Dawna Sigma Bis stawia na polski biznes. "Nie ma drugiego takiego tworu na rynku"
To już nie Sigma BiS, a re58. Członkowie zarządu firmy Jaromir Sroga i Sylwia Snopkiewicz opowiadają Wirtualnemedia.pl o tym, ja wygląda nowa strategia agencji. re58 ma mocniej niż dotychczas podkreślać wsparcie swoich akcjonariuszy. Zamierza walczyć o budżety komercyjnych firm, ale głównie polskich. - Chcemy, by wydawane przez nich pieniądze zostawały w Polsce, a nie trafiały do sieciowych agencji mediowych - mówi Sylwia Snopkiewicz. więcej"Jeden, by wszystkie zgromadzić". Po co wydawcom kopie ich tekstów na MSN?
Jeden portal, gdzie znajdziemy treści z Wirtualnej Polski, Gazeta.pl, Onetu, wPolityce.pl i wielu innych serwisów. Fikcja? Nie. Tak działa MSN, czyli globalny portal informacyjny Microsoftu, który już od 30 lat dostarcza treści z różnych źródeł, bazując na współpracy z lokalnymi i międzynarodowymi mediami. Sprawdziliśmy, co mają z tego wydawcy i jak ta współpraca wygląda. więcejŚwirski ukarał czołowych nadawców. Najwięcej musi zapłacić Republika
Od początku maja przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nałożył kary na Republikę, kanały związane z Grupą Polsat Plus, wPolsce24, Canal+ Extra 1 i jedną z rozgłośni lokalnych. Jak wyliczył portal Wirtualnemedia.pl, najwięcej, bo aż trzy grzywny dotyczą stacji Tomasza Sakiewicza. więcejPopularny fanpage tropiący clickbaity zniknął z Facebooka
Z Facebooka zniknął zdobywający popularność fanpage "Streszczam clickbaitowe artykuły, żebyś nie musiał klikać". Jego twórcy często wytykali mediom pogoń za klikalnością, absurdalne nagłówki i manipulacje. – W końcu ktoś się za nas wziął i zaczął nas straszyć procesem sądowym – mówią nam twórcy strony. więcejWysyp skarg ws. kampanii. Najwięcej dotyczy Wysockiej-Schnepf
W najbliższych miesiącach Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji będzie analizować rzekome nadużycia stacji telewizyjnych w kampanii prezydenckiej. Wpłynął szereg skarg dotyczących TVP1, TVP Info, TVN24, Polsat News, Polsatu i Republiki. Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowy KRRiT poinformowała Wirtualnemedia.pl, że najwięcej zastrzeżeń widzów dotyczyło zachowania prowadzącej debatę z ramienia TVP. więcejŚwirski ukarał czołowych nadawców. Najwięcej musi zapłacić Republika
Od początku maja przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nałożył kary na Republikę, kanały związane z Grupą Polsat Plus, wPolsce24, Canal+ Extra 1 i jedną z rozgłośni lokalnych. Jak wyliczył portal Wirtualnemedia.pl, najwięcej, bo aż trzy grzywny dotyczą stacji Tomasza Sakiewicza. więcejWysyp skarg ws. kampanii. Najwięcej dotyczy Wysockiej-Schnepf
W najbliższych miesiącach Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji będzie analizować rzekome nadużycia stacji telewizyjnych w kampanii prezydenckiej. Wpłynął szereg skarg dotyczących TVP1, TVP Info, TVN24, Polsat News, Polsatu i Republiki. Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowy KRRiT poinformowała Wirtualnemedia.pl, że najwięcej zastrzeżeń widzów dotyczyło zachowania prowadzącej debatę z ramienia TVP. więcejCzwórka zdecydowała, co dalej z "Love Island"
W jesiennej ramówce telewizyjnej Czwórki nie będzie nowej edycji „Love Island” – dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Będzie to druga jesień bez randkowego bikini reality-show TV4. więcejKRRiT dała „zielone światło” Show TV. Inny kanał może stracić koncesję
Podczas środowego posiedzenia Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zgodziła się na zmianę nazwy Red Carpet TV na Show TV. Maciej Świrski, przewodniczący KRRiT poinformował też Wirtualnemedia.pl, że wszczęto postępowanie w sprawie cofnięcia koncesji naziemnej ViDoc TV. więcejLider śniadaniówek bez zmian. "Dzień Dobry TVN" ze wzrostem w maju
Maj nie przyniósł zmian w zestawieniu najpopularniejszych programów śniadaniowych. Na jego czele nadal pozostaje “Dzień Dobry TVN”, które umocniło swoją pozycję zarówno względem ubiegłego roku, jak i kwietnia br. “Pytanie na śniadanie”, które wciąż pozostaje wiceliderem, ma o 80 tys. widzów mniej niż konkurent z TVN. ”Halo tu Polsat" zanotowało niewielki spadek widowni. więcejGwiazda „Klanu” w nowym serialu TVN
