Dzisiaj zaprzysiężenie Karola Nawrockiego na prezydenta. Takie wydarzenia to dla telewizji informacyjnych dni z najwyższą oglądalnością. Mam jednak wrażenie, że kanały newsowe poza Republiką marnują potencjał inauguracji następcy Andrzeja Dudy. Wszystkie przygotowują oczywiście wydania specjalne, ale nie promują ich na przykład tickerami na ekranie czy trailerami zapowiadającymi wielogodzinną transmisję.
Inauguracja Karola Nawrockiego nie jest oczywiście wydarzeniem światowym na miarę koronacji Karola III. Towarzyszy mu jednak wiele atrakcyjnych „w obrazku” momentów, takich jak przejście nowego prezydenta od Zamku Królewskiego do Pałacu Prezydenckiego czy wystąpienie nowej głowy państwa na Placu Piłsudskiego.
Trudno nie odnieść wrażenia, że „brak fajerwerków” w TVN24, który nie podał nam, kto poprowadzi wydanie specjalne, jest znamienny. Po serii materiałów o Nawrockim z kampanii, trudno okazywać entuzjazm. Tego jest aż nadto w Republice, która zamierza nadawać z trzech studiów plenerowych i organizuje galę w amerykańskim stylu. Przesada?
Zapraszam do przeczytania mojego „okładkowego” artykułu.
Dziś ważny w polityce dzień – urząd prezydenta objął Karol Nawrocki. Jako głowa państwa będzie komunikować się ze społeczeństwem m.in. za pośrednictwem social mediów. Jak sprawdziliśmy, nie ze wszystkich dotychczas działających kont przypisanych prezydentowi Karol Nawrocki będzie mógł korzystać.
Dodatek specjalny w portalu Wirtualnemedia.pl to opracowanie trendów, wyzwań i perspektyw rynku out-of-home i digital out-of-home w Polsce. Przedstawiamy analizy ekspertów, wypowiedzi przedstawicieli branży, innowacyjne kampanie i kluczowe dane