Viaplay w Polsce to od kilku tygodni już tylko historia. Ale cztery lata temu rzucił wyzwanie telewizji, proponując nową jakość w dostępie do transmisji sportowych - wyłącznie w streamingu. Czego tam nie było: Bundesliga, Premier League, Formuła 1, Liga Europy, gale MMA.
Wszystkim transmisjom towarzyszyło studio przygotowane przez ekipę kierowaną przez Pawła Wilkowicza, w której znaleźli profesjonaliści i pasjonaci. W rozmowie ze mną opowiedział o kulisach tej przygody, która zaczęła się jeszcze, gdy równolegle pracował w Sport.pl. Po dwóch latach pojawiły się pierwsze informacje o niepewnej przyszłości firmy. Ale ekipa Viaplay wcale nie zwolniła tempa. Wcielała w życie kolejne pomysły.
Były szef polskiej redakcji Viaplay opowiedział też o tym, dlaczego streaming sportu był zupełnie innym wyzwaniem niż streaming seriali, poruszyliśmy temat dziennikarstwa sportowego w internecie, pokolenia Z w mediach czy sztucznej inteligencji.
Zapraszam do lektury mojego „okładkowego” wywiadu.
Łukasz i Jarosław Ćwiekowie jako główni akcjonariusze spółki CDA, właściciela platformy CDA Premium, dopełnili kolejnej formalności przed wycofaniem jej z giełdy. Niedawno dokupili walorów firmy za 3,3 mln zł.
Dodatek specjalny w portalu Wirtualnemedia.pl to opracowanie trendów, wyzwań i perspektyw rynku out-of-home i digital out-of-home w Polsce. Przedstawiamy analizy ekspertów, wypowiedzi przedstawicieli branży, innowacyjne kampanie i kluczowe dane