Barbara Bursztynowicz, do niedawna gwiazda telenoweli TVP1 "Klan”, jesienią zadebiutuje na antenie TVN. Aktorka dołączyła do obsady serialu "Szpital św. Anny" – poinformowała stacja. więcejElectrolux głównym partnerem serialu „Rodzinka.pl”
Electrolux, szwedzka marka sprzętów AGD, jest głównym partnerem serialu "Rodzinka.pl", który wraca na ekrany TVP tej jesieni. Wystartowała kampania z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, którzy są ambasadorami marki i głównymi bohaterami tej produkcji. więcejOni wezmą udział w "Afryka Express”. Znamy wszystkich uczestników show TVN
Ujawniono już osiem par, które wezmą udział w najnowszej edycji programu TVN „Afryka Express”. To pierwszy sezon podróżniczego reality-show, które odbędzie się w Afryce i które poprowadzi Izabella Krzan. więcejZmarł Henryk Ciski, założyciel i redaktor naczelny “TV-SAT Magazynu”
Zmarł Henryk Ciski, założyciel i redaktor naczelny “TV-SAT Magazynu”, pionier i kronikarz polskiej telewizji satelitarnej i kablowej. Informację podała Polska Izba Komunikacji Elektronicznej. więcejNadawca Vidoc TV znów zwieszony na giełdzie
Zarząd Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie we wtorek zawiesił handel akcjami spółki Red Carpet Media Group, notowanej na bocznym rynku giełdowym. więcejPrzez wybór Nawrockiego nie będzie Ligi Mistrzów w TVP? Negocjacje zamrożone
Wraz z finałem Ligi Mistrzów skończył się kontrakt na pokazywanie tych rozgrywek przez Telewizją Polską. Jak informuje Sport.pl, negocjacje w sprawie zakupu sublicencji na kolejny sezon od Canal+ zostały zamrożone. Powodem są wyniki wyborów prezydenckich. więcejWspólna akcja TVP i Gdańska. Michnik, Holland, Janda w kapitule
„Nasza Solidarność. A to nam się udało!” – to nazwa wspólnej akcji Telewizji Polskiej, Europejskiego Centrum Solidarności i Miasta Gdańska, której celem jest uczczenie 45. rocznicy powstania ruchu Solidarności. W jej ramach internauci wybiorą wydarzenia 45-lecia. Nominowanych wskaże specjalna kapituła. więcejCztery lata i koniec. Kolejny dziennikarz przeszedł z Viaplay do TVP Sport
Michał Zachodny dołączył właśnie do redakcji TVP Sport. Z końcem maja dziennikarz sportowy poinformował o zakończeniu czteroletniej przygody z Viaplay. Platforma streamingowa opuszcza polski rynek. więcejŚwietne wyniki National Geographic Polska na YouTube
National Geographic Polska (@natgeopl) objął pozycję lidera wśród telewizyjnych kanałów popularnonaukowych na YouTube w Polsce. Obecnie może pochwalić się imponującą liczbą 805 tys. subskrybentów, średnim czasem oglądania przekraczającym 10 minut oraz najwyższą liczbą miesięcznych wyświetleń, wyprzedzając tym samym bezpośrednią konkurencję. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Będzie więcej stacji FM w północno-wschodniej Polsce
Niebawem mieszkańcy województwa warmińsko-mazurskiego powinni zyskać dostęp do dodatkowych stacji radiowych. Jak informuje Wirtualnemedia.pl członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, prof. Tadeusz Kowalski regulator zdecydował że przeprowadzi konkursy dotyczące nadawania w zakresie UKF Olsztynie i Ostródzie. więcejRadio Nowy Świat gra od pięciu lat. Rozgłośnia zaprasza na urodzinowy spektakl
Radio Nowy Świat szykuje się na swoje piąte urodziny. Z tej okazji wraz z Teatrem Współczesnym w Warszawie zaprasza na spektakl „Macki miłości”. – Chcemy razem z państwem śmiać się, cieszyć i celebrować fakt, że nasze radio ma już 5 lat – mówi Magda Jethon a przedstawienie to niejedna niespodzianka, jaką rozgłośnia szykuje z okazji nadchodzącego jubileuszu. więcejMisja kosmiczna z udziałem Polaka szeroko omawiana w TOK FM
TOK FM pochyla się nad startem misji Axiom-4, w której bierze udział Sławosz Uznański-Wiśniewski. Stacja przygotowała specjalne materiały, które przybliżą słuchaczom i czytelnikom przygotowanie misji, sylwetkę polskiego astronauty, stan polskich badań naukowych i kulisy pracy w kosmosie. O szczegółach misji opowie słuchaczom Piotr Jaśkowiak. więcej„Szczerze Ci powiem”, czyli rozmowy Joanny Senyszyn i Kai Gołuchowskiej w RMF ON
Grupa RMF poszerza współpracę z Joanną Senyszyn, uruchamiając specjalne wydania podcastu „Szczerze Ci powiem”. Senyszyn i Kaja Gołuchowska zasiądą do rozmów o tym, co naprawdę w życiu ważne. Premiery będą emitowane na platformie RMF ON a także na kanale YouTube RMF Show. więcejDawna Sigma Bis stawia na polski biznes. "Nie ma drugiego takiego tworu na rynku"
To już nie Sigma BiS, a re58. Członkowie zarządu firmy Jaromir Sroga i Sylwia Snopkiewicz opowiadają Wirtualnemedia.pl o tym, ja wygląda nowa strategia agencji. re58 ma mocniej niż dotychczas podkreślać wsparcie swoich akcjonariuszy. Zamierza walczyć o budżety komercyjnych firm, ale głównie polskich. - Chcemy, by wydawane przez nich pieniądze zostawały w Polsce, a nie trafiały do sieciowych agencji mediowych - mówi Sylwia Snopkiewicz. więcejGigant reklamowy ujednolica adresy e-mail. Koniec domen agencji w poczcie
Omnicom Group, do którego w Polsce należą m.in. takie agencje, jak DDB Warszawa czy OMD Polska wycofa indywidualne domeny w adresach e-mail. Niezależnie od nazwy agencji, dla której pracują, wszyscy będą używać teraz adresów e-mail@omc.com. więcejParamount przenosi globalną obsługę mediową do Publicis
Firma Paramount przenosi obsługę swojego globalnego budżetu mediowego do Publicis Groupe, kończąc trwającą dwie dekady współpracę z WPP Media (FKA GroupM). więcejMarcin Siemko w zarządzie spółki outdoorowej Agory
Do zarządu firmy reklamy zewnętrznej AMS (grupa AMS) dołączył Marcin Siemko, dotychczasowy dyrektor ds. finansowych i IT. Będzie pełnił funkcję chief technology officera z jednoczesnym pełnieniem obowiązków chief financial officera. więcejAgata Kulesza w kampanii Zalando zaprasza na wybrzeże
Platforma Zalando startuje z letnią odsłoną kampanii “W co mam się ubrać?", w której aktorka Agata Kulesza przenosi odbiorców w znajomy, nostalgiczny krajobraz polskiego wybrzeża. więcejAleksandra Marciniak: ze Sportfive Polska do Przedszkoliada.pl
Aleksandra Marciniak dołączyła do zespołu Przedszkoliada.pl (system rozrywki ruchowej dla dzieci) obejmując stanowisko international marketing&sales director. Ostatnio pracowała w Sportfive Poland. więcejAltavia Kamikaze + K2 rusza z pierwszą kampanią dla Maybelline New York
Marka Maybelline New York startuje w Polsce z kampania launchującą nowy produkt - tusz Colossal Bubble. Za strategię, koncept kreatywny oraz egzekucję odpowiada agencja Altavia Kamikaze + K2. więcejElectrolux głównym partnerem serialu „Rodzinka.pl”
Electrolux, szwedzka marka sprzętów AGD, jest głównym partnerem serialu "Rodzinka.pl", który wraca na ekrany TVP tej jesieni. Wystartowała kampania z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, którzy są ambasadorami marki i głównymi bohaterami tej produkcji. więcejOne House z kampanią „Zrozumieć dziecięcy świat” dla marki Baby born
Agencja mediowa One House startuje z nową odsłoną kampanii edukacyjnej „Zrozumieć dziecięcy świat” dla marki Baby born. Kampania ma na celu dalsze budowanie świadomości marki oraz wspieranie rodziców w lepszym rozumieniu potrzeb emocjonalnych swoich dzieci. więcej"Wybierz swój skład" - zachęca Plus w nowej kampanii
W swojej nowej kampanii Plus pokazuje, że wybór usług telekomunikacyjnych może być prosty, jak... wybór składu na mecz. Bohterami reklam są siatkarze Reprezentacji Polski. więcej“Odśwież lato muzyką”, czyli nowa kampania marki Tic Tac
Wystartowała kampania “Odśwież lato muzyką”, która wprowadza nowy limitowany smak Tic Tac Peachy Passion. Kampanii towarzyszy loteria, którą promuje spot w telewizji. To już druga odsłona letniej aktywacji marki, za której przygotowanie i komunikację odpowiada Hand Made. więcejLeroy Merlin z nową platformą marketingową i kampanią wizerunkową
“Z miłości do domu” – tym hasłem Leroy Merlin zainaugurował 4 czerwca wizerunkową kampanię, która jest częścią nowej platformy marketingowej marki. Marka koncentruje się na termomodernizacji w ujęciu lifestylowym. Kampania skupia się na cieple domowego ogniska, spokoju, opowieści o codzienności i stałych wyzwaniach towarzyszących mieszkańcom domów. więcejJak zorganizować domową apteczkę i dbać o jej zawartość?
Domowa apteczka powinna znaleźć się w każdym mieszkaniu i domu. To dzięki jej zawartości można szybko zareagować w przypadku nagłych urazów czy dolegliwości. Zobacz, jakie elementy powinny się w niej znajdować, aby zawsze być przygotowanym na szybką reakcję. materiał reklamowy więcejSerwisy Eurozetu, Wyborcza.pl i Gazeta.pl w jednym. Nowa oferta Agory
Grupa mediowa Agora wprowadza na rynek One Digital – kompleksową ofertę dla marek, które chcą skutecznie docierać do odbiorców w wielu kanałach jednocześnie. To wspólny projekt Grupy Eurozet, Wyborcza.pl i Gazeta.pl, który łączy siłę tych marek w jeden spójny produkt reklamowy. więcejKolejna zmiana w nadzorze Ruchu
Do rady nadzorczej Ruchu, którego akcjonariuszami są Orlen, PZU i Alior Bank, została powołana Monika Kalinowska. więcejWłaściciel „Sieci” i wPolsce24 wchłonie agencję reklamującą SKOK-i
Fratria, wydawca „Sieci”, wPolityce.pl i telewizji wPolsce24, zamierza połączyć się z agencją marketingową Apella, obsługującą m.in. SKOK-i i Kasę Stefczyka. Fuzja ma zwiększyć potencjał obu podmiotów. więcej"Jeden, by wszystkie zgromadzić". Po co wydawcom kopie ich tekstów na MSN?
Jeden portal, gdzie znajdziemy treści z Wirtualnej Polski, Gazeta.pl, Onetu, wPolityce.pl i wielu innych serwisów. Fikcja? Nie. Tak działa MSN, czyli globalny portal informacyjny Microsoftu, który już od 30 lat dostarcza treści z różnych źródeł, bazując na współpracy z lokalnymi i międzynarodowymi mediami. Sprawdziliśmy, co mają z tego wydawcy i jak ta współpraca wygląda. więcejPopularny fanpage tropiący clickbaity zniknął z Facebooka
Z Facebooka zniknął zdobywający popularność fanpage "Streszczam clickbaitowe artykuły, żebyś nie musiał klikać". Jego twórcy często wytykali mediom pogoń za klikalnością, absurdalne nagłówki i manipulacje. – W końcu ktoś się za nas wziął i zaczął nas straszyć procesem sądowym – mówią nam twórcy strony. więcejNowa aplikacja Mety będzie wkrótce płatna
Podstawą aplikacji od Facebooka, a potem od Mety było to, że były całkowite bezpłatne dla użytkowników. Zarabiały i zarabiają dalej na reklamach, jednak niedługo może to się zmienić. Najnowsza aplikacja ze stajni Marka Zuckerberga może doczekać się płatnego abonamentu dla użytkowników, którzy będą chcieli skorzystać z pełni jej funkcji. więcejTikTok daje kontrolę o jakiej użytkownicy Mety mogą pomarzyć
Algorytm wyświetlenia treści w TikToku, odpowiedzialny za to co widzisz w zakładce „Dla Ciebie”, działa bardzo sprawnie. Jednak zawsze może być lepiej i z tego założenia wyszli właściciele aplikacji dając nowe możliwości jej użytkownikom więcejGrupa H&M uruchamia sprzedaż rzeczy używanych w Polsce
Internetowa platforma second-hand Sellpy należąca do Grupy H&M wprowadza w Polsce usługę sprzedaży. Od teraz jej użytkownicy w naszym kraju mają możliwość sprzedawania używanej odzieży, akcesoriów i artykułów lifestylowych bezpośrednio. więcejŚwiat Gwiazd mocniej stawia na wideo. Transfer z ShowNewsa
Klaudia Lewandowska dołączyła do zespołu portalu Świat Gwiazd (Iberion). Dotąd związana była z serwisem ShowNews.pl (Polska Press). Portal chce mocniej postawić na ofertę wideo - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcejSamochód Roku Wirtualnej Polski 2025 wybrany
Po raz ósmy redakcja Wirtualnej Polski przetestowała najważniejsze nowości na polskim rynku samochodowym, by wybrać ten najlepszy na polskim rynku. Kandydaci rywalizowali w dziesięciu kategoriach – w jednej z nich głos oddany został internautom. Nagrody zostały wręczone podczas uroczystej gali. więcejInnowacja w Polska Press. AI sama tworzy i wysyła pushe do użytkowników
Polska Press Grupa wdrożyła system „Magnuso Push Planner” automatyzujący tworzenie oraz wysyłkę powiadomień web push do subskrybentów. Działa on w wybranych serwisów regionalnych oraz na portalu i.pl. więcej„Jaszczur” i „Ludwiczek” znów w rękach policji. Lawina zarzutów
Na polecenie Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga policjanci zatrzymali w środę liderów ruchu Rodacy Kamraci Wojciecha O. i Marcina O. (znanych też pod pseudonimami „Jaszczur” i „Ludwiczek”) w śledztwie w sprawie nawoływania do przemocy i innych przestępstw. więcejMożliwe są zmiany w sprzedaży alkoholu w internecie. Resort zdrowia ma plan
Ministerstwo Zdrowia zamierza uporządkować kwestię sprzedaży alkoholu przez internet. Wpadło na pomysł, by zakupy dokonane online trzeba było odbierać osobiście – ustaliła "Rzeczpospolita". więcejIAB z nową inicjatywą dla młodych
IAB Point of Youth to nowa inicjatywa powstała w ramach IAB Polska, stworzona przez młode pokolenie branży komunikacji marketingowej dla jej przyszłych adeptów. Na czele inicjatywy stoi Justyna Niciejewska, na o dzień strategic planner agencji GoldenSubmarine. więcejWłaściciel eobuwia wykupi obligacje za ponad pół miliarda. Dostał kredyt
Spółka Modivo, należąca do grupy CCC, uzyskała kredyt do kwoty 660 mln zł. Przeznaczy te środki na wykupienie obligacji o nominalnej wartości 500 mln zł, które w październiku 2021 roku objął podmiot zależy Softbanku. więcejŚwietne wyniki National Geographic Polska na YouTube
National Geographic Polska (@natgeopl) objął pozycję lidera wśród telewizyjnych kanałów popularnonaukowych na YouTube w Polsce. Obecnie może pochwalić się imponującą liczbą 805 tys. subskrybentów, średnim czasem oglądania przekraczającym 10 minut oraz najwyższą liczbą miesięcznych wyświetleń, wyprzedzając tym samym bezpośrednią konkurencję. materiał reklamowy więcej"Meta i Google to nasi partnerzy". Kontrowersje po sejmowej komisji o dzieciach w internecie
Bezpieczeństwo najmłodszych w sieci było tematem wtorkowych obrad dwóch sejmowych komisji. Na spotkaniu nie brakowało kontrowersyjnych tez. Przedstawicielka Google'a stwierdziła, że YouTube to nie jest serwis społecznościowy. A wiceminister Michał Gramatyka nazwał nawet Metę i Google "naszymi partnerami". – Musimy uciec od fikcji i przestać nazywać lobbystów ekspertami - uważa Sylwia Czubkowska. więcejMarek Popiołek dyrektorem ds. rozwoju biznesu w Polskim Stowarzyszeniu Nowej Mobilności
Z początkiem czerwca Marek Popiołek objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu w Polskim Stowarzyszeniu Nowej Mobilności (PSNM). W nowej roli odpowiadać będzie za rozwój partnerstw strategicznych, inicjowanie projektów wspierających wzrost sektora oraz identyfikowanie nowych możliwości rynkowych. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas:redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj