„Myślałem, że będzie prościej, ale ta firma stanęła na parę lat”. Prezes o Polska Press, Orlenie i przyszłości
Jeśli Polskę Press w rękach Orlenu można nazwać “gorącym kartoflem”, to zadanie nowego prezesa tego wydawnictwa trzeba by porównać do chodzenia boso po rozgrzanym węglu. Zenon Nowak szefuje tej firmie od nieco ponad roku i nie ma łatwego zadania. Prezes Polska Press w dużej rozmowie opowiada nam, jak w ciągu tego roku skutecznie naprawiał wizerunek firmy, co zastał i co go zaskoczyło, jak przebiegało “odpolitycznienie” i przede wszystkim o tym, gdzie dzisiaj jest i gdzie, jako wydawnictwo zmierza Polska Press. więcejKolejne studio Republiki dopiero jesienią? „Chcemy najlepszej jakości w Europie”
Republika po raz kolejny przesuwa debiut nowego studia programu „Dzisiaj”, prowadzonego przez Danutę Holecką. – Myślę, że to kwestia miesiąca lub półtora miesiąca, ale być może przełożymy to na okres po wakacjach, żeby od września wystartować. Zawsze jesienią jest większe zainteresowanie mediami – mówi Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, szef wydawców stacji. więcejKanał Zero ma nowy pomysł na treści polityczne. „To po co są dziennikarze?”
Kanał Zero może niebawem emitować w każdym tygodniu materiały przygotowane przez partie polityczne. Poinformował o tym Krzysztof Stanowski. Adam Szynol w rozmowie z nami przyznaje, że to „zmyślny pomysł” z punktu widzenia Stanowskiego. Medioznawca ma jednak także wątpliwości i pyta: „To po co są dziennikarze?” więcejKoniec Viaplay w Polsce. Wiemy, co z klientami Vectry i Play
Viaplay z końcem miesiąca znika z Polski. Serwis był sprzedawany nie tylko bezpośrednio, ale też przez wielu operatorów. Biura prasowe Vectry i Play informują Wirtualnemedia.pl, że ich klienci będą mogli korzystać z serwisu do 30 czerwca. Operatorzy zachęcają do skorzystania z pakietów, gdzie są dostępne rozgrywki dotychczas pokazywane przez skandynawski serwis. więcejFacebook i YouTube najpopularniejszymi social mediami. A co z TikTokiem?
Facebook i YouTube pozostają najpopularniejszymi platformami pod względem zasięgu, docierając do ponad 85 proc. polskich internautów – wynika z nowej analizy „Social media 2024”, stworzonej na podstawie badań Mediapanel oraz gemiusAdReal. Jednocześnie TikTok wyróżnia się najwyższym średnim dziennym czasem spędzanym przez użytkowników, szczególnie wśród młodszych grup wiekowych. więcejKolejne studio Republiki dopiero jesienią? „Chcemy najlepszej jakości w Europie”
Republika po raz kolejny przesuwa debiut nowego studia programu „Dzisiaj”, prowadzonego przez Danutę Holecką. – Myślę, że to kwestia miesiąca lub półtora miesiąca, ale być może przełożymy to na okres po wakacjach, żeby od września wystartować. Zawsze jesienią jest większe zainteresowanie mediami – mówi Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, szef wydawców stacji. więcejKoniec Viaplay w Polsce. Wiemy, co z klientami Vectry i Play
Viaplay z końcem miesiąca znika z Polski. Serwis był sprzedawany nie tylko bezpośrednio, ale też przez wielu operatorów. Biura prasowe Vectry i Play informują Wirtualnemedia.pl, że ich klienci będą mogli korzystać z serwisu do 30 czerwca. Operatorzy zachęcają do skorzystania z pakietów, gdzie są dostępne rozgrywki dotychczas pokazywane przez skandynawski serwis. więcejEleven Sports zarobił mniej. Będzie kolejna dywidenda dla Polsatu?
Spółka zależna Telewizji Polsat zarządzająca stacjami Eleven Sports w zeszłym roku finansowym zanotowała spadek przychodów o ponad 5 proc. zarobiła na czysto 22,2 mln zł, o ponad 2 mln zł mniej niż przed rokiem. więcejProgram Marka Sierockiego w wakacyjnej odsłonie
Muzyczny program Marka Sierockiego „To jest grane” będzie emitowany na antenie TVP2 także latem. Format, w wakacyjnej formule, będzie emitowany do końca sierpnia. więcejTVP sprzedaje reklamy na lipiec. Najdroższe spoty przy meczach polskich piłkarek
Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na lipiec. Najwięcej kosztują spoty emitowane przy meczach Mistrzostw Europy Kobiet w piłce nożnej. więcejZajrzeliśmy za kulisy „Dzień dobry TVN”. „Potrafimy się z siebie śmiać”
„Dzień dobry TVN” to najpopularniejszy program śniadaniowy w Polsce. Na początku września będzie obchodził 20. urodziny. Z tej okazji portal Wirtualnemedia.pl rozmawia o kulisach powstawania formatu, doborze tematów i niespotykanych sytuacjach na antenie i poza nią z Dorotą Malesą, producentką „Dzień dobry TVN”. więcejWyścig prawicowych stacji ws. taśm z Giertychem i Tuskiem. Republika zarzuca telewizji wPolsce24 manipulacje
Po tym jak TV Republika zapowiedziała ujawnienie w poniedziałek „afery taśmowej”, telewizja wPolsce24 opublikowała w piątek wieczorem krótki fragment podsłuchanej rozmowy Romana Giertycha i Donalda Tuska. W tej sytuacji Republika już w sobotę zamieściła całość tej rozmowy. – Nie zgadzamy się na manipulowanie opinią publiczną. Nie zgadzamy się na „granie taśmami”, z których tajemniczy cenzor wykrawa fragmenciki i rzuca na żer sensatom – stwierdził Jarosław Olechowski, szef wydawców w TV Republika. więcejKoniec sezonu "Klanu". Ilu widzów miał serial?
Telenowelę „Klan” w sezonie 2024/25 oglądało średnio 940 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Najpopularniejszy odcinek zgromadził przed telewizorami średnio 1,17 mln osób. więcejViaplay wchodzi do kolejnego kraju. Bez transmisji sportowych
Czeska Prima Group podpisała długoterminową umowę na wyłączność odnośnie oferowania biblioteki Viaplay Select, która obejmuje m.in. skandynawskie seriale. Zasilą one ofertę serwisu streamingowego Prima+. więcejDiscovery Channel kończy 40 lat. Jak zmieniała się oferta stacji?
17 czerwca 1985 roku w Stanach Zjednoczonych zadebiutował Discovery Channel. Polska wersja pojawiła się w 1996 roku jako kilkugodzinny blok programowy. Początkowo w stacji dominowały dokumenty, a od 2010 roku kanał stawia na formaty reality czy docutainment. W I kwartale 2025 roku zajął siódme miejsce wśród stacji dokumentalnych. więcejNadchodzi koniec analogowej telewizji naziemnej w Europie
Od 1 lipca naziemna telewizja cyfrowa w standardzie DVB-T2 będzie dostępna w Sarajewie, Mostarze i Banja Luce. Bośnia i Hercegowina to ostatni kraj europejski, gdzie dostępny jest tylko analogowy przekaz naziemny. Kilkanaście lat po wyłączeniu analogu w Polsce, to się zmieni. więcejCanal+ oszczędzi 20 mln euro rocznie dzięki rezygnacji z emisji naziemnej
6 czerwca Canal+, Canal+ Cinéma, Canal+ Sport i Planète+ opuściły naziemną telewizję cyfrową we Francji. Maxime Saada, dyrektor generalny firmy poinformował, że przyniesie to jej 20 mln euro oszczędności rocznie. więcejNowy hit TVN. Stacja liderem w czasie emisji "The Floor"
Teleturniej „The Floor” śledziło w TVN średnio 1,3 miliona widzów – wynika z danych Nielsena. Finałowy odcinek, nadany w czwartek 12 maja, przyciągnął przed ekrany 1,59 mln osób, co było najwyższym wynikiem w trakcie pierwszej edycji wiosennej nowości TVN. więcejNowi gospodarze rozmów po "19.30" w TVP. Wśród nich Tomasz Sekielski
Od początku czerwca poszerzyło się grono gospodarzy programu “Pytanie dnia” w TVP1 i TVP Info. Poza dotychczasowymi prowadzącymi w ostatnich dniach program prowadzą także reporterzy programu "19.30" czy Tomasz Sekielski. więcejDuży operator zrezygnuje z oferowania telewizji satelitarnej
W dalszej perspektywie Orange Polska zamierza wycofać się z oferowania pakietów telewizyjnych drogą satelitarną. – Docelowo planujemy rezygnację z satelity, ale nie ma jeszcze konkretnej daty, na pewno nie będzie to w tym roku – informuje Wirtualnemedia.pl Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy firmy. więcejTrwa śledztwo ws. zatrudnienia znanej aktorki w TVP
Prokuratura cały czas zajmuje się sprawą rzekomego zatrudnienia aktorki Beaty Fido w Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Domniemana szkoda, która miałaby zostać wyrządzona TVP, szacowana jest na 1,5 mln zł. więcejZmiany w Canal+. Przełączanie kanałów jak na TikToku
Canal+ zaktualizuje swoją aplikację streamingową. Największe zmiany będą dotyczyć odtwarzacza wideo na telefonach i tabletach. – Aktualizacja obejmie również polskich użytkowników aplikacji Canal+ – informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. Nie zdradza jednak kiedy to nastąpi. więcejAktorzy serialu „Pan Mama” wracają na plan. Drugi sezon jesienią w TVP
Latem planowane są zdjęcia do drugiego sezonu serialu „Pan Mama”. Będzie to kontynuacja perypetii Sylwestra Dzika, samotnego ojca trojga dzieci, który stara się sprostać wyzwaniom rodzicielstwa w pojedynkę. więcejRepublika zapowiada ujawnienie nowej „afery taśmowej”. Ale dopiero za kilka dni
Na antenie Republiki wyświetlany jest ticker „Afera taśmowa 2.0. Start poniedziałek 20:20”. Dlaczego stacja czeka aż cztery dni na ujawnienie rzekomo sensacyjnych materiałów? – Nie tyle czekamy, ile żeśmy przygotowywali te materiały. Pozyskujemy je i sprawdzamy. Zdecydowaliśmy się je opublikować w najszybszym możliwym terminie, a nawet przyspieszyć publikację – mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, prezes Republiki. więcejOstatnie odcinki "Milionerów" w TVN. Ilu widzów ogląda program w weekendy?
Teleturniej „Milionerzy” emitowany przez TVN w nowym, weekendowym paśmie emisji ogląda średnio 807 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Jak dotąd po trzech tygodniach emisji najwięcej widzów przyciągnęła premiera. Po zakończeniu emisji w TVN “Milionerzy” trafią do Polsatu, który już szuka uczestników do nowej serii. więcej"Wianki nad Wisłą” po raz trzeci w TVN. Damian Michałowski gospodarzem koncertu
W sobotę 21 czerwca TVN pokaże koncert „Muzyka ponad wszystko”, który jest częścią organizowanych w Warszawie „Wianków nad Wisłą”. Gospodarzem imprezy będzie prezenter stacji, Damian Michałowski. więcejNie żyje zwycięzca reality-show TVN7. Miał 31 lat
W wieku 31 lat zmarł Marcin Leszczyński, zwycięzca reality-show „True Love” w TVN7. więcej„Milionerzy” w Polsacie ze zmienioną formułą. "Teleturniej doskonały"
To już oficjalne – „Milionerzy” trafią na antenę Polsatu. Stacja ogłosiła casting do teleturnieju, w którym szykują się zmiany w formule. "Wyniki oglądalności pokazują, że widzowie chcą teleturniejów, a ‘Milionerzy’ to teleturniej doskonały - komentuje z satysfakcją Edward Miszczak, dyrektor programowy Polsatu. więcejJest decyzja ws. przyszłości Solorza w jego spółce energetycznej
Walne zgromadzenie ZE PAK powołało w czwartek radę nadzorczą spółki na kolejną kadencję w tym samym ośmioosobowym składzie, z Zygmuntem Solorzem jako przewodniczącym i m.in. z Justyną Kulką. Absolutorium nie otrzymali odwołani w zeszłym roku z rady synowie Solorza: Tobias Solorz i Piotr Żak. więcejVectra z elastyczną ofertą telewizji i internetu. O co chodzi?
Vectra wprowadza ofertę elastycznego internetu światłowodowego i telewizji. Operator usługę kieruje do osób, które z internetu chcą korzystać elastycznie, w określonym czasie. Na przykład w mieszkaniu wakacyjnym, czy lokalu wynajmowanym na krótki okres. więcejMinister Kultury i Dziedzictwa Narodowego ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Wytwórni Filmów Dokumentalnych i Fabularnych
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Wytwórni Filmów Dokumentalnych i Fabularnych z siedzibą w Warszawie, ul. Chełmska 21. materiał reklamowy więcejWIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
Wielu chętnych na nadawanie. KRRiT opublikowała listę
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała listę podmiotów zainteresowanych koncesjami radiowymi w sześciu konkursach. Najwięcej wniosków, bo dziesięć dotyczy ogłoszenia w Kaliszu. więcejPoczta Polska robi zdjęcia tunerom w autach? KRRiT o abonamencie RTV
W związku z dużą liczbą nieprawdziwych informacji na temat abonamentu RTV w mediach, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przypomniała zasady dotyczące tunerów w samochodach. Regulator zauważył, że jedno gospodarstwo domowe płaci tylko raz, niezależnie od liczby posiadanych aut czy odbiorników. więcejPosłowie zagłosują ws. Trybunału Stanu dla szefa KRRiT. Jest decyzja komisji
W czwartek Sejmowa Komisja Odpowiedzialności Konstytucyjnej zatwierdziła sprawozdanie w sprawie wstępnego wniosku o postawienie przewodniczącego KRRiT Macieja Świrskiego przed Trybunałem Stanu – poinformował poseł KO Piotr Adamowicz. Szef KRRiT mówi o kolejnym etapie "kampanii nienawiści i próbie domknięcia systemu". więcejFacebook i YouTube najpopularniejszymi social mediami. A co z TikTokiem?
Facebook i YouTube pozostają najpopularniejszymi platformami pod względem zasięgu, docierając do ponad 85 proc. polskich internautów – wynika z nowej analizy „Social media 2024”, stworzonej na podstawie badań Mediapanel oraz gemiusAdReal. Jednocześnie TikTok wyróżnia się najwyższym średnim dziennym czasem spędzanym przez użytkowników, szczególnie wśród młodszych grup wiekowych. więcejRossmann promuje się hasłem „Mam więcej”. Bez celebrytów i influencerów
Z początkiem czerwca wystartowała kampania reklamowa sieci drogerii Rossmann pod hasłem „Mam więcej”. Podkreśla w niej znaczenie codziennych rytuałów pielęgnacyjnych i dbałości o siebie. więcejDorota Szelągowska, Anna Starmach i Klaudia Halejcio wśród gwiazd reklam Tatuum
Marka odzieżowa Tatuum zdecydowała się na projekt we współpracy z licencjodawcą bajki “Pszczółka Maja”. Dzięki tej współpracy powstała limitowana kolekcja odzieży, która w nowoczesny, subtelny sposób nawiązując do estetyki i filozofii tej kultowej postaci. więcejEliza Olewińska przeszła z Euvic Media do Mediahub
Do zespołu digitalowego agencji mediowej Mediahub dołączyła Eliza Olewińska obejmując stanowisko digital account. więcejTa kampania społeczna ma uporządkować wiedzę Polaków o segregacji bioodpadów
Pod hasłem „Nie mieszasz, jesteś w porządku" trwa kampania społeczna agencji All Hands Agency, której celem jest uporządkowanie wiedzy Polek i Polaków o segregacji bioodpadów kuchennych. Zamiast zwyczajowego straszenia konsekwencjami, organizatorzy postawili na budowanie poczucia sprawczości i dumy. więcejGwiazdy jako śmieci w kampanii „Weź mnie posegreguj”
Pod hasłem „Weź mnie posegreguj” ruszyła kampania edukacyjna promująca segregację odpadów. W rolę śmieci wcielili się m.in. Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia Kukulska, Maciej Musiałowski, Mariusz Pudzianowski i Katarzyna Warnke. więcejOdwrót biznesu od "tęczy"? "W Polsce marki nadal boją się hejtu, ale też zamieszania"
W tym roku amerykańskie marki nie realizują już tyle działań z okazji Pride Month (Miesiąca Dumy) jak w poprzednich latach. Jak jest w Polsce? Nadal wiele marek jest obecnych np. przy warszawskiej Paradzie Równości, a społeczność LGBT+ niezmiennie wspierają np. TVN Warner Bros. Discovery, Kubota czy BNP Paribas. Jednak niektórych brandów, które kojarzyliśmy ze wsparciem dyskryminowanej cały czas w Polsce społeczności, faktycznie nie widać. – W 2025 roku mamy do czynienia z paradoksalną sytuacją – większa liczba firm deklaruje inkluzywność, ale mniejsza liczba decyduje się na publiczne działania w czasie Miesiąca Dumy – mówi nam ekspert Grzegorz Miecznikowski. więcejRobert Lewandowski reklamuje okulary w czterech krajach
Robert Lewandowski został ambasadorem reklamowym okularów Boss Eyewear (produkowanych przez firmę Safilo). Współpraca dotyczy czterech państw. więcejAMS zmienia strukturę marketingu i sprzedaży
Firma reklamy zewnętrznej AMS z początkiem lipca br. zmienia strukturę pionu marketingu i sprzedaży, która będzie lepiej dostosowana do aktualnych realiów rynkowych. więcejPublicis Warsaw z nowym reklamami marki Śnieżka
Agencja Publicis Warsaw zrealizowała nową kampanię marki Śnieżka pod hasłem „Śnieżka to pewność – podaj dalej!”. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji marki, która została opracowana w ramach strategii odświeżenia wizerunku i podkreślenia niezawodności produktów. Działania przygotowano na rynek polski oraz ukraiński. więcejAgata Drzewiecka awansowała w Bauer Media Outdoor Poland
Agata Drzewiecka objęła stanowisko head of marketing&communications w firmie reklamy zewnętrznej Bauer Media Outdoor Poland – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. więcejMichał Wróblewski head of design w DigitalCrew
Z początkiem czerwca Michał Wróblewski awansował na stanowisko head of design w agencji DigitalCrew. Zmiana stanowiska związana jest z rozwojem działu design w firmie. więcejRusza kampania informacyjna polskiego rządu ws. nielegalnej migracji
W ośmiu państwach, w tym m.in. w Afganistanie, Etiopii, Somalii i Pakistanie ruszyła kampania informacyjna rządu wymierzona w nielegalną migrację - poinformował w czwartek na platformie X premier Donald Tusk. Szef rządu zamieścił też krótki film skierowany do odbiorców w tych krajach. więcejMarriott International ponownie uruchamia własną sieć retail media
Sieć hoteli Marriott International, po trzyletnim okresie testowym, na nowo uruchamia własną sieć retail media na zamówienie – Marriott Media. więcejBank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. materiał reklamowy więcej„Myślałem, że będzie prościej, ale ta firma stanęła na parę lat”. Prezes o Polska Press, Orlenie i przyszłości
Jeśli Polskę Press w rękach Orlenu można nazwać “gorącym kartoflem”, to zadanie nowego prezesa tego wydawnictwa trzeba by porównać do chodzenia boso po rozgrzanym węglu. Zenon Nowak szefuje tej firmie od nieco ponad roku i nie ma łatwego zadania. Prezes Polska Press w dużej rozmowie opowiada nam, jak w ciągu tego roku skutecznie naprawiał wizerunek firmy, co zastał i co go zaskoczyło, jak przebiegało “odpolitycznienie” i przede wszystkim o tym, gdzie dzisiaj jest i gdzie, jako wydawnictwo zmierza Polska Press. więcejWięcej zysku z bohaterów Disneya. Story House Egmont obciął koszty
Wydawnictwo Story House Egmont, publikujące dziecięce czasopisma, komiksy i gry planszowe m.in. na licencjach Disneya, w 2024 roku zanotowało spadek przychodów o prawie 7 proc., ale przy głębszym spadku kosztów operacyjnych zarobiło na czysto o jedną trzecią więcej niż przed rokiem. więcejJoanna Racewicz w Burdzie. Poprowadzi autorski cykl wideo
Jesienią na kanale YouTube serwisu Party (Burda Media Polska) pojawi się nowy, autorski program dziennikarki telewizyjnej Joanny Racewicz – „Joanna Racewicz otwarcie z…”. W ramach formatu “human story” prowadząca zaprosi do studia największe gwiazdy polskiego show-biznesu. więcejSDP nagradza: Holecka za wolność słowa, o. Rydzyk z honorowym wyróżnieniem
W tegorocznym konkursie Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich Nagrodę Główną Wolności Słowa otrzymała Danuta Holecka, a honorowe wyróżnienie Laur SDP – o. Tadeusz Rydzyk. więcej„Myślałem, że będzie prościej, ale ta firma stanęła na parę lat”. Prezes o Polska Press, Orlenie i przyszłości
Jeśli Polskę Press w rękach Orlenu można nazwać “gorącym kartoflem”, to zadanie nowego prezesa tego wydawnictwa trzeba by porównać do chodzenia boso po rozgrzanym węglu. Zenon Nowak szefuje tej firmie od nieco ponad roku i nie ma łatwego zadania. Prezes Polska Press w dużej rozmowie opowiada nam, jak w ciągu tego roku skutecznie naprawiał wizerunek firmy, co zastał i co go zaskoczyło, jak przebiegało “odpolitycznienie” i przede wszystkim o tym, gdzie dzisiaj jest i gdzie, jako wydawnictwo zmierza Polska Press. więcejKanał Zero ma nowy pomysł na treści polityczne. „To po co są dziennikarze?”
Kanał Zero może niebawem emitować w każdym tygodniu materiały przygotowane przez partie polityczne. Poinformował o tym Krzysztof Stanowski. Adam Szynol w rozmowie z nami przyznaje, że to „zmyślny pomysł” z punktu widzenia Stanowskiego. Medioznawca ma jednak także wątpliwości i pyta: „To po co są dziennikarze?” więcejFacebook i YouTube najpopularniejszymi social mediami. A co z TikTokiem?
Facebook i YouTube pozostają najpopularniejszymi platformami pod względem zasięgu, docierając do ponad 85 proc. polskich internautów – wynika z nowej analizy „Social media 2024”, stworzonej na podstawie badań Mediapanel oraz gemiusAdReal. Jednocześnie TikTok wyróżnia się najwyższym średnim dziennym czasem spędzanym przez użytkowników, szczególnie wśród młodszych grup wiekowych. więcejWirtualna Polska wchodzi na rynek reklamy Retail Media. Debiutuje WPartner for Retailers
Grupa Wirtualna Polska wprowadza właśnie do oferty reklamowej WPartner for Retailers. To usługa, w ramach której oferuje powierzchnie reklamowe na platformach e-commerce (zarówno w sklepach internetowych, jak też w marketplace’ach). O wynikających z tego korzyściach dla marketerów, właścicieli platform e-commerce i detalistów opowiada Paweł Kopacki, Retail Media Product Development w Grupie Wirtualna Polska. więcejAI: przyjaciel, który może cię zdradzić
Rozmawiasz z nim o swoim życiu, potrzebach, poglądach czy motywacjach. On cierpliwie odpowiada, wykazuje się coraz większą empatią, Ty mu bezgranicznie ufasz. Często bardziej niż rodzinie i przyjaciołom ze świata rzeczywistego. Zapominasz, że za twoim przyjacielem AI stoją dwa potężne byty, dla których on cię zdradzi bez wahania: korporacja, która go stworzyła oraz rząd, który chce ją kontrolować. więcejRuszają wielkie rozgrywki piłkarskie. Gdzie oglądać w Polsce za darmo i kto skomentuje?
W najbliższą niedzielę ruszają rozgrywki piłkarskie Klubowych Mistrzostw Świata w nowej formule. Transmisje na całym świecie za darmo na platformie DAZN. Wiemy, kto będzie komentował mecze w naszym kraju. więcejStanowski i Mazurek nabrali się na zmanipulowane nagranie. „Muszę przeprosić”
Kilka tygodni temu Krzysztof Stanowski i Robert Mazurek w Kanale Zero kpili z posła KO Witolda Zembaczyńskiego, w oparciu o zmanipulowane nagranie jego wypowiedzi. – Muszę przeprosić posła @WZembaczynski oraz widzów, bo kilka tygodni temu daliśmy się zmanipulować fragmentem filmu na TT i tę manipulację wraz z Robertem powieliliśmy i nadaliśmy jej zasięgu – stwierdził Stanowski. więcejInfluencerka zarzuca Netfliksowi zawłaszczenie wizerunku. Chodzi o nowy hit z Kożuchowską
Internetowa twórczyni Frogoshoposting kilka lat temu trafiła na łamy mediów za sprawą kontrowersji z siecią sklepów Żabka. Dziś oskarża twórców serialu „Aniela” Netfliksa o wykorzystanie jej wizerunku i ograbienie z pomysłu na jedną z postaci, wzorowaną na niej samej. Kobieta twierdzi, że reżyser produkcji rozmawiał z nią o współpracy. więcejKtórym platformom społecznościowym ufamy? TikTok i Facebook na szarym końcu
Wśród platform społecznościowych Polacy największą nieufność deklarują wobec TikToka i Facebooka. Natomiast największym zaufaniem cieszy się YouTube – wynika z badania IBRIS. więcejGrupa CCC tnie koszty reklamowe. eobuwie dużo zyskowniejsze
W zeszłym kwartale finansowym grupa kapitałowa CCC zwiększyła rok do roku przychody o 3,7 proc., a jej zyskowność wzrosła m.in. dzięki ograniczeniu wydatków na reklamy i IT. Mocno w górę poszła rentowność sieci eubowie i Modivo. więcejKtóre marki docierają do nastolatków, a które do seniorów? Są wyniki analizy
Jedną z branż z największymi zasięgami w grupie wiekowej 13 – 24 w social mediach była bankowość, na czele z ING Bankiem Śląskim. Z kolei chińska platforma Shein wykazywała duże zainteresowanie najmłodszymi odbiorcami, ale, co ciekawe, równie wysokie osobami 55+ – wynika z analizy firmy Sotrender. więcejWP wprowadza narzędzie reklamowe WP Booster CDC
Wirtualna Polska wprowadza na rynek produkt reklamowy WP Booster CDC. To zaawansowane narzędzie stworzone z myślą o precyzyjnym docieraniu do użytkowników z realnym zamiarem zakupowym, w odpowiednim miejscu, czasie i kontekście. więcejMarcin Pery przestaje być prezesem Gemiusa. Idzie do rady nadzorczej
Marcin Pery po sześciu latach pracy w roli prezesa Gemiusa przechodzi do rady nadzorczej spółki, gdzie skoncentruje się na “poszukiwaniu partnerów strategicznych”. Zarząd spółki będzie składał się z Artura Surmackiego i Jakuba Wysoczańskiego. więcejWłaściciel Pepco sprzedał brytyjskiego odpowiednika Dealza. "Za symboliczną kwotę"
Pepco Group zawarło ostateczne umowy dotyczące sprzedaży Poundland na rzecz Gordon Brothers – poinformowała spółka w komunikacie. Transakcja ma umożliwić skoncentrowanie się na biznesie Pepco, o wyższym wzroście i wyższej marży. więcejSinsay i Reserved na pełnych obrotach. Tyle polski koncern odzieżowy sprzedaje w internecie
W zeszłym kwartale finansowym grupa LPP osiągnęła wzrost sprzedaży o 15 proc., przy czym w internecie dynamika sięgnęła 25 proc. Coraz większą część biznesu firmy stanowią sieci sklepów Sinsay i Reserved, ta pierwsza liczy już ponad 1,6 tys. placówek. więcejSroga grzywna dla OLX. Za mylący system ocen
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował w czwartek, że nałożył na Grupę OLX karę w wysokości 28 milionów złotych za wprowadzający w błąd system ocen. Według UOKiK, użytkownicy OLX.pl często nie byli świadomi, że opinie mogą pochodzić także od osób, które wcale nie dokonały zakupu. Grupa OLX przekazała, że wprowadziła już nowy system ocen. więcejMichał Probierz rezygnuje z funkcji selekcjonera
Michał Probierz nie będzie prowadził już polskiej kadry. W czwartek zrezygnował z funkcji selekcjonera piłkarskiej reprezentacji Polski - poinformował w oświadczeniu opublikowanym przez PZPN. więcejSpółka z grupy CCC wykupiła obligacje za pół miliarda. Pomógł kredyt
Modivo, spółka wchodząca w skład grupy CCC, wykupiła od funduszu zależnego SoftBanku obligacje o wartości nominalnej 500 mln zł. Środki na to pozyskała niedawno z kredytu udzielonego przez UniCredit. więcejBank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. materiał reklamowy więcejKtórym platformom społecznościowym ufamy? TikTok i Facebook na szarym końcu
Wśród platform społecznościowych Polacy największą nieufność deklarują wobec TikToka i Facebooka. Natomiast największym zaufaniem cieszy się YouTube – wynika z badania IBRIS. więcejMichał Lutostański: z Kantar do Deloitte
Michał Lutostański po ponad ośmiu latach odszedł z firmy badawczej Kantar. Dołączył do Deloitte obejmując funkcję partner associate - brand&portfolio strategy – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. więcejPiłkarz zwolnił trenera. "Wizerunek reprezentacji jest już blisko dna"
Takiego tygodnia w historii reprezentacji Polski w piłce nożnej chyba jeszcze nie było. Najpierw trener odebrał opaskę kapitańską Robertowi Lewandowskiemu, potem przegraliśmy mecz, w którym w ogóle nie zagrał nowy kapitan, a dwa dni później Michał Probierz zrezygnował z funkcji selekcjonera. – Dymisja trenera to najlepsze, co mogło się naszej kadrze przydarzyć, bo atmosfera wokół reprezentacji i jej wizerunek są już bliskie dna – uważa Aleksandra Marciniak. więcejHamelin poszerza współpracę z agencją OBTK
Agencja On Board Think Kong rozszerza współpracę z firmą Hamelin, obejmując kompleksową obsługę social media dla dwóch kolejnych marek – Pelikan i Herlitz. więcejAI w rękach dzieci: jakie zagrożenia widzą najmłodsi
Jak podaje raport „Understanding the Impacts of Generative AI Use on Children”, zrealizowany przez Lego i The Alan Turing Institute, 22 proc. dzieci w wieku 8-12 lat korzystało z narzędzi generatywnej AI. Mimo że AI jest bardzo atrakcyjna dla dzieci, wykazują one krytycyzm względem technologii, wskazując na szereg zagrożeń. więcejWpadka posłanki PiS. Przypadkiem wrzuciła całą rozmowę z chatem GPT
Posłanka Prawa i Sprawiedliwości Magdalena Filipek-Sobczak zamiast posta wrzuciła do mediów społecznościowych rozmowę z chatem GTP, który pomagał jej w przygotowaniu krytycznego wpisu dotyczącego wystąpienia Donalda Tuska. Gdy sprawa wyszła na jaw, zaatakowała dziennikarza Onetu. więcejPolska chce budować gigafabrykę AI. Wniosek do Komisji Europejskiej
Polska złoży wniosek do Komisji Europejskiej ws. budowy gigafabryki sztucznej inteligencji w Polsce - poinformował wiceminister cyfryzacji Dariusz Standerski. Dodał, że inwestycja będzie kosztować około 5 mld zł. więcejMasz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas:redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj