SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Oshee ma 9 nowych ambasadorów. To znani sportowcy

Marka napojów izotonicznych Oshee zaprosiła do współpracy polskich mistrzów i wielokrotnych medalistów imprez sportowych. Promują markę w kampanii pod hasłem “Team O Hydrated by Oshee”. 

Oshee od lat współpracuje ze znanymi i najlepszymi sportowcami, by być symbolem zdrowego i aktywnego trybu życia. Przy okazji startu interdyscyplinarnego projektu Team O, marka wdraża nową platformę komunikacji: “Hydrate for Great”. Jej celem jest podkreślenie wagi odpowiedniego nawodnienia, zarówno wśród profesjonalnych sportowców osiągających na co dzień mistrzowski poziom, ale również wśród osób, które realizują się w innych obszarach. 

Do pierwszej odsłony projektu Team O dołączyli: Natalia Kaczmarek – wicemistrzyni świata, mistrzyni i 2-krotna wicemistrzyni Europy, rekordzistka Polski w biegu na 400m; Ewa Swoboda – halowa wicemistrzyni świata, halowa mistrzyni Europy w biegu na 60m; Urszula Łoś – wielokrotna Medalistka Pucharu Świata, wicemistrzyni Europy i 15-krotna mistrzyni Polski w kolarstwie torowym; Bartosz Kurek – mistrz Włoch, mistrz Japonii i mistrz Polski w piłce siatkowej; Kamil Semeniuk – 2-krotny zwycięzca Ligi Mistrzów, 2-krotny zdobywca Klubowych Mistrzostw Świata, mistrz Włoch, 2-krotny zdobywca Superpucharu Włoch i zdobywca Pucharu Włoch w piłce siatkowej; Andrzej Wrona – mistrz świata, Mistrz Polski i zdobywca Pucharu Polski w piłce siatkowej; Mateusz Bieniek – zdobywca Klubowych Mistrzostw Świata, 2-krotny Mistrz Polski 
i zdobywca Pucharu Polski w piłce siatkowej; Marcin Janusz - 2-krotny zwycięzca Ligi Mistrzów i 2-krotny Mistrz Polski w piłce 
siatkowej; Jakub Kochanowski – zwycięzca Ligi Mistrzów, 2-krotny zdobywca Superpucharu Polski, zdobywca Pucharu Polski w piłce siatkowej.

- W Oshee chcemy dbać prawidłowe nawodnienie, które jest kluczowe zarówno w osiąganiu rzeczy wielkich, jak i na co dzień dla każdego z nas, pomagając w prowadzeniu aktywnego stylu życia, realizacji siebie i swoich pasji. Projekt Team O to dopiero początek naszych działań w ramach platformy komunikacji Oshee – Hydrate For Great. Ma ona wymiar globalny i dotyczy wszystkich obszarów działań marki - mówi Tadeusz Czarniecki, CMO Oshee.  

Czytaj także: Daria Zawiałow pije Oshee

Dedykowana linia produktów i kampania reklamowa

Już wkrótce na półki sklepowe trafi pięć dedykowanych napojów Oshee z wizerunkami wszystkich sportowców Team O na etykietach. Produkty pojawią się w sprzedaży na przełomie maja i czerwca. Będą wśród nich zarówno napoje izotoniczne jak i Sports Drinki bez dodatku cukru. Każdy z nich będzie miał pojemność 750ml.

Komunikacja projektu Team O jest realizowana w kilku obszarach. Najpierw w social mediach wystartowała kampania teaserowa, sukcesywnie odsłaniając kolejnych zawodników Team O i przybliżając ich sylwetki. Teraz nadszedł moment na główną część kampanii reklamowej, połączonej z wdrożeniem produktów w rynek. Jej podstawą będzie spot reklamowy z udziałem całej dziewiątki sportowców z Team O oraz krótsze formy video i reklamy graficzne. Ambasadorowie marki będą również bohaterami kampanii OOH, która odbędzie się w czerwcu i lipcu w całej Polsce. 

Za realizacje projektu odpowiadają: zespół marketingu Oshee (kreacja), Lemon (wsparcie produkcyjne), Mediahub (planowanie i zakup mediów). Analizę i dobór sportowców do kampanii przeprowadzono wspólnie z agencją Level Pro. Nowa platforma komunikacji została wypracowana w ramach przetargu z agencją Lvov, a jej key visual z projektantem Mateuszem Machalskim.

 

Dołącz do dyskusji: Oshee ma 9 nowych ambasadorów. To znani sportowcy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl