konkursu na dwa wolne miejsca na multipleksie ósmym. To efekt decyzji nadawców Zoom TV i Metro, którzy nie złożyli wniosków o przedłużenie koncesji na nadawanie naziemne. więcejDziennikarka po trzech miesiącach żegna się z Radiem ZET
Agata Słysz rozstała się z Radiem ZET (Eurozet) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarka w styczniu br. dołączyła do rozgłośni. więcejJak długi powinien być artykuł, czyli efektywna głębokość publikacji
Tytułowe pytanie zadaje sobie wiele osób związanych z marketingiem treści, w tym działy redakcyjne, agencje contentowe oraz marketerzy. Często poszukują oni jednoznacznej odpowiedzi na to, jak długie powinny być artykuły, aby skutecznie przyciągnąć uwagę czytelników. Odpowiedź na to pytanie nie jest jednak prosta ani jednoznaczna. W rzeczywistości długość publikacji zależy od wielu czynników, które przy pomocy badań możemy starać się dookreśli więcejBędzie nowa edycja Virtual Vibes. Partnerem wydarzenia Bank Millennium
Pierwszy w Polsce festiwal muzyczny zrealizowany w metaverse Virtual Vibes powraca na platformę Roblox. Głównym partnerem tegorocznej edycji Virtual Vibes został Bank Millennium. więcejEuropejska kampania Twixa zachęca do przesyłania AI-owych głosówek na Whatsappie. Marka sięga po młodszego klienta
Tuż po globalnym starcie nowej kampanii Twixa „Two is more than one” ("Dwa to więcej niż jeden"), marka wprowadza „Twix Harmoniser” – nowe cyfrowe narzędzie stworzone we współpracy z Metą dla WhatsAppa, które wykorzystuje ideę przerabiania wiadomości głosowych. Celem europejskiej kampanii reklamowej jest dotarcie do konsumentów poniżej 35. roku życia. więcejRusza akcja „Szacunek do Samego Końca” w polskiej piłce ręcznej
Superliga we współpracy ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce rozpoczyna kampanię społeczną pod hasłem „Szacunek do Samego Końca”. Celem inicjatywy jest aktywne promowanie i wzmacnianie szacunku, równości oraz zasad fair play w środowisku piłki ręcznej. więcejGoldenSubmarine pracuje dla marki BIC
BIC, marka długopisów i artykułów piśmienniczych, uruchomiła swoje polskie kanały Instagram i Facebook. Pełną obsługą profili zajmie się agencja GoldenSubmarine. więcejMagda Gessler, Szymon Marciniak i Mikołaj Roznerski w kampanii Fundacji PZU o dezinformacji
Fundacja PZU uruchamia kampanię edukacyjno-społeczną „Czysty przekaz” o walce z dezinformacją i fake newsami. Twarzami akcji są Magda Gessler, Szymon Marciniak oraz Mikołaj Roznerski. więcejAllianz Polska sponsorem programu „Zróbmy sobie dom”
Firma ubezpieczeniowa Allianz Polska jest sponsorem jednej z nagród w nowym programie telewizji TVN „Zróbmy sobie dom”. więcejPKP Intercity chce zatrudnić agencję eventową
Spółka PKP Intercity zaprasza agencje do składania ofert na świadczenie usług eventowych. Z wybraną firmą będzie pracować półtora roku. więcejIKEA w nowej kampanii promuje rozwiązania dla klubowiczów
Sieć sklepów IKEA w najnowszej kampanii promuje inspirujące i kompletne rozwiązania dla klubowiczów IKEA Family. Za koncepcję i realizację kampanii 30za300 odpowiada VML. więcejHearts&Science i Gutenberg z kampanią influencerską dla marki Ricola
Hearts&Science, nowy dom mediowy w Polsce działający w ramach struktury Omnicom Media Group (OMG), we współpracy z Gutenberg Agency – agencją działającą w ramach grupy DDB uruchamiają kampanię influencer marketing dla marki Ricola. więcejDentsu Polska będzie redukować ślad węglowy
Dentsu Polska, dążąc do redukcji emisji CO2 generowanych przez kampanie mediowe, poszerza swoją ofertę Infinity+ o nowy produkt - Greenfinity. więcejVan Pur i Karpackie kolejny rok z agencją Dziadek do Orzechów
Firma Van Pur zdecydowała o przedłużeniu na kolejny rok współpracy z agencją reklamową Dziadek do Orzechów w obszarze komunikacji marki Karpackie. więcejPreZero Arena Gliwice – najbardziej ekologiczna arena w Polsce
To już oficjalne: PreZero Arena Gliwice stała się pierwszym, dużym obiektem w Polsce, którego operator otrzymał certyfikat Zero Waste, potwierdzając, że jest liderem w zakresie ekologii na rynku dużych wydarzeń. I to nie tylko krajowym. To pierwsza i pionierska certyfikacja w tego typu obiekcie w naszym kraju, potwierdzająca ambicje rozwojowe Gliwic i ich mieszkańców. materiał reklamowy więcejPolska Press donosi do prokuratury na poprzedni zarząd. Odmówili publikacji reklam wyborczych opozycji
Do Prokuratury Regionalnej w Warszawie wpłynęło zawiadomienie należącej do Orlenu spółki Polska Press o możliwości popełnienia przestępstwa przez poprzedni, w czasie kampanii wyborczej jesienią 2023 roku. Chodzi o odmowę publikacji reklam wyborczych partii opozycyjnych w kilku tytułach wydawcy. więcej"Nie żałuję, ale tęsknię". Jarosław Kuźniar o życiu po życiu w TVN [WYWIAD]
Jak zrobić wywiad z kimś, kto sam życiu przeprowadził ich tysiące? Dać mu się wygadać, a zapewniam Was, że Jarosław Kuźniar opowiadać potrafi. Był jedną z najbardziej znanych twarzy TVN-u, z którego – ku zaskoczeniu wszystkich – odszedł, by założyć swój biznes podróżniczy. Biznes, który właśnie… zamknął, ale do swojej dawnej stacji nie wraca, choć – jak sam mówi – trochę by chciał. Dziś rozmawiamy o TVN, pieniądzach, byciu „na swoim”, mediach i jego agencji, na którą wszystko postawił. więcejGoogle przez rok usunął ponad 5 miliardów fałszywych reklam
Z najnowszego „Ads Safety Report” Google wynika, że w 2024 roku firma zablokowała lub usunęła ponad 5,1 miliarda reklam naruszających zasady ekosystemu reklamowego, z czego 10,7 miliona to przekazy polityczne. Zawieszono ponad 39,2 miliona kont reklamodawców. więcejPilot WP bez dwóch stacji z telewizji naziemnej
Z początkiem maja z platformy streamingowej Pilot WP (Wirtualna Polska Holding) zniknie kanał Fashion TV, zaś z końcem maja – stacje Zoom TV i Stopklatka, dostępne m.in. w naziemnej telewizji cyfrowej. więcejKomisja chce 30 mld dolarów od Meta Platforms. Zuckerberg zadzwonił do szefowej z ofertą
Na łamach „Wall Street Journal” opisano nieudane zakulisowe wysiłki szefa Mety w administracji Donalda Trumpa, w celu uniknięcia sądowej batalii o Instagrama i WhatsAppa z Federalną Komisją Handlu (FTC). W tym tygodniu przed sądem w Waszyngtonie ruszył proces, który może nawet wymusić na Zuckerbergu podział swojego technologicznego imperium. więcejPomponik ucieka Plejadzie. TOP10 serwisów o show-biznesie
Liderujący pod względem zasięgu wśród witryn show-biznesowych Pomponik w marcu zwiększył przewagę na Plejadą. Jeszcze mocniej w górę poszły wyniki sekcji show-biznesowej portalu „Faktu” i Plotka, a zmalała odwiedzalność analogicznego działu o2.pl. więcejWardęga winny pomówienia Marcina Dubiela. „Lekcja by milczeć”
Youtuber Sylwester Wardęga poinformował swoich fanów o przegranym procesie sądowym o pomówienie influencera Marcina Dubiela. Chodzi o głośną aferę Pandora Gate. „To lekcja dla mnie by czasem po prostu milczeć” – komentuje Wardęga. "Sylwester Wardęga nie miał dowodów na swoje pomówienia” – oświadczył Dubiel. więcejKto jeszcze wierzy w UFO? Recenzja polskiego serialu Netfliksa
„Projekt UFO” to serialowy debiut reżyserski Kaspra Bajona, który zabiera nas w podróż do wczesnych lat 80. na spotkanie z UFO. W miniserialu Netfliksa poza tajemniczymi ludźmi o wyglądzie żab, występują również Piotr Adamczyk, Mateusz Kościukiewicz i Maja Ostaszewska. więcejNowa opcja AI-owa od Google. Wideo generowane dla subskrybentów
Google w ramach opartej na sztucznej inteligencji oferty Gemini wprowadził możliwość generowania treści wideo. Mogą z niej skorzystać użytkownicy płatnej opcji. więcejDominika Długosz i Michał Szadkowski z podcastem o wyborczej kuchni
16 kwietnia rusza nowy podcast „Na prezydenta tylko ty”, będący wspólnym projektem redakcji Newsweek Polska i Onet Audio. Słuchowisko ujawni kulisy najważniejszych kampanii prezydenckich w Polsce po 1989 roku. Gospodarzami są Dominika Długosz („Stan Wyjątkowy”, „W związku ze śledztwem”) i redaktor naczelny „Newsweeka” Michał Szadkowski. więcejKolejny pozew zbiorowy przeciwko Google
Setki brytyjskich firm zrzeszonych w organizacji OR Brook wniosło przeciwko koncernowi Google pozew zbiorowy, w którym domagają się równowartości 6,6 mld dolarów za wykorzystywanie pozycji monopolisty na rynku wyszukiwania online do podnoszenia cen reklam. więcejPartia Hołowni chce ograniczyć smartfony w szkołach
Marszałek Sejmu Szymon Hołownia zorganizował debatę poświęconą ograniczeniu korzystania ze smartfonów w szkołach. Wskazał na pilną potrzebę uregulowania tej kwestii ze względu na narastające problemy uzależnienia dzieci od urządzeń mobilnych oraz eskalację cyberprzemocy. Polska 2050 chce wprowadzić zakaz używania smartfonów przez dzieci w szkołach. więcejAkcje Allegro sprzedane za ponad miliard
Według agencji Bloomberg główni akcjonariusze Allegro sprzedali właśnie ok. 3,8 proc. akcji spółki, inkasując prawie 1,2 mld zł. więcejJak reklamować firmę na eventach?
Niezależnie od tego, czy prowadzisz lokalny biznes, czy ogólnopolski e-commerce organizacja lub udział w eventach to świetna okazja do promocji marki. Nie bez przyczyny po tę formę reklamy sięgają największe marki producentów, usługodawcy, ale także media. Dobrze zaplanowana obecność na wydarzeniu pozwala nawiązać bezpośredni kontakt z klientami, zbudować pozytywny wizerunek i wyróżnić się na tle konkurencji. Jednak aby to osiągnąć, trzeba spełnić kilka warunków. I o tym jest ten artykuł. materiał reklamowy więcejCo ludzie myślą o AI? Jest raport Uniwersytetu Stanforda
Sztuczna inteligencja, zwłaszcza ta generatywna, nie jest już niczym nowym: jest częścią życia zawodowego, nowinek biznesowych, wielką obietnicą, ale też budzi głęboką nieufność - wynika z najnowszego raportu AI Index 2025 Uniwersytetu Stanford, który bada zarówno rozwój branży, jak i stosunek opinii publicznej do AI. więcejPoczta Polska chce badać, co o niej piszą w sieci
Poczta Polska prowadzi przetarg na badania marketingowe obejmujące monitorowanie haseł związanych z marką i działalnością firmy w social mediach i stronach internetowych – wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcejWpisy ministry na Instagramie promowane przez resort. „Nie mam z tego żadnej prywatnej korzyści”
Nie zarabiam na promowaniu postów przez resort funduszy na moim prywatnym profilu na Instagramie - zapewniła w środę minister funduszy Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz. Poinformowała, że łącznie na tę promocję ministerstwo przeznaczyło 15 tys. złotych. więcejCo ludzie myślą o AI? Jest raport Uniwersytetu Stanforda
Sztuczna inteligencja, zwłaszcza ta generatywna, nie jest już niczym nowym: jest częścią życia zawodowego, nowinek biznesowych, wielką obietnicą, ale też budzi głęboką nieufność - wynika z najnowszego raportu AI Index 2025 Uniwersytetu Stanford, który bada zarówno rozwój branży, jak i stosunek opinii publicznej do AI. więcejNowa opcja AI-owa od Google. Wideo generowane dla subskrybentów
Google w ramach opartej na sztucznej inteligencji oferty Gemini wprowadził możliwość generowania treści wideo. Mogą z niej skorzystać użytkownicy płatnej opcji. więcejRośnie liczba incydentów cyberbezpieczeństwa
W ubiegłym roku liczba zgłoszeń dotyczących naruszeń bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych wzrosła o 60 proc.,. O 23 proc., do 111 tysięcy, wzrosła liczba incydentów cyberbezpieczeństwa. Za większością stała Rosja i Białoruś – podał wicepremier i minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski. więcejBędzie nowa edycja Virtual Vibes. Partnerem wydarzenia Bank Millennium
Pierwszy w Polsce festiwal muzyczny zrealizowany w metaverse Virtual Vibes powraca na platformę Roblox. Głównym partnerem tegorocznej edycji Virtual Vibes został Bank Millennium. więcejProducent „Frostpunka” ze stratą mimo dużej premiery. Przesądziła nieudana gra
W 2024 roku firma gamingowa 11 bit studios mimo premiery gry „Frostpunk 2” zanotowała stratę EBITDA i operacyjną. Rentowność spółki obciążyło przede wszystkim 48 mln zł odpisu dotyczącego nieudanej gry o nazwie kodowej „Projekt 8”. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas:redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj