Z długich form wideo na YouTubie można dobrze zarobić, ponieważ po zmianach w algorytmie stawki reklamowe rosną. Dzięki temu powstają nowe kanały, działalności na YouTube zaczynają kolejni influencerzy. Co ciekawe, ten trend objawia się nie tylko przy treściach rozrywkowych, ale też informacyjnych.
Największe media w Polsce od dawna są obecne na YouTubie, publikują setki materiałów każdego miesiąca i zdobywają na nich miliony wyświetleń. Cały czas jeszcze daleko do "sufitu" zarówno w kwestii zasięgów, jak i zarobków.
Problem w tym, że nowe, mniejsze kanały też ochoczo wyciągają ręce po kawałek tego całkiem sporego tortu. A i zarabianie na YouTubie nie jest dla każdego. Dlaczego?
Zapraszam do lektury mojego „okładkowego” materiału.
Ruch na strony www z wyszukiwarki Google’a spada regularnie niemal wszystkim. Za to rosną przychody z wideo publikowanych na YouTubie, chociaż daleko nam jeszcze do stawek z USA czy Niemiec. Dla wydawców może to się okazać przysłowiową deską ratunku, ale ta forma zarobku nie jest dla każdego.
Dodatek specjalny w portalu Wirtualnemedia.pl to opracowanie trendów, wyzwań i perspektyw rynku out-of-home i digital out-of-home w Polsce. Przedstawiamy analizy ekspertów, wypowiedzi przedstawicieli branży, innowacyjne kampanie i kluczowe dane