Najważniejsze wiadomości dnia z branży mediów, marketingu i PR.
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 

ZOBACZ W PRZEGLĄDARCE / wirtualnemedia.pl

Nr 1 w Polsce

O mediach, reklamie internecie i PR

Kinga Walczyk

CZWARTEK, 31 LIPCA 2025

Kim jest Dorota Wysocka-Schnepf? Dwie twarze dziennikarki

Pracowita, rzetelna, profesjonalna – oceniają jedni. Przekracza granice, zdefiniowana, stronnicza – stwierdzają drudzy. Bez wątpienia Dorota Wysocka-Schnepf wzbudza duże emocje, a opinie na jej temat są skrajnie odmienne.

Drzemiącą w Wysockiej-Schnepf “osobowość telewizyjną” odkrył w 2004 roku Jan Dworak, ówczesny prezes Telewizji Polskiej. Dziennikarka trafiła tam z radia i została twarzą „Wiadomości” po zmianach.

Prowadziła je z przerwami do 2013 roku, gdy została korespondentką publicznego nadawcy w USA. Gdy PiS w 2016 roku przemeblował programy informacyjne TVP, trafiła do „Gazety Wyborczej”. Do TVP wróciła od zeszłego roku i znów jest o niej głośno. O jej bezkompromisowej postawie wobec poprzedniej władzy. I o gościach, których zaprasza.

Kim jest Dorota Wysocka-Schnepf? O to zapytałam m.in. Piotra Kraśkę, Juliusza Brauna, Michała Adamczyka i Romana Imielskiego. Zachęcam do przeczytania mojego „okładkowego” artykułu.

Polaryzuje jak politycy. Dlaczego Dorota Wysocka-Schnepf tak się zradykalizowała?

21 lat temu poznała ją cała Polska, gdy zasiadła za stołem prowadzącej główne wydanie “Wiadomości”. Od zeszłego roku znów o niej głośno, bo jej wywiady w TVP Info budzą dużo emocji i komentarzy. Dorota Wysocka-Schnepf polaryzuje, a opinie na jej temat są skrajne. Pracowita, rzetelna, profesjonalna – oceniają jedni. Przekraczająca granice, zdefiniowana, stronnicza – stwierdzają drudzy. – Obecnie kariera Doroty Wysockiej-Schnepf toczy się zgodnie z politycznymi zmianami ostatnich lat – ocenia Jan Dworak. 

więcej

Na Dzisiaj

Goal.pl zamyka kanał. Problemy bukmachera czy za dużo piłki na YouTubie?

INTERNET

Meta wyciska jeszcze więcej zysku. Wciąż przyciąga nowych użytkowników

INTERNET

Awans jeszcze przed startem. „Randka w ciemno” na głównej antenie Polsatu

TELEWIZJA

Polak zdobył medal mistrzostw świata. Ale żadna polska telewizja tych zawodów nie pokazuje

TELEWIZJA

Ogłoszenia o pracę

Redaktor newsowy / Redaktorka newsowa (Fakt) APLIKUJ

Ringier Axel Springer Polska

Key Account Manager, Region Centrum APLIKUJ

Morizon-Gratka

Dziennikarz / Dziennikarka dział Polityka (Fakt) APLIKUJ

Ringier Axel Springer Polska

Fotoedytor/Fotoedytorka Strony Głównej Onet.pl APLIKUJ

Ringier Axel Springer Polska

Montażysta / Montażystka APLIKUJ

Ringier Axel Springer Polska

Key Client Partner w Biurze Reklamy APLIKUJ

Ringier Axel Springer Polska

YouTube Motion Designer APLIKUJ

Ringier Axel Springer Polska

Agency Account Manager APLIKUJ

Bauer Media Outdoor

Motion Designer APLIKUJ

Ringier Axel Springer Polska

Project Sales Manager APLIKUJ

Ringier Axel Springer

Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza prawie 2 mln użytkowników, nasz newsletter dociera codziennie do 50 tys. odbiorców.

DODAJ WŁASNE
WIĘCEJ
InstagramFacebook

INTERNET

Goal.pl zamyka kanał. Problemy bukmachera czy za dużo piłki na YouTubie?

Serwis piłkarski Goal.pl, należący do koncernu bukmacherskiego Better Collective, rezygnuje ze swojego kanału youtube'owego i żegna się z kilkoma dziennikarzami. Eksperci tłumaczą …

Dominik Senkowski więcej

Meta wyciska jeszcze więcej zysku. Wciąż przyciąga nowych użytkowników

W drugim kwartale 2025 roku Meta Platforms zarobiła na czysto 18,3 mld dolarów przy wzroście przychodów o ponad 20 proc. Zyskowność operacyjna koncernu na dobre przekroczyła 43 proc., a z jego platform korzysta globalnie prawie 3,5 mld internautów. więcej

YouTube chce chronić młodych użytkowników. Wprowadza system weryfikacji wieku

Rozpoczął się pilotażowy test systemu, który ma za zadanie określać wiek użytkowników YouTube’a i na jego podstawie blokować ewentualne szkodliwe treści. Oficjalnie wszystko jest wdrażane z myślą o ochronę najmłodszych użytkowników, którzy nie ukończyli osiemnastego roku życia. więcej

Tyle wydaliśmy w internecie. Wzrost dużo wyższy niż w sklepach stacjonarnych

Według szacunków Krajowej Izby Gospodarczej opartych o sprawozdawczość Głównego Urzędu Statystycznego, w czerwcu 2025 roku obroty w handlu detalicznym wzrosły rok do roku o 1,8 proc., zaś w e-handlu – o 8 proc. więcej

PZPN żąda sprostowania. "Nieprawdą jest, że wódka odgrywa istotną rolę"

Polski Związek Piłki Nożnej oczekuje sprostowania od portalu Goniec (Iberion) w zakresie reportażu „Polski Związek Wódki Nożnej”. Naczelny Janusz Schwertner tłumaczy nam: „W tym przypadku sprostowanie jest w stu procentach niezrozumiałe”.  więcej

WhatsApp wprowadza przypomnienia. Mają pomóc w komunikacji z klientami

WhatsApp wprowadza nową funkcję przypomnień, która ma pomóc w zarządzaniu komunikacją z klientem. – Ta funkcjonalność ma zyskać szczególne znaczenie dla małych i średnich firm, które borykają się z chaosem komunikacyjnym w kontaktach z klientami – mówi Borys Marushchak, performance marketing manager w agencji Harbingers.  więcej

Co nas czeka za zakrętem w influencer marketingu?

Jeszcze kilka lat temu wystarczyło „kupić twarz” znanego influencera, by marka mogła cieszyć się wysokimi zasięgami i pozytywnym wizerunkiem. Dziś taki model działania to już przeszłość.  więcej

Rodzice sprawdzą, co nastolatki robią na TikToku. Platforma z nowymi opcjami

TikTok wprowadza nowe funkcje dla rodziców, nastolatków i twórców. Aktualizacje na platformie mają na celu zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników, wspieranie otwartego dialogu pomiędzy rodzicami i nastolatkami, wsparcie twórców oraz zwiększanie edukacji na temat higieny i dobrostanu cyfrowego.  więcej

Rafał Madajczak przestaje być redaktorem naczelnym Gazeta.pl

Redaktor naczelny Gazeta.pl Rafał Madajczak kończy pracę w portalu – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z Grupą Agora żegna się po pięciu latach współpracy.  więcej

To nie koniec zwolnień w Goal.pl. Naczelny też poza redakcją

We wtorek serwis o tematyce piłkarskiej Goal.pl (należy do firmy bukmacherskiej Better Collective) poinformował o zwolnieniu czterech dziennikarzy, którzy prowadzili jego kanał na YouTube. Redakcja jednak miała działać dalej. Tymczasem to nie koniec cięć w zespole witryny.  więcej

Poczta Polska dostarcza zakupy z Temu. Wicepremier grzmi o zalewie nielegalnych produktów

Krzysztof Gawkowski, wicepremier i szef resortu cyfryzacji, sprzeciwia się współpracy Poczty Polskiej z chińską platformą sprzedażową Temu. Państwowy operator pocztowy podkreśla, że współpraca polega na doręczaniu przesyłek, a Temu to legalnie działający podmiot, zarejestrowany w Unii Europejskiej. więcej

Spotify zyskuje subskrybentów. Mniej z reklam

Platforma streamingowa Spotify ma już prawie 700 mln użytkowników, z czego 276 mln subskrybentów. Chociaż zyskuje też użytkowników darmowej wersji, to jej przychody reklamowe w zeszłym kwartale zmalały. więcej

Besim Fashion&Media wystartowało z podcastem „miumagFILES”

Besim Fashion&Media wystartowało z kolejnym wideopodcastem „miumagFILES”. To projekt, który ma brać pod lupę współczesną kulturę masową, zaprezentowaną z tiktokowej perspektywy.  więcej

Siła twórców. Nowa era marketingu i odkrywania produktów w mediach społecznościowych

Społeczność Facebooka i Instagrama tworzą użytkownicy - to prosty fakt, ale kluczowy dla zrozumienia działania tych platform. W tej układance swoją ważną rolę mają twórcy, którzy nie tylko dzielą się swoimi historiami z życia codziennego, pasjami i wiedzą. To oni kreują w socjalach także trendy, w tym dotyczące marek i produktów. Czy istnieje jakaś recepta na udaną współpracę marki z influencerem? więcej

TELEWIZJA

Polaryzuje jak politycy. Dlaczego Dorota Wysocka-Schnepf tak się zradykalizowała?

21 lat temu poznała ją cała Polska, gdy zasiadła za stołem prowadzącej główne wydanie “Wiadomości”. Od zeszłego roku znów o niej głośno, bo jej wywiady w TVP Info budzą dużo emocji…

Kinga Walczyk więcej

Awans jeszcze przed startem. „Randka w ciemno” na głównej antenie Polsatu

Reaktywowana po latach „Randka w ciemno” będzie emitowana na głównej antenie Polsatu, a nie – jak zapowiadano wcześniej – jedynie w Super Polsacie – potwierdziliśmy w stacji. Program trafi do jesiennej ramówki.  więcej

Polak zdobył medal mistrzostw świata. Ale żadna polska telewizja tych zawodów nie pokazuje

W Singapurze trwają mistrzostwa świata w pływaniu, Krzysztof Chmielewski zdobył srebrny medal, ale polscy kibice nie mogą liczyć na transmisje w polskiej telewizji. Zawody można śledzić jedynie na zagranicznej platformie sportowej, a dyrektor TVP Sport Jakub Kwiatkowski tłumaczy nam, dlaczego publiczna stacja nie może pokazywać rywalizacji.  więcej

Nowy właściciel kanału Dolce Vita TV. Stacja poszerza zasięg

Aktywny m.in. w branży nieruchomości Paweł Obczyński został właścicielem kanału Dolce Vita TV – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowy szef stacji o luksusowym stylu życia zapewnia, że regularnie poszerza ona zasięg i prowadzi rozmowy z dużymi operatorami. Kanał wprowadził do ramówki program „Pociągiem dookoła świata z Tony Robinsonem”.  więcej

Nadawca History bez dyrektora ds. treści i marek. Są też awanse

Tomasz Teodorczyk przestał być dyrektorem ds. treści i marek Hearst Networks (dawniej A+E Networks) na Europę Środkowo-Wschodnią – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Biuro prasowe nadawcy informuje, że „pełną sukcesów współpracę zakończono w związku ze zmianami organizacyjnymi”. W spółce miały miejsce też awanse.  więcej

„Trójkąt polityczny” z wakacyjną przerwą. Ilu widzów miał nowy program TVP Info?

Średnio 186 tys. widzów oglądało w TVP Info program „Trójkąt polityczny”, który zadebiutował na antenie jesienią ubiegłego roku. Najpopularniejsze wydanie publicystycznego formatu zgromadziło przed ekranem 287 tys. odbiorców – wynika z danych Nielsena. więcej

Zmiany i nowe kanały w usłudze streamingowej Vectry

Vectra rozwija swoją usługę telewizji streamingowej TV Smart.pl. Użytkownicy uzyskali dostęp do nowych kanałów telewizyjnych, w najwyższym pakiecie jest ich już 119. Jednocześnie serwis tvsmart.pl zyskał nowy wygląd i funkcje. Operator twierdzi, że jest bardziej intuicyjny. więcej

Trwają nagrania do „Koła fortuny”. Wiadomo, kiedy start nowego sezonu

Pod koniec lipca ruszyły nagrania do nowego sezonu „Koła fortuny” – przekazał w mediach społecznościowych Błażej Stencel. Zdradził też, kiedy na antenę trafią premierowe odcinki teleturnieju.  więcej

Kolejne zmiany w „Pytaniu na Śniadanie”. Znika jedna z prowadzących

Joanna Górska znika z „Pytania na Śniadanie” – potwierdziła portalowi Wirtualnemedia.pl Telewizja Polska. Powodem tej decyzji są „nowe wyzwania zawodowe dziennikarki” – czytamy w odpowiedzi stacji, z którą Joanna Górska nadal będzie współpracować. Co dalej z Łukaszem Nowickim, jej ekranowym partnerem?  więcej

Znamy ostatnie nazwisko nowej edycji „Tańca z gwiazdami”. To influencer

Mikołaj Bagiński wystąpi w programie „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami” – poinformowała stacja. To ostatni uczestnik 17. edycji tanecznego show w Polsacie.  więcej

To on zastąpi Urbańską. Debiut trenera w "The Voice Kids"

Trenerem w dziewiątej edycji programu “The Voice Kids” będzie Tribbs – ogłosiła Telewizja Polska. Będzie to debiut producenta, muzyka i kompozytora w telewizyjnym show Dwójki.  więcej

Republika zapowiadała „taśmy Tuska". Jest śledztwo prokuratury

Prokuratura Okręgowa w Ostrołęce wszczęła śledztwo ws. przekroczenia uprawnień w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub osobistej przez funkcjonariuszy CBA. Ma to związek z inwigilowaniem Pegasusem telefonu Romana Giertycha i zapowiadaniem przez TV Republika „taśm Tuska", a następnie ujawnieniem rozmowy Giertycha z Donaldem Tuskiem z 2019 roku.  więcej

Śledztwo prokuratury ws. sporu Solorza z dziećmi. Miliarder zabrał głos

Warszawska prokuratura podjęła dochodzenie dotyczące sporu Zygmunta Solorza z dziećmi o majątek miliardera. Solorz zapowiada, że będzie wspierał śledczych w tych działaniach. – Podkreślam moje pełne zaufanie do polskiej prokuratury – stwierdził. więcej

Medium uważności i emocji czyli co reklama w kinie ma wspólnego z F1?

W świecie, w którym walka o uwagę konsumenta przypomina wyścig F1, kino oferuje coś, czego nie daje żadne inne medium – pełne skupienie, silne emocje i najwyższą jakość odbioru przekazu. Reklama kinowa, choć stanowi niewielki procent w całościowym media mixie, może odegrać kluczową rolę w domykaniu i wzmacnianiu całej kampanii. Potwierdzają to badania – zarówno w zakresie zapamiętywalności, jak i wpływu emocjonalnego. więcej

RADIO

Grupa RMF podnosi ceny reklam. Ile za spot w RMF FM?

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe na jesień, które będą obowiązywać od 1 września do 2 listopada br. Reklamy w stacjach grupy zdrożeją o 5,7-5,8 proc. w większości produktów…

Beata Goczał więcej

Świrski nie zgadza się z dymisją. „Nie zostałem ‘zawieszony’ jako członek KRRiT”

Odwołany ze stanowiska szefa Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski przekonuje, że zebranie pozostałych członków w tej sprawie zwołano wbrew regulaminowi. Nie będzie się odwoływał od ich decyzji, ale się z nią nie zgadza. – Nie zostałem „zawieszony” jako członek KRRiT i nadal będę uczestniczyć w jej pracach i głosowaniach – zapowiada. więcej

Nowa szefowa przekłada obrady KRRiT

Zaplanowane na środę posiedzenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z nową przewodniczącą Agnieszką Glapiak nie odbyło się. Nowy termin ustalono na 8 sierpnia. więcej

REKLAMA

Biedronka ścięła wydatki reklamowe. W górę Media Expert i Kaufland

W pierwszej połowie roku dwucyfrowo rosły wydatki na reklamę w radiu i magazynach. Największy wzrost wydatków (cennikowo) w tym okresie zanotowały: sieć sklepów Kaufland i Volkswag…

Beata Goczał więcej

Zmiany na etykietach alkoholi. Browary Polskie: w projekcie sporo nieścisłości

Zgodnie z projektem, który w pierwszym czytaniu poparły senackie komisje zdrowia i ustawodawcza, na etykietach napojów alkoholowych oraz w ich reklamach będzie musiała być zawarta informacja o szkodliwości spożywania alkoholu przez kobiety w ciąży i karmiących piersią. – Przedstawiony projekt zawiera sporo nieścisłości natury legislacyjnej i redakcyjnej – komentuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie.  więcej

Publicis Groupe z globalnym budżetem mediowym PayPala

Operator płatności PayPal w globalnym przeglądzie wybrał do obsługi mediowej francuską Publicis Groupe.  więcej

Będzie nowy CEO koncernu Procter&Gamble

Obecny dyrektor generalny (CEO) Procter & Gamble, Jon Moeller, ma ustąpić ze stanowiska na początku przyszłego roku. W roli tej zastąpi go Shailesh Jejurikar.  więcej

Video Brothers rośnie i selekcjonuje kanały. Konkurentom zarzuca dumping

Działająca głównie na YouTubie sieć partnerska Video Brothers w 2024 roku zwiększyła przychody o 12 proc., a jej zysk netto zmalał z 2,7 do 2,46 mln zł. Firma zakończyła współpracę z youtuberami przynoszącymi jej najmniej zarobku, a konkurencji zarzuca, że stosuje praktyki dumpingowe. więcej

Alkohol z kolejnym ostrzeżeniem. Ta informacja ma być w reklamach i na butelkach

Zgodnie z projektem, który w pierwszym czytaniu poparły senackie komisje zdrowia i ustawodawcza, na etykietach napojów alkoholowych będzie musiała być zawarta informacja o szkodliwości spożywania alkoholu przez kobiety w ciąży i karmiących piersią. Taki sam komunikat ma pojawiać się w reklamach piwa. więcej

"Właśnie trwa połączenie w sprawie zaginionego dziecka…" Poruszająca kampania Fundacji Itaka

Średnio co 4 godziny w Polsce dochodzi do zaginięcia dziecka. Za każdą taką sytuacją kryje się rodzina, która właśnie przeżywa najgorszy moment swojego życia. Właśnie teraz ktoś z nich dzwoni na infolinię i szuka pomocy. Na ekranach Scereen Network w całej Polsce, pojawił się komunikat: „Właśnie trwa połączenie w sprawie zaginionego dziecka.” To element kampanii społecznej Fundacji Itaka.  więcej

Valkea Media z komunikacją kampanii wellnessowej Oriflame

Agencja Valkea Media odpowiada za strategię i realizację komunikacji nowego projektu marki Oriflame – „Glow Up”. więcej

Dawtona po raz trzeci na Pol’and’Rock Festival

Firma Dawtona po raz trzeci gra z Fundacją WOŚP podczas Pol’and’Rock Festival jako sponsor Biegu „Policz się z Cukrzycą”. Marka współpracuje z Fundacją WOŚP od 8 lat promując zdrowe odżywianie, aktywny styl życia, ale również szerząc świadomość na temat cukrzycy. więcej

Caffè Vergnano zaprasza do celebracji chwil z kawą

Coca-Cola HBC Polska, wyłączny dystrybutor marki Caffè Vergnano w Polsce zainicjowała w Polsce kampanię „Make time count”. Jej celem jest lepsze zrozumienie, jak kawa wpisuje się w codzienne nawyki Polaków i jak różne pokolenia przeżywają swoje „kawowe momenty”.  więcej

Z nową, wakacyjną ofertą Plusa zaoszczędzisz 1000 zł przy wyborze tych telefonów

Zaskakujące promocje Plusa na wakacje. Klienci, którzy zdecydują się na zakup telefonów Samsung, Xiaomi lub realme, mogą zaoszczędzić nawet 1000 zł. Dodatkowo, dostępna jest nowa oferta streamingów – prosta i w atrakcyjnych cenach. więcej

PRASA

„Wprost” mniej premium. Zwalnia znanych dziennikarzy

Z działu premium tygodnika „Wprost” (PMPG Polskie Media) zwolniono w środę cztery osoby. Z redakcji odchodzą dziennikarki Joanna Miziołek, Paulina Socha-Jakubowska, dziennikarz Jak…

Patryk Pallus więcej

Prawicowi dziennikarze z apelem do Andrzeja Dudy. Proszą o ułaskawienie kolegi

Dziennikarze prawicowych mediów, m.in. Michał Adamczyk, Bronisław Wildstein czy Bartłomiej Graczak apelują do prezydenta Andrzeja Dudy o akt łaski dla dziennikarza Mateusza Teski, skazanego z art. 212. Nagranie z ich apelem w sieci udostępniła Anita Gargas.  więcej

Nie żyje fotoreporter Tomasz Radzik

W czwartek rano zmarł Tomasz Radzik, fotoreporter „Super Expressu" i „Gazety Olsztyńskiej". Miał 52 lata. więcej

"Rzeczpospolita" ze specjalnym dodatkiem w rocznicę Powstania Warszawskiego. Bezpłatne egzemplarze w stolicy

W piątek 1 sierpnia wraz z wydaniem „Rzeczpospolitej” ukaże się dodatek specjalny  z okazji 81. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. Redakcja przygotowała także bezpłatne egzemplarze rocznicowego dodatku dla mieszkańców stolicy. To kolejna odsłona cyklicznego projektu realizowanego pod patronatami Muzeum Powstania Warszawskiego i Prezydenta m.st. Warszawy. więcej

PR

Tym politykom ufamy najbardziej. Hołownia wypadł gorzej od Kaczyńskiego

Karol Nawrocki w lipcu znalazł się na szczycie sondażu zaufania do polityków – wynika z badania przeprowadzonego przez IBRiS dla Onetu. Na drugim miejscu jest Radosław Sikorski a n…

Tomasz Wojtas / pap więcej

Marka Blur. dołącza do klientów agencji oLIVE media

Agencja komunikacji 360° oLIVE media odpowiada za budowanie rozpoznawalności nowej marki szczoteczek sonicznych Blur. więcej

TECHNOLOGIA

ChatGPT z trybem dla uczniów. Ma uczyć krytycznego myślenia

OpenAI do swojego flagowego produktu, czyli ChatGPT wprowadził nowy tryb o nazwie Study Mode. Jest on skierowany głównie do uczniów oraz studentów. Ma za zadanie nie tylko udzielać…

Artur Roguski więcej

Reklama out of home dziś i jutro. Nasz dodatek specjalny

Dodatek specjalny w portalu Wirtualnemedia.pl to opracowanie trendów, wyzwań i perspektyw rynku out-of-home i digital out-of-home w Polsce. Przedstawiamy analizy ekspertów, wypowiedzi przedstawicieli branży, innowacyjne kampanie i kluczowe dane

więcej